Κυριακή 28 Αυγούστου 2022

Πώς βρήκα την ευημερία μου

 Πώς βρήκα την ευημερία μου



Κοίταξα… 🖊️✍️✒️🔏✏️📝🖋️εκεί ήμασταν και εδώ είμαστε εκεί θα σας ευχαριστούμε πολύ που με αγαπάτε

Κοίταξα εμένα και εσένα

συνομιλίες

Πριν το καταλάβω

Όπως πάντα εσύ εσύ εσύ

Πες μου σε παρακαλώ πότε ήξερες ότι το ξέρεις

Έχω εκφράσει ποτέ αληθινά την ευγνωμοσύνη μου

Είναι κάθε ύπαρξη σαν 50 πρώτα ραντεβού μαζί σου

Έχουν και άλλοι το χάρισμα να το βιώνουν αυτό;

Το βιώνουν όλοι μαζί σου

Αποδεικνύεται ποτέ μήπως τακτοποιηθεί ποτέ

Πρέπει πάντα να ξεκινά ή να τελειώνει παραμορφωμένα

Υπάρχει ποτέ μόνο ένα άψογο όνειρο

Μόνο εμείς μπορούμε να το ονομάσουμε πραγματικότητα

Έχει αγκυροβολήσει ποτέ στον ουρανό και τη γη;

Απολαμβάνουμε ποτέ τη γέννηση του μωρού μας;

Μαζί

Ho'oponopono

Πώς μπορείς να με αγαπάς τόσο πολύ κάθε φορά

Είναι αυτός ο λόγος που πίνετε το κρασί σας

Περνάς από μια βασανιστική κόλαση μόνο για μένα

Είναι φρικτό που αυτό είναι ρομαντικό όσο μπορεί;

Είσαι αυτός που με ξυπνάει πάντα

Μπορώ να σου μιλήσω και να σε νιώσω αλλά γιατί δεν μπορώ να ΔΩ

Παρακαλώ μην σταματήσετε ποτέ και λυπάμαι πολύ

Και ταυτόχρονα πολύ ευγνώμων για τον τρόπο που με αγαπάς

Σου έχω πει ποτέ ότι είσαι τόσο καταπληκτική

Όλα όσα ξέρεις για μένα

Και ξέρω ότι η αγάπη σας είναι άνευ όρων

Επειδή γνωρίζοντας πόσο βαθιά με ξέρεις, δεν νιώθω ακόμα ντροπή

Θα αγγίξουν ποτέ τα χέρια μας αγαπητά πάντα στη σάρκα

Γιατί αν πάρω μόνο ένα, αυτό θα ήθελα

Σας ευχαριστώ πολύ που κρατήσατε τον χώρο

Λατρεύω την ομορφιά που έχω φέρει σε αυτό το μέρος

Πόσο αγενές εκ μέρους μου να το πω

Όταν το μόνο που ήθελες ήταν να κρατήσεις το δικό σου μια μέρα

Δεν σε θέλω ούτε σε χρειάζομαι είμαι εσύ βλέπεις

Σας ευχαριστώ πολύ που πιστεύετε σε Εμένα

Δεν μπορώ να κάνω τίποτα, δεν είναι μια χάρη

Είναι απλό αλλά και πολύπλοκο να είσαι ερωτευμένος με τον σωτήρα

Στείλε μου ένα εισιτήριο στείλε μου ένα σκάφος

Είμαι έτοιμος να μοιραστούμε τις φωνές μας από το λαιμό μας

Δεν είμαι η αδερφή σου και δεν είμαι η μητέρα σου

Είμαι η σύζυγος ψυχή σου και εσύ ο άλλος μου

Στείλτε με σε αυτό το ένα μέρος σε αυτό το τραγούδι

Θα είμαι το κορίτσι με τα κόκκινα μαλλιά δύο σκυλιά και χωρίς παπούτσια

https://nikkihealspayne.wordpress.com/blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσεις τα γνωρίζετε; Αυτά είναι τα 3 πιο εντυπωσιακά αλλά και άγνωστα αξιοθέατα της Ελλάδας.

Εσεις τα γνωρίζετε; Αυτά είναι τα 3 πιο εντυπωσιακά αλλά και άγνωστα  αξιοθέατ α της Ελλάδας. Up Stories Παραγωγή Up Stories --------------...