Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Η καμπάνια του ΕΟΤ με σύνθημα «greekend»

 Η καμπάνια του ΕΟΤ με σύνθημα «greekend»

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) με τη νέα καμπάνια η οποία εστιάζει στους ελληνικούς προορισμούς που είναι ιδανικοί για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο έχει ως στόχο να προσελκύσει πιο πολλούς επισκέπτες από το εξωτερικό στις πόλεις που έχουν υποστεί τουριστικές απώλειες εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.

Με κεντρικό μήνυμα το «greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα καμπάνια παρουσιάζει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα «greekend».

«Make your weekend a greekend*»

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συστήνονται ξανά στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο «ζωντανό» city-break. Σε πρώτο πλάνο παρουσιάζεται ο καλός καιρός, οι μικρές αποστάσεις και οι αναρίθμητες επιλογές φαγητού, ποτού και διασκέδασης που μας επιτρέπουν να περνάμε σχεδόν όλο το Σαββατοκύριακο έξω από το σπίτι.

Μέσα από την καμπάνια προβάλλεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα Σαββατοκύριακο. Οι πρωταγωνιστές ξυπνούν σε μια ηλιόλουστη πόλη κι έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της: μουσεία, περίπατοι, βόλτες στην παραλία, καφές στα υπαίθρια καφέ, νόστιμο φαγητό, τέχνες, shopping, συναντήσεις και γνωριμίες,  διασκέδαση, ένα σαββατοκύριακο που τα έχει όλα!

Ένα υπέροχο weekend γεμάτο ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του όνομα. Το greekend* είναι μια υπέροχη εμπειρία να ζήσει κανείς και να γνωρίσει τις πιο όμορφες πλευρές της πόλης. Ένα σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά από τις δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια το ΕΟΤ έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτο στάδιο, σε δέκα χώρες που έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια του έτους.

Στόχος της καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.

ΠΗΓΗ : https://www.cna.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...