Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

Τα προσωποποιημένα όνειρα τελειώνουν μέσα μου από μόνα τους. Περιμένω να σε τραβήξω ξανά.

 Τα προσωποποιημένα όνειρα τελειώνουν μέσα μου από μόνα τους. Περιμένω να σε τραβήξω ξανά.

Θα ξανάρθεις; Περιμένω να σας συναντήσω ξανά😔

Οι χορδές δεν κολλήθηκαν ποτέ, ωστόσο ήταν μόνο μια κλειστή συνάντηση σκέψεων. Ήσουν εσύ που άφησες χιλιάδες αποχρώσεις στα κάρβουνα και μετά εξαφανίστηκες από την πίστα.
Χρειάζεται να υπενθυμίσω τη νέα αρχή; Ας ελπίσει αυτή η απόσταση να είναι ακίνητη μέχρι να μας χτυπήσει ο νέος μπλε ορίζοντας. Γεια σου! Vishal ας έρθουμε να απολαύσουμε τη σιωπή της ευδαιμονίας!
Τι! είσαι δικός τους; Γεια σου! Πόσο καιρό σου παίρνει για να υπάρξεις .Vishal! Ήμουν μέσα σου, έλεγξε τον εαυτό σου Είμαι η κυρίαρχη σκέψη που έρχεται στην εικόνα με τη βοήθεια του προσωποποιημένου ονείρου σου!
Εντάξει! Τι θες να πεις! Ακούω . Ευχαριστώ Vishal που μου επέτρεψες να το πω για μια στιγμή! Vishal είσαι τώρα ελεύθερος από μένα. Το χείλος του φωτός περιμένει να μπει με πολλές ελπίδες. Υποτίθεται ότι θα φέρω τον νέο ορίζοντα στη ζωή κάποιου άλλου.
Ακούω! Το όνειρο που βλέπεις καθημερινά δεν θα τελειώσει. Φεύγω τώρα, και κάποιος άλλος θα πάρει τη θέση μου. Αυτό θα συνεχιστεί μέχρι να ζήσεις, οπότε μην ξεχάσεις να προσωποποιήσεις το όνειρό σου. Θα εμφανιστεί όπως θέλεις.
Κι αν σου ζητούσα να μείνεις μαζί μου. Μη με αφήσεις. Σας παρακαλούμε !
Όχι Vishal! Πρέπει να πάω κάποιος άλλος με περιμένει. Μην στεναχωριέσαι! Το μέρος του ονείρου μας είναι μαζί μου και δεν θα το μοιραστώ ποτέ με κανέναν.
Αυτή είναι η ζωή και είμαι μόνο το μέρος της προσωποποιημένης άποψής σου. Ο αδέσμευτος ουρανός και το σκοτάδι του σύννεφου είναι το μόνο μέρος που μου ανήκει.
Έφτασε το νέο μήνυμα Φεύγω αντίο!
Γεια σου ! Παρακαλώ μην πάτε. Σσσσσς! Σιωπή παντού!
Τι να κάνω με αυτή την απερίσκεπτη σκέψη. Σε τύψεις! Αυτό με σκοτώνει. Σε παρακαλώ πήγαινε, δεν θέλω να σε διασκεδάσω.
Μην ανησυχείς Vishal! Είμαι εδώ και θα σας βοηθήσω με το να μοιράζομαι νέα χρώματα σκέψεων που έχω.
Γεια σου ! Αλλά ποιος είσαι ? Είμαι το προσωποποιημένο όνειρό σου. Γεια σου είσαι η νέα εκδοχή του ονείρου μου. Σωστά!
Κάνε ησυχία! Υπνος.
Συναγερμός χτυπάει! Ξυπνήστε είναι 5.00 π.μ.
Ω! Άσε με να σου μιλήσω τώρα .γιατί τα μάτια μου νυστάζουν ακόμα .
Μετά από 5 λεπτά! Πώς είμαι εδώ, υποτίθεται ότι είμαι σε άλλο μέρος .ω! ονειρευόμουν.
Εντάξει! Τώρα για να μιλήσω μαζί σου πρέπει να κοιμηθώ ξανά.
Περιμένοντας τη νύχτα!

Πίστωση εικόνας: unsplash.com

Για να δώσετε τις απόψεις σας, στείλτε μου mail: vishalmishra1120@gmail.com

https://illusionmind.art.blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι μοναδικό προσφέρει το κόκκινο λάχανο

Τι μοναδικό προσφέρει το κόκκινο λάχανο Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2024 13:00 Το κόκκινο ή μωβ λάχανο είναι πλούσιο ...