- ΑΝΔΡΕΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΟΥ - ΓΥΝΑΙΚΑ


Από μικρή μόνο ένα πράγμα με φόβιζε να μην ζήσω, την απώλεια του αγαπημένου μου. Αν γινόταν αυτό θα ήθελα να φύγω πρώτα εγώ. Για χρόνια όταν έκανα μια σχέση, στο βάθος της ψυχής μου υπήρχε αυτός ο φόβος. Περνώντας τα χρόνια, αυτός ο φόβος δεν ήταν πλέον τόσο έντονος, αλλά πολλές φορές λένε πως όταν φοβάσαι κάτι, το φέρνεις ακόμα πιο κοντά σου και τελικά με την ψυχολογία του φόβου, το ζούμε σε πραγματικό χρόνο.

Τελικά έζησα αυτή την απώλεια, έζησα τον μεγαλύτερο φόβο μου. Τώρα δεν φοβάμαι τίποτα, ούτε την ασθένεια με την οποία πρέπει να ζήσω μέχρι το τέλος. Η ασθένεια δεν με φοβίζει, ούτε πλέον και το δικό μου τέλος. Η ασθένεια με θυμώνει. Ο φόβος όμως είναι ο χειρότερος εχθρός της ζωής. ‘Όταν φοβάσαι, δεν προχωράς. Είσαι στάσιμος γιατί δεν αποφασίζεις να κάνεις αυτό το βήμα μπροστά. Ο φόβος μπλοκάρει τα πάντα μέσα σου. Δεν σε αφήνει να πάρεις ανάσα. Ο φόβος έχει μέσα του, το άγχος και το στρες, ότι χειρότερο για την ψυχική υγεία του ανθρώπου.

Είδα ανθρώπους μπροστά μου, γεμάτους φόβους, γεμάτους ανασφάλειες. Δεν χρειάζεται να έχουμε φόβο για τίποτα, γιατί δεν μας προσφέρει τίποτα απολύτως. Αντίθετα δεν μας επιτρέπει να κάνουμε όνειρα και το βασικότερο να μην τα πραγματοποιούμε. Μια ζωή χωρίς φόβο είναι μια νίκη. Είναι στιγμές κερδισμένες. Τα ρίσκα, οι στόχοι και τα όνειρα είναι αυτά που μας δίνουν την δύναμη να πηγαίνουμε μπροστά, ακόμα κι αν περνάμε δύσκολα.

Η ζωή τελικά θέλει τόλμη, θάρρος και χαμόγελο. Θέλει σιγουριά, θέλει θέληση. Θέλει βήματα στιβαρά. Μην αφήνεις τον φόβο να σε τυλίξει, αποδέξου και απλά προχώρα μπροστά. Άσε τον φόβο πίσω σου. Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι θα πει ελευθερία και ευτυχία. Ακόμα κι αν κάνεις λάθος, μέσα από αυτό θα μάθεις. Μέσα όμως από τον φόβο θα πιέσεις την ψύχη, με αποτέλεσμα να νοσήσει το σώμα.

Κάνε τον φόβο δύναμη και ζήσε τις στιγμές…

 https://gynaikaeimai.com/

Της Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://andriana-arvanitidou.blogspot.com/