Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Καιρός – Weather

Καιρός – Weather

Stop listening to greed.


Σταμάτα να ακούς την πλεονεξία.

***************************

MOTHER EARTH

It is my personal approach that creates the climate. 

It is my daily mood that makes the weather.
 
I possess tremendous power to make life miserable or joyous.

I can be a tool of torture or an instrument of inspiration,

I can humiliate or humour, hurt or heal.

In all situations, it is my response that decides

whether a crisis is escalated or de-escalated,

and a person is humanized or de-humanized.

*********************************************

ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ

Η προσωπική μου προσέγγιση είναι που δημιουργεί το κλίμα.

Η καθημερινή μου διάθεση είναι που φτιάχνει τον καιρό.s://ainafetst.wordpress.com/

Διαθέτω τεράστια δύναμη να κάνω την ζωή μίζερη ή χαρούμενη.

Μπορώ να είμαι ένα εργαλείο βασανισμού ή έμπνευσης.


Μπορώ να προσβάλω ή να ενθαρρύνω, να πληγώσω ή να θεραπεύσω.


Σε όλες τις περιπτώσεις, η ανταπόκριση μου, είναι που αποφασίζει


κατά πόσο μια κρίση κλιμακώνεται ή απο-κλιμακώνεται


και ένα άτομο εκπολιτίζεται ή απο-εκπολιτίζεται.

.

.

If we treat people as they are, we make them worse.

If we treat people as they ought to be,


we help them become what they are capable of becoming.

**********************************************

Αν μεταχειριστούμε τους ανθρώπους όπως είναι, τους χειροτερεύουμε.

Αν μεταχειριστούμε τους ανθρώπους όπως θα έπρεπε να είναι,

τους βοηθάμε να γίνουν αυτό που είναι ικανοί να γίνουν.

Dr. Haim G. Ginott, 1922 – 1973

  School teacher 
Child psychologist and psychotherapist
  
Teacher and Child: A Book for Parents and Teachers

****************************

Dr. Haim G. Ginott, 1922 – 1973

Σχολικός δάσκαλος
Παιδοψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής

Δάσκαλος και Παιδί: Ένα βιβλίο για Γονείς και Δασκάλους

.

«Theacher and Child»

Never deny or ignore a child’s feelings.

Only the behavior is treated as unacceptable, never the child.

Dependence breeds hostility.
Let children do for themselves what they can.

Children need to learn to choose, but within the safety of limits.
«Would you like to wear this blue shirt or this red one?»

Limit criticism to a specific event—don’t say «never», «always», as in:
«You never listen,» «You always manage to spill things», etc.

Refrain from using words that you would not want the child to repeat.

Dr. Haim G. Ginott

*******************************************************

«Δάσκαλος και Παιδί»

Ποτέ μη διαψεύδεις ή μην αγνοείς τα αισθήματα ενός παιδιού.

Μόνο η διαγωγή κρίνεται ως μη επιτρεπτή, ποτέ το παιδί.

Τα παιδιά χρειάζεται να μάθουν να διαλέγουν, αλλά στα όρια της ασφάλειας.
«Θέλεις να φορέσεις το μπλε μπλουζάκι ή το κόκκινο»;

Περιορίστε την κριτική σε ένα συγκεκριμένο γεγονός – μη λέτε, «ποτέ», «πάντα»,
όπως: «Ποτέ δεν προσέχεις». «Πάντα καταφέρνεις να ρίχνεις πράγματα», κλπ.

Απόφυγε να χρησιμοποιείς λέξεις που δεν θα ήθελες το παιδί να επαναλάβει.

Dr. Haim G. Ginott

.

.https://ainafetst.wordpress.com

https://ainafetst.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις;

  Κι έγινα ο καθρέφτης σου… πώς νιώθεις; – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 15 Ιανουαρίου 2025 Υπάρχουν πολλά στάδια που πέρασα με σένα και τη...