Το 2021 θα είναι μια ακόμη χρονιά με περισσότερες επιχειρήσεις να πηγαίνουν στο διαδίκτυο και περισσότεροι άνθρωποι να αγοράζουν αγαθά μέσω διαδικτυακών αγορών. Με αυτό είπε, οι έμποροι θυγατρικών θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να πραγματοποιήσουν πωλήσεις και οι επιχειρήσεις θα χρειαστούν περισσότερους ανθρώπους για να κάνουν τα προϊόντα τους να φτάσουν στο κοινό.

Αλλά, τι μπορούν να περιμένουν οι έμποροι θυγατρικών για το 2021; Θα είναι μια χαρούμενη χρονιά για τους εμπόρους θυγατρικών δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως; Θα υπάρξουν αλλαγές στις υπάρχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ που κάνουν οι συνεργαζόμενοι έμποροι; Θα υπάρχουν νέοι κανόνες που θα επιβληθούν στο μάρκετινγκ συνεργατών για την προστασία των καταναλωτών;

Για να απαντήσουμε σε αυτές τις ερωτήσεις, ακολουθούν οι τέσσερις κορυφαίες τάσεις που μπορούμε να περιμένουμε για το μάρκετινγκ θυγατρικών το 2021.

Καλύτερη απόδοση και αναφορά συνεργατών

Πρέπει να αναμένεται ότι θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τα προγράμματα θυγατρικών παρέχουν απόδοση και αναφορά στους εμπόρους. Θα εισαγάγουν νέες δυνατότητες αναφοράς και οδηγίες απόδοσης για τους εμπόρους για να δουν πόσο αποτελεσματικές λειτουργούν οι στρατηγικές τους και πώς θα λάβουν προμήθειες ακόμη και αν το τελικό «κλικ» δεν εκτελείται από τον αγοραστή.

Κατά συνέπεια, θα βελτιώσει τους εμπόρους να εστιάσουν εκ νέου τις καμπάνιες μάρκετινγκ θυγατρικών τους και να λάβουν καλύτερα ποσοστά μετατροπής.

Η υπερ-στόχευση θα είναι ο κανόνας

Προηγουμένως, οι μεγάλοι συνεργάτες είναι οι σημαντικότεροι συντελεστές στην κίνηση που χρειάζονται οι διαφημιζόμενοι στους ιστότοπούς τους. Ωστόσο, καθώς οι πελάτες γίνονται πλέον πιο συγκεκριμένοι σε σχέση με τα πράγματα που αναζητούν, οι επιρροείς μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα τους και να εισέρχονται με επιτυχία στη βιομηχανία μάρκετινγκ θυγατρικών.

Παρόλο που η επισκεψιμότητα που προσφέρουν δεν είναι τόσο μεγάλη σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες εταιρείες, το γεγονός ότι έχουν συγκεκριμένο κοινό μπορεί να βοηθήσει τα καταστήματα να λάβουν μετατροπές από τη σωστή αγορά, οι οποίες μπορούν στη συνέχεια να οδηγήσουν σε μεγαλύτερα έσοδα μακροπρόθεσμα. 

Νέες αλλαγές με τον GDPR

Θα υπάρξουν επίσης αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι συνεργάτες λαμβάνουν δεδομένα, ειδικά όταν στοχεύουν χρήστες από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ΕΕ έχει ξεκινήσει την πολιτική Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων σχετικά με την 25 ης Μαΐου 2018, και ρυθμίζει τον τρόπο τα προσωπικά δεδομένα που διακινούνται σε όλη την περιοχή.

Με αυτήν την πολιτική ενεργή, οι συνεργάτες θα πρέπει να έχουν "αναδυόμενα παράθυρα συγκατάθεσης" στους ιστότοπούς τους, ακόμη και αν δεν προέρχονται από την ΕΕ. Ο κανονισμός επισημαίνει επίσης ότι όλοι πρέπει να ακολουθούν τις τρέχουσες οδηγίες FTC και οι ιστότοποι πρέπει να εμφανίζουν τα κέρδη προμηθειών ως έμπορος θυγατρικών μέσω συστάσεων.

Το μάρκετινγκ θυγατρικών γίνεται πιο έξυπνο

Το μάρκετινγκ θυγατρικών θα γίνει επίσης πολύ πιο έξυπνο το 2021 τόσο για επιχειρήσεις όσο και για εμπόρους. Για τις επιχειρήσεις, μπορούν να βασίζονται περισσότερο στους συνεργάτες τους για να συνεχίσουν να λαμβάνουν περισσότερα έσοδα, ενώ οι έμποροι μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν την επιρροή τους για να λάβουν υψηλότερες προμήθειες και προσφορές που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν σε νέα ύψη.

συμπέρασμα

Λαμβάνοντας υπόψη όλες αυτές τις τάσεις για το επόμενο έτος, εσείς ως έμπορος θυγατρικών πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κρίσιμες και σωστές στρατηγικές για να προετοιμάσετε τα πάντα. Πάντα να υποστηρίζετε τα προϊόντα που υποστηρίζετε και να δοκιμάζετε πάντα νέες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν με τα ποσοστά μετατροπής σας.

Θυμηθείτε, το μάρκετινγκ συνεργατών απαιτεί υπομονή και καλή λήψη αποφάσεων για να λάβετε τις μετατροπές που χρειάζεστε.

https://middleme.net/