Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Οι συγκρούσεις ενός φαγητού και της εικόνας του σώματός

 

Οι συγκρούσεις ενός φαγητού και της εικόνας του σώματός 


από Chocoviv

Λατρεύω το καλό φαγητό. Λατρεύω τον τρόπο που ενώνει τους ανθρώπους. Απολαμβάνω τη γεύση κάθε μπουκιάς, δηλαδή, μέχρι να θυμηθώ ότι τρώω πάρα πολύ. ΟΠΑ, τι? Ακριβώς επειδή τρώω κανονικά και το απολαμβάνω;

Ίσως πρέπει να σταματήσω ...

Ίσως είναι η κοινωνία μας να μας θυμίζει συνεχώς να παρακολουθούμε το βάρος μας. Ως εκ τούτου, ως μικρό παιδί, θα παρακολουθούσα τις θερμίδες μου και θα γυμναζόμουν. Ένιωσα σαν φάλαινα ανάμεσα σε κομψούς κύκνους στις παραστάσεις μπαλέτου μου.

Στη συνέχεια χτύπησε η εφηβεία.

Ήταν κόλαση ....

Κοίταξα τους πρεσβύτερους μου γύρω μου ... Οι περισσότεροι ήταν πιο στρογγυλοί και παπούτσια. Με θανάτωσα.

Όταν κοίταξα μερικούς από τους λεπτούς φίλους μου, ζήλευα. Σταμάτησα να τρώω μεσημεριανό και μόλις έφαγα ένα μικρό δοχείο ζελέ από την καφετέρια. Ένα μήλο ήταν το σνακ μου μετά το σχολείο. Η ζυγαριά και η ταινία μέτρησης ήταν η ζωή μου. Το να δουλεύω για ώρες ήταν το παρελθόν μου.

Ένιωσα τον έλεγχο. Όμως, δεν ήμουν χαρούμενος.

Η ενήλικη ζωή ήταν η ίδια. Ωστόσο, το να γίνω διατροφολόγος με βοήθησε να χαλαρώσω και να απολαύσω μια ευτυχισμένη ισορροπία, για λίγο.

Μετά από δύο παιδιά, έμαθα ότι το βάρος δεν ήταν το παν. Κατάλαβα ότι χρειαζόμουν τροφή για να φροντίσω τα μωρά μου. Η συνέχιση της διατήρησης της υγείας μου ήταν η προτεραιότητά μου, όχι το βάρος μου.

Όμως, ήμουν ανήσυχος. Κρυφά, μισούσα τον εαυτό μου. Δεν ήμουν τόσο λεπτός όσο πριν από τον τοκετό. Άλλοι θυμήθηκαν αστεία ότι ήμουν λεπτός στις φωτογραφίες δεν βοήθησαν.

Το κατάλαβα, δεν χρειάζομαι άλλη υπενθύμιση! Ευτυχώς, θα αναγκαζόμουν να βάλω ένα γενναίο πρόσωπο και συνέχισα τη μέρα μου.

Μέχρι σήμερα, έχω αρνητική εικόνα σώματος. Όντας φαγητό, ο εσωτερικός μου αγώνας με στοιχειώνει κάθε φορά. Επομένως, μου αρέσει να συσκευάζω τα υπολείμματα μου Τείνω να δοκιμάσω διαφορετικά πιάτα και μετά να το συσκευάσω για το επόμενο γεύμα. Διαφορετικά, θα ήθελα να τραβήξω φωτογραφίες του πιάτου των φίλων μου για να προσθέσω στη συλλογή μου.

Αρνητικοί τύποι και συμπτώματα εικόνας σώματος ( Break Binge Eating )

  • Γενική δυστυχία με το σώμα κάποιου ως σύνολο ή με τα συγκεκριμένα μέρη του
  • Εξίσωση της αυτοεκτίμησης κάποιου με βάση το πώς μοιάζουν ή ζυγίζουν
  • Εξετάζοντας προσεκτικά το σώμα κάποιου μπροστά από έναν καθρέφτη ή μια αντανάκλαση
  • Επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις για το σώμα κάποιου που παρεμβαίνει σε πολλούς τομείς ζωής 
  • Άρνηση να κοιτάξουμε το σώμα κάποιου λόγω άγχους
  • Αντιλαμβανόμαστε το σώμα κάποιου να είναι μεγαλύτερο από ό, τι είναι πραγματικά
  • Ακραίο άγχος για αύξηση βάρους 
  • Κάνοντας δυσφημιστικά σχόλια για το σώμα κάποιου και συχνή σύγκριση του σχήματος και του μεγέθους κάποιου με άλλα άτομα
  • Συναισθήματα παγίδευσης σε μεγαλύτερο σώμα
Η εικόνα είναι ευγενική προσφορά του Break Binge Eating

Παρουσιάζοντας αρνητική εικόνα σώματος (Better Health Channel )

Μερικοί από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην αρνητική εικόνα του σώματος περιλαμβάνουν:

  • πειράζεται για την εμφάνιση στην παιδική ηλικία
  • μεγαλώνει σε ένα νοικοκυριό όπου δίνεται έμφαση στην εμφάνιση ενός συγκεκριμένου ιδανικού μεγέθους ή σχήματος σώματος
  • γονείς και άλλα μέλη της οικογένειας που βιώνουν τη δυσαρέσκεια του σώματος και συμμετέχουν σε δίαιτα ή συμπεριφορές ελέγχου βάρους
  • μια πολιτιστική τάση να κρίνουν τους ανθρώπους από την εμφάνισή τους
  • πίεση μεταξύ των έφηβων κοριτσιών και των γυναικών για να είναι λεπτή, να κάνει δίαιτα, να ασκείται και να συγκρίνεται με τους άλλους
  • πολυμέσα και διαφημίσεις διαφήμισης που προωθούν συγκεκριμένα ιδανικά εμφάνισης
  • μια τάση στα γυναικεία μέσα ενημέρωσης να ωθούν τις δίαιτες μόδας και τα προγράμματα απώλειας βάρους
  • καλές εκστρατείες δημόσιας υγείας που παροτρύνουν τους ανθρώπους να χάσουν βάρος. ---- Καλύτερο κανάλι υγείας

Κοιτάζω αυτήν τη λίστα και μπορώ να ταυτιστώ με όλα αυτά.

Κάθε μέρα πρέπει να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι είμαι υγιής και αυτό μετράει! Επιπλέον, ασκώ κάνοντας ασκήσεις K-pop Zumba γιατί μου αρέσει!

Αν κάποιοι πιστεύουν ότι είμαι υπέρβαρος και δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα τους, τότε είναι πολύ κακό για αυτούς.

Εκτίναξη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μην ξεχνάς να μου θυμίζεις τι αγάπησες σε μένα!

  Μην ξεχνάς να μου θυμίζεις τι αγάπησες σε μένα! 1 Μαΐου 2024 Στο πέρασμά μου μέσα στα χρόνια, υπήρξαν στιγμές που ένιωθα καλά με τον εαυτό...