Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το copywriting του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ εύκολο έργο. Κάποιος πρέπει απλά να γράψει πολλές λέξεις για μια διαδικτυακή επιχείρηση για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες να ελέγξουν τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Ωστόσο, το ηλεκτρονικό εμπόριο copywriting δεν αφορά μόνο τη σύνταξη ποιοτικών άρθρων, αλλά επίσης κάνει τις μάρκες να αναγνωρίζονται στις μηχανές αναζήτησης και στη συνέχεια να αυξάνουν την επισκεψιμότητα αναζήτησης.

Εάν είστε copywriter ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζετε ότι η προώθηση της επωνυμίας σας μπορεί να είναι μια πρόκληση και είναι εμφανές στην απόδοση του ιστότοπού σας. Εάν θέλετε σοβαρά να προσελκύσετε ένα κοινό χρησιμοποιώντας τα άρθρα σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις, εδώ είναι μερικά από τα κοινά λάθη που πρέπει να αποφύγετε κατά τη σύνταξη του ηλεκτρονικού εμπορίου:

Είναι πολύ επικεντρωμένο στο προϊόν

Κάθε copywriter εμπίπτει σε αυτό το συγκεκριμένο μειονέκτημα της εστίασης πάρα πολύ στο προϊόν. Από την προοπτική του αγοραστή, μια μακρά αφήγηση μπορεί να τους αποτρέψει να συνεχίσουν να διαβάζουν για το προϊόν.

Για να αποφευχθεί αυτό το λάθος, μια σύντομη και ενημερωτική περιγραφή του προϊόντος μπορεί να είναι αρκετή για να ενημερώσει τους πιθανούς πελάτες γιατί το χρειάζονται. Καταγράψτε τα γεγονότα σχετικά με το προϊόν που παρουσιάζει τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με τις άλλες μάρκες της αγοράς. Έχοντας μια λίστα θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε ένα πιο πειστικό κομμάτι.

Το πιο σημαντικό, δείξτε πώς μπορούν οι πελάτες σας να επωφεληθούν από το προϊόν σας.

Για παράδειγμα, δείτε αυτές τις δύο περιγραφές:

Αυτό το τηλέφωνο έχει μια υπέροχη μεγάλη οθόνη.

Τα βίντεο YouTube είναι εύκολο να τα παρακολουθήσετε λόγω της μεγάλης οθόνης.

Ποιες από τις προτάσεις θα σας προσελκύσουν περισσότερο;

Κορίτσι εργαζόμενος γραφείου

Εσύ Ramble πάρα πολύ

Ένα άλλο λάθος στο οποίο πέφτουν ορισμένοι δημιουργοί ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να χρησιμοποιούν πολλές περιττές προτάσεις για να επιμηκύνουν το άρθρο. Αυτό μειώνει τον αντίκτυπο του άρθρου και κάνει τους ανθρώπους να χάσουν το ενδιαφέρον τους.

Όταν κάνετε copywriting, αναρωτηθείτε γιατί γράφετε μια συγκεκριμένη πρόταση και πώς θα επηρεάσει το άρθρο σας. Να ενσωματώνετε πάντα στοιχεία για να αυξάνετε την αξιοπιστία του άρθρου σας και να γράφετε τους αριθμούς σε ψηφία για να κρατήσετε την προσοχή των αναγνωστών σας.

Πάρα πολλά επίθετα

Η χρήση πάρα πολλών επίθετων είναι επίσης ένα άλλο πρόβλημα με ορισμένα άρθρα ηλεκτρονικού εμπορίου. Επηρεάζει τη ροή της αφήγησής σας και μειώνει τον αντίκτυπο του άρθρου σας στους αναγνώστες. Οι λέξεις και οι σύνθετες λέξεις μπορούν επίσης να δημιουργήσουν σύγχυση στους περισσότερους αναγνώστες.

Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, χρησιμοποιήστε απλά αλλά ισχυρά επίθετα για να δώσετε στους αναγνώστες σας μια σαφή εικόνα αυτού που θέλετε να δουν.

Δεν έχει αρκετή προσωπικότητα

Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά οι μεγάλοι, τείνουν να προσφέρουν άρθρα που δεν περιέχουν προσωπικότητα. Τα άρθρα τους ακούγονται πολύ ήπια για τους αναγνώστες και ως αποτέλεσμα, χάνουν την ελκυστικότητά τους στους πιθανούς πελάτες τους.

Όταν γράφετε ένα άρθρο copywriting ηλεκτρονικού εμπορίου, σκεφτείτε πάντα την επωνυμία σας και τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να μιλήσετε στους πιθανούς πελάτες σας. Προσθέστε μια παύλα προσωπικότητας και ανθρωπότητας στο άρθρο και θα τραβήξει την προσοχή του δυνητικού πελάτη σας.

Η επεξεργασία δεν θα διαρκέσει περισσότερο από λίγα λεπτά

Είναι συνηθισμένο λάθος για τους copywriters να ρίχνουν μια ματιά κατά την επεξεργασία των άρθρων τους. Τα λάθη μπορεί να είναι προφανή και αυτά μπορεί να επισημάνουν ότι τα άρθρα έχουν σπεύσει και δεν είναι προσεκτικά.

Για να το αποφύγετε αυτό, σκεφτείτε πάντα τον πελάτη σας ενώ γράφετε το άρθρο και μετά το διαβάζετε δυνατά. Τότε αναρωτηθείτε, είναι πειστικό; Θα αγοράσετε το προϊόν εάν διαβάσετε το άρθρο; Εάν δεν είστε πεισμένοι, μην φοβάστε να το επεξεργαστείτε και να το ξαναγράψετε μέχρι να είστε ικανοποιημένοι και ικανοποιημένοι.

συμπέρασμα

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο ιστότοπός σας δεν πρέπει ποτέ να αντιμετωπίζει τους πιθανούς αγοραστές ως στατιστική. Πρέπει πάντα να δείχνετε στους πελάτες σας ότι είστε άνθρωποι και ότι τους φροντίζετε. Έτσι, όταν γράφετε οτιδήποτε για τον ιστότοπό σας, σκεφτείτε τις ανάγκες τους και δεσμεύστε τους. Μόλις αρχίσουν να παρατηρούν την ποιότητα της επωνυμίας σας, οι πελάτες σας θα επικοινωνήσουν μαζί σας και θα οδηγήσουν στην πώληση που πρέπει να αναπτύξετε.

https://middleme.net/