Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Οι πρώτες αναμνήσεις μου για τη Νέα Υόρκη

 Οι πρώτες αναμνήσεις μου για τη Νέα Υόρκη

Ήταν το 2013 και επρόκειτο να πάω μια κρουαζιέρα στις Βερμούδες. Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε ένα δευτερεύον ταξίδι στη Νέα Υόρκη για να επισκεφτούμε έναν φίλο. Δυστυχώς, τότε δεν είχα ένα αξιοπρεπές Smartphone… ..

Το Met

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης είναι το μεγαλύτερο μουσείο τέχνης στις Ηνωμένες Πολιτείες.   

Στούντιο NBC

Έχουμε εισιτήρια για να δούμε το The Tonight Show With Jimmy Fallon! Ήταν μια ζωντανή ηχογράφηση στούντιο. Παρόλο που ήταν μια παράσταση αργά το βράδυ, γυρίσαμε πραγματικά το απόγευμα.

Αργά εκείνο το βράδυ, φάγαμε σε ένα τοπικό ιαπωνικό εστιατόριο. Στη γωνία του ματιού μου, παρατηρήσαμε ότι κάποιος έμοιαζε με τον Jimmy Fallon!

Εκπληξη! Ήταν ο Jimmy Fallon!

Το αστέρι κολλήθηκε, δεδομένου ότι ήταν ένα μικρό εστιατόριο, του κύμα και του έδειξα το βραχιόλι μου αργά τη νύχτα. Αφού τελειώσαμε το κύριο γεύμα μας, τα επιδόρπια έφτασαν με την ευγένεια του Jimmy Fallon! Πήρε ακόμη φωτογραφίες μαζί μας μπροστά από το εστιατόριο. Τι αστέρι!

Η γέφυρα του Μπρούκλιν ήταν γεμάτη με τουρίστες ως συνήθως. Αν θέλετε μία από αυτές τις φωτογραφίες μόνο με εσάς, πρέπει να πάτε πολύ νωρίς.

Πριν επιβιβαστούμε στο πορθμείο για να περιηγηθούμε στο άγαλμα της ελευθερίας, πήραμε κάποια πίτσα για μεσημεριανό γεύμα. Δυστυχώς, καμία φωτογραφία που έβγαλα με το παλιό μου iPod touch δεν έγινε λήψη….

Μνημείο 9/11

Ήταν χρόνια μετά το τραγικό συμβάν. Το μνημείο δεν είχε τελειώσει ακόμη. Καθώς ήμουν δίπλα και διάβαζα ονόματα των θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους, ξαναζήτησα στους συναισθηματικούς καιρούς που αντιμετώπιζα κάθε μέρα στις ειδήσεις. Έσπασα εντελώς όταν είδα το όνομα μιας μητέρας και του αγέννητου παιδιού της. Ήμουν τόσο έντονος που μια ομάδα αστυνομικών που βρισκόταν σε υπηρεσία ήρθε και συσσωρεύτηκε γύρω μου.

Μέχρι σήμερα, έχω ακόμα συναισθηματική σκέψη…

Πλατεία ώρας

Αργότερα εκείνο το βράδυ, περπατούσα γύρω από την πολυσύχναστη πλατεία χρόνου. Τόσες πολλές διαφημίσεις φωτίζουν τον νυχτερινό ουρανό…

Περπατώντας γύρω από το Central Park

FAO Schwarz

Αυτό ήταν ένα τεράστιο κατάστημα παιχνιδιών !! (Αυτή η τοποθεσία της Fifth Avenue έκλεισε το 2015….)

«Το FAO Schwarz είναι το παλαιότερο κατάστημα παιχνιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανοίγοντας για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1862 στη Βαλτιμόρη προτού μετακομίσει στη Νέα Υόρκη, όπου έχει μετακινηθεί μεταξύ πολλών τοποθεσιών από το 1870. Το πιάνο χορού , φημισμένο από τον Τομ του 1988 Η ταινία Hanks Big , έφερε την εθνική προσοχή στη μάρκα. «- Βικιπαίδεια     

Λοιπόν, αυτά είναι μερικά από τα στιγμιότυπα μου από το πρώτο μου ταξίδι στη Νέα Υόρκη!

Ήσουν εκεί;

https://chocoviv.home.blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ξύλινο σπίτι στο βουνό

  Το ξύλινο σπίτι στο βουνό – Χρυσάνθη Σ.  6 Οκτωβρίου 2024 The Women Σαν χθες θυμάμαι την πρώτη μας εκδρομή. Σε είχα ρωτήσει ποιος είναι ο ...