Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

Η Γλώσσα των Φιλικών

 

Η Γλώσσα των Φιλικών


Σε περιόδους κρίσης και αγώνων, όλοι θέλουμε να στραφεί κάποιος. Οι σχέσεις είναι σημαντικές και επομένως οι φίλοι είναι σημαντικοί. Η λέξη «Φιλία» δεν ταιριάζει απόλυτα σε έναν ορισμό, είναι μια σχέση που δεν μπορεί να περιγραφεί χρησιμοποιώντας λέξεις.

Παρόλο που δεν είμαι κοινωνική πεταλούδα, η ποιότητα μετράει περισσότερο για μένα από ό, τι η ποσότητα. Παρόλο που είναι καλό να καλλιεργείς ένα διαφορετικό δίκτυο φίλων και γνωστών, έχω καλλιεργήσει μερικές αληθινές φιλίες με τα χρόνια.

Όταν βρω τον εαυτό μου να περνάει μια δύσκολη στιγμή, οι φίλοι μου με βοηθούν να το ξεπεράσω. Όταν δεν αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, οι φίλοι μου είναι αυτοί που με σηκώνουν. Όταν βρίσκομαι ανάμεσα σε λυγμούς, οι φίλοι μου είναι αυτοί που με κάνουν να γελάω. Όταν ο κόσμος γυρίζει πίσω μου, οι φίλοι μου είναι εκεί δίπλα μου. Οι αληθινοί φίλοι είναι αυτοί που είναι εκεί για εσάς όταν τους χρειάζεστε περισσότερο και η σημασία της φιλίας στη ζωή μας είναι πέρα ​​από κάθε εξήγηση.

Κατά τη διάρκεια της παιδικής μας ηλικίας, οι φιλίες μας βοηθούν να μεγαλώνουμε και να αναπτύσσουμε. Παίζουμε και μαθαίνουμε μαζί με φίλους. Ως έφηβοι, οι φίλοι γίνονται ακόμη πιο σημαντικοί καθώς περνάμε από πολλές συναισθηματικές, σωματικές και διανοητικές αλλαγές. Ως ενήλικες, οι φίλοι μας βοηθούν να περάσουμε από τις συναισθηματικές αναταραχές ή την «κρίση στο μέσο της ζωής» καθώς υποφέρουμε ένα εντελώς νέο σύνολο προβλημάτων. Υποθέτω ότι οι φίλοι είναι εξίσου σημαντικοί κατά τη διάρκεια του γήρατος, βλέπω το πρόσωπο του παππού μου να ακτινοβολεί με γέλιο και χαμόγελα όταν βρίσκεται γύρω από τους φίλους του!

Όταν καλλιεργούμε έναν στενό κύκλο φίλων, η ζωή γίνεται λίγο πιο εύκολη. Σε αυτό το σημείωμα, μια πολύ ευτυχισμένη ημέρα φιλίας σε όλους όσοι διαβάζουν τις δημοσιεύσεις μου εδώ στο WordPress, νέους ή ηλικιωμένους. Είμαι πραγματικά ευγνώμων για αυτήν την κοινότητα του WordPress!


- SaaniaSparkle 🧚🏻‍♀‍♀️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσύ που προτιμάς τη μοναξιά, πες μου αλήθεια… πώς τον έλεγαν;

  Εσύ που προτιμάς τη μοναξιά, πες μου αλήθεια… πώς τον έλεγαν; 15 Μαΐου 2024 Αυτόνομη, αυτάρκης, ανεξάρτητη. Δεν έχεις ανάγκη κανέναν, δεν ...