Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

Ποίηση Μανώλη Αλιγιζάκη/A Review

 

Ποίηση Μανώλη Αλιγιζάκη/A Review


!cid_37686FD8483E4EE08140DCAFC02D5FF2@userHP

 

ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΒΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟ

 

Όπως μας διδάσκει η ιστορία, η αντίθεση μεταξύ ζωής και τέχνης έχει κάνει εύκολο να σκεφτούμε τον Καβάφη αφηρημένα, ως έναν καλλιτέχνη του οποίου το έργο υπάρχει απαλλαγμένο από παράδοση και προσκόλληση σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αυτή η τάση έχει υποκινηθεί από τα δύο στοιχεία της ποίησής του για τα οποία είναι πιο διάσημος: το εκπληκτικά σύγχρονο θέμα του (τουλάχιστον ένα από τα θέματά του) και το ελκυστικό και άμεσο ύφος του.

Σίγουρα πάντα υπήρχαν πολλοί αναγνώστες που εκτιμούσαν τα λεγόμενα ιστορικά ποιήματα, που βρίσκονται σε μαγικά μέρη της Μεσογείου σε εποχές που ήταν εδώ και καιρό νεκρές και ακραίες από κοινωνική ειρωνεία και κάποια κουρασμένη στωικότητα. («Η Ιθάκη σου έδωσε το όμορφο ταξίδι, / χωρίς αυτήν δεν θα είχες βάλει στο πέρασμα. / Αλλά τώρα δεν έχει τίποτα να σου δώσει», γράφει σε αυτό που μπορεί να είναι η πιο διάσημη αναφορά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού: το ταξίδι είναι πάντα πιο σημαντικό από τον μοιραία απογοητευτικό προορισμό.) Αυτό φαίνεται στο ποίημα:

Θερμοπύλες

Τιμή σε όλους αυτούς που στη ζωή τους

εγκαταστάθηκαν και φυλάσσουν Θερμοπύλες.

Ποτέ δεν ανακατεύονται από τις υποχρεώσεις τους.

δίκαιοι και ισότιμοι σε όλες τους τις υποθέσεις,

αλλά γεμάτος οίκτο, παρ' όλα αυτά, και συμπόνια.

γενναιόδωροι όποτε είναι πλούσιοι, και ξανά

όταν είναι φτωχοί, γενναιόδωροι σε μικρά πράγματα,

και να βοηθήσουν, πάλι, όσο μπορούν.

να μην μιλάει πάντα παρά την αλήθεια,

χωρίς όμως κανένα μίσος για αυτούς που λένε ψέματα.

Και ακόμη περισσότερη τιμή τους οφείλεται

όταν προβλέπουν (και πολλοί το προβλέπουν)

ότι ο Εφιάλτης θα κάνει την εμφάνισή του στο τέλος,

και ότι οι Μήδοι θα διαρρήξουν τελικά

 

Αλλά είναι μάλλον δίκαιο να πούμε ότι η λαϊκή φήμη του Καβάφη βασίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στον αξιοσημείωτα προϋπάρχοντα τρόπο με τον οποίο τα άλλα «αισθησιακά» ποιήματά του, που συχνά δεν θεωρούνται δώρο αυτού του ποιητή, πραγματεύονται τα διαρκώς συναρπαστικά και σχετικά θέματα της ερωτικής επιθυμίας. , συνειδητοποίηση και απώλεια.

Ο τρόπος, επίσης, όταν η μνήμη διατηρεί αυτό που η επιθυμία τόσο συχνά δεν μπορεί να συντηρήσει. Αυτή η επιθυμία και η λαχτάρα το κάνουν να φαίνεται πιο σύγχρονο, πιο κοντά στη δική μας εποχή. Ίσως αυτό συμβαίνει με το ποίημα του Μανώλη:

Φανοστάτη

 

Αφού αφήσαμε τα σημάδια μας

στον φανοστάτη της σόλας

χωρίσαμε

αυτή στα δυτικά

Εγώ στα ανατολικά

με μια υπόσχεση

να ξανασυναντηθούμε

από αυτόν τον φανοστάτη

και να εντοπίσουμε τα σημάδια μας

αν και ποτέ δεν σκεφτήκαμε τις Σειρήνες

ο Κύκλωπας και ο θυμωμένος Ποσειδώνας

αν και ποτέ δεν σκεφτήκαμε το ακριβό

βαρκάρης

 

Κανείς εκτός από τον Καβάφη, που μελέτησε την ιστορία όχι μόνο με ανυπομονησία, αλλά με μελετητικό σεβασμό και σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια, δεν θα είχε αναγνωρίσει τους κινδύνους της αφαίρεσης των ανθρώπων από τα ιστορικά τους πλαίσια. και πουθενά αυτή η αφαίρεση δεν είναι πιο επικίνδυνη όσο στην περίπτωση του ίδιου του Καβάφη.

 

Η ΠΟΛΗ

 

Είπες: «Θα πάω σε άλλη γη, σε άλλη θάλασσα.
Θα βρω άλλη πόλη καλύτερη από αυτή.
Κάθε προσπάθεια που κάνω είναι δύσμοιρη, καταδικασμένη.
και η καρδιά μου —σαν νεκρό πράγμα— είναι θαμμένη.
Μέχρι πότε θα συνεχίσει να μαραίνεται έτσι το μυαλό μου;
Όπου κι αν γυρίσω τα μάτια μου, όπου κι αν πέσουν
, βλέπω τα μαύρα ερείπια της ζωής μου, εδώ
που έχω σπαταλήσει, σπαταλήσει και καταστρέψει τόσα χρόνια».
Καινούργια εδάφη δεν θα βρεις, δεν θα βρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλη θα σας ακολουθήσει. Θα επιστρέψετε στους ίδιους δρόμους.
Θα γερνάς στις ίδιες γειτονιές. και σε αυτά τα
ίδια σπίτια θα γκριζάρεις. Θα
φτάσετε πάντα στην ίδια πόλη. Μην ελπίζεις καν να το ξεφύγεις,
δεν υπάρχει πλοίο για εσάς, δεν υπάρχει δρόμος έξω από την πόλη.
Όπως έχεις σπαταλήσει τη ζωή σου εδώ, σε αυτή τη μικρή γωνιά
την έχεις σπαταλήσει σε όλο τον κόσμο.

 

Σίγουρα το έργο του είναι τόσο καλό όσο μπορεί να είναι η μεγάλη ποίηση και ταυτόχρονα διαχρονικό με τον τρόπο που θέλουμε να πιστεύουμε ότι η μεγάλη λογοτεχνία μπορεί να αλχημίσει λεπτομέρειες της ζωής, των εποχών και των εμμονών του ποιητή σε κάτι σχετικό με ένα μεγάλο κοινό με τα χρόνια και ακόμη και αιώνες.

Αλλά η τάση να βλέπουμε τον Καβάφη ως έναν από εμάς, ως έναν στην εποχή μας, να μας μιλάει με φωνή διάφανη και ομολογουμένως δική μας για πράγματα που το νόημα είναι αυτονόητο, απειλεί να αφαιρέσει μια συγκεκριμένη λεπτομέρεια που, αν του το δίνουμε πίσω, τον κάνει να φαίνεται μεγαλύτερος από τη ζωή και περισσότερο ποιητής του μέλλοντος, όπως είχε περιγραφεί κάποτε, παρά της εποχής που έζησε. Αυτή η λεπτομέρεια αφορά και τη βιογραφία του Μανώλη που αναφέρεται σε μυθικά αποσπάσματα του την πατρίδα του και ξεδιπλώνει σκηνές αισθησιασμού, εγκατάλειψης και απώλειας.

Το ύφος του Καβάφη, καταρχάς, είναι πολύ λιγότερο πεζό, πολύ πιο πλούσιο αν και όχι μουσικό, και έχει τις ρίζες του βαθιά στον δέκατο ένατο αιώνα στον οποίο έζησε περισσότερο από το ήμισυ της ζωής του. Μερικοί αναγνώστες θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι πολλά από τα ποιήματα του Καβάφη, ακόμη και όταν ήταν σχεδόν σαράντα, ερμηνεύτηκαν ως σονέτα ή άλλες προετοιμασμένες μορφές στίχων.

Ο Μανώλης γεννήθηκε στο Κολυμπάρι, ένα μικρό χωριό δυτικά των Χανίων στο ελληνικό νησί της Κρήτης το 1947. Σε νεαρή ηλικία η οικογένειά του τον πήγε πρώτα στη Θεσσαλονίκη και μετά στην Αθήνα, όπου σπούδασε, αποκτώντας Bachelor of Science στις Πολιτικές Επιστήμες από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το θέμα σε μερικά του Καβάφη που τείνουν να παραβλέπονται από τους αναγνώστες ως δύσκολο είναι τα ποιήματα που τοποθετούνται εσκεμμένα στο σκοτεινό, γεωγραφικό και χρονικό περιθώριο του ελληνικού παρελθόντος: ποιήματα που φαίνεται να μην έχουν μεγάλη σχέση με τις σημερινές ανησυχίες και συχνά περνούν στο υπέρ έργων με πιο σύγχρονη απήχηση.

Ίσως αυτό συμβαίνει με τον Μανώλη που αντλεί από τις ίδιες ελληνικές πηγές με τον Καβάφη κάνοντας ιστορικές αναφορές στην Ελλάδα, το λίκνο όπου γεννήθηκε η ψυχή του, όταν δημιουργεί τους ελληνικούς μύθους που αλληλεπιδρούν στη σύγχρονη ποίησή του. Ακόμη και μακριά από την πατρίδα του, την Ελλάδα, όπου κατοικεί τώρα, διατηρεί ακόμα στην ποιητική του μνήμη, εικόνες και θέματα που διοχετεύει μέσα από το θράσος σε αυτό το βιβλίο και σε άλλα.

 

Μπορεί ο Μανώλης να διοχετεύσει την ομορφιά τόσο εύκολα όσο περιγράφει στον στίχο του; «Ένας αρχαίος αρχηγός της εποχής / ως χρισμένος και ευσεβής / ένα μουσικό όργανο ειλικρίνειας που ρέει ελεύθερο / έτοιμο να μιλήσει με λόγια που ανακουφίζουν τον πόνο και ελευθερώνουν την ψυχή;» Ναι, το κύριο εργαλείο της είναι η εμπειρία της από πρώτο χέρι της δύναμης του Έρωτα. Το ψυχολογικό του μακιγιάζ προσελκύει και μεταδίδει αυθεντικότητα και ευτυχία με βάση τη λατρεία και τη λατρεία του από αισθησιακές και προκλητικές γυναικείες φιγούρες, εκθέτοντάς τον σε μια εκστατική υπέρβαση μέσα από τα σώματα του πόθου και τη βαθιά του αγάπη και την αφοσιωμένη κατανόησή του. Είναι προφανές ότι βρίσκει τον σκοπό του να ερωτεύεται με πάθος την αγαπημένη του.

Δεν κρύβει ότι πριν αναδυθεί ήθελε να γίνει «ένα πανηγύρι / κίνημα πουλιού / ένας εσπερινός / ένας απλός αναστεναγμός / που θα γιατρέψει τα χείλη της αγαπημένης του». Αν αισθάνεται ανίκανος μπροστά στο ασύλληπτο και απεριόριστο πεπρωμένο, δηλώνει ότι η αγκαλιά μιας γυναίκας τον καλεί και του αρέσει να ενδώσει στο πάθος του: «σκοτεινός και αόριστος κύκλος / για πάντα απροσδιόριστος / κι αυτό, η εντολή / κι αυτό, το Υπακοή / Αυτό, ο οργασμός / κι αυτό, ο Έρωτας / κι αυτός είσαι εσύ». Νιώθει να τον ευνοεί ο Έρωτας, διαχέει το φλεγόμενο πάθος του με φως που γεμίζει τους ερωτικούς του στίχους. Ως γενναίος υπερασπιστής του πόθου και του αισθησιασμού και των αληθινών συναισθημάτων της αγάπης, προσφέρει τη χαρά και τη χαρά στην ψυχή.

 

Τόσο ο ιδεαλισμός όσο και ο πραγματισμός, ο μεσσιανισμός, αλλά και η παράδοση στο μαρασμό των αισθήσεων, τα θέματα αγάπης αφιερωμένα στην εφήμερη ικανοποίηση και στο ερωτικό μεθύσι συνθέτουν τις αλλαγές στο τεράστιο ποιητικό του περιεχόμενο. Έχοντας την ωριμότητα ενός ολοκληρωμένου ποιητή και την ικανότητα να δημιουργεί υποβλητικές εικόνες με προσωπικό τρόπο, ο ποιητής μας εισάγει σε αυτό που αποτελεί την πιο λαμπρή έκφραση των πιο οικείων σκέψεων και πεποιθήσεών του μπροστά στον κόσμο της εποχής και της εποχής του.

Ο τρόπος, επίσης, όπου η μνήμη διατηρεί αυτό που η επιθυμία τόσο συχνά δεν μπορεί να διατηρήσει. Αυτή η επιθυμία και η λαχτάρα ήταν για άλλους άντρες μόνο το κάνει να φαίνεται πιο σύγχρονο, πιο κοντά στην εποχή μας, όπως βλέπουμε σε αυτό το ποίημα έναρξης του Χρυσού Φιλιού, το οποίο ποίημα μπορεί να φαίνεται άσεμνο και πεζό που δημιουργήθηκε από έναν μικρό ποιητή, αλλά όταν δημιουργείται από έναν ποιητή καθώς ο Μανώλης κλειδώνει την ερωτική αύρα μιας Μοραβίας.

 

σαν πουλί που ησυχάζει ο φωτογραφικός φακός

το σκανδαλώδες αιδοίο της επισκέπτεται το μυαλό του

από μέρες εκείνου του Αυγούστου

στο καμένο νησί

σε χαμηλούς τόνους σιέστα

σε πνιχτή γκρίνια

μήπως ραγίσει ο καθρέφτης από την ένταση

 

 

Τις δεκαετίες του 1880 και του 1890, ο Κωνσταντίνος Καβάφης ήταν ένας νεαρός άνδρας με μέτριες λογοτεχνικές φιλοδοξίες, γράφοντας στίχους και συνεισφέροντας άρθρα, κριτικές και δοκίμια, κυρίως στα ελληνικά αλλά στα αγγλικά (Γλώσσα στην οποία βρισκόταν τέλεια στο σπίτι, λόγω του ότι ξόδεψε λίγα των χρόνων της εφηβείας του στην Αγγλία), για μια σειρά από ιδιότυπα θέματα, την Αλεξάνδρεια και τις αθηναϊκές εφημερίδες. Αυτή η ομοιότητα στις βιογραφίες δένει τον Καβάφη με τον Μανώλη που ζει στο Βανκούβερ και γράφει ποιήματα στα ελληνικά και στα αγγλικά που αναφέρονται και στις δύο χώρες.

 

Ο Γιάννης Ρίτσος γεννήθηκε στη Μονεμβασιά, την 1η Μαΐου 1909, σε οικογένεια γαιοκτημόνων. Έκανε τα πρώτα του σχολεία και τελείωσε το λύκειο στο Γύθειο Μονεμβασιάς και αφού αποφοίτησε το 1925, μετακόμισε στην Αθήνα όπου άρχισε να ασχολείται με τη δακτυλογράφηση και την αντιγραφή νομικών εγγράφων. Ένα χρόνο αργότερα, επέστρεψε στην πατρίδα του, όπου πέρασε το χρόνο του γράφοντας και ζωγραφίζοντας, μια άλλη μορφή τέχνης που αφιέρωσε ο ίδιος και την οποία μαζί με τη γραφή του κράτησε για το υπόλοιπο της ζωής του, ίσως ο πίνακας του έδωσε στοιχεία του αισθησιακά ποιήματα:

 

ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Οι γυναίκες μας είναι απόμακρες, τα σεντόνια τους μυρίζουν καληνύχτα.

Έβαλαν ψωμί στο τραπέζι ως ένδειξη του εαυτού τους.

Τότε είναι που τελικά βλέπουμε ότι φταίμε. πηδάμε επάνω λέγοντας,

«Κοίτα, έχεις κάνει πάρα πολλά, χαλάρωσε, θα ανάψω τη λάμπα.

«Αποστρέφεται με το χτύπημα του αγώνα,

περπατώντας προς την κουζίνα, με το πρόσωπό της στη σκιά,

Η πλάτη της λύγισε κάτω από το βάρος τόσων νεκρών –

αυτούς που αγαπήσατε και οι δύο, αυτούς που αγαπούσε, αυτούς

μόνος σου αγάπησες. Ναί . και ο θάνατός σου επίσης

 

Άκου: οι γυμνές σανίδες τρίζουν όπου πάει.

Άκου: τα πιάτα κλαίνε στο ταψί.

Ακούστε: το τρένο που πηγαίνει στρατιώτες στο μέτωπο.

 

 

Μερικές φορές τα ποιήματα επενδύονται με τη διχασμένη λογική του ονείρου με εικόνες ονειρικών γεγονότων ή τοποθετούνται σε ένα τοπίο ονείρων που μεγαλώνει, καθώς διαβάζει κανείς όλο και περισσότερο, πιο αναγνωρίσιμο, λιγότερο παράξενο, πάντα ελκυστικό. Ταυτόχρονα, οι τοποθεσίες και τα αποφθέγματά τους είναι λυτρωτικά μιας απόλυτα αναγνωρίσιμης Ελλάδας: τα μπαλκόνια, τα γεράνια, τα αγάλματα, οι γυναίκες με τα μαύρα τους ρούχα και, με τρόπο που διαρκεί, η θάλασσα. Το άγγιγμά του είναι ελαφρύ, αλλά η επίδρασή του είναι βαθιά. Πολλά εξαρτώνται από την εικόνα που προκαλεί την αφηγηματική κίνηση. Μερικά ποιήματα είναι τόσο μικρά, τόσο αποσταγμένα, που τα κομμάτια της ιστορίας που μας δίνονται –τα παιδικά ψυχοδράματα– έχουν μια ακαταμάχητη δύναμη. «Όσο λιγότερο γίνομαι τόσο μεγαλώνει», είπε ο Alberto Giacometti και η ίδια ισχυρή επιφυλακτικότητα είναι χαρακτηριστικό στα μικρότερα ποιήματα του Ρίτσου.

 

Το περιεχόμενο του Γιάννη Ρίτσου αξίζει επίσης ανανεωμένης προσοχής – τόσο τα συγκεκριμένα θέματα των επιμέρους ποιημάτων, τα οποία μάλιστα κρατούν το ιστορικό και το ερωτικό σε ένα ενιαίο επίκεντρο.

Ο ερωτισμός είναι μια από τις εμφανίσεις της εσωτερικής ζωής του ανθρώπου. Σε αυτό κανείς αυταπατάται επειδή αναζητά το σταθερό αντικείμενο της επιθυμίας του. Αλλά αυτό το αντικείμενο επιθυμίας ανταποκρίνεται στην εσωτερική επιθυμία. Η επιλογή ενός αντικειμένου εξαρτάται πάντα από τα προσωπικά γούστα του ατόμου: ακόμα κι αν έπεφτε στη γυναίκα που θα είχαν επιλέξει οι περισσότεροι, αυτό που παίζει συχνά είναι μια ανείπωτη πτυχή, όχι ένα αντικειμενικό χαρακτηριστικό αυτής της γυναίκας, εκτός αν έχει αγγίξει το εσωτερικό της άντρας δημιουργεί τη δύναμη να την επιλέξει.

Η έννοια του αποπροσανατολισμού (παρόμοια, ίσως, με την επίδραση ενός ήπιου ιού), όταν τα αυξημένα συναισθήματα μας φέρνουν σε αντίθεση με τον κόσμο, όταν τα αρώματα γίνονται ξινισμένα, όταν η θέα στον κήπο ερημώνει, όταν τα οικιακά αντικείμενα απορρίπτουν το σκοπό τους , ανακαλείται τέλεια σε αυτές τις δέκα γραμμές. Υπάρχει μια άμεση αναγνώριση μιας επισφαλούς οντολογικής κατάστασης που συνδέεται με μια ιστορία έως ότου, μια στιγμή αργότερα, συνειδητοποιήσουμε ότι μπορούμε να δούμε αυτόν τον δρόμο, να δούμε αυτό το παράθυρο, να δούμε μέσα από αυτήν την πόρτα:

 

 

ΣΧΕΔΟΝ

 

Ήταν απλώς τύχη: Ανοίγω την πόρτα, οι δύο γυναίκες

δίπλα δίπλα στον καναπέ

 

στο μαύρο του μαντήλι,

μητέρα και κόρη, ίσως,

 

μένοντας ακίνητος, απρόφωνος, μια μπουκιά ψωμί

στο τραπέζι, μια γάτα κοιμάται στον καναπέ.

 

Κοιτάζοντας μακριά και ο ήλιος στην κορυφή των κυμάτων, τζιτζίκια

τα χελιδόνια αξιοθέατα σε μπλε. Κοιτάζουν πίσω.

 

Σχεδόν το είχα, σχεδόν το είχα σε ένα από αυτά.

Τότε η μητέρα σηκώθηκε και έκλεισε την πόρτα.

 

Αυτό το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου μας παραπέμπει σε ένα άλλο ποίημα του Μανώλη αλλά πιο αισθησιακό και σωστό:

 

Τίποτα να κρατηθεί

αλλά τον εαυτό μας στη λαγνεία

και το κενοτάφιο με

ονόματα χαραγμένα σε μάρμαρο

όμως σε αυτό το σχεδόν μάταιο κενό

μια ξαφνική κουκκίδα φωτός

λάμπει στο στήθος της Σούζαν

σαν αστραπή σαν

όταν τα μάτια της απαιτούσαν

ένα βαθύτερο νόημα σε αυτό: είμαστε εμείς

για να το ψάξω αυτή τη σκοτεινή νύχτα

με τα δύο μας σώματα ως μόνη άλωση;

 

Ο αισθησιασμός του μεσογειακού κόσμου μπορεί να βρίσκεται στην ελληνική ψυχή των ποιητών σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό, όπως έχουμε δει με τα χρόνια και τους αιώνες, αναφερόμενοι στην ιδέα ότι οι Έλληνες θεοί αν και νεκροί είναι ζωντανοί στις ψυχές των Ελλήνων. : Ο Έρως και ο Διόνυσος ζουν από τα περασμένα χρόνια μέχρι σήμερα και ακόμη περισσότερο στην περίπτωση του Μανώλη που ζει στο Βανκούβερ αλλά δεν έχει ξεχάσει τις κρητικές ρίζες του και γράφει ελληνικά και αγγλικά και δείχνει με το απλό ποίημά του Golden Φιλί την αισθησιακή και ερωτική σύνδεση της ποίησής του με αυτή του Καβάφη και του Γιάννη Ρίτσου.

 Posted: 24/03/2017 by vequinox in Aligizakis ManolisArtCanadian greek PoetCreteGreek PoetsGreek WritersΚρήτηΚρατικά Βραβεία ΛογοτεχνίαςΚωνσταντίνος ΚαβάφηςLiterature

Tags: 

~Eric Ponty, ποιητής, μεταφραστής, Σάο Πάολο, Βραζιλία, 2016

Τάγμα Αζόφ: Mια ακροδεξιά νεοναζιστική πολιτοφυλακή που αγκαλιάστηκε από τις ουκρανικές αρχές

 Τάγμα Αζόφ: Mια ακροδεξιά νεοναζιστική πολιτοφυλακή που αγκαλιάστηκε από τις ουκρανικές αρχές


Τάγμα Αζόφ: Mια ακροδεξιά νεοναζιστική πολιτοφυλακή που αγκαλιάστηκε από τις ουκρανικές αρχές | tanea.gr

Με πλούσια ναζιστική δράση έχει κατηγορηθεί και στο παρελθόν για σφαγές αμάχων

Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία έφερε στο προσκήνιο το Τάγμα Αζόφ.

Το συγκεκριμένο Τάγμα Αζόφ ήρθε και πάλι στο προσκήνιο σήμερα Τρίτη μετά την ανάρτηση της ρωσικής πρεσβείας ότι τα μέλη του, τρομοκρατούν κατοίκους στη Μαριούπολη, ενώ λίγες ημέρες πριν η ρωσική πρεσβεία έδειχνε επίσης τους ίδιους, για το μακελειό στο ουκρανικό χωριό Σαρτανά της Μαριούπολης με τους 10 νεκρούς Έλληνες ομογενείς

Τι πρεσβεύει το Τάγμα Αζόφ

Το Τάγμα Αζόφ είναι εθελοντική ακροδεξιά και νεοναζιστική μονάδα της εθνικής φρουράς της Ουκρανίας η οποία εδρεύει στη Μαριούπολη στην παράκτια περιοχή Αζοφικής θάλασσας.

Το συγκεκριμένο τάγμα πήρε μέρος στις μάχες μεταξύ των φιλορωσικών αυτονομιστικών δυνάμεων και των Ουκρανών, τον Ιούνιο του 2014 κατά την διάρκεια της κρίσης στη νοτιοανατολική Ουκρανία.

Το συγκεκριμένο τάγμα πήρε μέρος στις μάχες μεταξύ των φιλορωσικών αυτονομιστικών δυνάμεων και των Ουκρανών, τον Ιούνιο του 2014 κατά την διάρκεια της κρίσης στη νοτιοανατολική Ουκρανία.

Τα μέλη του Τάγματος είναι από την ανατολική Ουκρανία και μιλούν ρωσικά, ενώ μερικοί νεοσύλλεκτοι προέρχονται από τις ανατολικές πόλεις του Ντόνετσκ και Λουχάνσκ.

Ο πρώτος διοικητής του συντάγματος ήταν ο ακροδεξιός Αντρίι Μπιλέτσκι, ο οποίος ηγήθηκε της νεοναζιστικής οργάνωσης Patriot of Ukraine και της Εθνικόσοσιαλιστικής Συνέλευσης.

Ακόμη, η μονάδα έχει συνδεθεί με νεοναζί, με μέλη που φορούν νεοναζιστικά και σύμβολα των SS. Η γερμανική τηλεόραση ZDF παρακολούθησε μαχητές του τάγματος των Αζοφ που φορούσαν κράνη με σβάστικες και παγανιστικούς ρούνους. Το σύμβολο της μονάδας που φέρουν στα μανίκια τους οι μαχητές του τάγματος είναι ένας πλάγιος Ρούνος, τυπικά είναι ένα αγκίστρι για λύκους (λυκοπαγίδα) το οποίο προφέρεται: Βόλφσανγκελ.

Το σήμα του τάγματος

Πότε δημιουργήθηκε

Στις 13 Απριλίου 2014, ο πρώην Υπουργός Εσωτερικών Aρσέν Αβάκοφ  εξέδωσε διάταγμα που επιτρέπει τη δημιουργία νέων παραστρατιωτικών δυνάμεων από πολίτες μέχρι 12.000 άτομα. Το Τάγμα Αζόφ δημιουργήθηκε στις 5 Μαΐου 2014 στο Μπερντιάνσκ.

Ο  Αρσέν Αβάκοφ θεωρείται ένας από τους κύριους προστάτες της ομάδας  ο οποίος επέτρεψε την επέκταση και αργότερα την ενσωμάτωση των παραστρατιωτικών δυνάμεων στην Εθνική Φρουρά. Ο Άβακοφ υποστήριξε ενεργά την κοινοβουλευτική υποψηφιότητα των μελών του, συμπεριλαμβανομένων των νεοναζί.

Η αλλαγή της ηγεσίας για συμμετοχή σε δημοκρατικές διαδικασίες προκάλεσε το Τάγμα να αποβάλει μέρος της ανοιχτής του αντίθεσης, να εθνικοποιήσει και να σχηματίσει δύο οργανώσεις εταίρους: Τα National Corps Party και Azov Civil Corps.

Ένας από τους κύριους προστάτες της ομάδας είναι ο Αρσέν Αβάκοφ, ο υπουργός Εσωτερικών από το 2014 έως το 2021

Λόγω αυτής της συνδεσιμότητας, ήταν η πρώτη ομάδα που εθνικοποιήθηκε. Έπειτα από αυτό έγιναν προσπάθειες να εξαλειφθούν οι ξένοι και οι εξτρεμιστές κατά του Κιέβου με περιορισμένη επιτυχία. Αυτοί που ελέγχονταν συχνά στέλνονταν στο Πολιτικό Σώμα, αλλά η ναζιστική επιρροή παραμένει εδραιωμένη.

Η συνεχιζόμενη στενή διαπλοκή του ναζισμού, της πολιτικής και του τάγματος αποδεικνύεται από τους βαθείς δεσμούς μεταξύ των διοικητών και του κόμματος. Για παράδειγμα, ο πρώην μακροχρόνιος διοικητής και νυν αρχηγός στο Εθνικό Σώμα, Μαξίμ Ζορίν, διευκολύνει την εκπαίδευση εθελοντών και τη στρατολόγηση για το Τάγμα σε τοποθεσίες όπου ο Χίτλερ μίλησε στο παρελθόν. Επιπλέον, ο σημερινός διοικητής Ντένις Προκοπένκο βρίσκεται στη μονάδα από την πρώτη μέρα και διατηρεί την κομματική και ναζιστική κουλτούρα της.

Το 2018, το Εθνικό Σώμα δημιούργησε μια νέα θυγατρική της Αζόφ γνωστή ως National Druzhyna, μια συμμορία του δρόμου περίπου 600 μελών. Αυτή η ομάδα ήταν υπεύθυνη για πολλαπλές βίαιες επιθέσεις εναντίον Ρομά, Εβραίων και άλλων μειονοτικών ομάδων, καθώς και πολιτικών αντιπάλων, συμπεριλαμβανομένων ακαδημαϊκών.

Μέλη του ακροδεξιού Τάγματος Αζόφ της Ουκρανίας πραγματοποίησαν στρατιωτική εκπαίδευση για τους κατοίκους της Μαριούπολης την περασμένη Κυριακή για να τους διδάξουν αυτοάμυνα σε περίπτωση επίθεσης από τη Ρωσία, όπως μεταδίδει το euronews.

Τον Σεπτέμβριο του 2014, το τάγμα του Αζόφ, εγγράφηκε στην Εθνική Φρουρά της Ουκρανίας ως Ειδική αστυνομική δύναμη.

Παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εγκλήματα πολέμου

Εκθέσεις που δημοσιεύθηκαν από το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα έχουν συνδέσει το τάγμα Αζόφ με εγκλήματα πολέμου όπως μαζικές λεηλασίες, παράνομες κρατήσεις και βασανιστήρια.

Μια έκθεση της Ύπατης Αρμοστείας από τον Μάρτιο του 2016 ανέφερε ότι η οργάνωση είχε «συλλέξει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διεξαγωγή εχθροπραξιών από τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις και το Τάγμα Αζόφ μέσα και γύρω από το Shyrokyne (31 χλμ ανατολικά της Μαριούπολης), από το καλοκαίρι του 2014 μέχρι σήμερα.

Επίσης μαζικές λεηλασίες τεκμηριώθηκαν σε κατοικίες πολιτών, καθώς και στόχευση περιοχών αμάχων μεταξύ Σεπτεμβρίου 2014 και Φεβρουαρίου 2015».

Τα μέλη του τάγματος μοιάζουν με τις άλλες παραστρατιωτικές μονάδες που έχουν βοηθήσει στην άμυνα της Ουκρανίας ενάντια στον ρωσικό στρατό τα τελευταία έξι χρόνια. Αλλά το Αζόφ είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια πολιτοφυλακή.

Σύμφωνα με το περιοδικό Time, Έχει το δικό του πολιτικό κόμμα, δύο εκδοτικούς οίκους, καλοκαιρινές κατασκηνώσεις για παιδιά και μια επαγρυπνή δύναμη γνωστή ως Εθνική Πολιτοφυλακή, η οποία περιπολεί στους δρόμους των ουκρανικών πόλεων μαζί με την αστυνομία. Ενώ φυσικά χρησιμοποιεί το Facebook για να προχωρήσει σε στρατολόγηση μελών.

https://www.tanea.gr/

Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Μια βόλτα η ζωή και τι νομίζεις μένει στο τέλος;

 Μια βόλτα η ζωή και τι νομίζεις μένει στο τέλος;

-ΚΙΚΗ ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΥ-


Σ’ έναν κύκλο ζωής που ξεκινά χωρίς να το επιλέξουμε και μας παραδίδεται χωρίς γνωστή ημερομηνία λήξης, προσπαθούμε να χωρέσουμε όνειρα, επιθυμίες και “πρέπει”. Σε μια ζωή που κρέμεται κυριολεκτικά από μια κλωστή, μιας κι αρκεί ένα μικρό δευτερόλεπτο για να κοπεί, προσπαθούμε να χωρέσουμε έρωτες, αγάπες, πάθη, μίση, κακίες, συγγνώμες. Σε μια ζωή που δεν ξέρουμε πόσο γρήγορα θα φτάσει στο τέρμα…

Σ’ έναν κύκλο ζωής που ανοίγεις για πρώτη φορά τα μάτια σου κι ανήμπορος περιμένεις την φροντίδα, το χάδι, την αγκαλιά. Που μαθαίνεις μέρα τη μέρα πώς ν’ αγαπάς και ν’ αγαπιέσαι. Και περνάει θαρρείς μια μικρή στιγμή, μέχρι τη στιγμή που στέκεσαι στα πόδια σου και νομίζεις πως μπορείς πια να κατακτήσεις τον κόσμο όλο. Κι άλλη μια στιγμή και φτάνεις να πνίγεσαι σ’ έναν ωκεανό υποχρεώσεων και “πρέπει”. Ένα μικρό πετάρισμα των ματιών και κάνεις όλα όσα κάποτε ορκιζόσουν πως δεν θα κάνεις ποτέ, γίνεσαι αυτό που κάποτε μισούσες κι αμφισβητούσες μ’ όλη τη δύναμη της εφηβικής ψυχής σου. Κι έρχεται σιγά σιγά η δύση σου, αν είσαι απ’ τους τυχερούς που φτάνουν εκεί. Να έχεις να κοιτάς πιο πολλά πίσω, παρά μπροστά σου. Να στέκεσαι και ν’ αναλογίζεσαι όσα έζησες, όσα κατέκτησες κι όσα δεν κατάφερες ν’ αγγίξεις…

Και μοιάζουν όλα μια στιγμούλα, μια ασήμαντη μικρή στιγμή από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου, μέχρι τη στιγμή που αγγίζεις αυτές τις ρυτίδες στον καθρέφτη. Και τι μένει; Τι είναι αυτό που έχει τελικά σημασία; Μια χούφτα αναμνήσεις και 2-3 ολόδικοί σου άνθρωποι, αν είσαι τυχερός…

Ίσως μένει σκοτάδι στην ψυχή σου για όλες τις φορές που αδίκησες, που κράτησες “συγνώμη” που όφειλες κρατημένα στην ψυχή σου και “σ’ αγαπώ” που δεν ξεστόμισες κι ας έστεκαν εκεί στην άκρη της γλώσσας σου. Σκοτάδι από εγωισμούς, κακίες, ψέματα που πλημμύρισαν το “είναι” σου και τ’ άφησες να σε πνίξουν. Σκοτάδι από μια συνείδηση που πάντα κλωτσούσε μέσα σου, μα της ούρλιαζες να σωπάσει. Μα ίσως να μένει και φως. Φως για όλα τα αληθινά φιλιά που αντάλλαξες, για όλες τις ζεστές αγκαλιές που χάρισες και μέσα τους κρύφτηκες. Για όλα τα χαμόγελα που κάποιοι ζωγράφισαν στα χείλη τους εξαιτίας σου. Φως για τις φορές που έβαλες το χέρι στην καρδιά και έδωσες κάθε πολύτιμό σου. Φως για τις στιγμές ανιδιοτέλειας που έδωσαν χρώμα στην ψυχή σου. Φως από μικρές λεξούλες που έκανες δικές σου, λέξεις όπως ευγένεια, καλοσύνη, ηθική, τιμιότητα, σεβασμό… Μικρές λεξούλες που κατάφεραν ίσως να σε κάνουν μεγάλο άνθρωπο.

Τι μένει νομίζεις στο τέλος; Μια χούφτα αναμνήσεις και 2-3 ολόδικοί σου άνθρωποι, αν είσαι τυχερός. Αναμνήσεις κι άνθρωποι που έχουν την γεύση που εσύ φρόντισες να τους δώσεις σε κάθε μικρή ζωή σου, γιατί μια μικρή ζωή είναι το κάθε δευτερόλεπτο της ύπαρξής μας.

Μια βόλτα ήρθαμε να κάνουμε σ’ αυτή τη ζωή. Μια βόλτα που ξεκινά χωρίς να το επιλέξουμε και παραδίδεται χωρίς γνωστή ημερομηνία λήξης. Μια βόλτα που κάθε “σ’ αγαπώ”, κάθε “συγγνώμη” μετράει, γιατί ίσως να μην υπάρχει άλλη ευκαιρία, γιατί αυτή η βόλτα δεν ξέρουμε σε ποιο ακριβώς δευτερόλεπτο θα τελειώσει. Γιατί ακριβώς τόσο χρειάζεται να κοπεί η κλωστή, ένα μικρό δευτερόλεπτο.

Μια βόλτα ήρθαμε να κάνουμε σ’ αυτή τη ζωή. Μια βόλτα που τελειώνεις όπως ακριβώς αρχίζεις, χωρίς τσέπες, μα με μια καρδιά να χτυπά μέσα σου και να σου ψιθυρίζει “Η αγάπη είναι το μόνο φως!”, αυτό μένει…

 https://gynaikaeimai.com/

Της Κικής Γιοβανοπούλου

 

Μακαρονάδα με ντοματίνια και φέτα

 Μακαρονάδα με ντοματίνια και φέτα

COOKING ΚΕΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ


Υλικά

1 πακέτο μακαρόνια (νούμερο 6 ή 10)
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
λίγο ελαιόλαδο
ντοματίνια (όσα θέλουμε ) κομμένα στη μέση
αλάτι – πιπέρι
200 γρ. τυρί φέτα
1 μικρό πακέτο κρέμα γάλακτος
λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο

Εκτέλεση

Βράζουμε τα μακαρόνια μας σε μια κατσαρόλα σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου σε αλατισμένο νερό. Μόλις βράσουν, τα στραγγίζουμε, αλλά κρατάμε ένα φλιτζάνι από το νερό τους.

Σε ένα μπολ, τρίβουμε τη φέτα μας σε μικρά κομμάτια (έχουμε υπόψη ότι θα λιώσει κιόλας στην σάλτσα μας).

Τέλος, σε ένα τηγάνι βάζουμε λίγο ελαιόλαδο και ρίχνουμε μέσα τα ντοματίνια ανακατεύοντας ελαφρά μέχρι να πάρουν λίγο χρώμα και η ντομάτα να δώσει τη γεύση της στο ελαιόλαδο. Κατόπιν προσθέτουμε το σκόρδο ανακατεύοντας πάντα ελαφρά (ώστε να μη διαλύσουμε τα ντοματίνια).

Κατεβάζουμε το τηγάνι μας από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα την κρέμα γάλακτος και την ψιλοκομμένη φέτα. Προσθέτουμε το νερό από τα βρασμένα μακαρόνια και το ξαναβάζουμε στη φωτιά. Ρίχνουμε τέλος στο τηγάνι ανακατεύοντας απαλά τα μακαρόνια και αλάτι – πιπέρι.

Τα ανακατεύουμε όλα ώστε να ενσωματωθούν τα υλικά, προσθέτοντας πιπέρι – αλάτι και τον ψιλοκομμένο μαϊντανό.

Η μακαρονάδα μας είναι έτοιμη και πολύ special! Είναι μια εύκολη και νόστιμη συνταγή, που θα θελήσετε σίγουρα να ξαναφτιάξετε….

 https://gynaikaeimai.com/

Της Χριστίνας Κέμου

https://xristinacook.wordpress.com/

Πόλεμος στην Ουκρανία: Επίθεση στον πύργο τηλεόρασης του Κιέβου, ύψους 385 μ. - Βίντεο-ντοκουμέντο

 Πόλεμος στην Ουκρανία: Επίθεση στον πύργο τηλεόρασης του Κιέβου, ύψους 385 μ. - Βίντεο-ντοκουμέντο

Πόλεμος στην Ουκρανία: Επίθεση στον πύργο τηλεόρασης του Κιέβου
Πόλεμος στην Ουκρανία: Επίθεση στον πύργο τηλεόρασης του Κιέβου
The Kiyv Independent

Κυριάκος ΚορωναίοςΚυριάκος Κορωναίος

Πόλεμος στην Ουκρανία: Αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται βομβαρδισμός στον πύργο τηλεπικοινωνιών και τηλεόρασης του Κιέβου

Βίντεο-ντοκουμέντο που κάνει τον γύρο των social media τα τελευταία λεπτά δείχνει τον πύργο τηλεόρασης του Κιέβου να φλέγεται.

Νωρίτερα σήμερα, η Μόσχα είχε ενημερώσει τους κατοίκους που ζουν κοντά σε πύργους επικοινωνιών κοντά στα κεντρικά γραφεία στο κέντρο του Κιέβου να εκκενώσουν τα σπίτια τους για τη δική τους ασφάλεια.

Συγκεκριμένα, η Ρωσία είχε προειδοποιήσει τους πολίτες να απομακρυνθούν από περιοχές όπου υπάρχουν υποδομές πληροφοριών, πύργοι τηλεπικοινωνιών και κυβερνητικά κτήρια, καθώς θα χρησιμοποιούσε όπλα υψηλής ακρίβειας, δίνοντας με αυτον τον τρόπο την ευκαιρία στους άμαχους να απομακρυνθούν και να μην τεθούν σε κίνδυνο από τα πυρά.

«Για τον τερματισμό των κυβερνοεπιθέσεων κατά της Ρωσίας, θα πραγματοποιηθούν πλήγματα με όπλα υψηλής ακρίβειας κατά τεχνολογικών υποδομών της SBU (υπηρεσία ασφαλείας) και του κύριου κέντρου της Μονάδας Ψυχολογικών Επιχειρήσεων στο Κίεβο. Καλούμε τους κατοίκους του Κιέβου που ζουν κοντά να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους», δήλωσε σχετικά ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας Ιγκόρ Κανασένκοφ, επιβεβαιώνοντας την πληροφορία.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά τον βομβαρδισμό του πύργου τηλεπικοινωνιών και τηλεόρασης του Κιέβου σταμάτησε η μετάδοση των ουκρανικών τηλεοπτικών καναλιών.

Παράλληλα, το RT ανέφερε ότι τις επόμενες ώρες αναμένεται να χτυπηθεί το αρχηγείο της υπηρεσίας ασφαλείας του Κιέβου. Επίσης, αναμένεται πλήγμα κατά του «Κέντρου Πληροφοριών και Ψυχολογικών Επιχειρήσεων» στην ουκρανική πρωτεύουσα για να καταστείλει τον αριθμό των επιθέσεων πληροφοριών σε διάφορα κρατικά ιδρύματα και Ρώσους πολίτες.

Ρωσία: Η Ουκρανία δεν έχει πλέον πρόσβαση στην Αζοφική θάλασσα

Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι ο ουκρανικός στρατός δεν έχει πλέον πρόσβαση στην Αζοφική Θάλασσα μεταδίδει το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο το πρακτορείο TASS.

Τα ρωσικά στρατεύματα και οι φιλορωσικές αυτονομιστικές δυνάμεις στην ανατολική Ουκρανία ένωσαν τις δυνάμεις τους την Τρίτη στις ακτές της Αζοφικής Θάλασσας, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας Ιγκόρ Κονασένκοφ.

Νωρίτερα, ο Εντουαρντ Μπασούριν, διοικητής των αυτονομιστικών δυνάμεων στο φιλορωσικό έδαφος του Ντονέτσκ, δήλωσε ότι στόχος του είναι να περικυκλώσει «πλήρως» τη Μαριούπολη, μια πόλη-λιμάνι στρατηγικής σημασίας στην Αζοφική Θάλασσα, όπου ζουν μισό εκατομμύριο άνθρωποι.

Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters επικαλούμενο το πρακτορείο RIA ανακοίνωσε επίσης ότι οι στρατιωτικές δυνάμεις της αυτοαποκαλούμενης Δημοκρατίας του Ντονέτσκ, έφθασαν στα σύνορα της περιοχής Ντονέτσκ και ενώθηκαν με τις ρωσικές στρατιωτικές δυνάμεις.

Η πόλη Βολνοβάχα, που απέχει μία ώρα οδικώς στα βόρεια της Μαριούπολης, «καταστράφηκε» σε μεγάλο βαθμό σήμερα, σύμφωνα με τον Πάβλο Κιριλένκο, τον Ουκρανό κυβερνήτη της περιοχής του Ντονέτσκ.

Οι αρχές του Σούμι αντάλλαξαν έναν Ρώσο αξιωματικό με πέντε Ουκρανούς στρατιώτες

Παράλληλα έγινε γνωστό ότι η βορειοανατολική επαρχία Σούμι της Ουκρανίας αντάλλαξε σήμερα έναν αιχμάλωτο Ρώσο αξιωματικό με πέντε Ουκρανούς μαχητές των αμυντικών δυνάμεων της χώρας, ανακοίνωσε ο κυβερνήτης Ντμίτρο Ζιβίτσκιι, σημειώνοντας ότι πρόκειται για την πρώτη ανταλλαγή αιχμαλώτων σε αυτήν την περιοχή.

Ο Ζιβίτσκιι ανάρτησε ένα βίντεο ενός ξανθού άνδρα με χειροπέδες, που φορούσε ένα πράσινο αμπέχωνο και ανέφερε ότι γεννήθηκε το 1997 στη ρωσική πόλη Ομσκ. Πρόσθεσε ότι εκείνη την ώρα μεταφερόταν για να γίνει η ανταλλαγή με τους Ουκρανούς μαχητές. Το πρακτορείο Reuters δεν ήταν άμεσα σε θέση να επαληθεύσει το περιεχόμενο του βίντεο.

https://www.newsbomb.gr/


Edgar Cayce, Medjugorje and Fátima: All Prophesied that Η Ρωσία θα σώσει την ανθρωπότητα Κατά τη διάρκεια των Τελικών Καιρών

 

 
εικόνα


Edgar Cayce, Medjugorje and Fátima: All Prophesied that

Η Ρωσία θα σώσει την ανθρωπότητα

Κατά τη διάρκεια των Τελικών Καιρών


εικόνα



Dear Argyris,


Πολύ λίγοι άνθρωποι στις ΗΠΑ γνωρίζουν τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στην Ουκρανία αυτή τη στιγμή – και τα Fake News σίγουρα δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να μάθετε.


Το βέβαιο είναι ότι πολλές πρώτες αναφορές, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και βίντεο από τη σκηνή, αποδείχθηκαν ότι ήταν PSYOP, όπως ρωσικά τανκς που έτρεξαν πάνω από αυτοκινητιστές, βομβαρδισμοί σε κτίρια κατοικιών και το «Φάντασμα του Κιέβου» που αποδείχθηκαν πλαστά. Ο εκπρόσωπος του Illinois Adam Kinzinger έχει μοιραστεί τουλάχιστον τρεις τέτοιες ψεύτικες ιστορίες στο Twitter.


Έχω δει αναφορές ότι οι ρωσικές δυνάμεις εξάτμισαν τόσο την ουκρανική αεροπορία όσο και το ναυτικό μέσα στην πρώτη ώρα, έχω δει βίντεο από μια πραγματικά τεράστια έκρηξη από μια αποθήκη όπλων που βομβαρδίστηκε στο Τσερκάσι και ένα βίντεο από έναν Αμερικανό που ζει στο Κίεβο , λέγοντας ότι οι Ρώσοι δεν είχαν κλείσει την τηλεφωνία, το ρεύμα ή το νερό. ότι οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας λειτουργούσαν όλες στην πρωτεύουσα.


Οι κύριοι στόχοι φαίνεται να είναι οι ουκρανικές στρατιωτικές βάσεις και πολλά βιοεργαστήρια που διαχειρίζεται το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ – έως και δεκατρείς από αυτούς απλώνονται σε όλη την Ουκρανία. Όλα αυτά έχουν βομβαρδιστεί.


Το πλήθος του Χόπιουμ πιστεύει ότι ο Πούτιν απελευθερώνει τον κόσμο από το Βαθύ Κράτος, καταστρέφοντας τα εργαστήρια βιοόπλων και τα κεντρικά γραφεία του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος – και θα ήθελα πολύ να έχουν δίκιο.


Ευτυχώς, υπάρχει κάποια σοβαρή ιπποδύναμη προφητείας για να υποστηρίξει αυτό το Hopium. Εάν η Ρωσία καταλήξει να σώσει τον κόσμο, θα ήταν μια εκπλήρωση όχι μόνο των προφητειών του Edgar Cayce το 1944, αλλά και εκείνων των διάσημων εμφανίσεων των Μαριανών τόσο στη Fátima της Πορτογαλίας το 1917 όσο και στο Medjugorje της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης το 1981.


Ο αείμνηστος πατέρας Malachi Martin ισχυρίζεται ότι διάβασε το 3ο μυστικό της Fátima. Χωρίς να αποκαλύψει το πλήρες περιεχόμενό του, το οποίο είχε ορκιστεί να κρατήσει μυστικό, είπε στον παρουσιαστή του ραδιοφώνου, Art Bell τη δεκαετία του 1990 ότι η προφητεία ουσιαστικά έλεγε ότι η Ρωσία θα διέπραττε το λάθος του κομμουνισμού, στη συνέχεια θα θεραπεύσει τον εαυτό της από αυτή τη μάστιγα και θα προχωρήσει στο δρόμο για ο υπόλοιπος κόσμος:


«Η σωτηρία για τον κόσμο, η θεραπεία για τα δεινά του κόσμου, θα ξεκινήσει από την Ουκρανία και τη Ρωσία, και γι' αυτό η Παναγία στο όραμα της Φάτιμα του 1917 υποτίθεται ότι είχε μιλήσει ενεργά για τη Ρωσία και ότι η Ρωσία πρέπει πρώτα από όλα να να θεραπευτεί από τα λάθη της και τότε θα βοηθήσει ολόκληρο τον κόσμο να γίνει καλύτερος και να θεραπεύσει τον εαυτό του από τις αμαρτίες του».


Τον Οκτώβριο του 1981, η Παναγία του Medjugorje αποκάλυψε τη «Προφητεία της Ρωσίας» σε έξι μικρά παιδιά. Είπε ότι «η Ρωσία θα έρθει να δοξάσει περισσότερο τον Θεό, η Δύση θα κάνει τον πολιτισμό πρόοδο, αλλά χωρίς Θεό και θα ενεργήσει σαν τον δικό της δημιουργό», όπως κατέγραψε ο ειδικός της Marian, ο πατέρας René Laurentin.


Οι εμφανίσεις Medjugorje είχαν ξεκινήσει λίγο μετά την πρώτη απόπειρα δολοφονίας κατά του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β' και είπε γι' αυτές, "Το Medjugorje είναι μια συνέχεια, μια προέκταση της Fátima. Η Παναγία εμφανίζεται στις κομμουνιστικές χώρες κυρίως λόγω προβλημάτων που προέρχονται από τη Ρωσία."


Στη Φάτιμα το 1917, η οπτασία είχε διατάξει την αφιέρωση της Ρωσίας στην Άμωμη Καρδιά της Μαρίας, την οποία ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β' πήρε πολύ σοβαρά μετά τον πυροβολισμό του και την οποία ολοκλήρωσε στις 24 Μαρτίου 1984. Αυτό ακολούθησε γρήγορα η κατάρρευση του ο αθεϊστικός κομμουνισμός, η πτώση του Τείχους του Βερολίνου και το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης την ημέρα των Χριστουγέννων του 1991.


Το 1944, ο Έντγκαρ Κέις προφήτεψε ότι η Ρωσία θα βοηθούσε στην αποτροπή της καταστροφής της ανθρωπότητας. Προέβλεψε μια μελλοντική παγκόσμια οικονομική κρίση και έδειξε ότι η Ρωσία είναι το «αγκάθι» των οικονομικών δυνάμεων που οργανώνονταν ενάντια στο καλό της ανθρωπότητας, περιγράφοντας τον ρόλο της Ρωσίας ως την «ελπίδα του κόσμου»:


"Στη Ρωσία έρχεται η ελπίδα του κόσμου, όχι όπως αποκαλούν μερικές φορές το κομμουνιστικό ή μπολσεβίκο, όχι, αλλά ελευθερία, ελευθερία! Ότι ο καθένας θα ζει για τον συνάνθρωπό του! Η αρχή έχει γεννηθεί. Θα χρειαστούν χρόνια για να αποκρυσταλλωθεί, αλλά από τη Ρωσία βγαίνει ξανά η ελπίδα του κόσμου.


"Από τι καθοδηγείται; Αυτή η φιλία με το έθνος που έχει ακόμη και την τρέχουσα νομισματική μονάδα "In God We Trust"."


Θα ήταν υπέροχο αν αυτό συμβαίνει εκεί, αλλά αν μη τι άλλο, φαίνεται ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν θεράπευσε τον COVID. Η Πολιτεία της Νέας Υόρκης θα άρει την εντολή της μάσκας στα σχολεία και η Νέα Υόρκη θα ακολουθήσει σύντομα.



Διάρκεια παράστασης: 3 λεπτά


https://forbiddenknowledgetv.slrcdn.com



Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων 

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων / Στωική φιλοσοφία