Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024

Μαγνησία: Σκότωσαν με φόλες 10 σκυλιά και γάτες στην Κερασιά

 Μαγνησία: Σκότωσαν με φόλες 10 σκυλιά και γάτες στην Κερασιά

Μαγνησία: Σκότωσαν με φόλες 10 σκυλιά και γάτες στην Κερασιά

Οι ασυνείδητοι δράστες έριξαν φόλες μέσα σε κομμάτια από κρέας. Ανάστατη η Κερασιά στη Μαγνησία, από τις εικόνες φρίκης, σε δρόμους και γειτονιές της περιοχής.

Οργή στη Μαγνησία και την Κερασιά για το έγκλημα που αποκαλύπτεται. Άγνωστος ή άγνωστοι δράστες έριξαν φόλες σε δρόμους και σκότωσαν σκυλιά και γάτες. Αδέσποτα αλλά και δεσποζόμενα ζώα, που βρήκαν μαρτυρικό θάνατο. Υπάρχουν φόβοι ότι μέσα στις επόμενες ώρες θα βρεθούν και άλλα δολοφονημένα ζώα. Κάτοικοι της περιοχής «Κερασιά» ζητούν από τις Αρχές να ερευνήσει το θέμα εξονυχιστικά και να εντοπιστούν εκείνοι που έβαλαν την «υπογραφή» τους, στην κτηνωδία. Μέχρι στιγμής πάντως οι έρευνες δεν έχουν αποδώσει.

Όπως έγινε γνωστό, τουλάχιστον δέκα σκυλιά και πολλές γάτες δηλητηριάστηκαν τις τελευταίες 48 ώρες στην περιοχή της Κερασιάς στη Μαγνησία, με τους κατοίκους να βρίσκουν φόλες μέσα σε κομμάτια από κρέας ακόμα και στις αυλές των σπιτιών τους.

Υπάρχουν φόβοι ότι ο αριθμός των δολοφονημένων ζώων θα αυξηθεί σημαντικά, καθώς λείπουν από το χωριό και άλλα σκυλιά ενώ τα γαυγίσματα έχουν σιγήσει σε ολόκληρη την περιοχή. Η πλατεία και οι αυλές των σπιτιών γέμισαν με νεκρά ζώα. Δεν δολοφονήθηκαν μόνο τα αδέσποτα, αλλά και ορισμένα δεσποζόμενα ζώα.

Οι κάτοικοι της περιοχής είναι ανάστατοι και ζητούν να εντοπιστούν οι ένοχοι και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Σύμφωνα με το gegonota.news, χθες (05-09-2024) κατατέθηκε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Βελεστίνου, ενώ ενημερώθηκε και η Εισαγγελία Βόλου.

Όλα τα ζώα ήταν με αφρούς στο στόμα, δείγμα ότι δηλητηριάστηκαν από φόλα. Χαρακτηριστικά το τελευταίο σκυλάκι, βρήκε μαρτυρικό θάνατο μπροστά στα μάτια πολλών κατοίκων ανάμεσά τους και παιδιά.

Φιλόζωοι έχουν τραβήξει μια σειρά από ανατριχιαστικές φωτογραφίες, τις οποίες προσκόμισαν στην αστυνομία. Το θέμα έχει εξοργίσει μικρούς και μεγάλους στην Μαγνησία. Όλοι περιμένουν να μάθουν ποιοι ευθύνονται και γιατί προχώρησαν σε αυτή την αδιανόητη βαρβαρότητα.

https://www.newsit.gr/

Μην καταναλώσετε αυτά τα πασίγνωστα σνακ - Πωλούνται σε σούπερ μάρκετ και περίπτερα του Βόλου

Μην καταναλώσετε αυτά τα πασίγνωστα σνακ - Πωλούνται σε σούπερ μάρκετ και περίπτερα του Βόλου

Στην Ελλάδα τα σνακ Takis ανακλήθηκαν από την αγορά, τον Ιανουάριο του 2024

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις αναλύσεις διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο προϊόν περιέχει συνθετική βαφή πάνω από το όριο καθώς και κίτρινη χρηστική Ε 110 η οποία δεν επιτρέπεται σε σνακ, κατατάσσοντάς το στα επικίνδυνα τρόφιμα. Παράλληλα και στην Νορβηγία ανακλήθηκαν από τα σουπερ μάρκετ τα συγκεκριμένα σαν Takis.

Το E110 είναι επίσης γνωστό ως Sunset Yellow FCFOrange Yellow S, Food Yellow No. 5 ή FD&C Yellow No. 6. Το E110 είναι μια αζωχρωστική ουσία εγκεκριμένη για χρήση ως πρόσθετο τροφίμων στην ΕΕ για ορισμένα τρόφιμα όπως τα μη θερμικά επεξεργασμένο κρέας, επεξεργασμένο ψάρι, μουστάρδα και σάλτσες, αρωματισμένα ποτά, κ.λπ. αλλά με τα ισχύοντα αντίστοιχα μέγιστα επίπεδα σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 1333 του 2008. Η χρήση αυτού του χρώματος (και λίγων άλλων) απαιτεί επίσης την πρόσθετη προειδοποίηση «μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις σχετικά με τη δραστηριότητα και την προσοχή στα παιδιά” να εμφανίζεται στις ετικέτες όταν χρησιμοποιείται. Ωστόσο, η χρήση του δεν επιτρέπεται καθόλου σε αυτή την κατηγορία προϊόντων.

ViewImage-20-1_a60de.jpg

Στην Ελλάδα τα σνακ Takis ανακλήθηκαν από την αγορά, τον Ιανουάριο του 2024 λόγω υψηλών επιπέδων καψαϊκίνης.

«Τα υψηλά επίπεδο καψαϊκίνης μπορεί να έχουν συνέπειες για την υγεία, καθώς δύναται να προκαλέσουν συμπτώματα όπως ναυτία, έμετο, υψηλή αρτηριακή πίεση, κάψιμο στα μάτια και ερεθισμό στους βλεννογόνους» είχε τονίσει στην ανακοίνωση ανάκληση ο ΕΦΕΤ.

Φτιάχνονται με την λογική των taquito, μικρές τορτίγιες που τυλίγονται σε ρολό και περιέχουν γέμιση, διατίθεται σε πολλές γεύσεις, με την πρώτη σε προτιμήσεις να είναι η γεύση chili-lime με την ονομασία Fuego, που πωλείται στις χαρακτηριστικές μοβ σακούλες σύμφωνα με το newspaper.gr.

Εκτός από τα τσιπς καλαμποκιού, τα Takis έχουν στην αγορά μια σειρά από άλλα σνακ με τις ίδιες γευστικές γραμμές τσιπς πατάτας, corn stix, ποπ κορν και φιστίκια.

https://www.newsbomb.gr/

Οι ανόητοι ζουν χωρίς να χαίρονται τη ζωή

 

Οι ανόητοι ζουν χωρίς να χαίρονται τη ζωή


«Οι ανόητοι ζουν χωρίς να χαίρονται τη ζωή» Δημόκριτος (απ. 200)

Γνωρίζουμε τον Δημόκριτο ως «προσωκρατικό» φιλόσοφο, παρά το γεγονός ότι έζησε την ίδια εποχή με τον Σωκράτη (αλλά και τον Ιπποκράτη και τον Θουκυδίδη). Ο όρος (εξ αρχής προβληματικός) δηλώνει κυρίως την εμβριθή ενασχόληση του φιλοσόφου με τη φυσική φιλοσοφία και ειδικότερα με το πρόβλημα της δομής του κόσμου, που τον οδήγησε στη σύλληψη του κόσμου ως αποτελούμενου από άτομα και κενό. Η ατομική θεωρία ήδη από την αρχαιότητα επισκίασε τις ηθικές αντιλήψεις του Αβδηρίτη, αν και το ηθικό του έργο καταλαμβάνει πολύ μεγάλο μέρος της έρευνάς του, που -εφόσον είμαστε βέβαιοι ότι ο Σωκράτης δεν έγραψε τίποτε- κανένας έως τότε δεν είχε κατορθώσει. Έτσι ο Δημόκριτος γίνεται ο πρώτος φιλόσοφος που έχει μία συγκροτημένη θεωρία για το ευ ζην, την «ευθυμία».

Η φυσική θεωρία του Δημόκριτου -όσο κι αν ήταν ρηξικέλευθη- σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητη, μολονότι είχε περισσότερους πολέμιους παρά υποστηρικτές. Την υιοθέτησε μόνο ο Επίκουρος ο οποίος και την εξέλιξε, έως ότου γίνει αποδεκτή έπειτα από τις επιστημονικές ανακαλύψεις που επιβεβαίωσαν (προς το παρόν) την εγκυρότητά της. Τι συνέβη όμως με τη ηθική του θεωρία, η οποία προηγείται των άλλων φιλοσόφων; Τα ηθικά έργα του Δημόκριτου (από τα οποία ξεκινάει ο Διογένης Λαέρτιος τον κατάλογο της εργογραφίας του φιλοσόφου) δηλώνουν ότι ο συγγραφέας ενέκυψε στο ζήτημα της ευδαιμονίας, θέτοντας την «ευθυμία» σκοπό της ζωής.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει μία συλλογή από «αξιώματα» (γνῶμαι) που, παρά το παραποιημένο (δηλώνοντας τις πολιτικές του απόψεις;) όνομα του συγγραφέα («Δημοκράτους γνῶμαι») αποδίδεται στον Δημόκριτο. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντούμε στην αρχαιοελληνική γραμματεία παραινέσεις και εντολές υπό τη μορφή αποφθεγμάτων. Το Μαντείο των Δελφών, ο Ησίοδος αλλά και ο Πυθαγόρας και ο Ηράκλειτος έχουν προηγηθεί. Ωστόσο, οι δημοκρίτειες «γνῶμαι» σκοπό έχουν να «θεραπεύσουν» τον κόσμο από τη νόσο της κακής ζωής, γι’ αυτό και παροτρύνει τους ανθρώπους να τον ακολουθήσουν. Η εισαγωγή αποσαφηνίζει και τον σκοπό του Δημόκριτου:

«Αν ακούσει κανείς αυτές εδώ τις διδασκαλίες μου («γνῶμαι») με σύνεση, θα επιτύχει πολλά πράγματα αντάξια ενός καλού ανθρώπου και θα αποφύγει πολλά ανάξια» (απ. 35)

Η θεωρία του Δημόκριτου, ακόμη και με τη μορφή αξιωμάτων, αποτελεί μία συγκροτημένη θεωρία («Περί ευθυμίας») η οποία, παρόλο που δεν έτυχε προσοχής, δεν είναι υποδεέστερη όλων εκείνων που θα ακολουθήσουν. «Η τύχη είναι γενναιόδωρη αλλά αβέβαιη, ενώ η φύση είναι αυτάρκης…» (Στοβαίος ΙΙ, 9, 5), θα υποστηρίξει για να το θέσει πιο ποιητικά: «Η τύχη παραθέτει ένα πολυτελές τραπέζι, αλλά η σωφροσύνη την αυτάρκεια» (απ. 210). Ο Δημόκριτος θα αποκλείσει τον παράγοντα τύχη από την ευτυχία στην οποία θα προσδώσει ένα νέο όνομα που ανταποκρίνεται καλύτερα στον σκοπό της ζωής.

Δημόκριτος – Hendrick ter Brugghen – 1628

Οι τραγωδίες διδάσκουν μέσα από τις συμφορές, αλλά για τον Δημόκριτο δεν χρειάζεται να μάθουμε από τα παθήματά μας: «Οι ανόητοι συνετίζονται με τις δυστυχίες» (απ. 54) και έχουν λανθασμένες απόψεις για τη ζωή. Οι ανόητοι δε γνωρίζουν πώς να ζήσουν, και παρόλο που δεν είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους (απ. 200), επιθυμούν τη μακροβιότητα (απ. 201), ευχαριστιούνται από τα γερατειά, γιατί φοβούνται τον θάνατο (απ. 205) και δεν μπορούν να ευχαριστήσουν κανέναν (απ. 204). Αλλά ο Δημόκριτος δεν θα κατακρίνει μόνο αλλά θα συστήσει και έναν τρόπο ζωής για να πετύχουμε την αταραξία της ψυχής. «Οι περισσότεροι γίνονται αγαθοί με την άσκηση παρά από τη φύση» Στοβαίος ΙΙΙ, 29, 66. (απ. 242), επομένως δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε τη φύση του ανθρώπου, που αποζητάει ολοένα και περισσότερα σε αντίθεση με τα ζώα. «Τα ζώα γνωρίζουν πόσο χρειάζονται, ο άνθρωπος όχι» (απ. 198). Άρα, δεν είναι δύσκολο λοιπόν να καταλάβουμε ποιος διάγει έναν ευτυχισμένο βίο:

«Ευτυχής είναι αυτός που αισθάνεται γαλήνη με λίγα χρήματα, ενώ δυστυχής είναι εκείνος που ακόμα και με τα πολλά δυσθυμεί» Στοβαίος ΙV, 39,17 (απ. 286)

Ο Δημόκριτος έχει εμπιστοσύνη στην παιδεία που διαμορφώνει τον άνθρωπο. «Η παιδεία είναι στολίδι για τους ευτυχισμένους, ενώ για τους δυστυχισμένους καταφύγιο από τις συμφορές» Στοβαίος ΙΙ, 31, 58 (απ. 180). Η παιδεία, η μάθηση, η φρόνηση θα συμμετρήσουν τη ζωή, επιλέγοντας το ευχάριστο με τον ορθό τρόπο. Διότι:

«Ζωή χωρίς γιορτές είναι μακρύς δρόμος χωρίς πανδοχείο» (απ. 230)

 

 

Η δρ. Έλσα Νικολαΐδου είναι συγγραφέας του βιβλίου Φιλοσοφία για όλουςΦιλοσοφία για όλους: Γιατί να διαβάζουμε τους αρχαίους Φιλοσόφους, Μεταίχμιο 2022

philosophy.elsanicolaidou@gmail.com  

by Αντικλείδι , https://antikleidi.com

Βα­σί­λης Μα­νου­σά­κης: Χά­θη­κες

 Βα­σί­λης Μα­νου­σά­κης: Χά­θη­κες 

Ἀπὸ τὸν/τὴν planodion στὶς 6 Σεπτέμβριος 2024

Βα­σί­λης Μα­νου­σά­κης

Χά­θη­κες

ΑΘΗΚΕΣ, διά­βα­σε στὸ κι­νη­τό του ἐκεῖ­νο τὸ βρά­δυ, κα­θὼς ἀνα­κά­τευε τὶς πα­τά­τες κι ἔπαι­ζε πι­ρου­νο­μα­χία μὲ τὸν μι­κρό του γιό. Δὲν στα­μά­τη­σε, ἀφοῦ δὲν ἤξε­ρε ἐκεί­νη τὴ στιγ­μὴ πὼς αὐ­τὴ ἡ λέ­ξη θὰ τοῦ ἄλ­λα­ζε τὴ ζωή. Ἔτσι γί­νε­ται μὲ τὶς λέ­ξεις. Δὲν ξέ­ρου­με τὸν ἀν­τί­κτυ­πό τους, μὰ τὸν νιώ­θου­με με­τὰ γιὰ τὰ κα­λά, βα­θιὰ στὰ σω­θι­κά.

       Ἡ ἱστο­ρία γνω­στὴ τώ­ρα, μὰ τό­τε οὔ­τε ποὺ φαν­τα­ζό­ταν τί θὰ ἀκο­λου­θοῦ­σε.

       Κοι­μή­θη­κε ἐκεῖ­νο τὸ βρά­δυ. Δὲν εἶ­δε ὄνει­ρο, δὲν ἔβλε­πε τό­τε ὄνει­ρα. Εἶ­χαν χα­θεῖ σὲ μιὰ προ­η­γού­με­νη ζωὴ ποὺ δὲν ἔζη­σε. Τὸ πρωὶ ση­κώ­θη­κε καὶ κά­τι τὸν ἔτρω­γε. Σὰν ἐκεί­νη τὴν αἴ­σθη­ση ὅτι κά­τι θὰ γί­νει καὶ πο­τὲ δὲν γί­νε­ται, ἀλ­λὰ τὸ κά­ψι­μο ἢ ὁ κόμ­πος στὸν λαι­μὸ δὲν φεύ­γουν ὅλη μέ­ρα. Ἡ δου­λειὰ ἐκεῖ πάν­τα. Τὸ σπί­τι στὴν ἴδια θέ­ση. Οἱ σκέ­ψεις του ἐκεῖ ποὺ πάν­τα πε­τοῦ­σαν. Ἐκεῖ­νος, ὅμως, ἀλ­λοῦ. Εἶ­χε κολ­λή­σει στὴ λέ­ξη ποὺ διά­βα­σε τὸ προ­η­γού­με­νο βρά­δυ. Ποῦ τὸ ξέ­ρει; Πῶς τὸ ἔνιω­σε;

       Θυ­μή­θη­κε τὴν ἱστο­ρία ποὺ εἶ­χαν γρά­ψει μα­ζὶ λί­γο και­ρὸ πρίν, ὅταν εἶ­χαν πρω­το­γνω­ρι­στεῖ. Τοῦ φά­νη­κε ὅτι τὴν ἤξε­ρε, ὅτι μά­λι­στα εἶ­χε συ­ζή­σει μα­ζί της, κι ἂς ἦταν ἀδύ­να­το. Ἦταν τὸ πῶς ἔνιω­θε δί­πλα της ποὺ τὸν ἔκα­νε νὰ πι­στεύ­ει σὲ προ­η­γού­με­νες ζω­ές. Μὰ δὲν τολ­μοῦ­σε νὰ πεῖ πο­τὲ τί­πο­τα, πέ­ρα ἀπὸ κά­ποια ἀστειά­κια καὶ κά­ποια τη­λε­φω­νή­μα­τα. Δὲν τολ­μοῦ­σε νὰ ἀφή­σει τὸν ἑαυ­τό του νὰ χα­ρεῖ κἂν μὲ τὴν ἰδέα ὅτι εἶ­ναι ἐκεί­νη στὸν ἴδιο χῶ­ρο, κι ἂς ἀνέ­βαι­νε ὁ κόμ­πος καὶ τοῦ ἔσκι­ζε τὸν λαι­μὸ στὴν προ­σπά­θειά του νὰ τὸν κρα­τή­σει, μὴν τυ­χὸν καὶ πεῖ λέ­ξη.

       Χά­θη­κες, διά­βα­σε στὸ κι­νη­τό του ἐκεῖ­νο τὸ βρά­δυ καὶ θυ­μή­θη­κε ὅτι στὸ μυα­λό του ἔγρα­φε ποι­ή­μα­τα μὲ λέ­ξεις ποὺ εἶ­χε συλ­λέ­ξει ἀπὸ τὶς δι­κές της. «Δὲν ὑπάρ­χει ζωὴ δί­χως ποί­η­ση», τῆς εἶ­χε πεῖ, ἀλ­λὰ δὲν ἦταν αὐ­τὸ ποὺ ταί­ρια­ζε τώ­ρα στὴ λέ­ξη ποὺ τοῦ ἔστει­λε. Τό­σο φτω­χὴ καὶ μό­νη, μὰ τό­σο γε­μά­τη νόη­μα.

       Χά­θη­κα ἢ βρέ­θη­κα τε­λι­κά, σκέ­φτη­κε καὶ τῆς ἀπάν­τη­σε λί­γες μέ­ρες με­τά: Ἐδῶ θὰ εἶ­μαι. Τρεῖς λέ­ξεις γιὰ μία δι­κή της, ἔτσι εἶ­ναι ἡ ἀνα­λο­γία τους.

       Ποῦ; τὸν ρώ­τη­σε σχε­δὸν ἀμέ­σως.

       Ἐκεῖ ποὺ θέ­λω. 

       Ἐδῶ; 

       Ναί. 

       Χά­θη­κες; 

       Ξέ­ρω ποῦ εἶ­μαι. 

       Κι ἀκό­μη χά­νον­ται καὶ βρί­σκον­ται, μὲ μί­το τους τὶς λέ­ξεις.

 Πηγή: Ἀπὸ τὴν συλ­λογὴ διηγη­μά­των Ταν­γκὸ σὲ Μπλὲ Νύ­χτες (Ἐκδό­σεις Πη­γή, 2024).

Μα­νου­σά­κης, Βα­σί­λης. (Ἀ­θή­να, 1972). Ποί­η­ση, δι­ή­γη­μα, με­τά­φρα­ση. Ἔ­χει δι­δα­κτο­ρι­κὸ στὴν Ἀ­με­ρι­κα­νι­κὴ ποί­η­ση. Δι­δά­σκει λο­γο­τε­χνί­α καὶ με­τά­φρα­ση στὸ Hellenic American College. Βι­βλί­α του: Μιᾶς στα­γό­νας χρό­νο­ς (ποί­η­ση, 2009), Ἀν­θρώ­πων ὄ­νει­ρα (δι­η­γή­μα­τα, 2010), Movie Stills (ποί­η­ση στὴν ἀγ­γλι­κὴ γλώσ­σα, 2013), Εὔ­θραυ­στο ὅ­ριο (ποί­η­ση, 2014). Συμ­με­τεῖ­χε στὴν ἐ­πι­μέ­λεια τῶν τρι­ῶν ἀ­φι­ε­ρω­μά­των τοῦ πε­ρι­ο­δι­κοῦ Πλα­νό­δι­ο­ν γιὰ τὸ ἑλ­λη­νι­κὸ καὶ τὸ ἀ­με­ρι­κα­νι­κὸ μι­κρο­δι­ή­γη­μα/μπον­ζά­ι. Ἔ­χει με­τα­φρά­σει πά­νω ἀ­πὸ 20 λο­γο­τε­χνι­κὰ βι­βλί­α καὶ δε­κά­δες δι­η­γή­μα­τα καὶ ποι­ή­μα­τα. Ἔ­χει ἐ­πι­με­λη­θεῖ λο­γο­τε­χνι­κὰ ἀ­φι­ε­ρώ­μα­τα στὸ ἐ­ξω­τε­ρι­κό, ἐ­νῶ με­τα­φρά­σεις καὶ ἄρ­θρα του ἔ­χουν δη­μο­σι­ευ­τεῖ σὲ πε­ρι­ο­δι­κὰ τῆς Ἑλ­λά­δας καὶ τοῦ ἐ­ξω­τε­ρι­κοῦ.

https://bonsaistoriesflashfiction.wordpress.com/

Μεθυσμένος επιβάτης επιχείρησε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου με προορισμό την Κω - Δείτε βίντεο

 Μεθυσμένος επιβάτης επιχείρησε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου με προορισμό την Κω - Δείτε βίντεο

Μεθυσμένος επιβάτης επιχείρησε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου με προορισμό την Κω - Δείτε βίντεο

  • 06 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024 - 07:37

Μεθυσμένος επιβάτης πτήσης με προορισμό την Κω προσπάθησε να εισβάλλει στο πιλοτήριο του αεροπλάνου στα 30.000 πόδια και αφού πάλεψε με τα μέλη του πληρώματος, επιχείρησε να ανοίξει την πόρτα εξόδου.

Το αεροπλάνο είχε αναχωρήσει από το αεροδρόμιο του Gatwick της Βρετανίας. Στη θέα των όσων συνέβαιναν οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούσαν έντρομοι, ενώ ο πιλότος αποφάσισε να κάνει αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο.

Οι τρομακτικές στιγμές καταγράφηκαν σε βίντεο το οποίο αναρτήθηκε στο TikTok. Σε αυτό βλέπουμε τις προσπάθειες του πληρώματος να αφοπλίσουν τον μεθυσμένο επιβάτη και παράλληλα ακούμε τις αποδοκιμασίες των υπόλοιπων επιβατών.

Δείτε το βίντεο:

 

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Sun ο εκτός ελέγχου επιβάτης μεταξύ άλλων αποκάλεσε τον πιλότο «σκουπίδι».

Στο Μόναχο αστυνομικές δυνάμεις και υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης είχαν παραταχθεί στον διάδρομο προσγείωσης. Αστυνομικοί εισέβαλαν στο αεροσκάφος, συνέλαβαν τον μεθυσμένο άντρα και τον απομάκρυναν.

Οι επιβάτες της πτήσης διανυκτέρευσαν το βράδυ σε ξενοδοχείο της πόλης.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε μέσω σχετικής ανακοίνωσης: «Αν και τέτοια περιστατικά είναι σπάνια, δεν ανεχόμαστε προσβλητική ή απειλητική συμπεριφορά».

Πηγή: in.gr

https://www.tothemaonline.com/

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024

Εξοργιστικό περιστατικό στον Βόλο: Ξυλοκόπησε ΑμεΑ για να κλέψει τον πατέρα του

Εξοργιστικό περιστατικό στον Βόλο: Ξυλοκόπησε ΑμεΑ για να κλέψει τον πατέρα του

Ατόμων με Αναπηρία (pixabay)
Ατόμων με Αναπηρία (pixabay)

Δεν έχει τέλος το θράσος 38χρονης στο Βόλο

Απίστευτο θράσος από 38χρονη στο Βόλο η οποία έφτασε στο σημείο να ξυλοκοπήσει 25χρονο με ειδικές ανάγκες στην προσπάθεια της κλέψει αντικείμενα από το αυτοκίνητο του πατέρα του.

Αρχικά η 38χρονη αποπειράθηκε να κλέψει αντικείμενα από το ντουλαπάκι του αυτοκινήτου του 57χρονου γείτονά της, ο οποίος το είχε σταθμεύσει έξω από το σπίτι του, με ανοιχτό το παράθυρο, σύμφωνα με το gegonotanews. Όμως, η γυναίκα έγινε αντιληπτή από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αλλά και τον γιό του και τράπηκε σε φυγή βρίζοντας.

Τους απειλούσε ότι θα τους κάψει 

Ωστόσο, μόλις ο πατέρας απομακρύνθηκε από το σπίτι, εκείνη πήγε έξω από το σπίτι και απειλούσε να βάλει φωτιά για να καούν η σύζυγος και ο 25χρονος γιος του. Μάλιστα, μόλις αντίκρισε τον 25χρονο με ειδικές ανάγκες, η κατηγορούμενη του επιτέθηκε, γρονθοκοπώντας τον. 

Όταν ο πατέρας επέστρεψε σπίτι, η 38χρονη τράπηκε ξανά σε φυγή, ενώ ο νεαρός με κινητικά προβλήματα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο.

Ο 57χρονος κατέθεσε μήνυση εις βάρος της 38χρονης το ίδιο βράδυ και βρέθηκαν το πρωί της Πέμπτης ενώπιον του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου. Η δίκη αναβλήθηκε για την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να προσκομιστεί έγγραφο ιατρικής γνωμάτευσης εκ μέρους της κατηγορουμένης που ισχυρίζεται ότι λαμβάνει ουσίες.

https://www.ethnos.gr/

Βόλος: Πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός της Παναγίας Γορίτσης

 Βόλος: Πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός της Παναγίας Γορίτσης


Την πρώτη Θεομητορική εορτή του νέου Εκκλησιαστικού έτους, το Γενέθλιο της Παναγίας μας, τιμά η Εκκλησία μας την Κυριακή 8/9.

Στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος πανηγυρίζουν οι κάτωθι Ιεροί Ναοί:

Ιερό Προσκυνηματικός Ναός Παναγίας Γορίτσης (Παναγία τρύπα)

Την παραμονή της εορτής θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Αρχιμ. Μαξίμου Παπαϊωάννου, Πρωτοσυγκέλλου, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.

Ανήμερα της εορτής θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου ο οποίος θα ομιλήσει.

Ιερά Μονή Γενεσίου της Θεοτόκου Αγίου Βλασίου

Την παραμονή της εορτής θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Αρχιμ. Νεκταρίου Υφαντίδη, Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Παναγίας Ξενιάς, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.

Ανήμερα της εορτής θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία.

Γενεσίου της Θεοτόκου Λαύκου

Την παραμονή της εορτής θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.

Ανήμερα της εορτής θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Αρχιμ. Χρυσοστόμου ΣταυρίδηΗγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Σπυρίδωνος Προμυρίου, ο οποίος θα ομιλήσει.

Γενεσίου της Θεοτόκου Φυτόκου

Την παραμονή της εορτής θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Αρχιμ. Φιλοκτήμωνος Σταμοπούλου – Σαμαρά, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.

Ανήμερα της εορτής θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Αρχιμ. Βαρνάβα Σαράτση, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.

Σύναξη των Αγίων Ιωακείμ και Άννης

Τη Κυριακή 9/9 η Εκκλησία μας τιμά την Σύναξη των γονέων της Παναγίας μας, των Αγίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης. Στον Βόλο πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός Αγίας Άννης (Ζαλόγγου – Ναυπλίου), όπου την παραμονή της εορτής, στις 7.00 μ.μ., θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός και ανήμερα Πανηγυρική Θεία Λειτουργία. Στις 6.00 μ.μ. θα ψαλεί ο μεθεόρτιος Εσπερινός και η Ιερά Παράκληση των Αγίων.

https://www.thenewspaper.gr/


Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο

  Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο Σοῦ γράφω γεμάτη τρόμο μέσα ἀπὸ μιὰ στοὰ νυχτερινὴ φωτισμένη ἀπὸ μίαν ἐλάχιστη λάμπα σὰ δαχτυλίθρα ἕνα βαγόνι π...