Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Σταγόνες….ΤΟ ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΟΝ " Ή "

Σταγόνες….


ΤΟ ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΟΝ  " Ή "


Μ’ έκλεισε μέσα η βροχή
και μένω τώρα να εξαρτιέμαι από σταγόνες.
Όμως πού ξέρω αν αυτό είναι βροχή
ή δάκρυα από τον μέσα ουρανό μιας μνήμης;
.
Μεγάλωσα πολύ για να ονομάζω
τα φαινόμενα χωρίς επιφύλαξη,
αυτό βροχή, αυτό δάκρυα.

kla;ioysa (3)

Στεγνή στέκομαι ανάμεσα
στα δύο ενδεχόμενα: βροχή ή δάκρυα,
κι ανάμεσα σε τόσα διφορούμενα:
βροχή ή δάκρυα,
έρωτας ή τρόπος να μεγαλώνουμε,
εσύ ή μικρή αποχαιρετιστήρια αιώρηση σκιάς
του τελευταίου φύλλου.

Το κάθε τελευταίο,
τελευταίο τ’ ονομάζω χωρίς επιφύλαξη.
Και μεγάλωσα πολύ
για να είναι αυτό αφορμή δακρύων.
Δάκρυα ή βροχή, πού να ξέρω;
Και μένω να εξαρτιέμαι από σταγόνες.

Και μεγάλωσα πολύ
για να περιμένω άλλο μέτρο όταν βρέχει
κι όταν δε βρέχει άλλο.
Σταγόνες για όλα.
Σταγόνες βροχής ή δάκρυα.
Από τα μάτια κάποιας μνήμης ή τα δικά μου.
Εγώ ή η μνήμη, πού να ξέρω;
Μεγάλωσα πολύ για να χωρίζω τους χρόνους.
Βροχή ή δάκρυα
ανθος (2).jpg
Εσύ ή μικρή αποχαιρετιστήρια αιώρηση σκιάς
του τελευταίου φύλλου.
Της Κικής Δημουλά
https://beatrikn.wordpress.com/

Η Θεωρία του Άγνωστου Διαστήματος.

Η Θεωρία του Άγνωστου Διαστήματος.



Ίσως να είστε πολύ εξοικειωμένοι με τη θεωρία του Big Bang που λέει ότι το σύμπαν μας ξεκίνησε από ένα μοναδικό σημείο και από εκεί επεκτάθηκε από τότε. Μέσα σε αυτόν τον επεκτεινόμενο χώρο καλούμε το σύμπαν, υπάρχει το σύνολο του χώρου, του χρόνου, της ύλης, της ενέργειας, των φυσικών νόμων και των σταθερών που τις περιγράφουν και όλα τα πράγματα που γνωρίζουμε μπορούν να δουν ή δεν μπορούν να δουν - όλα υπάρχει στο σύμπαν. Είναι συναρπαστικό να νομίζεις ότι όλα αυτά τα πράγματα άρχισαν να υπάρχουν μόνο επειδή το σημείο στο διάστημα εξερράγη και άρχισε να αναπτύσσεται για κάποιο άγνωστο λόγο. Εν πάση περιπτώσει, το επιχείρημά μου δεν αφορά την ύπαρξη του σύμπαντος μας, αλλά πού υπάρχει το σύμπαν μας.
Συζητείται πολύ το τι είναι πέρα ​​από το σύμπαν μας, αλλά κανείς δεν μπόρεσε να βρει μια απάντηση που έχει νόημα. Όταν ρωτήθηκε γι 'αυτό, ο διάσημος φυσικός και κοσμολόγος Stephen Hawking είπε ότι δεν μπορεί να υπάρξει τίποτα πέρα ​​από το σύμπαν μας αν το σύμπαν δεν προερχόταν από τίποτα και έφερε τα πάντα σε ύπαρξη.
Είναι λογικό, αλλά μπορεί να υπάρχει κάτι που δεν λαμβάνουμε υπόψη - εάν υπήρχε το σημείο που άρχισε το σύμπαν, πού υπήρχε, σε ποιο χώρο; Δεν θα μπορούσε να βρισκόταν κάτω από τις ίδιες δυνάμεις του σύμπαντος μας, διότι εάν το έκανε αυτό θα σήμαινε ότι το σημείο υπήρχε στο σύμπαν μας πριν από την ύπαρξη του σύμπαντος μας - δεν θα είχε νόημα. Σίγουρα πρέπει να ήταν κάτω από μια διαφορετική δύναμη.
Τώρα, για λόγους επιχειρηματολογίας, αν προσθέσετε εδώ τη θεωρία Multiverse που μιλάει για πολλαπλά σύμπαντα, ίσως μπορείτε να πείτε ότι το σημείο υπήρχε σε κάποιο άλλο σύμπαν από το οποίο είμαστε μέρος, θα είχε νόημα, αλλά το σύμπαν μας πρέπει υπήρχαν κάπου, όπου υπάρχει, σε ποιο χώρο; Μπορούν ακόμη και τα σύμπαντα να υπάρχουν μέσα στα σύμπαντα που υπάρχουν μέσα στα σύμπαντα; Ίσως, αλλά όλα τα σύμπαντα πρέπει να υπάρχουν κάπου, σε κάποιο χώρο. Αυτός είναι ο Άγνωστος Χώρος.
Απεικόνιση του μεγάλου κτυπήματος, επεξεργασμένη εικόνα.
Στο παραπάνω σχήμα, μπορείτε να δείτε ότι όταν τοποθετούμε τη θεωρία του Big Bang σε χαρτί, υποθέτουμε ότι υπάρχει ένα σημείο στο χώρο, όπου, δεν ορίζεται με ακρίβεια, είναι κάπου στο χώρο και με την έκρηξή του καταλαμβάνοντας τον χώρο που βρισκόταν στο να φέρουμε όλα όσα γνωρίζουμε. Εδώ, αν λέτε το διάστημα που δημιουργήθηκε η έκρηξη και ο χώρος που υπήρχε πριν από την έκρηξη είναι ίδιοι, θα διαφωνήσω. Όπως, όπως είπα προηγουμένως, το σημείο πρέπει να ήταν κάτω από μια διαφορετική δύναμη που δεν υπάρχει μέσα στο σύμπαν μας. Αυτή η δύναμη μπορεί να κρατήσει το σύμπαν μας στη θέση του. Και αν λέτε ότι το σύμπαν δεν χρειάζεται καμία δύναμη από το εξωτερικό για να το συγκρατήσει μαζί, το ίδιο το ίδιο συγκρατείται, αλλά ακόμα δεν απορρίπτει την ιδέα ύπαρξης ενός χώρου πέρα ​​από το σύμπαν μας. Ο άγνωστος χώρος υπάρχει και το σύμπαν μας συνεχίζει να καταλαμβάνει αυτόν τον άγνωστο χώρο. Δεν μπορούμε ακόμα να εξετάσουμε την ύπαρξη αυτού του άγνωστου χώρου επειδή έχουμε αποδεχτεί ότι όλα όσα γνωρίζουμε και βλέπουμε στο σύμπαν μας είναι όλα αυτά, συν, δεν μπορούμε να φανταστούμε το αδιανόητο.
Είμαι ισχυρός λόγος ότι πρέπει να υπάρχει ένας χώρος έξω από το σύμπαν μας επειδή αυτός ο χώρος θα μπορούσε να είναι η απάντηση στην ανώτερη μορφή ύπαρξής μας. Αν μόνο κατανοήσουμε αυτό που είναι αυτός ο άγνωστος χώρος και πώς λειτουργεί, θα μπορούσαμε να κατανοήσουμε μια δύναμη μεγαλύτερη από τις δυνάμεις που υπάρχουν στο σύμπαν μας. Και αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να μάθουμε να έχουμε πρόσβαση και έλεγχο στον άγνωστο αυτό χώρο, ίσως μπορούμε να ταξιδέψουμε μέσα από τα σύμπαντα, ή ίσως μέσω διαστάσεων. Το μυστήριο αυτού του άγνωστου χώρου είναι αυτό που μας κρατά δεσμευμένο σε αυτό το σύμπαν μας. Εάν μόνο μπορούμε να υπολογίσουμε αυτό τον άγνωστο χώρο, μπορούμε να φτάσουμε σε ένα νέο επίπεδο της ύπαρξής μας.
https://enigmadebunked.home.blog/

Ο θάνατος σε φίλησε τον Νοέμβριο από τη Σοφία Κιορόγλου

Ο θάνατος σε φίλησε τον Νοέμβριο
και είμαι γεμάτος χάος μέσα!
Αφυπνίζω και αναπνέω για λίγο αέρα,
αλλά η μάσκα οξυγόνου μου έχει πάει τώρα στον ουρανό.
Η Σοφία Κιορόγλου είναι Έλληνας ποιητής, συγγραφέας και πολυετής ταξιδιώτης στους Αγίους Τόπους και την Αίγυπτο. Η πρόσφατη είσοδός της στο Φεστιβάλ Ποίησης ξεχωρίζει στο Best of February και τα ποιήματά της έχουν επιλεγεί στην κατηγορία των 26 πιο σχολιασμένων συγγραφέων της Pengician. Τα ποιήματά της μπορούν να βρεθούν σε απευθείας σύνδεση και σε έντυπη μορφή στο περιοδικό Lunaris Review, In Between Hangovers, Galleon Literary Journal, Pengician, Galway Review, Verse-Virtual, Dumas de Demain, Περιοδικό Βιβλίων, Ποιητική Ποικιλότητα, Κάθε Συγγραφέας, Winamop και Aenaon. λίγα. Έχει δουλειά που θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο στον Βασίλη ο 'Φλαχέρτι. Ήταν ένας από τους νικητές του Διεθνούς Διαγωνισμού της Epok.gr τον Ιανουάριο και η δουλειά της κέρδισε διάκριση στον Διαγωνισμό Ποίησης του Ομίλου Unesco για την επιστροφή των Elgin Marbles στην Ελλάδα. Η δουλειά της αναφέρεται στο περιοδικό Winningwriters Magazine τον Φεβρουάριο.

https://outlawpoetry.com/2017/death-kissed-you-in-november-by-sofia-kioroglou/


Χρονοταξιδιώτης


Χρονοταξιδιώτης



Γράφει η Χρύσα Νικολάκη //

Μανώλης Αλυγιζάκης «Στη δίνη του Χρηματιστηρίου», εκδ. Όστρια

Το μυθιστόρημα του Μανώλη Αλυγιζάκη «Στη δίνη του Χρηματιστηρίου» ισορροπεί ανάμεσα στον κλασικισμό και στο ρομαντισμό, κρατώντας σε υψηλό βαθμό το πλατωνικό τρίπτυχο του ωραίου, αληθινού και ηθικού.  Διαβάζοντας το μυθιστόρημα του μια φράση μου έρχεται στο νου, του Μενέλαου Λουντέμη:
«H ζωή είναι μια μέλισσα λένε. Δηλαδή κεντρί και μέλι». Κι ο Μανώλης Αλυγιζάκης προσφέρει στον αναγνώστη την περιέργεια να δοκιμάσει τόσο το κεντρί όσο και το μέλι, να γευτεί τη χαρά και τον πόνο, την αγωνία για ένα αβέβαιο μέλλον και την επιτυχή άνοδο ως την κορυφογραμμή του δικού του πνευματικού ορίζοντα, μένοντας ως το τέλος ακέραιος, χωρίς να χάσει στιγμή το παιδί που κρύβεται μέσα του. Πρόδηλο ως προς αυτό είναι η αρχή και το τέλος του μυθιστορήματος, όπου κεντρικός ήρωας είναι ο μικρός Ετεοκλής.
Η πένα του Μανώλη Αλυγιζάκη έχει αμεσότητα και ένα υπέροχο συνταίριασμα ρεαλισμού – υπερρεαλισμού. Ο συγγραφέας κινείται ανάμεσα σε δυο ενδοχώρες, αυτή του μικρού Ετεοκλή στην Κρήτη και του ενήλικα Ετέο που κατοικεί στο Βανκούβερ. Οι δυο κόσμοι συνυφαίνονται με μια φυσικότητα και τόσο μικρό διασκελισμό μεταξύ παρελθόντος παρόντος που δημιουργούν άρρηκτή ενότητα στην παρακολούθηση της μυθιστορηματικής δομής.
Αριστοτεχνικά μεταπηδά από τα μικράτα του χρόνια στην Κρήτη ως και την ύστερη ζωή του ως εδραιωμένος πλέον χρηματιστής στο Βανκούβερ. Οι σκηνές εναλλάσσονται χρονικά από το παρελθόν στο παρόν και το αντίστροφο κρατώντας τον αναγνώστη σε εγρήγορση κεντρίζοντας του το ενδιαφέρον καθώς κλιμακωτά συμπορεύονται στην δική του Ιθάκη. Με την τεχνική αυτή ισορροπεί  εξαίσια ανάμεσα σε δυο ζωές, αυτή του φτωχού Ετεοκλή και του εύρωστου Ετέο.
Το στοιχείο της υπερβολής είναι μετρικά δοσμένο στις σωστές αναλογίες και αποχρώσεις ώστε να δημιουργεί ανατροπές και υπερβάσεις όπου χρειάζεται. Ο κώδικας αξιών που διέπει τις συμπεριφορές των προσώπων αποτυπώνει ένα ψυχογραφικό πάνελ της κοινωνικής δομής του Χρηματιστηρίου, από τον πιο ευτελή έως και τον πιο αβανταδόρικο, από τον πιο πονηρό έως και τον πιο τίμιο χρηματιστή σχηματίζοντας στο κοινό μια πλήρη εικόνα της Χρηματιστηριακής Πυραμίδας.
Μένοντας πιστός όπου χρήζει στους κρητικούς γλωσσικούς ιδιωματισμούς χρησιμοποιεί μια γλώσσα απαλλαγμένη από λόγια κατάλοιπα και προσαρμοσμένη στην σύγχρονη εποχή. Ταυτόχρονα κρατά την ανανεωτική πνοή της αναγέννησης που προβάλει ως ιδανικό τον ελεύθερο, αισιόδοξο άνθρωπο που γεύεται τις χαρές της ζωής.
Οι διάλογοι προσδίδουν  θεατρικότητα και ρεαλισμό τόσο του ερωτικού στοιχείου όσο και των σκηνών από τη ζωή του Χρηματιστηρίου τοποθετώντας μας στο κέντρο κάθε κεφαλαίου ως θεατές. Η φαντασία ευρηματικά ξεδιπλώνεται, παρά την ροή της καθημερινότητας, ώστε αυτό που παρουσιάζει ο συγγραφέας να είναι ένα κράμα εργογραφίας-φαντασίας χωρίς να  χρειάζεται την επιβεβαίωση του αληθοφανούς. Η γλώσσα είναι πλούσια και εύκαμπτη, σχετίζεται με τον αισθητό κόσμο, είναι γλώσσα αποχρώσεων, παραστατική, με τολμηρές μεταφορές και συμβολισμούς, ενώ το στοιχείο που μας καθηλώνει είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια και η δημιουργία συνειρμικών εικόνων.
Οι  ήρωες του Αλυγιζάκη κινούνται περισσότερο στο φως παρά στο σκοτάδι, πιο πολύ στην πραγματικότητα παρά στην ψευδαίσθηση. Ο τρόπος που ο συγγραφέας τους χειρίζεται  φανερώνει ότι δεν είναι μόνο εγκεφαλικός. Είναι βαθιά ανθρωπιστής και λυρικός. Το ποιητικό του βλέμμα διαποτίζει το έργο του. Είναι βαθύς γνώστης της ανθρώπινης ψυχής και αυτή του την ενσυναίσθηση και τρυφερότητα την μεταγγίζει στο λευκό χαρτί.  Γράφει:
«O Eτεοκλής γέλασε ξανά κι ο Νικόλας άπλωσε το χέρι του κι άγγιξε το κεφάλι του μωρού, απαλό , ζεστό και τα μαύρα μαλλιά του που έμοιαζαν με πούπουλα. Ο Νικόλας άρχισε να κλαίει , ξαφνική συναισθηματική αντίδραση καθώς είδε το γελάκι του αδερφού του Ετεοκλή.»
Υπάρχουν πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία μέσα στο κείμενο. Ο αφηγητής του έργου είναι ο Ετέο. Διηγείται άμεσα τη ζωή του με τη μητέρα και τον αδερφό του. Μια ζωή δύσκολη, γεμάτη απογοητεύσεις, φτώχια και πόλεμο. Η έλλειψη από τον πατέρα, η αγωνία της μάνας, η κάποια αναπηρία του μικρού Ετεοκλή, δημιουργούν ένα μοτίβο από αντιήρωες. Ο συγγραφέας, δημιουργεί μια ποιητική ατμόσφαιρα, ενδιαφέρεται για την ψυχολογία των χαρακτήρων του, δίνοντας ανάγλυφη την ακτινογράφηση της ψυχής τους.
Όσον αφορά στα ρομαντικά στοιχεία που συγκρατεί, κυριαρχεί το συναίσθημα, το οποίο εκφράζεται με το εξατομικευμένο πάθος του κεντρικού του ήρωα, του Ετέο. Ο ρομαντικός ήρωας  συνεχώς αναζητά το προσωπικό στοιχείο, βλέπουμε δηλαδή μια προβολή ολοκλήρωσης του «εγώ», γεγονός που φανερώνεται από την έμφαση που δίνεται στο κυνήγι της αριστείας μέσα στον σκληρό κόσμο του Χρηματιστηρίου, χωρίς ωστόσο να χάσει τον ηθικό κώδικα αξιών του. Βλέπουμε δηλαδή μια ισχυρή έμφαση στο υποκειμενιστικό στοιχείο.


Μανώλης Αλυγιζάκης

O Ετέο είναι τολμηρός και ριψοκίνδυνος. Το πάθος του να βγει από τον μικρόκοσμο που ζει και να κατακτήσει μια καλύτερη ζωή , τον οδηγεί να ξενιτευτεί με 300 δολάρια στη  τσέπη. Η τόλμη του αυτή καθιστά τον ήρωα ως εμπνευστή ενός εξιδανικευμένου κόσμου, όπου ο ξενιτεμός δεν είναι μια υπέρβαση αλλά καθιστά την πράξη του ως υπέρτατη αξία ζωής για ένα καλύτερο αύριο. Όμως ο Ετέο δεν είναι ο μποέμ τύπος που συναντάμε στον ρομαντισμό, αλλά δημιουργεί μια ιδιότυπη ζωή  καθώς ντύνεται ιδιόρρυθμα, και ξενίζει με την ξενόφερτη προφορά του, ενώ τολμά να προκαλεί το γυναικείο φύλλο με την συμπεριφορά του προκειμένου να το κατακτήσει. Δημιουργεί σκάνδαλο με την καθημερινή παρουσία και δράση του, αναφορικά με τη στάση του προς τις γυναίκες, και συγκρούεται με τον καθιερωμένο ηθικό κώδικα, του  συμβατικού αρσενικού. Μπορεί να μην καταναλίσκει πάθη στην υπέρβαση του μέτρου, διατηρώντας το πρότυπο ενός ηθικού πατέρα αλλά δίνεται με ανυπέρβλητο πάθος στο χρηματιστήριο ώστε να φτάσει στην πολυπόθητη κορυφή. Τις υπερβολές και τις ατασθαλίες του αναφορικά με τις γυναίκες τις κρατά έξω από τον οικογενειακό του κλοιό, επιτρέποντας μόνο σε μια γυναίκα να μπει ολοκληρωτικά στη ζωή του, την Αριάνα.
Η φύση είναι ένα είδος ζωντανού οργανισμού που συμμετέχει στη συναισθηματική κατάσταση και στις μεταπτώσεις του ανθρώπου. Ανοίγεται ένας διαρκής διάλογος μαζί της. Αποτελεί αντικατοπτρισμό του εσωτερικού κόσμου του συγγραφέα και δεν καθηλώνεται στο επίπεδο ενός συμβατικού συμπληρώματος. Εκλεκτικές επιλογές αποτελούν το φθινόπωρο, ο κρητικός ήλιος, το ηλιοβασίλεμα,  τα σύννεφα και η θάλασσα. Εν γένει οι αντιθέσεις παίζουν σε δυο επίπεδα, στη φυσιολατρία της κρητικής γης και στην μοντέρνα απεικόνιση της σύγχρονης μεγαλούπολης του Βανκουβερ, που ωστόσο σε κάποια σημεία, όπως αναφορικά με τη θάλασσα αποτελεί αντικατοπτρισμό του παρελθόντος.
Ο συγγραφέας πρεσβεύει την ανεξαρτησία κάθε λαού και σέβεται την ιδιοτυπία του. (Μπαίνει σε διαδικασία σύγκρισης της αμερικανικής κουλτούρας με την ελληνική και τολμά να αναγνωρίσει το κακό που υπέστησαν οι ιθαγενείς(Ινδιάνοι) από τα ξενόφερτα στοιχεία, διώξεις , γενοκτονίες κλπ). Αναζητά ένα νέο σύστημα αξιών και επιδιώκει τη μετατροπή του κοινωνικού περιβάλλοντος σε μια ιδανική πολιτεία. (σε αυτό το σημείο αναφέρεται στον διχασμό πλουσίων –φτωχών, στο κοινωνικοοικονομικό υπόστρωμα του Βανκούβερ).
O καθολικός πνευματισμός,  το πατριωτικό ιδεώδες, o έρωτας για τη γυναίκα αποτελούν τους πυλώνες τους ρομαντισμού του . Σε αυτά τα στοιχεία προστίθενται  η αναζήτηση στοιχείων εθνικής ταυτότητας μέσα από την περηφάνια της Κρητικής κουλτούρας που μας καταθέτει ως φορέα παραδόσεων αλλά και η  στάση του απέναντι στις  πολιτικοκοινωνικές αναταραχές της εποχής, όπως η ευημερία της ανθρωπότητας και τα δικαιώματα των λαών. Ο συγγραφέας χωρίς να κατευθύνει τους αναγνώστες του, τους οδηγεί μέσα στην ιστορική πορεία του χωροχρόνου του μυθιστορήματος του, καθιστώντας τον αναγνώστη συμπαθή απέναντι στους αδύναμους και καταπιεσμένους , προκαλώντας το θαυμασμό τους για την κοινωνική τους μεταβολή. Μέσα από το πρόσωπο του  Ετέο, ενός άνδρα  ορθολογιστή αλλά και ρομαντικού, δημιουργείται το πρότυπο ενός ηγέτη του Χρηματιστήριου, ενός σύγχρονου Οδυσσέα που με την ευστροφία και την ευρηματικότητα του, πολύτροπα μηχανεύεται  την πιο ασφαλή και επικερδή έξοδο για εκείνον και τους συνεργάτες του από τη δίνη του Χρηματιστηρίου.  Όμως πέρα από τις συμβατικές αξίες του χρηματιστηρίου, ο Μ. Αλυγιζάκης κατορθώνει να αναδείξει τις αληθινές αξίες της ζωής με πληρότητα, ζωντάνια και πειστικότητα.
Ο Ετέο κατορθώνει να μας σαγηνεύσει με την τόλμη του αφού ως άλλος Ζεύς πολεμά με τους Τιτάνες του Χρηματιστηρίου βγαίνοντας αλώβητος, διατηρώντας το ελληνικό του πνεύμα αθάνατο. Καρέ καρέ παρακολουθούμε όλες τις εξελίξεις της ζωής του παρασυρμένοι σε μια δίνη συναισθημάτων που βασίζονται στην εργοβιογραφία του ίδιου του συγγραφέα, τη συνθετική δύναμη και ψυχογραφική ικανότητα.
Χρονοταξιδιώτης στα γρανάζια του παρελθόντος και στα άγνωστα κύματα του μέλλοντος διεκδικεί την ασίγαστη αλήθεια που βγαίνει ως ανέσπερο φλόγιστρο της ψυχής του, μεταλαμβάνοντας τα νάματα της σοφίας του σε όλους εμάς.    Κι αν κάποιες φορές ασθμαίνει στις στάχτες όσων κακώς κειμένων προσπέρασαν, αναγεννιέται  σαν άλλος φοίνικας από τις στάχτες του σε έναν τόπο τόσο μακρινό από το δικό του, χωρίς όμως να ξεχάσει ποτέ το πρώτο πέταγμα από τη φωλιά του. Ο Μανώλης Αλυγιζάκης, ο Ετέο στη Δίνη του Χρηματιστηρίου, αναμετράται με το άγνωστο και τον κερδίζει η απεραντοσύνη του.

https://www.fractalart.gr/

Τα συναισθήματά μου για πρώτη φορά στο Schiermonnikoog

Τα συναισθήματά μου για πρώτη φορά στο Schiermonnikoog


Συντάχθηκε από τον Giovanni Pinto
Το νησί Schiermonnikoog ήταν τόσο μαγικό όταν το είδα για πρώτη φορά! Αυτό που το έκανε ιδιαίτερα εξωπραγματικό ήταν το γεγονός ότι μπορούσα να μιλήσω τη γηγενή γλώσσα αυτού του νησιού! Σίγουρα φαινόταν σαν ένα όνειρο όταν έφτασε το πλοίο και κάναμε  τα πρώτα μας βήματα στο νησί. Φάνηκε σαν μια μεγάλη νίκη μετά την άσκηση της γλώσσας του νησιού για πολλές εβδομάδες. Έμαθα αυτή τη γλώσσα γιατί άκουσα από τον φίλο μου Dyami Millarson ότι μόνο λίγοι άνθρωποι μιλούν ακόμα τη γλώσσα του νησιού. Ένιωσα συμπάθεια για τη γλώσσα και ήθελα να αλλάξω το πεπρωμένο της. Είχα γράψει ένα δοκίμιο για το θάνατο των γλωσσών όταν ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο. Αυτό το θέμα υπήρξε στο μυαλό μου για πολύ καιρό, επειδή ήθελα να κάνω κάτι για να αλλάξω τον κόσμο. Όταν ο φίλος μου μου είπε για τη γλώσσα του νησιού, Ένιωσα κίνητρα να μάθω τη γλώσσα. Αυτή ήταν η ευκαιρία που περίμενα. Πάντα ήθελα να μάθω κάθε λεπτομέρεια της γλώσσας του νησιού, γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του.
Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσαμε να αλλάξουμε την ιστορία του κόσμου αν δώσουμε τις σωστές συνεισφορές στον κόσμο. Πιστεύω ότι η εξοικονόμηση μιας πεθαμένης γλώσσας βοηθά να εμπνεύσει τους ανθρώπους με μια αίσθηση δικαιοσύνης. Στην πραγματικότητα, η εκμάθηση της γλώσσας του νησιού με ενέπνευσε με αυτόν τον τρόπο και όταν ολλανδοί δημοσιογράφοι συνέντευξη με εμένα και τους φίλους μου, ήλπιζα να εμπνεύσω άλλους με τον ίδιο τρόπο. Ο Dyami Millarson υποστήριξε πάντα τον ενθουσιασμό μου για τα αίτια της δικαιοσύνης. Αν δεν με βοήθησε με τα ευγενικά του λόγια και τις ευγενικές του ενέργειες, δεν θα ένιωθα τόσο ευτυχισμένος όπως όταν φτάσα για πρώτη φορά στο νησί. Η δύναμη της φιλίας μας κατέστησε δυνατή. Το έχουμε επιτύχει μαζί. Ο Dyami Millarson είχε μάθει τη γλώσσα του νησιού μπροστά μου και μου είπε για τους λόγους για την εκμάθηση αυτής της γλώσσας. Ήμουν ευγνώμων που μου είπε γι 'αυτό, ώστε να μπορεί να αποφασίσει να μάθει και τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συνάντησα τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. ώστε να μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να μάθετε τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συνάντησα τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. ώστε να μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να μάθετε τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. τώρα είναι ένα πολύ ισχυρότερο συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία που μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. τώρα είναι ένα πολύ ισχυρότερο συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία που μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία.
Όταν έβλεπα για πρώτη φορά τους αμμόλοφους με βλάστηση, τις αμμουδιές και τα γραφικά σπίτια, έμαθα ότι έφτασα στο νησί μου. Ένιωσα αμέσως στο σπίτι. Ήταν ένα απερίγραπτο συναίσθημα. Οι ηλικιωμένοι που μιλούσαν για τη γλώσσα του νησιού αισθάνθηκαν με τον ίδιο τρόπο. Μου είπαν και οι φίλοι μου ότι θα μπορούσαμε να μείνουμε στο νησί επειδή είμαστε μέρος του τοπικού πολιτισμού. Ένας τέτοιος απίστευτος δεσμός δημιουργείται από τη γλώσσα! Δείχνει ότι η γλώσσα, η φύση και οι άνθρωποι είναι αλληλένδετες. Αυτή η ιδέα προτάθηκε από τον Dyami Millarson και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, επειδή τα συναισθήματά μου μου είπαν το ίδιο όταν επισκεφτήκαμε το νησί. Μέχρι σήμερα, βλέπω την εμπειρία ως μαγική και ήταν μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου. Θέλω να επιστρέψω στο Schiermonnikoog και να μιλήσω ξανά τη γλώσσα του νησιού. Γι 'αυτό συνεχίζω να εκπαιδεύω τις γλωσσικές δεξιότητές μου τακτικά. Πιστεύω ότι το Schiermonnikoog είναι ένα ιερό νησί που δημιουργήθηκε από αρχαίους θεούς. Είναι ένα μυστηριώδες νησί. Είναι το υλικό για υπέροχες μυθολογικές ιστορίες. Νομίζω ότι το νησί θέλει να επιστρέψετε και να μιλήσετε την τοπική γλώσσα. Όταν θα επιστρέψω στο Schiermonnikoog, θα δείξω βαθύ σεβασμό για τη φυσική ομορφιά του ιερού νησιού. Το νησί άλλαξε τη ζωή μου και μου έδωσε βαθιά ευτυχία. Κάθε φορά που χρησιμοποιώ τη γλώσσα του νησιού, έχω ευχάριστες αναμνήσεις και φαντασία. Το νησί είναι υπέροχο και ελπίζω ότι άλλοι Ιταλοί θα ανακαλύψουν ότι το Schirmonnikoog έχει τη δική του γλώσσα και τον πολιτισμό του και ότι το νησί δίνει ένα ασυνήθιστο πνευματικό ή θρησκευτικό συναίσθημα. Η επίσκεψη στο νησί είναι μια θρησκευτική εμπειρία. Οι ντόπιοι λένε ότι πολλά αποστάγματα αμμόλοφων ζουν στο νησί. Αυτά ονομάζονται dúnatters στη γλώσσα του νησιού. Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής!
https://operationxblog.wordpress.com/

Ένα υγιές έντερο είναι το κρυφό κλειδί για την απώλεια βάρους!

Ένα υγιές έντερο είναι το κρυφό κλειδί για την απώλεια βάρους!

Η σύνθεση των οργανισμών που ζουν στο έντερο καθορίζουν πώς αποθηκεύει το σώμα σας τα τρόφιμα που τρώτε, πόσο εύκολο (ή σκληρό) είναι για εσάς να χάσετε βάρος και πόσο καλά λειτουργεί ο μεταβολισμός σας. Τα εντερικά βακτήρια οδηγούν στην παχυσαρκία και τη μεταβολική νόσο.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η σύνθεση της χλωρίδας του εντέρου διαφέρει σε άτομα που είναι παχύσαρκοι και διαβητικοί και άτομα που έχουν φυσιολογικό βάρος χωρίς μεταβολικές παρατυπίες. Ένας πιθανός μηχανισμός για τον τρόπο με τον οποίο οι αλλαγές στην χλωρίδα του εντέρου προκαλούν παχυσαρκία, είναι ότι διαφορετικά είδη βακτηρίων φαίνεται ότι έχουν διαφορετικές επιδράσεις στην όρεξη και το μεταβολισμό.

Οι αλλαγές στη χλωρίδα του εντέρου μπορούν να αυξήσουν τον ρυθμό με τον οποίο απορροφούμε λιπαρά οξέα και υδατάνθρακες και να αυξήσουν την αποθήκευση θερμίδων ως λίπος. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος με κακή χλωρίδα του εντέρου μπορεί να φάει την ίδια ποσότητα τροφής με κάποιον με υγιές έντερο, αλλά να εξάγει περισσότερες θερμίδες και να αποκτήσει περισσότερο βάρος.

Το ανθρώπινο έντερο φιλοξενεί περίπου 100.000.000.000.000 μικροοργανισμούς. Αυτός είναι ένας τόσο μεγάλος αριθμός, που ο ανθρώπινος εγκέφαλός μας δεν μπορεί πραγματικά να το καταλάβει. Περιέχει 10 φορές περισσότερα βακτήρια, από όλα τα ανθρώπινα κύτταρα σε ολόκληρο το σώμα, με πάνω από 400 γνωστά διαφορετικά βακτηριακά είδη. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είμαστε πιο βακτηριακοί από ό,τι είμαστε ανθρώπινοι.

Πλέον κατανοούμε την έκταση του ρόλου της χλωρίδας, στον τομέα της ανθρώπινης υγείας και της ασθένειας. Μεταξύ άλλων, η χλωρίδα του εντέρου προάγει τη φυσιολογική λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, παρέχει προστασία από λοιμώξεις, ρυθμίζει το μεταβολισμό και περιλαμβάνει περισσότερο από το 75% του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η χλωρίδα του εντέρου και η υγεία του εντέρου, παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην παχυσαρκία όσο και στον διαβήτη. Σχεδόν κάθε ασθενής αντιμετωπίζει θέμα με το σάκχαρό του κι έχει επίσης διαρροή εντέρου, μια λοίμωξη στο έντερο ή κάποια άλλη χρόνια φλεγμονώδη κατάσταση του εντέρου.

Τα κακά βακτήρια στο έντερο μπορούν να συμβάλλουν άμεσα στο μεταβολικό σύνδρομο, αυξάνοντας την παραγωγή της ινσουλίνης (που οδηγεί σε αντίσταση στην ινσουλίνη) και προκαλώντας φλεγμονή του υποθαλάμου (που οδηγεί σε αντίσταση στη λεπτίνη).

Η σύγχρονη ζωή μπλοκάρει το έντερό μας και μας καθιστά παχύσαρκους και διαβητικούς. Τα υγιή βακτήρια του εντέρου είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους και του μεταβολισμού. Δυστυχώς, πολλά χαρακτηριστικά του σύγχρονου τρόπου ζωής συμβάλλουν άμεσα στην ανθυγιεινή χλωρίδα του εντέρου:

  • Αντιβιοτικά και άλλα φάρμακα
  • Δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε εκλεκτικούς υδατάνθρακες, ζάχαρη και επεξεργασμένα τρόφιμα
  • Οι δίαιτες που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζυμώσιμες ίνες
  • Διατροφικές τοξίνες όπως το σιτάρι και τα βιομηχανικά έλαια σπόρων που προκαλούν διαρρήξεις στο έντερο
  • Χρόνια άγχος
  • Χρόνιες λοιμώξεις

Γνωρίζουμε επίσης ότι τα βρέφη που δεν θηλάζουν και γεννιούνται από μητέρες με κακή χλωρίδα του εντέρου, είναι πιο πιθανό να αναπτύξουν ανθυγιεινά βακτήρια εντέρου και αυτές οι πρώιμες διαφορές στην εντερική χλωρίδα, μπορεί να προβλέψουν το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία στο μέλλον. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί, ότι η επιδημία διαβήτη συνέπεσε τακτικά με την αυξανόμενη επικράτηση παραγόντων που διαταράσσουν τη χλωρίδα του εντέρου.

Η κακή υγεία του εντέρου δεν είναι η μόνη αιτία της παχυσαρκίας και του διαβήτη, αλλά παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο από ό,τι οι περισσότεροι άνθρωποι νομίζουν.

ΠΗΓΗ: https://entero.gr
https://georgepelagia.wordpress.com/

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...