Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Τα συναισθήματά μου για πρώτη φορά στο Schiermonnikoog

Τα συναισθήματά μου για πρώτη φορά στο Schiermonnikoog


Συντάχθηκε από τον Giovanni Pinto
Το νησί Schiermonnikoog ήταν τόσο μαγικό όταν το είδα για πρώτη φορά! Αυτό που το έκανε ιδιαίτερα εξωπραγματικό ήταν το γεγονός ότι μπορούσα να μιλήσω τη γηγενή γλώσσα αυτού του νησιού! Σίγουρα φαινόταν σαν ένα όνειρο όταν έφτασε το πλοίο και κάναμε  τα πρώτα μας βήματα στο νησί. Φάνηκε σαν μια μεγάλη νίκη μετά την άσκηση της γλώσσας του νησιού για πολλές εβδομάδες. Έμαθα αυτή τη γλώσσα γιατί άκουσα από τον φίλο μου Dyami Millarson ότι μόνο λίγοι άνθρωποι μιλούν ακόμα τη γλώσσα του νησιού. Ένιωσα συμπάθεια για τη γλώσσα και ήθελα να αλλάξω το πεπρωμένο της. Είχα γράψει ένα δοκίμιο για το θάνατο των γλωσσών όταν ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο. Αυτό το θέμα υπήρξε στο μυαλό μου για πολύ καιρό, επειδή ήθελα να κάνω κάτι για να αλλάξω τον κόσμο. Όταν ο φίλος μου μου είπε για τη γλώσσα του νησιού, Ένιωσα κίνητρα να μάθω τη γλώσσα. Αυτή ήταν η ευκαιρία που περίμενα. Πάντα ήθελα να μάθω κάθε λεπτομέρεια της γλώσσας του νησιού, γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. γιατί θέλω να είμαι ειδικός. Σε τελική ανάλυση, πώς μπορεί να επιβιώσει η γλώσσα εάν δεν υπάρχουν άνθρωποι με εξειδικευμένες γνώσεις; Θέλω να διδάξω σωστά τη γλώσσα του νησιού σε άλλους, γιατί θέλω να διατηρήσω την αρχαία δόξα της γλώσσας του νησιού. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό όταν οι άνθρωποι που μιλούσαν τη γλώσσα του νησιού δήλωσαν ότι τα αγγλικά τελικά προέρχονταν από τη γλώσσα τους. Μου αρέσει να αισθάνομαι τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, διότι δείχνει τη βούληση του τοπικού πληθυσμού να συνεχίσει την κληρονομιά του.
Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσαμε να αλλάξουμε την ιστορία του κόσμου αν δώσουμε τις σωστές συνεισφορές στον κόσμο. Πιστεύω ότι η εξοικονόμηση μιας πεθαμένης γλώσσας βοηθά να εμπνεύσει τους ανθρώπους με μια αίσθηση δικαιοσύνης. Στην πραγματικότητα, η εκμάθηση της γλώσσας του νησιού με ενέπνευσε με αυτόν τον τρόπο και όταν ολλανδοί δημοσιογράφοι συνέντευξη με εμένα και τους φίλους μου, ήλπιζα να εμπνεύσω άλλους με τον ίδιο τρόπο. Ο Dyami Millarson υποστήριξε πάντα τον ενθουσιασμό μου για τα αίτια της δικαιοσύνης. Αν δεν με βοήθησε με τα ευγενικά του λόγια και τις ευγενικές του ενέργειες, δεν θα ένιωθα τόσο ευτυχισμένος όπως όταν φτάσα για πρώτη φορά στο νησί. Η δύναμη της φιλίας μας κατέστησε δυνατή. Το έχουμε επιτύχει μαζί. Ο Dyami Millarson είχε μάθει τη γλώσσα του νησιού μπροστά μου και μου είπε για τους λόγους για την εκμάθηση αυτής της γλώσσας. Ήμουν ευγνώμων που μου είπε γι 'αυτό, ώστε να μπορεί να αποφασίσει να μάθει και τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συνάντησα τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. ώστε να μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να μάθετε τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συνάντησα τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. ώστε να μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να μάθετε τη γλώσσα του νησιού. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Με έκανε επίσης πολύ χαρούμενος που μπορώ να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την ολλανδική γλώσσα για να μάθω μια άλλη γλώσσα. Οι γνώσεις μου για τα ολλανδικά ήταν επομένως πολύ χρήσιμες. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. Μετά από όλα, τα ολλανδικά είναι μια από τις πιο γλωσσικές γερμανικές γλώσσες στον κόσμο. Υπάρχουν ολλανδοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο και πάντα πίστευα ότι ήταν ένα ιδιαίτερο συναίσθημα που μπόρεσα να μιλήσω ολλανδικά κάθε φορά που συναντώ τους Ολλανδούς. Ως εκ τούτου, είναι πλέον πολύ πιο ισχυρό συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία για να μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. τώρα είναι ένα πολύ ισχυρότερο συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία που μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία. τώρα είναι ένα πολύ ισχυρότερο συναίσθημα ότι είμαι ο πρώτος Ιταλός στην ανθρώπινη ιστορία που μπορώ να μιλήσω τη γλώσσα του νησιού. Αυτό δεν είναι υπερβολή, αλλά ένα απλό γεγονός που επιβεβαιώνει ότι έκανα το σωστό με την εκμάθηση της γλώσσας του νησιού. Ήταν μια πολύ ικανοποιητική εμπειρία.
Όταν έβλεπα για πρώτη φορά τους αμμόλοφους με βλάστηση, τις αμμουδιές και τα γραφικά σπίτια, έμαθα ότι έφτασα στο νησί μου. Ένιωσα αμέσως στο σπίτι. Ήταν ένα απερίγραπτο συναίσθημα. Οι ηλικιωμένοι που μιλούσαν για τη γλώσσα του νησιού αισθάνθηκαν με τον ίδιο τρόπο. Μου είπαν και οι φίλοι μου ότι θα μπορούσαμε να μείνουμε στο νησί επειδή είμαστε μέρος του τοπικού πολιτισμού. Ένας τέτοιος απίστευτος δεσμός δημιουργείται από τη γλώσσα! Δείχνει ότι η γλώσσα, η φύση και οι άνθρωποι είναι αλληλένδετες. Αυτή η ιδέα προτάθηκε από τον Dyami Millarson και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, επειδή τα συναισθήματά μου μου είπαν το ίδιο όταν επισκεφτήκαμε το νησί. Μέχρι σήμερα, βλέπω την εμπειρία ως μαγική και ήταν μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου. Θέλω να επιστρέψω στο Schiermonnikoog και να μιλήσω ξανά τη γλώσσα του νησιού. Γι 'αυτό συνεχίζω να εκπαιδεύω τις γλωσσικές δεξιότητές μου τακτικά. Πιστεύω ότι το Schiermonnikoog είναι ένα ιερό νησί που δημιουργήθηκε από αρχαίους θεούς. Είναι ένα μυστηριώδες νησί. Είναι το υλικό για υπέροχες μυθολογικές ιστορίες. Νομίζω ότι το νησί θέλει να επιστρέψετε και να μιλήσετε την τοπική γλώσσα. Όταν θα επιστρέψω στο Schiermonnikoog, θα δείξω βαθύ σεβασμό για τη φυσική ομορφιά του ιερού νησιού. Το νησί άλλαξε τη ζωή μου και μου έδωσε βαθιά ευτυχία. Κάθε φορά που χρησιμοποιώ τη γλώσσα του νησιού, έχω ευχάριστες αναμνήσεις και φαντασία. Το νησί είναι υπέροχο και ελπίζω ότι άλλοι Ιταλοί θα ανακαλύψουν ότι το Schirmonnikoog έχει τη δική του γλώσσα και τον πολιτισμό του και ότι το νησί δίνει ένα ασυνήθιστο πνευματικό ή θρησκευτικό συναίσθημα. Η επίσκεψη στο νησί είναι μια θρησκευτική εμπειρία. Οι ντόπιοι λένε ότι πολλά αποστάγματα αμμόλοφων ζουν στο νησί. Αυτά ονομάζονται dúnatters στη γλώσσα του νησιού. Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Είναι ο λόγος που οι αρχαίοι πληθυσμοί του νησιού σέβονται τη φύση και αντιμετωπίζουν το νησί ως ιερό. Είμαι επίσης ένας μεγάλος λόγος που μου αρέσει αυτή η γλώσσα και αυτό το νησί. Είναι ένα είδος αγάπης που υπερβαίνει το φυσιολογικό ανθρώπινο βασίλειο της εμπειρίας. Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής! Αυτή η αγάπη είναι εμπνευσμένη από το Θεό και τόσες πολλές ποιήματα μπορούν να γραφτούν γι 'αυτό. Οι ντόπιοι έχουν γράψει πραγματικά πολλά από αυτά τα ποιήματα και μια μέρα θα μπορούσα να κάνω την ποίησή μου για αυτή τη θεϊκή αγάπη, ίσως στην ιταλική γλώσσα ή στη γλώσσα του νησιού. Αυτά τα συναισθήματα και οι εμπειρίες κάνουν τη ζωή τόσο όμορφη! Όταν μιλάω για το νησί, αισθάνομαι ήδη σαν ποιητής!
https://operationxblog.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...