Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Σχολιασμός της ταινίας: Νεύρο (NERVE)


Σχολιασμός της ταινίας: Νεύρο





Φωτογραφία ευγένεια του https://m.imdb.com/title/tt3531824/

Περίληψη

Σε έναν κόσμο που ήταν εντελώς βυθισμένος στα κοινωνικά μέσα, τα κινητά τηλέφωνα και οι υπολογιστές ήταν μέρος της ανάπτυξης του online παιχνιδιού app, Nerve. Όταν οι χρήστες συνδεθούν στο διαδίκτυο, θα μπορούν να επιλέξουν είτε να είναι Παίκτης ή Παρατηρητής.
Οι θεατές πήραν μέρος για να επιλέξουν ποιο παίκτη θα παρακολουθήσουν και θα υποστηρίξουν. Οι παίκτες έλαβαν προκλήσεις ή τολμούσαν καθώς επηρεάστηκαν από τους παρατηρητές. Όταν ο Παίκτης κέρδιζε, τα χρήματα τους δίνονταν ηλεκτρονικά.
Η Vee, ήταν ένα ήσυχο και ντροπαλό κορίτσι γυμνασίου, που αισθάνθηκε ότι είχε μείνει πίσω από το σούπερ συναρπαστικό άσπονδο φίλο της της το  Σίδνεϊ. Ο Σίδνεϊ ήταν ένα είδος σούπερ σταρ της Nerve, που θα έκανε σχεδόν οτιδήποτε για να είναι πάντα ο κορυφαίος παίκτης. Μια μέρα, η Vee αποφάσισε ότι ήταν έτοιμη να πάρει την βουτιά στον κόσμο της Nerve.. Δεν είχε ιδέα ότι θα περνούσε για να επιβιώσει ... ..

Θέματα

1) κυβερνο-εκφοβισμός : Οι παρατηρητές κρύφτηκαν πίσω από μια μάσκα στο διαδίκτυο και στην πραγματική ζωή ακολουθώντας τους παίκτες γύρω. Έκαναν εξαναγκασμό στους παίκτες να παίρνουν επικίνδυνους ή εγκληματικούς κινδύνους μέσω υποσχέσεων χρηματικών ανταμοιβών. Κάθε κίνδυνος ήταν πιο δύσκολος και επικίνδυνος από τον τελευταίο.
Πόσες φορές έχουμε δει ανθρώπους σε απευθείας σύνδεση να ενεργούν σκληρά και να σημαίνει μόνο και μόνο επειδή αισθάνονται ασφαλείς, κρύβονται πίσω από ένα όνομα οθόνης; Ένιωσαν ότι θα μπορούσαν να συμμαχήσουν με άλλους και να στείλουν οποιοδήποτε μήνυμα θέλουν ...; Ακόμα κι αν μερικές φορές αυτοί οι κυβερνο-θύτες είχαν συλληφθεί, αυτή η ταινία υπογραμμίζει πώς η νοοτροπία του αγέλης δούλευε με τρομακτικό τρόπο ... ..
2) η ζωή αξίζει τους κινδύνους : Αυτό το μήνυμα εμφανίστηκε τέλεια από την αρχή στη Vee που υπέγραψε ως Παίκτης στο ενδιαφέρον τέλος του έργου. Ζήσε και μάθε….

Ναι ή Όχι

Καθώς αυτή η ταινία ήταν εμπνευσμένη από ένα μυθιστόρημα, (Νεύρο από τον Jeanne Ryan), υπήρχαν πολλά κενά και αβεβαιότητες. Για παράδειγμα, πώς το νομικό σύστημα δεν μπορούσε να σταματήσει αυτό ή από πού το παιχνίδι πήρε όλα αυτά τα χρήματα ???
Αποτέλεσμα εικόνας για Emma RobertsΚάνοντας όλα αυτά στην άκρη, απολάμβανα απόλυτα τις παραστάσεις του Emma Roberts και του Dave Franco.Αποτέλεσμα εικόνας για Dave Franco


 Θα το συνιστούσα σε όποιον ήθελε να ξεκινήσει μια συζήτηση με έναν νεαρό για τους κινδύνους των κοινωνικών μέσων.
https://chocoviv.home.blog/

Το ορόσημο της Άλωσης

Το ορόσημο της Άλωσης

Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης αποτελεί ασφαλώς μία τομή στην ιστορία του Γένους αλλά και της Εκκλησίας. Το σοκ που προκάλεσε το άκουσμα του «μαύρου νέου» ήταν βαθύ κυρίως για όλο τον ελληνόφωνο κόσμο, αλλά δυσμενή εντύπωση προξένησε επίσης τόσο στη σλαβική οικογένεια όσο και στη χριστιανική Δύση.
Η αλήθεια είναι ότι η πόλη που κατέκτησαν οι Οθωμανοί είχε περισσότερο τη σημασία ενός συμβόλου παρά κάποια υλική αξία. Μολονότι διατηρούσε την αρχαία της αίγλη, ουσιαστικά βρισκόταν σε βαθιά παρακμή. Το πλήγμα που δέχτηκε το 1204 από την άλωση των Σταυροφόρων δεν μπόρεσε να ξεπεραστεί. Η αυτοκρατορία ήταν κυριολεκτικά συρρικωμένη σε ελάχιστα εδάφη. Η περιοχή του Βυζαντίου παρέμενε κατά βάση μία νησίδα ελευθερίας μέσα στη γενικότερη οθωμανική επικράτεια, καθώς η οθωμανική πλημμυρίδα είχε κατακτήσει σχεδόν ολόκληρη τη νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μ. Ασία.
Παρά την απελπιστική της θέση και τη σαφώς άνιση αναμέτρηση κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της όμως, οι υπερασπιστές της επέδειξαν πλήρη αξιοπρέπεια και σαφή συναίσθηση του ρόλου τους, ως κληρονόμων μιας λαμπρής και βαριάς κληρονομιάς. Πάμπολλα τα περιστατικά που έχουν διασωθεί μέχρι τις μέρες μας και διδάσκουν με τη φανέρωση ενός άλλου ήθους, που έβλεπε προς την αιωνιότητα… Σταχυολογούμε ενδεικτικά ορισμένες απ’ αυτές:
Στις αρχές του Μάη του 1453, όταν ο κλοιός έσφιγγε ασφυκτικά, οι συγκλητικοί και οι άρχοντες των πολιορκημένων ζήτησαν από τον Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο ΙΑ΄ Παλαιολόγο να αποχωρήσει με ασφάλεια από την Πόλη μέσω θαλάσσης. Το σχέδιο που είχε εκπονήσει ο Γενοβέζος στρατιωτικός Ιουστινιάνης ήταν έτοιμο για να εφαρμοστεί. Ο Αυτοκράτορας άκουσε προσεκτικά όλους τους συμβούλους του και κατόπιν τους παρακάλεσε να σταματήσουν να του το ζητάνε. Τους τόνισε ότι η δική του μοίρα ήταν συνυφασμένη με τη δική τους και πως ήταν αποφασισμένος να ακολουθήσει την τύχη όλων των κατοίκων της Πόλης, κληρικών και λαϊκών μαζί. Μόλις τέλειωσε το λόγο του έπεσε μια μεγάλη σιωπή και τα μάτια όλων ήταν πλημμυρισμένα από δάκρυα.
Ανάλογες σκηνές εκτυλίχθηκαν και κατά την τελευταία λειτουργία στην Αγια-Σοφιά. Ο Κωνσταντίνος άφησε τον αυτοκρατορικό θρόνο και πήγε να προσευχηθεί γονατιστός μπροστά στις εικόνες του Χριστού και της Παναγίας. Πριν κοινωνήσει των Αχράντων Μυστηρίων, ζήτησε συγγνώμη από κάθε ιεράρχη ξεχωριστά. Όλο το εκκλησίασμα ξεσπούσε σε γοερό θρήνο. Ανάλογες σκηνές εκτυλίχθηκαν και στο Παλάτι, όταν ο Παλαιολόγος ζήτησε συγγνώμη από κάθε έναν που τυχόν τον είχε βλάψει. Όπως γράφει ο χρονικογράφος της Αλώσεως Γ. Σφραντζής, και από ξύλο ή πέτρα να ήταν φτιαγμένος κανείς, θα έκλαιγε εκείνες τις στιγμές.
Λίγες ώρες αργότερα, ο τελευταίος αυτοκράτορας θα έπεφτε περικυκλωμένος από Γενιτσάρους στην Πύλη του Αγίου Ρωμανού. Θα τον αναγνώριζαν μόνο από τα βασιλικά πέδιλα (τα «πορφυρά καμπάγια») και τις περικνημίδες του. Μαζί του έφευγε ο πιο λαμπρός και μακρόσυρτος πολιτισμός που είδε η ανθρωπότητα. Ο Κωνσταντίνος έζησε και πέθανε απολύτως συνεπής με όσα έγραψε προς το Μωάμεθ, όταν ο τελευταίος τού ζήτησε την παράδοση της Πόλης: «Το δε την πόλιν σοι δούναι ούτ’ εμόν εστίν ούτ’ άλλου των κατοικούντων εν ταύτηΕγώ γαρ προς τον Θεόν καταφεύγω, και ει θελητόν αυτώ εστι του δούναι και την πόλιν ταύτην εις χείράς σου, τις ο αντιπείν ο δυνάμενος;«
To γεγονός όμως της αναστάτωσης που προκάλεσε η τουρκική επέλαση δημιούργησε ένα πλήθος από ζητήματα, πολλά από αυτά είναι αλληλένδετα μεταξύ τους, και για τα περισσότερα των οποίων δεν έχει αποφανθεί ακόμη η συλλογική εθνική συνείδηση. Μπορεί τα περισσότερα να μην έχουν να κάνουν με το γεγονός της Άλωσης καθεαυτό αλλά η χρονική κυοφορία τους να κράτησε δεκαετίες – ίσως και αιώνες ολόκληρους, ωστόσο μέσα μας ταυτίζονται με την πτώση της Βασιλεύουσας. Τα πιο χαρακτηριστικά από αυτά (και εν πολλοίς άγνωστα στους καιρούς της τουρκόφερτης τηλοψίας) είναι:
  • Η διαμάχη ενωτικών – ανθενωτικών, στην οποία προτασσόταν είτε το αμιγές εθνικό συμφέρον είτε η διαφύλαξη του αυθεντικού περιεχομένου της θρησκευτικής πίστης,
  • ο ρεαλιστικός συμβιβασμός με τη νέα πραγματικότητα ή και η υποταγή σ’ αυτήν και οι (ελάχιστες αρχικά) πράξεις αντίστασης,
  • η φυγή των λογίων στη Δύση ή σε άλλες περιοχές του ελληνικού χώρου (λ.χ. Κρήτη ή Κύπρο), που από τη μία αποδυνάμωσε το πνευματικό δυναμικό του εθνικού κέντρου, αλλά από την άλλη τροφοδότησε τους τόπους υποδοχής με νέες προοπτικές πολιτιστικής ανάπτυξης, 
  • ο αντίκτυπος από την Άλωση στις ομόδοξες χώρες, οι οποίες σε άλλες περιπτώσεις ακολούθησαν την τύχη των Ελλήνων (των Ρωμαίων) και σε άλλες ανέπτυξαν μεγαλοϊδεατικές βλέψεις ηγεμονίας,
  • η νέα θέση της Εκκλησίας,που ανέλαβε ρόλο εθναρχικό, καθώς ήταν ο μόνος συγκροτημένος οργανισμός των υπόδουλων Ρωμηών στη νέα πραγματικότητα και αναγνωρίστηκε από τον κατακτητή – γεγονός που άφησε ανεξίτηλα σημάδια στη φυσιογνωμία της, από την αυτοσυνειδησία της, το λόγο της μέχρι τα σύμβολα και τα ενδύματα των κληρικών της,
  • τη συνέχεια του Γένους κάτω από τον ξένο ζυγό, τις ελπίδες και τους θρύλους για το ξαναζωντάνεμά του, τη μεταβολή της ιδιοσυγκρασίας του και τη μακρά πορεία της παλιγγενεσίας του σε εντελώς διαφορετικά πλέον δεδομένα.
Κοντολογίς, 566 χρόνια μετά την αποφράδα ημέρα, τίποτε πια δεν είναι το ίδιο και η κληρονομιά του παρελθόντος μας, μάς κάνει να νιώθουμε πως «ξυπνούμε με ένα μαρμάρινο κεφάλι στα χέρια, που μας εξαντλεί τους αγκώνες και δεν ξέρουμε πού να τ’ ακουμπήσουμε».
https://georgepelagia.wordpress.com/
ΜΑΪΟΥ 30, 2019   

ΡΙΖΟΤΟ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΚΑΜΕΜΒΕΡΤ( ΜΑΛΑΚΟ ΚΡΕΜΩΔΕΣ ΤΥΡΙ) ΚΑΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ

 ΡΙΖΟΤΟ ΜΕ ΡΟΔΙ, ΚΑΜΕΜΒΕΡΤ( ΜΑΛΑΚΟ ΚΡΕΜΩΔΕΣ ΤΥΡΙ) ΚΑΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ



Δημοσιεύτηκε στις 22 Οκτωβρίου 2019 από τον elganspo

Καλημέρα σε όλους.
 Σήμερα θα προτείνω ένα πιάτο που έκανα τον περασμένο μήνα για την επέτειο του γάμου μου, εννοώ ένα καλό "Ριζότο με ρόδι, καμεβέρτ και κοτόπουλο" με σχήμα καρδιάς. 
Το πιάτο, είναι προσαρμοσμένο για εορτασμούς ή διακοπές, επίσης κατάλληλο μόνο για αυτή την εποχή. 
Έχει χαμηλό κόστος, αρκετά γρήγορο χρόνο προετοιμασίας και πολύ καλή γεύση, όπου η γλυκιά γεύση του ροδιού να έρχεται σε αντίθεση με το αλατισμένο τυρί. 
Η διαδικασία είναι η τυπική σε όλα τα ριζότο μόνο που αρχικά το σβύνουμε με χυμό ροδιού και όχι με κρασί. Αυτό και πάμε με τη συνταγή.

Πληροφορίες:

Χαμηλή δυσκολία
Συνολικός χρόνος προετοιμασίας 35-40 λεπτά
Δόση για 4 άτομα
Χαμηλό κόστος

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:

450 γρ. του ρυζιού
μισό κόκκινο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
4-5 ρόδι (4 για να κάνετε καθαρό και καλό χυμό, και 1 για να διακοσμήσετε)
1 στήθος κοτόπουλου σε κύβους
100 γρ. από κρέμα γάλακτος
50 γρ. τριμμένη παρμεζάνα
ένα μικρό κλωναράκι από δεντρολίβανο
50 γρ. Βούτυρο 
Το ελαιόλαδο και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που χρειάζεται
Ανάλογο καλό αλάτι και μαύρο πιπέρι που χρειάζεστε
1 -1,5 λίτρων ζωμού λαχανικών ή κοτόπουλου (που παρασκευάστηκε προηγουμένως)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Αρχίζουμε να καθαρίζουμε το ρόδι, βγάζουμε και συνθλίβουμε όλα στο μπλέντερ, τα σουρώνουμε, αφήνοντας τον χυμό καθαρό.

Τώρα συνεχίζουμε να μαγειρεύουμε το κομμένο στήθος κοτόπουλου σε ένα τηγάνι με ελαιόλαδο και βούτυρο, βάζουμε το αλάτι και το μαύρο πιπέρι, προσθέτουμε το κλωναράκι του δενδρολίβανου,.Τα καλύπτουμε και αφήνουμε να μαγειρέψουμε για 5-6 λεπτά σε υψηλή θερμοκρασία. 
Αφήστε το νερό να εξαντληθεί και να πάρει ένα σκοτεινό χρώμα, απενεργοποιήστε τη θερμότητα και αφήστε τα  στην άκρη.

Λοιπόν, κάνοντας αυτό συνεχίζουμε να μαγειρεύουμε σε μια κατσαρόλα το ψιλοκομμένο κρεμμύδι με λίγο ελαιόλαδο και μια κουταλιά νερό, μόλις γίνει, προσθέτουμε το ρύζι, ανακατεύοντας έντονα για να μη κολλήσει και σβύνουμε με το χυμό ροδιού. Το προσθέτουμε αργά και αφού εξατμιστεί, προσθέτουμε λίγο ζεστό ζωμό, κάθε φορά που καταναλώνεται ,πάντα μαγειρεύοντας σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε συνεχώς για 16-17 λεπτά. 
Μία σημείωση: όταν βρισκόμαστε στη μέση του μαγειρέματος του ριζότου, προσθέτουμε το κοτόπουλο χωρίς δεντρολίβανο, αφήνοντάς το στη γεύση του, ευθυγραμμίζοντας πάντα το αλάτι και το μαύρο πιπέρι.

Μετά από 16-17 λεπτά μαγειρέματος, χαμηλώστε τη φωτιά και προσθέστε λίγο βούτυρο, παρμεζάνα και καμπαβέτ, ανακατεύοντας πάντα,  μέχρι το ριζότο να βγαίνει κρεμώδες και στη συνέχεια σβήνετε το μάτι 
Στο τέλος προσθέτουμε λίγο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και ελέγχουμε τη γεύση.

Μπράβο! Τώρα πρόκειται να διακοσμήσουμε το πιάτο: 
Στο κέντρο του πιάτου βάζουμε τα 2 μας καλούπια σε σχήμα καρδιάς, Τα γεμίζουμε με το ριζότο τελείως συμπιέζοντας καλά επειδή είναι συμπαγές, γύρω και από πάνω βάζουμε μερικά σπόρια ροδιού και αν έχουμε στο κέντρο του ριζότου βάζουμε φυλλαράκια μαϊντανό.

Ετοιμαστείτε να φάτε, και να δείτε τι ένα όμορφο και νόστιμο πιάτο έχει βγει.
ΚΑΛΗ  ΟΡΕΞΗ, και όπως πάντα για οποιαδήποτε αμφιβολία ή ερώτηση που μπορείτε να γράψετε στο ίδιο blog.
Εδώ αφήνω τις φωτογραφίες του τελικού αποτελέσματος, με χαιρετισμούς σε όλους μέχρι την επόμενη συνταγή.

20191009_132339.jpg



Ναυάγια ονείρων

Ναυάγια ονείρων


Δημοσιεύτηκε από τον/την gynaikaeimai στις 
Πόσα και πόσα όνειρα δεν εγκατέλειψες; Πόσα δεν άφησες στην άκρη για «αργότερα»; Πάνω σε πόσα όνειρά σου, δεν στοίβαξες τα προβλήματα και τις έγνοιες της καθημερινότητας, ώσπου έπαψες πια να τα βλέπεις; Πάνω σε πόσα όνειρά σου, δεν στοίβαξες φόβους κι ανασφάλειες, ώσπου ξέχασες και την ύπαρξή τους;
«Ποτέ δεν είναι αργά» λένε. Μεγάλη κουβέντα. Αισιόδοξη, αλλά κάπως… ουτοπική. Ναι, καμιά φορά, είναι αργά. Το να αποφασίσεις στα 55 σου να κάνεις παιδί, ίσως και να γίνεται, αλλά σίγουρα δεν είναι εύκολο. Το να γίνεις πρίμα μπαλαρίνα απ’ το πουθενά στα 40 σου, δεν κατατάσσεται στην κατηγορία των piece of cake! Μπορείς πάντα να προσπαθήσεις, αλλά οι πιθανότητες δεν θα είναι υπέρ σου. Δυστυχώς. Μπορείς όμως, να αναπροσαρμόσεις το αρχικό όνειρο! Μπορείς να προσπαθήσεις να υιοθετήσεις ένα παιδί ή να προσφέρεις εθελοντική εργασία, σε χώρους που υπάρχουν παιδιά. Μπορείς να κάνεις κάποιου άλλου είδους χορό ή να ασχοληθείς με τη μουσική. Το βασικό είναι, να μην εγκαταλείπεις τα όνειρά σου. Να μην τα πετάς στο βυθό της ψυχής σου, αφήνοντάς τα να τα τρώει η αλμύρα και το σκοτάδι.
Πόσα ναυάγια ονείρων δεν υπάρχουν σε κάθε ψυχή; Πόσοι θησαυροί δεν είναι θαμμένοι στα πιο σκοτεινά σημεία του μυαλού μας; Πόσες ελπίδες; Πόσοι πόθοι; Κι όμως… όσο καλά κι αν τα έχουμε κρύψει, χρειάζεται μόνο μια απόφαση για να τα ξαναβρούμε. Με δύναμη και πείσμα.
Μην εγκαταλείπεις τα όνειρά σου! Κάνε μια βουτιά στο βάθος της ψυχής σου και σώσε ότι σώζεται. Δεν τα έχει διαλύσει όλα η αλμύρα κι πολυκαιρία. Κάνε μια βουτιά στο βυθό και πιάσε ένα όνειρο. Βγάλ’ το έξω και κράτησέ το απαλά στα χέρια σου. Περιποιήσου το. Καθάρισέ το. Γυάλισέ το. Αγάπησέ το. Φρόντισέ το και πού ξέρεις; Μπορεί να αναπνέει ακόμη…
 Της Κικής Γιοβανοπούλου
https://gynaikaeimai.com/

Στην αναγνώριση της Ποντιακής Γενοκτονίας προχώρησε το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας

Στην αναγνώριση της Ποντιακής Γενοκτονίας

 προχώρησε το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας

Δημοσίευση: 23 Οκτωβρίου 2019,
Στην επίσημη αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ποντίων προχώρησε το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, αποφασίζοντας την τέλεση επιμνημόσυνης δέησης υπέρ των χιλιάδων ποντίων ελλήνων, που συστηματικά εξόντωσαν οι Νεότουρκοι στις αρχές του 20ου αιώνα, σε όλους τους ιερούς ναούς των ελληνικών κοινοτήτων της αφρικανικής ηπείρου.

Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρο Β΄ και των περί αυτόν Ιεραρχών, την περασμένη εβδομάδα στο πλαίσιο της ετήσιας σύγκλησης της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου. Η σχετική εισήγηση έγινε από τον Σεβ. Μητροπολίτη Ζάμπιας Ιωάννη, ο οποίος έλκει την καταγωγή του από την Τραπεζούντα του Πόντου, έχοντας αναλάβει πληθώρα δράσεων για την ανάδειξη της ποντιακής ιστορικής μνήμης σε διάφορα αφρικανικά φόρα και οργανισμούς. Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την απόφαση του Παλαιφάτου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, κάθε τρίτη Κυριακή του μηνός Μαΐου θα τελείται σε όλες τις εκκλησίες που υπάγονται στη δικαιοδοσία του, επιμνημόσυνη δέηση μέσω της οποίας θα αναθυμούνται ευχαριστιακά και θα μνημονεύεται η φρικτή εμπειρία του ποντιακού Ελληνισμού.
Στην επιστολή του «προς τον Μακαριώτατον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρον και στην περί Αυτόν Ιερά Σύνοδο» ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζάμπιας αφού προηγουμένως επικαλείται την επίσημη αναγνώριση της γενοκτονίας των 353.000 Ποντίων από τους τούρκους και το ομόφωνο ψήφισμα της Βουλής των Ελλήνων στις 24, Φεβρουαρίου 1994 που αποφάσισε τον ορισμό της 19ης Μαΐου «ως Ημέρας Μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων της Ανατολής, Πόντου, Μικράς Ασίας και Θράκης από το Τουρκικό Κράτος», τονίζει την αναγκαιότητα της αναγνώρισης της Ποντιακής γενοκτονίας απ’ όλη την ορθοδοξία.
«Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι Εκκλησία Μαρτύρων. Τα μέλη της ανά τους αιώνες δίδουν την μαρτυρία του Χριστού και σε αμέτρητες περιπτώσεις την επισφραγίζουν με το ίδιο τους το αίμα. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας διαβεβαίωσε «εἰ ἐμέἐδίωξαν καί ὑμᾶς διώξουσιν» (Ιωαν. 15,20). Μια ανάλογη περίπτωση είναι και οι Πόντιοι. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους Εκκλησία και Έθνος αποτελούσαν έννοιες ταυτόσημες και στις δύσκολες ώρες των διωγμών και της προσφυγιάς οι θρησκευτικοί τους πατέρες αναδείχθηκαν σε ηγέτες, προστάτες και μάρτυρες.
Για όλα όσα προαναφέρθηκαν προτείνουμε εκάστη τρίτη Κυριακή του μηνός Μαΐου να τελείται επιμνημόσυνη δέηση σε όλους του ιερούς ναούς των ελληνικών κοινοτήτων του Παλαιφάτου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής «ὑπέρ μακαρίας μνήμης καί αἰωνίου ἀναπαύσεως πάντων τῶν ἐν διωγμοῖς ὑπέρ πίστεως και πατρίδος ἀναιρεθέντων ἐν Πόντω» καταλήγει χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζάμπιας.
https://www.pentapostagma.gr/

Νέος ΚΟΚ: Χρήση κινητού -Πότε επιτρέπεται, τι ισχύει για το handsfree

Νέος ΚΟΚ: 

Χρήση κινητού -

Πότε επιτρέπεται, τι ισχύει για το handsfree

Ο νέος ΚΟΚ (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας) είναι ιδιαίτερα αυστηρός με τους οδηγούς που μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο ενώ το όχημά τους είναι εν κινήσει. Πρόκειται για μία από τις πιο συχνές παραβάσεις που κάνουν οι οδηγοί, ενώ οι άνδρες της Τροχαίας είναι ιδιαίτερα αυστηροί στους ελέγχους.


Είναι σημαντικό λοιπόν οι οδηγοί να γνωρίζουν πως η ομιλία στο κινητό επιτρέπεται με τη χρήση ασύρματου ακουστικού (bluetooth) ή με ανοιχτή ακρόαση και μόνο όταν το τηλέφωνο είναι τοποθετημένο στην ειδική θήκη στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
Οποιαδήποτε άλλη χρήση του κινητού τηλεφώνου από τον οδηγό τιμωρείται με πρόστιμο.
Προσοχή, το handsfree απαγορεύεται
Εν ώρα οδήγησης η ομιλία στο κινητό τηλέφωνο με τη χρήση ασύρματων ακουστικών (handsfree) απαγορεύεται. Το ίδιο ισχύει και για την ανοιχτή ακρόαση αν το κινητό είναι τοποθετημένο στα πόδια του οδηγού ή σε άλλο σημείο που μπορεί να του αποσπά την προσοχή από το δρόμο. Προφανώς και απαγορεύεται η χρήση του κινητού για αποστολή ή ανάγνωση sms ή άλλων ειδοποιήσεων
Τι πρέπει να ξέρουν και να κάνουν οι οδηγοί
Οι οδηγοί που θέλουν να κάνουν χρήση του κινητού τους τηλέφωνο θα πρέπει:
να έχουν ενεργοποιήσει το bluetooth του κινητού τηλεφώνου πριν ξεκινήσει η οδήγηση
η συνομιλία πρέπει να είναι σύντομη και να αποφεύγονται οι πολύπλοκες και συναισθηματικά φορτισμένες συνομιλίες
πρέπει να ενημερωθεί ο συνομιλητής ότι ο χρήστης κινητού οδηγεί
να τερματίζεται η συνομιλία, αμέσως μόλις γίνει αντιληπτή η απόσπαση της προσοχής από την οδήγηση
Τα πρόστιμα τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τους οδηγούς
Σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 1 στοιχ. α. του Ν. 4530/2018, που περιλαμβάνει τις διατάξεις του νέου ΚΟΚ, οι οδηγοί οχημάτων πουχρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες επίσης το πρόστιμο για τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τον οδηγό, ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, είναι 100 ευρώ.

Τι έχουν δείξει οι έρευνες για τη χρήση κινητού στην οδήγηση
Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης προκαλεί απόσπαση της προσοχής του οδηγού και είναι τέσσερις φορές πιθανότερο οι οδηγοί να προκαλέσουν ατύχημα.. Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομίων) οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο:
δεν έχουν καλή αντίληψη του τι συμβαίνει στο δρόμο
δεν προσέχουν τις πινακίδες
δεν διατηρούν την κατάλληλη θέση στη λωρίδα κυκλοφορίας και σταθερή ταχύτητα
είναι πιθανό να μην διατηρούν την απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα
δεν έχουν καλά αντανακλαστικά
αισθάνονται περισσότερο άγχος
https://www.pentapostagma.gr/

EKTAKTO: Σκηνικό έντασης στο Αιγαίο – Η Τουρκία διεκδικεί την «Έρευνα και Διάσωση» στην Κω! – Άμεση αντίδραση της Αθήνας

EKTAKTO: 

Σκηνικό έντασης στο Αιγαίο – 

Η Τουρκία διεκδικεί την «Έρευνα και 

Διάσωση» στην Κω! – 

Άμεση αντίδραση της Αθήνας

Επαναφέρει ξανά η Άγκυρα την αμφισβήτηση για το δικαίωμα της Έρευνας και Διάσωσης στο Αιγαίο από την Ελλάδα και μάλιστα με έναν εκ των πιο επιθετικών τρόπων, που εμπεριέχει με σαφήνεια τις μόνιμες Τουρκικές αιτιάσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με τις παράνομες διεκδικήσεις στο Αρχιπέλαγος.

Εκτιμάται πως οι προκλήσεις θα κλιμακωθούν εκ νέου σε αέρα και θάλασσα, ενώ σοβαρή απειλή αποτελεί και το προσφυγικό ζήτημα, το οποίο η Τουρκία χρησιμοποιεί ως όπλο κατά της Ελλάδας.
Με την ΝΟΤΑΜ A5964/19 αναφέρει πως δεν αποδέχεται την περιοχή που έχει οριστεί για έρευνα και διάσωση στην περιοχή της Κω με αναφορά στο FIR Αθηνών καθώς όπως αναφέρει μέρος της ελληνικής ΝΟΤΑΜ για έρευνα και διάσωση πέφτει μέσα σε περιοχή τουρκικής ευθύνης για έρευνα και διάσωση.
Άμεση ήταν η αντίδραση από την Αθήνα με την έκδοση αντιΝΟΤΑΜ η οποία αναφέρει πως τα όρια της ελληνικής περιοχής ευθύνης για έρευνα και διάσωση έχουν καθοριστεί μέσα από διεθνής κανόνες και συνθήκες και ως εκ τούτου η Τουρκική ΝΟΤΑΜ είναι άκυρη.
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΩ

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το Λιμενικό Σώμα, η λέμβος που μετέφερε τους αλλοδαπούς δεν διέθετε καμιά απολύτως σήμανση, ενώ οι επιβαίνοντες σε αυτήν δεν φορούσαν σωσίβια.
Επίσης διευκρινίστηκε ότι και τα δύο σκάφη βρίσκονταν σε κίνηση όταν συγκρούστηκαν. Από τη σύγκρουση η λέμβος, που μετέφερε 34 άτομα αναποδογύρισε με αποτέλεσμα να αγνοείται αυτήν τη στιγμή ακόμη ένας άνδρας. Τραυματίστηκαν έξι μετανάστες μεταξύ των οποίων και μία έγκυος γυναίκα.
Από τους έξι οι δύο είναι τραυματισμένοι, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερις μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείo για προληπτικούς λόγους.
Τρία πλωτά του Λιμενικού, ένα ιδιωτικό σκάφος, ελικόπτερο Super Puma και σκάφος της Frontex κινητοποιήθηκαν και άρχισαν να σαρώνουν την περιοχή για να βρουν τους αγνοούμενους. Στις έρευνες συμμετέχει και κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών.
Επίσης, στο σημείο βρίσκεται κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών.
https://www.pentapostagma.gr/

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...