Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

Τι είναι πιο σημαντικό: Χρήματα ή θέση;

 

Τι είναι πιο σημαντικό: Χρήματα ή θέση;

Κάλυ

Αυγ. 21

Όταν ρωτάτε κάποιον τι εξετάζει πρώτα όταν ψάχνει για μια θέση, θα λάβετε ποικίλες απαντήσεις. Κάποιοι λένε ότι θα πήγαιναν για χρήματα, καθώς είναι ο τρόπος τους να ξεπληρώσουν τα χρέη τους και να είναι οικονομικά σταθεροί. Άλλοι θα έλεγαν ότι επιδιώκουν την ίδια τη θέση γιατί θα τους επιτρέψει να κάνουν αυτό που αγαπούν. Λίγοι θα έλεγαν ότι δεν έχει σημασία ποια είναι η θέση αρκεί να έχουν δουλειά (αλλά ποιον κοροϊδεύουμε εδώ, σωστά;).

Λόγω αυτών των ποικίλων απαντήσεων, οι εργοδότες τείνουν να ρωτούν τους υποψήφιους εργαζόμενους τι τους ενδιαφέρει περισσότερο: τη θέση ή τα χρήματα. Η απάντησή τους μπορεί να βοηθήσει τους εργοδότες εάν το άτομο που βρίσκεται ενώπιόν τους είναι κάποιος που θα δεσμευτεί στη δουλειά εάν γίνει αποδεκτός ή αν τους καθοδηγήσει να απαντήσουν με τρόπο που δείχνει ότι δεν παρακινούνται από κάτι άλλο. Θα τους αφήσει επίσης να πάρουν μια ιδέα για το ποια είναι τα πάθη του υπαλλήλου και αν θα τους βοηθήσει να επιτύχουν στη θέση.

Ποτέ δεν μπορεί να πει κανείς πότε θα εμφανιστεί αυτή η ερώτηση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Ωστόσο, μπορείτε να προετοιμάσετε την απάντησή σας νωρίς και να της δώσετε βάθος ώστε να αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή σας στη θέση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν.

  • Να είστε συνεπείς
    Όπως κάθε άλλη ερώτηση συνέντευξης, πρέπει να είστε συνεπείς στις απαντήσεις σας για να ενημερώσετε τους εργοδότες ότι είστε σίγουροι για το σκεπτικό σας.
  • Ρωτήστε τον εαυτό σας για την απάντησή σας
    Καθώς προετοιμάζεστε για τη συνέντευξη, μη διστάσετε να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο για να σκεφτείτε την απάντησή σας σε αυτήν την ερώτηση. Αν και τα χρήματα είναι απαραίτητα, η απόλαυση της δουλειάς εγγυάται ικανοποίηση από την εργασία, ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και πολλά άλλα. Υπάρχουν επίσης δουλειές στις οποίες μπορείτε να εργαστείτε ανεξάρτητα από την αμοιβή και την απασχόληση που απαιτούν υψηλότερη αποζημίωση για να σας δελεάσουν να εργαστείτε για αυτές.
  • Δώστε το σκεπτικό σας
    Ανεξάρτητα από τη στάση σας, δώστε το σκεπτικό σας για να δείξετε ότι έχετε σκεφτεί την απάντησή σας. Εάν πιστεύετε ότι τα χρήματα είναι σημαντικά, δώστε παραδείγματα θέσεων εργασίας που θα απαιτήσουν υψηλότερες αμοιβές κατά τη γνώμη σας.
  • Ενημερώστε τους τους στόχους σας
    Όταν απαντάτε σε αυτήν την ερώτηση, δώστε στον εργοδότη μια ιδέα για τους στόχους σας και πώς συνδυάζονται τέλεια με τη δήλωση αποστολής της εταιρείας.
  • Αποφύγετε να επαναλαμβάνετε συνεχώς για τα χρήματα
    Εάν πείτε σε έναν συνεντευκτή ότι τα χρήματα είναι πιο σημαντικά για εσάς από τη δουλειά, θα του δώσετε μόνο την ιδέα ότι εάν εμφανιστεί μια υψηλά αμειβόμενη δουλειά, θα αφήσετε αμέσως τη δουλειά. Εν τω μεταξύ, θα πρέπει να αποφεύγετε να δίνετε απαντήσεις κλισέ όταν παρέχετε το σκεπτικό σας.

Είναι αναμφισβήτητο ότι τα χρήματα είναι σημαντικά όταν ψάχνεις για δουλειά. Ωστόσο, ακόμα κι αν βρείτε μια υψηλά αμειβόμενη δουλειά, μπορεί σύντομα να ανακαλύψετε ότι η δουλειά μπορεί να μην σας ταιριάζει. Μπορεί ακόμη και να καταλήξετε να εγκαταλείψετε αυτή τη δουλειά σε σύντομο χρονικό διάστημα και να χρειαστεί να βρείτε άλλη δουλειά.

Όταν αντιμετωπίζετε αυτήν την ερώτηση, να είστε πολύ ειλικρινείς και να τους ενημερώσετε ότι θέλετε να ακολουθήσετε τη θέση για να έχετε την ευκαιρία να κάνετε αυτό που αγαπάτε ενώ εξακολουθείτε να κερδίζετε έναν λογικό μισθό. Εάν το κάνετε σωστά, μπορείτε να αποκτήσετε και να απολαύσετε τη δουλειά.

Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για το ποιο είναι πιο σημαντικό για εσάς!

https://middleme.net/

Απροσδόκητες εμφανίσεις

 Απροσδόκητες εμφανίσεις

Καθώς μπήκα στο αμυδρά φωτισμένο θέατρο, ο ενθουσιασμός στον αέρα ήταν έκδηλος. Ήμουν εκεί για να παρακολουθήσω το "Oppenheimer", το τελευταίο αριστούργημα από κανέναν άλλον από τον αγαπημένο μου σκηνοθέτη, τον Christopher Nolan. Η προσμονή να βυθιστώ στον οραματικό του κόσμο με γέμισε μια αίσθηση απορίας.

Αλλά καθώς έκανα το δρόμο μου μέσα στο πλήθος, δεν μπορούσα να μην παρατηρήσω ότι το θέατρο έμοιαζε να είναι κατά κύριο λόγο κατειλημμένο από μια ομάδα κοριτσιών ντυμένων στα ροζ. Ήταν προφανές ότι περίμεναν με ανυπομονησία την προβολή της «Barbie». Μέσα στη θάλασσα του ροζ, γέλασα με την ειρωνεία της δικής μου ενδυμασίας - ένα ροζ μπλουζάκι, που με ευθυγραμμίζει επίτηδες με τις τάξεις τους.

Ο φίλος μου και εγώ βρήκαμε επιτέλους τις θέσεις μας, και, όπως θα το είχε τύχη, βρίσκονταν δίπλα στην παρέα των κοριτσιών που γελούσαν. Στην αρχή, ήμουν ελαφρώς ανήσυχος μήπως με περιέβαλλε ο μολυσματικός ενθουσιασμός τους, αλλά σύντομα το γέλιο και ο ενθουσιασμός τους έγιναν μεταδοτικοί. Ανταλλάξαμε ματιές και φιλικά χαμόγελα, ενωμένοι με την κοινή μας αγάπη για τη μαγεία της ασημένιας οθόνης.

Καθώς το «Oppenheimer» εκτυλισσόταν στη μεγάλη οθόνη, με γοήτευσε η λαμπρότητα της αφήγησης του Christopher Nolan. Ιστορικές προσωπικότητες και επιστήμονες έκαναν σύντομες εμφανίσεις, υφαίνοντας μια ταπισερί διάνοιας και καινοτομίας. Κάθε εμφάνιση, αν και φευγαλέα, έφερνε ένα χαμόγελο στα χείλη μου, γιατί η λάμψη τους ξεπέρασε τον χρόνο και τον χώρο, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο σημάδι στον κόσμο.

Αφού αποχαιρέτησα τον φίλο μου, ξεκίνησα το ταξίδι μου πίσω στο σπίτι. Η βροχή έπεσε σε έναν απαλό καταρράκτη, ζωγραφίζοντας τον κόσμο με αστραφτερές σταγόνες καθώς περνούσα το ποδήλατό μου στους βρεγμένους δρόμους. Οι απαλές σταγόνες βροχής στο κράνος μου δημιούργησαν έναν χαλαρωτικό ρυθμό που ταίριαζε με τον ρυθμό του πετάλι μου. Παρά τον καιρό, υπήρχε μια ανεξήγητη αίσθηση ηρεμίας στον αέρα, σαν η βροχή να είχε ξεβράσει τις ανησυχίες της ημέρας.

Καθώς έστριψα σε μια γωνία, την είδα να στέκεται εκεί, μια αιθέρια φιγούρα μέσα στη βροχή που έπεφτε. Ήταν σαν ποίημα σε κίνηση, η παρουσία της απέπνεε μια σαγηνευτική αύρα που έμοιαζε να αψηφά τον θλιβερό καιρό. Με τα μακριά μαύρα μαλλιά της να αστράφτουν στη βροχή, εμφανίστηκε ως μοναχική μούσα, χαμένη στην ομορφιά της στιγμής.

Φορούσε ένα λευκό μπλουζάκι, με το ύφασμά του να αστράφτει με μικροσκοπικές σταγόνες και ένα μπλε τζιν παντελόνι που κολλούσε στη φόρμα της, τονίζοντας κάθε βήμα της.

Τα μακριά μαλλιά της έπεφταν στους ώμους της σαν μεταξωτός καταρράκτης και μια λευκή κορδέλα στόλιζε το κεφάλι της σαν ένα λεπτό στέμμα. Παρά τη βροχή, η παρουσία της έμοιαζε να εκπέμπει μια ήρεμη χάρη, μια γαλήνια ομορφιά που μαγνήτισε το βλέμμα μου.

Καθώς διέσχιζε το δρόμο με έναν αέρα ηρεμίας, μια μαύρη λίμα κρατημένη σφιχτά στο χέρι της, φαινόταν χαμένη στον δικό της κόσμο, ανεπηρέαστη από τη φασαρία γύρω της. Εκείνη τη στιγμή, ο χρόνος φαινόταν να αργεί να σταματήσει, σαν το σύμπαν συνωμότησε για να μας δώσει αυτή τη σύντομη, φευγαλέα συνάντηση.

Η βροχή φαινόταν να δημιουργεί μια αύρα μυστηρίου γύρω της, ρίχνοντας ένα μαγευτικό πέπλο που με έγνεψε πιο κοντά.

Τα μάτια μας συναντήθηκαν για λίγο και σε εκείνη την ανείπωτη στιγμή, ένιωσα μια σύνδεση — μια ανεξήγητη σπίθα που φούντωσε μέσα μου. Ήταν σαν το σύμπαν να είχε ενορχηστρώσει αυτή τη συνάντηση, συνδέοντας τις ζωές μας μαζί για ένα μόνο κλάσμα του χρόνου.

Αλλά μετά, όσο γρήγορα εμφανίστηκε, συνέχισε το δρόμο της, σβήνοντας στο βάθος σαν αντικατοπτρισμός. Ο ήχος των σταγόνων της βροχής στο πεζοδρόμιο επέστρεψε και ο κόσμος συνέχισε τον κανονικό του ρυθμό. Ωστόσο, η παρουσία της παρέμενε στις σκέψεις μου, σαν ένας λεπτός ψίθυρος που μεταφέρεται στο αεράκι.

Η ζωή, κατάλαβα, ήταν γεμάτη απροσδόκητα καμέα. Καθώς ο νυχτερινός ουρανός τύλιξε τον κόσμο στο σκοτάδι, βρέθηκα να συλλογίζομαι τα μυστήρια της ζωής, σαν τη συγκεχυμένη αφήγηση του Κρίστοφερ Νόλαν.

Και έτσι, με μια καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη και μια ψυχή γεμάτη θαύμα, τολμώ να βγω στη νύχτα, ανυπόμονα να αγκαλιάσω ό,τι καμώ που μου επιφύλασσε το σύμπαν στη συνέχεια. Γιατί τελικά, αυτές οι φαινομενικά ασήμαντες στιγμές ήταν που χρωμάτισαν τον καμβά της ζωής μου και την έκαναν πραγματικά εξαιρετική.

https://webgoogle.video.blog/

Η Κουμαριά Εχει Πολλές Θεραπευτικές Ιδιότητες

Η Κουμαριά Εχει Πολλές Θεραπευτικές Ιδιότητες


🧿 Η κουμαριά είναι αειθαλής θάμνος. Το ύψος της φτάνει τα 3 μέτρα και είναι πολύ ανθεκτικό φυτό, αφού επιδεικνύει εξαιρετική αντοχή, ακόμη και στις πυρκαγιές.Μετά τη φωτιά “πετάει” αμέσως νέα, άφθονα βλαστάρια κι έτσι προστατεύονται τα εδάφη από τη διάβρωση της βροχής. Κάνει άριστη εκμετάλλευση της υγρασίας του εδάφους και έχει το μοναδικό προνόμιο να δίνει συγχρόνως άνθη και ώριμους καρπούς της προηγούμενης ανθοφορίας. Ανθίζει από τα μέσα Οκτωβρίου έως το τέλος Νοεμβρίου και συμβάλει καθοριστικά στην φθινοπωρινή ανάπτυξη των μελισσών . Για να αναπτυχθεί η κουμαριά, χρειάζεται ήλιο. Η κουμαριά έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες, καθώς και άλλες χρήσει. Δείτε αυτό το βίντεο μέχρι το τέλος, για να δείτε πόσο χρήσιμη είναι Κουμαριά, ένας θάμνος που μπορείτε να φυτέψετε οπουδήποτε και που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις κηπουρικής για να αναπτυχθεί

📖 Κεφάλαια - ενότητες ⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎⬇︎ 0:00 intro 0:10 Κουμαριά - θεραπευτικές ιδιότητες 1:26 Χρήσιμα μέρη 2:07 Δραστικές ουσίες 2:32 Ιδιότητες / ενδείξεις 3:45 Χρήση 5:06 Λίγη ιστορία 6:02 Αλλες χρήσεις 7:03 Προφυλάξεις

10 πράγματα που δεν ξέρατε για τον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή

 10 πράγματα που δεν ξέρατε για τον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή

Οιδίποδας Τύρρανος
ATHINORAMA TEAM

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΧΑΡΑ

Ο «Οιδίποδας Τύραννος», η παράσταση του Σίμου Κακάλα που θα φιλοξενηθεί στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, σημαίνοντας τη λήξη του Φεστιβάλ, έρχεται το τελευταίο σαββατοκύριακο του Αυγούστου και εμείς ρίχνουμε μια ματιά στις πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες της ιστορίας του.

Τα φετινά επιδαύρια κλείνουν αυτήν την εβδομάδα με τον "Οιδίποδα Τύραννο" να είναι ο τελευταίος σταθμός, στις 25 και 26/8. Στην καλοκαιρινή του πανελλήνια περιοδεία, ο εκλεκτός θίασος, που σκηνοθετεί ο Σίμος Κακάλας με επικεφαλής τον Γιάννη Στάνκογλου στον ομώνυμο ρόλο και τους Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Γιάννη Νταλιάνη, Χρήστο Μαλάκη, Γιώργο Αμούτζα, Πανάγο Ιωακείμ στους βασικούς ρόλους καθώς και έναν αποκλειστικά ανδρικό, προσωπιδοφόρο Χορό, αναβιώνει, σε μια σύγχρονη προσέγγιση, ένα από τα πιο αγαπημένα και πολυπαιγμένα έργα του μακρινού αρχαιοελληνικού παρελθόντος.

Η ιστορία ακολουθεί τον βασιλιά Οιδίποδα καθώς ανακαλύπτει ότι σκότωσε άθελα του τον πατέρα του και παντρεύτηκε τη μητέρα του. Κατά την έναρξη, ο χτυπημένος από μεγάλο λοιμό λαός των Θηβών ζητά βοήθεια από τον αγαπημένο του ηγεμόνα ο οποίος αναζητεί τη ρίζα του κακού στον φονιά του προκατόχου του. Η έρευνα μετατρέπεται γρήγορα σε μια εμμονική ανασύνθεση του δικού του κρυμμένου παρελθόντος ώσπου τελικά αποδεικνύεται πως ο ένοχος είναι αυτός ο ίδιος. Έξαλλος από φρίκη, ο Οιδίπους δεν θέλει να βλέπει πια το φως του κόσμου και τυφλώνεται.

Οιδίποδας Τύραννος
© Μάνος Ξηρουχάκης

Ο "Οιδίπους Τύραννος" συγκεντρώνει το κέντρο και την κορύφωση της καλλιτεχνικής πορείας του Σοφοκλή, στα χέρια του οποίου ο μύθος της οικογένειας των Λαβδακιδών γίνεται ένας βαθύς διαλογισμός στα ζητήματα της ενοχής και της ευθύνης, της τάξης (ή της αταξίας) του κόσμου μας και της φύσης του ανθρώπου. Έτσι, ο "Οιδίποδας" του δεν είναι μόνο το μεγάλο δημιούργημα ενός μεγάλου ποιητή, είναι και ένας από μια μακρά σειρά τραγικών πρωταγωνιστών που στέκονται ως σύμβολα της ανθρώπινης φιλοδοξίας και απελπισίας μπροστά στο χαρακτηριστικό δίλημμα του δυτικού πολιτισμού –το πρόβλημα του αληθινού αναστήματος του ανθρώπου, της κατάλληλης θέσης του στο σύμπαν.

#1     Ενδείξεις και αποδείξεις

Η χρονολογία συγγραφής θεωρείται άγνωστη. Οι εικαζόμενες παρωδίες στους "Αχαρνείς" και τους "Ιππείς" του Αριστοφάνη είναι αμφίβολες, αλλά συνήθως θεωρείται ότι το έργο υπήρξε μεταγενέστερο του μεγάλου λοιμού της Αθήνας. Αυτό περιορίζει τους μελετητές να τοποθετήσουν την διδασκαλία ανάμεσα στα 430 και 425 επιχειρηματολογώντας πειστικά αλλά όχι ακαταμάχητα υπέρ του τελευταίου. Τη χρονιά εκείνη, το πρώτο βραβείο πήγε σε κάποιον ονόματι Φιλοκλή, ενώ το έργο του Σοφοκλή αναδείχθηκε δεύτερο.

#2     Αρχαίο δράμα στους νεότερους χρόνους

Από πλευράς θεατρικής ιστορίας, ο "Οιδίποδας Τύραννος", που παρουσιάστηκε το 1585 στο Teatro Olimpico στη Βιτσέντσα της Ιταλίας, εντάσσεται στην προϊστορία της σκηνικής αντιμετώπισης του αρχαίου δράματος και αποτελεί μια από τις πρώτες παραστάσεις της αρχαίας γραμματείας στα νεότερα χρόνια, καθώς με το δικό του ανέβασμα σηματοδοτείται και επίσημα η έναρξη της αναβίωσης.

Οιδίποδας Τύραννος
© Πάτροκλος Σκαφίδας

#3     Η πεμπτουσία της τραγωδίας

Ο Αριστοτέλης θεωρούσε τον "Οιδίποδα Τύραννο" το αρχετυπικό έργο του είδους της τραγωδίας. Την ίδια άποψη φαίνεται να συμμερίζονται και οι αρχαιογνώστες της νεότερης εποχής οι οποίοι εστίαζαν γενικά στα έργα του Σοφοκλή και ειδικά σε αυτό. Στη διαμορφωμένη από την αριστοτέλεια σκέψη συνείδηση τους, ο "Οιδίπους" είναι το υπόδειγμα του µμέτρου, το απόλυτο και αδιαμφισβήτητα µέγιστο επίτευγμα της αρχαίας δραματικής ποίησης.

#4     Διακειμενικότητα

Η πρώτη αναφορά του μύθου του Οιδίποδα εντοπίζεται στην "Οδύσσεια" του Ομήρου. Με αφορμή την συνάντηση Οδυσσέα-Ιοκάστης (εκεί, Επικάστη) στο Κάτω Κόσμο, ο Όμηρος έχει την ευκαιρία να συνοψίσει εν συντομία τον μύθο. Στην εκδοχή του ωστόσο, ο Οιδίποδας δεν τυφλώνεται από απελπισία, όπως στο Σοφοκλή, αλλά παραμένει βασιλιάς και θρηνεί τη μοίρα του. Και στα δύο έργα, η μοίρα της Ιοκάστης παραμένει η ίδια.

#5     Μια ιστορική παράσταση

Ορόσημο για τα ελληνικά θεατρικά δεδομένα στάθηκε ο "Οιδίποδας Τύραννος" του Ζαν Μουνέ Σουλύ που παρουσιάστηκε από την Κομεντί Φρανσαίζ το 1899 στο Δημοτικό Θέατρο Αθηνών κατόπιν πρόσκλησης της Γαλλικής Αρχαιολογικής Σχολής τρία χρόνια νωρίτερα. Η παράσταση που είχε ήδη ανεβεί το 1888 στο αρχαίο θέατρο της Οράγγης, αποτέλεσε την πιο συχνά επαναλαμβανόμενη τραγωδία στο ρεπερτόριο του θιάσου καθώς και την πιο πολυταξιδεμένη στις ευρωπαϊκές σκηνές.

Οιδίποδας Τύραννος
© Μάνος Ξηρουχάκης

#6     "Οιδίπους Τύραννος" και "Παλιάτσοι"

Επειδή μεγάλο μέρος του δυτικού πολιτισμού επηρεάστηκε βαθιά από την αρχαία Ελλάδα, πολλές προσαρμογές και επαναλήψεις των μυθολογικών ιστοριών της μπορούν να βρεθούν σε διάφορα σύγχρονα έργα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η όπερα "Edipo Re", το πιο φιλόδοξο εγχείρημα του Ρουτζέρο Λεονκαβάλλο. Στην Ελλάδα, ο "Edipo Re" ανεβαίνει μαζί με τους "Pagliacci" το 2008 στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών από την Όπερα της Θεσσαλονίκης.

#7     Κινηματογραφημένη τραγωδία

Ο θηβαϊκός δραματικός κύκλος έχει απασχολήσει και εμπνεύσει κατά καιρούς πολλούς κινηματογραφιστές. Ανάμεσα τους, ο Πιερ Πάολο Παζολίνι με τον ιταλικό "Edipo re" του 1967. Μέσα από μια διαφορετική ματιά, ο σκηνοθέτης-συγγραφέας διασκευάζει το σοφόκλειο έργο συγχωνεύοντας τις δύο τραγωδίες "Οιδίπους Τύραννος" και "Οιδίπους επί Κολωνώ" και ξεδιπλώνοντας το μύθο με χρονολογική τάξη ενώ προσθέτει σύγχρονο πρόλογο και επίλογο. Η ριζικά αντισοφόκλεια πρόταση έκανε τους μελετητές να εξετάσουν τη θεμελιώδη επανερμηνεία της αρχαίας τραγωδίας.

Οιδίποδας Τύραννος
© Πάτροκλος Σκαφίδας

#8     "Για εκείνο το τσιγάρο που δεν λέει να σβήσει"

Με την μεταπολίτευση και το άνοιγμα της Επιδαύρου σε θιάσους εκτός του Εθνικού, τα επεισόδια που προκαλούνται από τις αντιδράσεις στο κοίλο γίνονται πια συνήθεια, ενώ από τη δεκαετία του 1990 και µέχρι το 2000, οι επιθέσεις εναντίον των "ασεβών" παραστάσεων γίνονται όλο και πιο συχνές και όλο και πιο έντονες. Από τα μεγάλα "σκάνδαλα", μνημονεύεται εκείνο το τσιγάρο που άναψε η ηθοποιός Άννα Μακράκη στην παράσταση του "Οιδίποδα Τυράννου" σε σκηνοθεσία Ρόµπερτ Στουρούα τον Αύγουστο του 1989 στην Επίδαυρο. Ακόμη και σήμερα όμως, το ζήτημα παρουσιάζεται επίκαιρο. Τελικά, πώς πρέπει να ανεβαίνει το αρχαίο δράμα στην εποχή μας;στην εποχή μας;

#9     Οιδιπόδειο σύμπλεγμα

Ο μύθος του Οιδίποδα χρησιμοποιείται από τον Σιγκμούντ Φρόυντ ως βάση για το πρωτοποριακό του έργο στην ψυχολογία. Έχοντας παρακολουθήσει την τραγωδία κάπου στα 1890, ο Φρόυντ εμπνέεται όχι μόνο την ονομασία αλλά και την ουσία της θεωρίας για το οιδιπόδειο σύμπλεγμα κατά το οποίο όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως φύλου, μεταξύ τριών και πέντε ετών, ζηλεύουν τον γονέα του ίδιου φύλου επειδή ασυνείδητα επιθυμούν την αποκλειστική αγάπη του γονέα του αντίθετου.

#10     Ήταν όντως τύραννος ο Οιδίποδας;

Μέσα στην τραγωδία, ο "τύραννος" με τα παράγωγά του απαντώνται πολλές φορές. Η κύρια δυσκολία εδώ έγκειται στο να εκληφθεί η λέξη με την ασφαλή, για την περίπτωση, έννοια του όρου. Επειδή παντού στην αρχαιοελληνική τραγωδία η λέξη αυτή καθαυτή δεν σήμαινε τίποτα περισσότερο από "βασιλιάς", το "τύραννος" δίπλα στο "Οιδίπους" υποδηλώνει απλά το αξίωμα. Ωστόσο, η χρήση του στο έργο είναι διφορούμενηꞏ εφόσον η θέση του Οιδίποδος είναι αμφιλεγόμενη και τα δικαιώματα του επί του θρόνου ευπρόσβλητα, ο ίδιος αυτός όρος χρησιμοποιείται διφορούμενα αποδίνοντας στη λέξη μια δεύτερη διάσταση, αυτή του σφετεριστή.

https://www.athinorama.gr/

Έβρος: Βαρύ κατηγορητήριο για απόπειρα εμπρησμού στους 13 μετανάστες! Είχαν πάνω τους εκρηκτικές ύλες

  Έβρος: Βαρύ κατηγορητήριο για απόπειρα εμπρησμού στους 13 μετανάστες! Είχαν πάνω τους εκρηκτικές ύλες


Παραπέμπονται και οι 3 κάτοικοι του Εβρου που τους «συνέλαβαν» - «Ήταν έτοιμοι να βάλουν φωτιά» λέει ο πολίτης που τους έπιασε

Η κατηγορία τής απόπειρας εμπρησμού με κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή, όπως και της κατασκευής και κατοχής εκρηκτικών υλών και της παράνομης εισόδου στη χώρα βαρύνει τους 13 μετανάστες, συριακής και πακιστανικής καταγωγής που εντοπίστηκαν στον Εβρο. Πρόκειται για τους μετανάστες που είχαν εισέλθει παράνομα στη χώρα και βρέθηκαν σε τρέιλερ όπου τους είχαν πιάσει τρεις κάτοικοι της περιοχής.


Στη δικαιοσύνη παραπέμπονται και οι τρεις πολίτες που τους έπιασαν. Το κατηγορητήριο που αποδίδεται στους τρεις συλληφθέντες για την κράτηση και μεταφορά εντός τρέιλερ 13 μεταναστών που είχαν εισέλθει παράνομα στη χώρα αφορά τη διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων, βιαιοπραγίες ή διχόνοια με ρατσιστικά κίνητρα σε συνδυασμό με αρπαγή με ρατσιστικά κίνητρα από κοινού και συναυτουργία και έκθεση σε κίνδυνο, ενώ τον αλλοδαπό ιδιοκτήτη του οχήματος που εμφανίζεται σε βίντεο να έλκει το τρέιλερ βαρύνει και η κατηγορία της παράβασης της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων. 

«Δεν είμαι φασίστας ή ρατσιστής - Ήταν έτοιμοι να βάλουν φωτιά» - Τι λέει ο πολίτης που «συνέλαβε» μετανάστες

Τη δική του εκδοχή για το περιστατικό με τους 13 μετανάστες που κρατούσε παράνομα σε τρέιλερ, έδωσε ο επιχειρηματίας αλβανικής καταγωγής από την Αλεξανδρούπολη.

«Δεν είμαι φασίστας ούτε ρατσιστής» είπε στο GRTimes, προσδιορίζοντας τον εαυτό του ως άνθρωπο που δεν έχει ρατσιστικές διαθέσεις.

«Το σημείο στο οποίο βρέθηκα, βρίσκεται σε απόσταση 200 μέτρων από την επιχείρησή μου. Στην περιοχή βρέθηκαν αρκετές αυτοσχέδιες εμπρηστικές κατασκευές. Τις προηγούμενες μέρες είχε προηγηθεί εκκένωση προαστίων και οικισμών της Αλεξανδρουπολης, καθώς και εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου. Όπως ήταν φυσικό όλοι οι κάτοικοι είχαμε χάσει τον ύπνο μας και ήμασταν σε εγρήγορση μήπως μας βρει η φωτιά μέσα στο βράδυ» είπε αρχικά και συνέχισε: «Στο συγκεκριμένο σημείο μεταξυ της Αλεξανδρουπολης και της Ν. Χιλης, πίσω από αλυσίδα σουπερ μάρκετ εντόπισα ομάδα 13 ατόμων οι οποίοι ήταν πέριξ ενός αντικειμένου και προσπαθούσαν να του βάλουν φωτιά κρατώντας ένα μπαλόνι που μύριζε βενζίνη και έφεραν μαζί τους και μαχαίρι. Φώναξα αμέσως δυο συμπολίτες μου που βρίσκονταν στο σημείο και τους ζητήσαμε να πετάξουν τα μαχαίρια και τα αντικείμενα που κρατούσαν στα χέρια τους. Τους αποτρέψαμε από το να δημιουργήσουν μια ενεργή εστία πυρκαγιάς μέσα στον αστικό ιστό. Κατόπιν θα έπρεπε να διασφαλιστεί ότι δεν θα διαφύγουν και δεν θα μας επιτεθούν μέχρι να έρθει η αστυνομία. Άμεσα κάλεσα το 100 και σε δέκα λεπτά έφτασε στο σημείο περιπολικό της αστυνομίας που τους παρέλαβε».

«Το βίντεο τραβήχτηκε όσο περιμέναμε την αστυνομία να φτάσει, καθώς ήθελα να γνωστοποιήσω το περιστατικό στους συμπολίτες μου και συγκεκριμένα πως μετά από τόσες μέρες που παλεύαμε με την φωτιά εντόπισα εμπρηστές μέσα στην πόλη την ώρα που ετοιμάζονταν να βάλουν φωτιά. Δεν με ενδιέφερε αν ήταν μετανάστες, αν κατάγονταν από την Αλβανία, την Συρία, την Ελλάδα ή την Αυστραλία. Δεν είμαι ούτε φασίστας ούτε ρατσιστής και είμαι απόλυτα σίγουρος πως το γνωρίζουν συμπολίτες μου Αλεξανδρουπολίτες με τις οποίους συναλλάσσομαι όλα αυτά τα χρόνια», καταλήγει.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο του επιχειρηματία κ. Βασίλη Δεμίρη, η υπόθεση διερευνάται ως προς τις δυο όψεις της από την Δικαιοσύνη η οποία είναι και η μόνη αρμόδια να αποφανθεί. «Θα παρέχουμε κάθε δυνατή συνδρομή και κάθε στοιχείο που θα συμβάλει στην αναζήτηση της ουσιαστικής αλήθειας. Προς το παρόν έχουμε λάβει προθεσμία για την απολογία ενώπιον της κ. Ανακρίτριας για την Παρασκευή», λέει μιλώντας αποκλειστικά στο GRTimes.

https://www.pentapostagma.gr/

Φωτογραφίες Που Θα Αλλάξουν Τον Τρόπο Που Βλέπετε Τον Κόσμο!

Φωτογραφίες Που Θα Αλλάξουν Τον Τρόπο Που Βλέπετε Τον Κόσμο! 


Είναι τα μνημεία, τα μέρη και τα ορόσημα που έχουν φωτογραφηθεί τόσο πολύ, ώστε νιώθουμε ότι τα γνωρίζουμε πλήρως. Αλλά όταν σταματήσετε να το σκεφτείτε πραγματικά, πόσο καλά γνωρίζετε πραγματικά τον κόσμο γύρω σας. Βλέπουμε ξανά και ξανά τις ίδιες οπτικές γωνίες, αλλά όταν αναγκάζεστε να αλλάξετε την οπτική σας γωνία, ένας εντελώς νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά στα μάτια σας.

Paul Auster – Ερωτευόμαστε ψυχές όχι κορμιά

Paul Auster – Ερωτευόμαστε ψυχές όχι   κορμιά   Τα κορμιά μετράνε, βέβαια – μπορεί να μετρούν περισσότερο από όσο είμαστε διατεθειμένοι να π...