Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Κυριακή 13 Αυγούστου 2023
Ιστορικά Ανέκδοτα από την Αρχαία Ελληνική Ιστορία (Μέρος 2ο)
Αντώνης Χρυσουλάκης: Νεκρός ο δημοσιογράφος μετά από φωτιά στο διαμέρισμά του - Τι έδειξε η πρώτη αυτοψία στον χώρο
Αντώνης Χρυσουλάκης: Νεκρός ο δημοσιογράφος μετά από φωτιά στο διαμέρισμά του - Τι έδειξε η πρώτη αυτοψία στον χώρο
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τη ζωή του έχασε σήμερα (13/8) το πρωί ο δημοσιογράφος των «Παραπολιτικών», Αντώνης Χρυσουλάκης, 37 ετών, όταν ξέσπασε πυρκαγιά στο διαμέρισμα 1ου ορόφου όπου διέμενε μόνος του, στην οδό Αιγέως 35 στην Πλατεία Αττικής.
Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, γύρω στις 8:00, το κέντρο επιχειρήσεων δέχτηκε κλήση για φωτιά στο συγκριμένο διαμέρισμα. Όταν έφτασαν εκεί οι πυροσβέστες η πυρκαγιά είχε σβήσει από μόνη της, ενώ ήταν ήδη στο διαμέρισμα οι γονείς του δημοσιογράφου.
Ο 37χρονος βρέθηκε πίσω από την είσοδο του διαμερίσματος, χωρίς τις αισθήσεις του, ενώ είχε κληθεί και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Τι έδειξε η πρώτη αυτοψία
Από την πρώτη αυτοψία στον χώρο διαπιστώθηκε ότι η φωτιά ξεκίνησε από την κουζίνα, από μαγειρικό σκεύος στην ηλεκτρική κουζίνα, όπου ήταν ανοιχτό το μάτι. Η πυρκαγιά δεν επεκτάθηκε σε άλλα δωμάτια, αλλά υπήρχε πολύ μεγάλη ρύπανση από τους καπνούς, που δεν είχαν έξοδο διαφυγής καθώς το διαμέρισμα ήταν ερμητικά κλειστό.
Ο δημοσιογράφος είχε κάποια εγκαύματα, αλλά όχι σοβαρά και πιθανολογείται ότι έχασε τις αισθήσεις του από τον καπνό και δεν πρόλαβε να βγει από το διαμέρισμα. Μεταφέρθηκε με το ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση από το αρμόδιο ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής.
https://www.ethnos.gr/
Στιγμές…
Στιγμές…
Πόσο μου λείπουν οι στιγμές εκείνες… Πόσο πόνο νιώθω, όταν ξυπνάω και δεν είσαι δίπλα μου. Κοιτάζω το κρεβάτι μου και λείπεις. Θυμάμαι που μέσα στη νύχτα με αναζητούσες και κολλούσες πάνω μου, όταν έφευγες ήταν σα να ξεκολλούσε κομμάτι από το σώμα μου, τόσο τέλεια κούμπωνες πάνω μου. Κάθε μεσημέρι εκείνα τα καλοκαιρινά μπάνια, η αγκαλιά σου μέσα στη θάλασσα, τα φιλιά μας μέσα στο νερό. Για μένα θάλασσα απέραντη που χωρούσε όλο τον κόσμο μου ήταν οι αγκαλιές σου. Τα νυχτοπερπατήματα, εκείνα που έμπλεκαν τα χέρια μας και περπατούσαμε στα σοκάκια, έγερνα στον ώμο σου και έσκυβες να με φιλήσεις.
Τι δεν θα έδινα να σε κρατήσω πάλι σφιχτά πάνω μου να σκίζουμε τις λεωφόρους και να σου φωνάζω σε αγαπώ σε άκυρες στιγμές, να μου λες σε αγαπώ όσο δεν φαντάζεσαι και να σου λέω το βλέπω στα μάτια σου. Σαν αστραπή πέρασαν οι τόσες μας στιγμές, ο χρόνος που έτρεξε και δεν τον προλάβαμε όσο και αν προσπαθήσαμε να τον φυλακίσουμε. Είχα χίλιους λόγους για να μείνω, είχα τόσες στιγμές να με κρατήσουν και όμως για ένα πρέπει έφυγα…
https://gynaikaeimai.com/
Mary R
Τα ψάρια των ελληνικών θαλασσών.
Αλήθεια ή θάρρος;
Αλήθεια ή θάρρος;
Πόσες φορές δεν βρεθήκαμε σ’ αυτό το δίλλημα, σ’ αυτή τη σκέψη, απ’ το να υποταχτούμε στο θάρρος ή στην αλήθεια μας και να τακτοποιήσουμε την κάθε δική μας πιθανή εκκρεμότητα; Αλήθεια και ας πονάει θα σας πω απ’ την μεριά μου, αρκεί να ‘ναι κι η άλλη πλευρά ξεκάθαρη και να θέλει να μη θολώσει το κάθε τοπίο, παρά να διαλευκάνει και κάθε τι σκοτεινό και απρόσιτο, απ’ τη δική μου διαυγή πλευρά και στάση ζωής. Τρόποι σκέψης και αντίληψης, που θέλουμε και οι άλλοι να μας αντιμετωπίζουν έτσι και να μην βρισκόμαστε στην πιο δυσάρεστη θέση της ζωής μας, να αντιλαμβανόμαστε πως παίζουν και με το μυαλό μας, μα ένα παραπάνω, το υποτιμούν τόσο άσχημα, που δεν τους ταιριάζει και στους άλλους.
Καταστάσεις που θέλουμε να τις διευθετήσουμε και αργά ή γρήγορα όπως όλοι ξέρουμε έρχονται στην επιφάνεια αυτά τα ρημάδια τα ψέματα, που όσο κι αν αθώα ακούγονται, τόσο πιο πολύ σκοτώνουν εκείνο το συναίσθημα που λέγεται εμπιστοσύνη και ένα παραπάνω, ξεσκίζουν εκείνα τα σωθικά, που εντελώς αθώα κείτονται σε εδάφια ψυχής άψυχα και ανώφελα για να αντικρύσουν την αλήθεια του άλλου και κάθε του καλοπροαίρετη θέση και στάση ακόμα ζωής. Μα να ξέρετε, απαιτείται και τεράστιο θάρρος να σηκώσεις τα μανίκια και να αναλάβεις ευθύνες και ένα παραπάνω, να σταματήσετε να τις μετατοπίζετε ώστε και εμείς, έχοντας γνώση του σωστού και του λάθους, να στεκόμαστε δίπλα σας και με την καλή θέληση και των δύο, ίσως ή και σίγουρα να επαναπροσδιοριστούν συναισθήματα και απωθήσεις, που ως τώρα, θέταμε βέτο και απρόσιτα προς επικοινωνία και κυρίως προς παραδοχή όλων αυτών.
Αλήθεια ή θάρρος, πάντα θα αναρωτιόμαστε και θα προβληματιζόμαστε, σ’ όλο το διάβα της ζωής, αν αξίζει το ένα ή το άλλο, αν επιβάλλεται ο ένας ή ο άλλος τρόπος σκέψης και επίσκεψης του υποσυνείδητου στο συνειδητό και αντίθετα, μα ένα είναι το αποτέλεσμα. Αλήθεια ή θάρρος, θα πρέπει να ξέρουμε και να διακυβεύουμε τα συμφέροντα της ψυχής μας και όχι απαραίτητα κάθε οικονομικής συνδιαλλαγής ή οφέλους απ’ αυτήν.
https://gynaikaeimai.com/
Άννα Ζανιδάκη
Η Αφροδίτη Στον Κάτω Κόσμο - Πεντάγραμμο - Μύθοι
Ποιες χώρες διαθέτουν υποβρύχια βαλλιστικών πυραύλων και πόσα: Τα Ρωσικά υποβρύχια “Typhoon” είναι ακόμα πιο τρομακτικά από όσο φανταζόσασταν
Ποιες χώρες διαθέτουν υποβρύχια βαλλιστικών πυραύλων και πόσα: Τα Ρωσικά υποβρύχια “Typhoon” είναι ακόμα πιο τρομακτικά από όσο φανταζόσασταν
Ιωάννης Χάρχαρης
10 χώρες που έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό υποβρυχίων στον κόσμο: Ποια θέση καταλαμβάνει η χώρα μας
Τα υποβρύχια έχουν ένα μοναδικό στρατηγικό πλεονέκτημα στον ναυτικό πόλεμο, επειδή μπορούν να εκτοξεύουν καταστροφικούς πυραύλους από μεγάλες αποστάσεις και να «βουτούν» βαθιά στη θάλασσα για μεγάλες περιόδους χωρίς να αποκαλύπτουν τη θέση τους.
Τα υποβρύχια που φέρουν βαλλιστικούς πυραύλους έχουν γίνει μια μεγάλη στρατιωτική απειλή, επειδή διαθέτουν ποικιλίες και ποσότητες πυραύλων που μπορούν να εξαφανίσουν ολόκληρες πόλεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Χάρη στα υποβρύχια βαλλιστικών πυραύλων, δημιουργήθηκε μια κατάσταση «ισορροπίας τρόμου» μεταξύ των πυρηνικών δυνάμεων, οι οποίες συνειδητοποίησαν ότι, οποιαδήποτε ξαφνική επίθεση από αεροσκάφη ή επίγειες βάσεις, θα αντιμετώπιζε αντίποινα από αυτά τα υποβρύχια. Αυτά τα υποβρύχια έχουν γίνει μέρος του τριγώνου της πυρηνικής αποτροπής ή της «πυρηνικής τριάδας», όπως αποκαλείται στις μεγάλες χώρες.
Η «πυρηνική τριάδα» αποτελείται από στρατηγικά πυρηνικά βομβαρδιστικά και στρατηγικές υπόγειες βάσεις πυραύλων, εκτός από υποβρύχια εξοπλισμένα με πυρηνικούς βαλλιστικούς πυραύλους.
Μερικές από τις χώρες που κατέχουν αυτά τα υποβρύχια είναι
Αμερική: 14 υποβρύχια
Ρωσία: 11 υποβρύχια
Κίνα: 6 υποβρύχια
Βρετανία, Γαλλία και Χιλή: 4 υποβρύχια έκαστη
Βόρεια Κορέα: δύο υποβρύχια
Νότια Κορέα και Ινδία: ένα υποβρύχιο η κάθε μία
10 Χώρες που έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό υποβρυχίων στον κόσμο
Η Ρωσία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της αμερικανικής ιστοσελίδας «Global Firepower»:
1.Κίνα: πρώτη στον κόσμο με 78 υποβρύχια
2. Ρωσία: 70 υποβρύχια
3. Αμερική: 68 υποβρύχια
4.Βόρεια Κορέα: 35 υποβρύχια
5. Νότια Κορέα: 22 υποβρύχια
6.Ιαπωνία: 21 υποβρύχια
7.Ιράν: 19 υποβρύχια
8.Ινδία: 18 υποβρύχια.
9. Τουρκία: 12 υποβρύχια
10.Ελλάδα: 11 υποβρύχια
Ο Ρωσικός στόλος είναι ο δεύτερος στον κόσμο το 2023, μετά την Κίνα, και διαθέτει 598 ναυτικές μονάδες, ακολουθούμενη από τη Βόρεια Κορέα με 519 ναυτικές μονάδες και την Αμερική με 484 ναυτικές μονάδες.
Τα τεράστια υποβρύχια της κατηγορίας «Typhoon» της Ρωσίας
Αν έχετε δει ποτέ την ταινία, The Hunt for Red October , πιθανότατα γνωρίζετε τα πραγματικά τεράστια υποβρύχια της κατηγορίας «Typhoon» της Ρωσίας. Αυτοί οι «γίγαντες του Ψυχρού Πολέμου», εξακολουθούν να είναι τα μεγαλύτερα υποβρύχια που κατασκευάστηκαν ποτέ.
«Πόσο μεγάλα μιλάμε; Κάθε u-boat εκτεινόταν σε μήκος σχεδόν 600 πόδια και ήταν πιο φαρδύ από το μέσο αμερικανικό σπίτι και σχεδόν τριπλάσιο σε ύψος», αναφέρει ξένο μέσο ενημέρωσης.
Στη δεκαετία του 1970, η Σοβιετική Ένωση ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα πυρηνικών όπλων (κωδική ονομασία: Typhoon ), για να αναπτύξει ένα νέο υποβρύχιο πυρηνικών πυραύλων. Τα υποβρύχια (κωδικό όνομα: Akula ) σχεδιάστηκαν να έχουν μήκος 566 πόδια, πλάτος 76 πόδια και ύψος σχεδόν 38 πόδια.
Τα υποβρύχια κλάσης «Typhoon», εκτόπισαν 23.200 τόνους για να φιλοξενήσουν ωφέλιμο φορτίο 20 βαλλιστικών πυραύλων RSM-52.
Το πρώτο υποβρύχιο στην κατηγορία «Typhoon» , «Dmitri Donskoy» (TK-208), τέθηκε σε υπηρεσία το 1981. Η Ρωσία κατασκεύασε πέντε «Typhoon» συνολικά, αλλά σήμερα, μόνο το «Donskoy» παραμένει σε υπηρεσία.
Το υποβρύχιο πέρασε την καριέρα του μετά τον Ψυχρό Πόλεμο ως αντικείμενο δοκιμής, για μια νέα γενιά ρωσικών τεχνολογικών και πυραυλικών υποβρυχίων και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δοκιμή του βαλλιστικού πυραύλου (που εκτοξεύτηκε από υποβρύχιο) buggy Bulava .
Ένα υποβρύχιο «Typhoon», φαίνεται τόσο απειλητικό επειδή ο πύργος του πυραύλου βρίσκεται πίσω από τα σιλό πυραύλων αντί μπροστά τους, που σημαίνει ότι, οι πύραυλοι περιλαμβάνονται πάντα σε οποιαδήποτε εικόνα του υποβρυχίου.
Το υποβρύχιο σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιεί την σχεδόν αθόρυβη πρόωσή του (σύστημα μαγνητοϋδροδυναμικής μετάδοσης κίνησης) MHD, για να φτάσει κρυφά σε μια θέση έξω από την ανατολική ακτή των ΗΠΑ, εκτοξεύοντας τους πυραύλους του σε μια αιφνιδιαστική επίθεση.
Σήμερα, μια νεότερη γενιά ρωσικών υποβρυχίων πυραύλων, η κλάση Borei αντικαθιστά τα γηρασμένα υποβρύχια κλάσης «Typhoon» και «Delta» του ρωσικού Ναυτικού. Τα υποβρύχια της κατηγορίας «Borei» φέρουν 16 πυραύλους Bulava για συνολική εκρηκτική απόδοση 7.200 κιλοτόνων, αν και οι πύραυλοι Bulava είναι πιθανώς πολύ πιο ακριβείς από τους προκατόχους τους.
Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει τουλάχιστον οκτώ υποβρύχια «Borei» , χωρισμένα μεταξύ του Βόρειου Ατλαντικού και του στόλου του Ειρηνικού.
Οι Σοβιετικοί κατασκεύασαν τα υποβρύχια κλάσης «Typhoon» πριν από υπολογιστές και συμπαγείς βαλλιστικούς πυραύλους , και το μέγεθός τους υπαγορεύτηκε σε μεγάλο βαθμό από τους τεράστιους πυραύλους RSM-52 τους. Μπορεί να μην υπάρξει ποτέ μια κατηγορία υποβρυχίων τόσο μεγάλη όσο τα «Typhoons»... αν και ποτέ μην λες ποτέ.
https://www.pentapostagma.gr/
Το βράδυ του Σαββάτου κορυφώνεται το «σόου» της βροχής των Περσείδων (βίντεο)
Το βράδυ του Σαββάτου κορυφώνεται το «σόου» της βροχής των Περσείδων (βίντεο)
Οι διάττοντες αστέρες θα κάνουν μαζικά την εμφάνιση τους στον ουρανό της Ελλάδας.
Οι διάττοντες Περσείδες, η πιο εντυπωσιακή καλοκαιρινή βροχή από «πεφταστέρια», θα κορυφωθούν και φέτος μέσα στην καρδιά του Αυγούστου, συγκεκριμένα το βράδυ του Σαββάτου 12 Αυγούστου μέχρι και την ανατολή του Ήλιου την Κυριακή το πρωί.
Δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός για την παρατήρηση του φαινομένου ιδιαίτερα σήμερα το βράδυ που βρισκόμαστε σε φάση της Νέας Σελήνης δηλαδή θα υπάρχει πρακτικά απουσία του φυσικού μας δορυφόρου στον ουράνιο θόλο διευκολύνοντας την παρατήρηση. «Επιλέξτε μια σκοτεινή τοποθεσία, μακριά από τα φώτα των πόλεων και στρέψτε το βλέμμα στο νυχτερινό ουρανό τη νύχτα της 12ης Αυγούστου», επισημαίνει το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.
Οι Περσείδες είναι θεαματικές βροχές διαττόντων, καθώς τα «πεφταστέρια» τους είναι γρήγορα και φωτεινά, διαθέτοντας συνήθως μακριές πύρινες «ουρές». Οι Περσείδες «δίνουν» περισσότερα φωτεινά μετέωρα από κάθε άλλη βροχή διαττόντων μέσα στο έτος. Το ρεκόρ τους ήταν το 1993, όταν είχαν καταγραφεί περίπου 300 μετέωρα την ώρα, ενώ συνήθως «δίνουν» 50 έως 60 την ώρα. Φέτος λόγω της πανσελήνου, σύμφωνα με τη NASA, αναμένεται να είναι ορατά το πολύ 10 έως 20 την ώρα.
Εμφανίζονται σε όλα σχεδόν τα σημεία του ουρανού και όχι σε ένα συγκεκριμένο, μολονότι φαίνεται να προέρχονται κυρίως από τα βορειοανατολικά, από την περιοχή του αστερισμού του Περσέα, από όπου πήραν και το όνομά τους. Τα μετέωρα αρχίζουν να πέφτουν αραιά από τις 17 Ιουλίου περίπου, πυκνώνουν σταδιακά και διαρκούν έως τις 24 Αυγούστου. Το «σόου» αρχίζει λίγο μετά τη δύση του ήλιου, αλλά όσο πιο κοντά στην ώρα που χαράζει, τόσο πιθανότερο είναι να δει κανείς με γυμνά μάτια τα συγκεκριμένα «πεφταστέρια» οπουδήποτε στον ουρανό.
Οι Περσείδες -οι οποίες καταγράφηκαν για πρώτη φορά από Κινέζους αστρονόμους το 36 μ.Χ.- προκαλούνται από τα σωματίδια σκόνης που αφήνει πίσω της η τεράστια ουρά, μήκους δεκάδων εκατομμυρίων χιλιομέτρων, του κομήτη 109Ρ/Σουίφτ-Τατλ, που διασταυρώνεται με την τροχιά της Γης. Ο κομήτης, ο οποίος ανακαλύφθηκε το 1862 από τους αστρονόμους Λιούις Σουίφτ και Χόρας Τατλ (των οποίων φέρει το όνομα), διαθέτει ένα τεράστιο πυρήνα διαμέτρου περίπου 26 χιλιομέτρων.
Ο εν λόγω κομήτης είναι το μεγαλύτερο γνωστό ουράνιο σώμα που περνάει από τη Γη κατά τακτά χρονικά διαστήματα και χρειάζεται περίπου 133 χρόνια για να πραγματοποιήσει μια πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο. Το τελευταίο κοντινό πέρασμά του από τη Γη ήταν το 1992 και το επόμενο αναμένεται το 2125, ενώ δεν φαίνεται να αποτελεί απειλή για τον πλανήτη μας στο προβλέψιμο μέλλον.
Τα μετέωρά του, που συνήθως έχουν βάρος μικρότερο από ένα γραμμάριο, εισέρχονται στη γήινη ατμόσφαιρα με ταχύτητα σχεδόν 60 χλμ. το δευτερόλεπτο και αναφλέγονται σε ύψος περίπου 130 χλμ., οπότε και αρχίζουν να γίνονται ορατά από τους παρατηρητές. Καθώς πλησιάζουν προς το έδαφος με μεγάλη ταχύτητα, διαλύονται από την τριβή και την υπερθέρμανση (1.650 βαθμοί Κελσίου), σε ύψος άνω των 80 χιλιομέτρων από την επιφάνεια της Γης, αφήνοντας πίσω τους φωτεινά ίχνη.
Naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
https://www.naftemporiki.gr/
Βρετανικά μαχητικά προσέγγισαν την Κριμαία σε επικίνδυνη απόσταση- Kόλπο γκρόσο Ρωσίας με μετατροπή πολιτικών πλοίων σε στρατιωτικά
Βρετανικά μαχητικά προσέγγισαν την Κριμαία σε επικίνδυνη απόσταση-
Kόλπο γκρόσο Ρωσίας με μετατροπή πολιτικών πλοίων σε στρατιωτικά
Οι Ρώσοι χρησιμοποιούν A-22 Naval MLRS τοποθετημένο σε όχημα MT-LB
Ενώ η Μαύρη θάλασσα φλέγεται καθώς το εμπορικό δεξαμενόπλοιο Sig, υπέστη ζημιές πριν από λίγες ημέρες κοντά στο στενό του Κερτς, (μετέφερε προϊόντα πετρελαίου και καύσιμα για το ρωσικό ναυτικό), έγινε γνωστό ότι, Βρετανικά μαχητικά αεροσκάφη προσέγγισαν την Κριμαία σε επικίνδυνη απόσταση.
Σύμφωνα με το avia-pro, ένα αναγνωριστικό αεροσκάφος και δύο μαχητικά RAF Typhoon, πλησίασαν σε απόσταση 100 χιλιομέτρων από τα σύνορα του εναέριου χώρου της Κριμαίας.
Στο μεγαλύτερο μέρος της πτήσης, οι αναμεταδότες των αεροσκαφών ήταν απενεργοποιημένοι, καθιστώντας αδύνατο τον αυτόματο εντοπισμό τους από τα συστήματα ελέγχου της κυκλοφορίας των αεροσκαφών. Ωστόσο, η υπηρεσία Flightradar 24 κατάφερε να προσδιορίσει τις συντεταγμένες και τη διαδρομή του αεροσκάφους που προσέγγιζε τη χερσόνησο.
Δεν υπάρχουν ακόμη επίσημα σχόλια επ' αυτού, ωστόσο, μια προσπάθεια προσέγγισης πολεμικών αεροσκαφών στην Κριμαία, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί απόπειρα επιθετικότητας κατά της Ρωσίας, ειδικά αφού η Ρωσία είχε προειδοποιήσει προηγουμένως το ΝΑΤΟ για τις συνέπειες τέτοιων ενεργειών.
Να σημειωθεί ότι, αργότερα στην ίδια διαδρομή πέταξε και το αμερικανικό αναγνωριστικό UAV RQ-4 Global Hawk.
Πολιτικά πλοία για στρατιωτικούς σκοπούς
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών της Μαύρης Θάλασσας, Andrii Klymenko, ο ρωσικός στρατός χρησιμοποιεί πολιτικά σκάφη για στρατιωτικούς σκοπούς.
Όταν η γέφυρα του στενού του Κερτς άρχισε να λειτουργεί τον Μάιο του 2018, η θαλάσσια επικοινωνία έγινε υποδεέστερη για τη Ρωσία. Ότι χρειάζονταν μεταφερότανε οδικώς και στη συνέχεια, όταν άρχισε να λειτουργεί το σιδηροδρομικό τμήμα της γέφυρας, μεταφερότανε σιδηροδρομικώς.
Τα λιμάνια της Κριμαίας ουσιαστικά έπαψαν να χρησιμοποιούνται για θαλάσσιες μεταφορές, με μερικές ενδιαφέρουσες εξαιρέσεις. «Πρώτον, υπήρχε ο στόλος σιτηρών, ο οποίος αφορούσε την εξαγωγή ουκρανικών σιτηρών κυρίως στη Συρία. Το δεύτερο στοιχείο, ήταν η μεταφορά στρατιωτικών φορτίων από τα λιμάνια της Κριμαίας στο ρωσικό στρατιωτικό απόσπασμα στη Συρία», εξήγησε ο Andrii Klymenko.
Αποκάλυψε ότι, το εμπορικό δεξαμενόπλοιο Sig, το οποίο υπέστη ζημιές πριν από λίγες ημέρες κοντά στο στενό του Κερτς , μετέφερε προϊόντα πετρελαίου και καύσιμα για το Ρωσικό Ναυτικό που εδρεύει στο λιμάνι της Συρίας.
«Τυπικά, πρόκειται για πολιτικά σκάφη που μεταφέρουν στρατιωτικά φορτία. Το ένα στοιχείο αποτελείται από βοηθητικά σκάφη του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας και το άλλο περιλαμβάνει επίσημα πολιτικά σκάφη, που είναι νηολογημένα σε μη στρατιωτικές εταιρείες, τα οποία μετέφεραν στρατιωτικό εξοπλισμό και όπλα στη Συρία. Ουσιαστικά, αυτή ήταν η χρήση πολιτικών σκαφών για στρατιωτικούς σκοπούς», είπε.
Οι Ρώσοι χρησιμοποιούν A-22 Naval MLRS τοποθετημένο σε όχημα MT-LB
Σύμφωνα με το en.defence-ua, οι Ρώσοι στο κατεχόμενο τμήμα της περιοχής Χερσώνα, κατά τη διάρκεια μιας από τις μάχες χρησιμοποίησαν ένα αυτοσχέδιο σύστημα εναντίον των δυνάμεων της Ουκρανίας, το TOS-1A Solntsepyok που είναι ικανό να χρησιμοποιεί θερμοβαρικές κεφαλές.
Αυτό το σύστημα είναι ένας μεταφορέας MT-LB, στον οποίο είναι εγκατεστημένος ένας σοβιετικής κατασκευής ναυτικός εκτοξευτής πολλαπλών πυραύλων Α-22 Ogon (αυτό το σύστημα είναι εγκατεστημένο σε αμφίβια επιθετικά αεροσκάφη τύπου Zubr). Το πραγματικό αποτέλεσμα της πυροδότησης ενός τέτοιου αυτοσχέδιου MLRS παραμένει άγνωστο.
Οι ρωσικοί μεταφορείς MT-LB με τους ναυτικούς εκτοξευτές πολλαπλών ρουκετών A-22 φαίνονται αρχαϊκά με την πρώτη ματιά, αλλά σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά τους, είναι στην πραγματικότητα επικίνδυνα όπλα. Τα πυραυλικά συστήματα A-22 διαθέτουν 22 εκτοξευτές για πυραύλους 140 mm, η εμβέλεια βολής τους είναι από 4,5 km έως 9 km, ανάλογα με την τροποποίηση.
Συγκεκριμένα, το A-22 MLRS μπορεί να χρησιμοποιήσει τον εμπρηστικό πύραυλο ZZh-45 με εμβέλεια βολής 4,5 km. Αυτός ο πύραυλος είναι εξοπλισμένος με μείγμα ανάφλεξης βάρους 4,8 κιλών. Επίσης, αυτό το MLRS μπορεί να χρησιμοποιήσει δύο τύπους βλημάτων πυραύλων υψηλής έκρηξης, τον OF-45 με μάζα 27,5 kg, που έχει εμβέλεια βολής 4,5 km και ισχύ πυρός βλήματος 152 mm, και τον OFD-45 με μάζα των 42,5 κιλών και με εμβέλεια βολής έως 9 χλμ.
https://www.pentapostagma.gr/
Σάββατο 12 Αυγούστου 2023
Τέλεια η Αθήνα χωρίς τους Αθηναίους, σύμφωνα με έρευνα
Τέλεια η Αθήνα χωρίς τους Αθηναίους, σύμφωνα με έρευνα
Φανταστική είναι η Αθήνα αρκεί να μην έχει Αθηναίους, όπως προκύπτει από έρευνα που δημοσιεύει το περιοδικό «Ο Γκάγκαρος Μου και Εγώ» με αφορμή την έξοδο του Δεκαπενταύγουστου.
«Όπως γνωρίζουμε ο πληθυσμός της Αθήνας είναι περίπου τρία εκατομμύρια αλλά οι πραγματικοί Αθηναίοι είναι γύρω στα πέντε άτομα» λέει ο καθηγητής Εκδρομολογίας του ΕΜΠ, Γιάννης Όπουφύγης-Φύγης που επιμελήθηκε την έρευνα.
«Σύμφωνα με την έρευνα μας που πραγματοποιήθηκε σε αυτούς τους πέντε Αθηναίους που έμειναν στην πόλη τις μέρες αυτές, οι 4 στους 5 συμφώνησαν η Αθήνα θα ήταν ιδανική αν όλοι αυτοί που φεύγουν για τα χωριά τους αποφάσιζαν να μείνουν εκεί για πάντα».
«Ο πέμπτος δεν συμφώνησε γιατί δεν κατάφερε να βρει ούτε αποθήκη να νοικιάσει σε νησί, οπότε όπως καταλαβαίνετε ήταν λίγο εκνευρισμένος» καταλήγει.
https://tovatraxi.com/
Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025
Εβδομαδιαίες αστρολογικές προβλέψεις 20-26 Ιανουαρίου 2025 ATHINAIS ASTROLOGY , STAR SIGNS GynaikaEimai 20 Ιανουαρίου 2025 ΚΡΙΟΣ – Την εβδ...
-
Ιούλιος: λαογραφία - παροιμίες- ήθη - έθιμα - τραγούδια 09:01 Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017 ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΛΛΑΔΑ Ιούλιος, Γιούλ...
-
►Tarot: "Οι περισσότερες σχετικές γενικότητες / Major Arcana" .- 01/15/2018 από την Aquileana Τα είκοσι δύο φύλλ...
-
Ντάβανος: Γνωριμία με το έντομο... Ντάβανος , ο (ουσιαστικό) [λατινική λέξη tabanus = οίστρος] το έντομο που κεντρίζει τα βόδια, η ...