Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2023

Κλασσικά Παραμύθια Με Σκοτεινή Προέλευση!

Κλασσικά Παραμύθια Με Σκοτεινή Προέλευση! 


Αν μεγαλώσατε παρακολουθώντας κλασικές ταινίες της Disney, όπως "Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι" και "Η Σταχτοπούτα", ή διαβάζοντας την έκδοση του "Πινόκιο" με το Μικρό Χρυσό Βιβλίο, μάλλον έχετε συνηθίσει να σκέφτεστε τα παραμύθια ως υγιεινή ψυχαγωγία για μικρά παιδιά. Γι' αυτό μπορεί να σας σοκάρει το να ξαναδείτε τη "Χιονάτη" ως ενήλικας και να συνειδητοποιήσετε ότι είναι λίγο μακάβρια.

Χρυσό Ορφικό φύλλο προσευχής

 Χρυσό Ορφικό φύλλο προσευχής


Posted on  by ellas

Του Ιωάννη Τζιόλα, φιλολόγου – αρχαιολόγου

Στην εικόνα βλέπουμε ένα “χρυσό Ορφικό φύλλο προσευχής”. Βρέθηκε στην Ελλάδα και χρονολογείται τον 4ο αιώνα π.Χ. Τα «χρυσά Ορφικά φύλλα προσευχής» αποτελούσαν κτερίσματα νεκρών μέσα σε αρχαίους τάφους. Ήταν λεπτά χρυσά ελάσματα, διπλωμένα και τοποθετημένα κοντά στα χέρια ή στο στόμα του νεκρού. Συνήθως περιείχαν σύντομες επιγραφές γραμμένες σε φύλλα χρυσού και θάβονταν μαζί με τον αποθανόντα, ενώ αποτελούσαν «τον οδηγό της προσευχής» για το ταξίδι του νεκρού προς τον Κάτω Κόσμο. (Βρίσκεται στη γκαλερί του μουσείου J.P Getty, Getty Villa, Μαλιμπού Καλιφόρνια, έκθεμα 109Α. Δωρήθηκε στο μουσείο το 1975).

Αντιμέτωποι με τη σκέψη μιας ζοφερής ύπαρξης στον Κάτω Κόσμο, μερικά άτομα στην αρχαία Ελλάδα, προσπάθησαν να βελτιώσουν τη ζωή τους, ενώ ζούσαν. Η καλή συμπεριφορά στην επίγεια ζωή τους, μπορεί να μην είναι αρκετή. Επομένως, ένας τρόπος για να αποκτηθεί μια ευτυχισμένη μετά θάνατον ζωή, θεωρήθηκε ότι ήταν μέσα από τη συμμετοχή σε μυστηριώδεις λατρείες, που συνδέονται με τον Ορφέα. Οι ιεροκήρυκες προσέφεραν στους οπαδούς τους, μεταμορφωτικές εμπειρίες, που δεν μπορούσαν να προσφέρουν οι συνήθεις πρακτικές. Οι τελετουργίες τους, περιπλέκονται σε μυστικότητα και παραμένουν ελάχιστα κατανοητές, ακόμα και σήμερα.

Όμως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πηγές πληροφοριών, είναι οι λεγόμενες “Ορφικές ταμπλέτες” όπως η δική μας. Είναι επιγραφές, γραμμένες σε λεπτά φύλλα χρυσού, οι οποίες κατατέθηκαν σε τάφους και συνήθως φέρουν ένα σύντομο κείμενο, που παρέχει την καθοδήγηση για το ταξίδι του νεκρού, στον Κάτω Κόσμο. Στο δικό μας “Ορφικό φύλλο προσευχής” το κείμενο λαμβάνει τη μορφή διαλόγου, μεταξύ του νεκρού μυημένου και μιας πηγής στον Κάτω Κόσμο.

Η επιγραφή αυτή έχει ως εξής:

Νεκρός: «Είμαι ξεριζωμένος με τη δίψα και το θάνατο ! ! !»

Πηγή: «Τότε έλα πιες από μένα, την Πηγή που τρέχει πάντα. Στα δεξιά υπάρχει ένα λαμπερό κυπαρίσσι. Ποιος είσαι; Από που είσαι;»

Νεκρός: «Είμαι ο γιος της Γης και του Ξάστερου Ουρανού. Αλλά η φυλή μου είναι ουράνια.»

«ΔΙΨΑΙΑΥΟΣΕΓΩΚΑΠΟΛΛΥΜΑΙ ΑΛΛΑΠΙΕΜΟΥΚΡΑΝΑΣΑΙΕΙΡΟΩ

ΕΠΙΔΕΞΙΑΛΕΥΚΗΚΥΠΑΡΙΣΣΟΣ ΤΙΣΔΕΣΙΠΩΔΕΣΙΓΑΣΥΙΟΣΕΙΜΙ

ΚΑΙΟΥΡΑΝΟΥΑΣΤΕΡΟΕΝΤΟΣ ΑΥΤΑΡΕΜΟΙΓΕΝΟΣΟΥΡΑΝΙΟΝ»

Σύμφωνα με τις Ορφικές πεποιθήσεις, είναι μια ανάμνηση για την ψυχή για την έναρξή της, ή μπορεί να είναι η έναρξη για τη ζωή μετά το θάνατο. Αναφέρουμε πως ο Ορφέας γεννήθηκε, έζησε, φονεύθηκε και τάφηκε στην περιοχή της Λεπτοκαρυάς, στα αρχαία Λείβηθρα της Πιερίας.

Ας μην ξεχνάμε, πως από εδώ – τη γενέτειρα του Ορφέα – ξεκίνησαν δυo πράγματα:

α) Πως εδώ, στα Λείβηθρα, ίδρυσε ο Ορφέας “ τη μυστική λατρεία του θεού Διόνυσου” (δηλ. τα Διονυσιακά μυστήρια) και

β) Από τα Λείβηθρα, διαδόθηκε στην υπόλοιπη Ελλάδα . . . “η λατρεία των Μουσών”. Πηγή

https://ellas2.wordpress.com/

Το βρήκα στο: https://vequinox.wordpress.com/

10 Παιδιά Που Θυμούνται Τις προηγούμενες Ζωές Τους!

10 Παιδιά Που Θυμούνται Τις προηγούμενες Ζωές Τους! 


Η έννοια της μετενσάρκωσης υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια. Η πεποίθηση ότι όταν πεθαίνουμε, ξαναγεννιόμαστε ως εντελώς νέοι άνθρωποι. Αυτοί που το πιστεύουν αυτό λένε ότι μερικές φορές, τα μικρά παιδιά μπορούν ακόμα να θυμηθούν το τελευταίο άτομο που ήταν. Τώρα, είτε πιστεύετε στη μετενσάρκωση είτε όχι, οι ιστορίες που διηγούνται αυτά τα παιδιά είναι... τρομακτικά ακριβείς.


'Ταράζει τα νερά'' ανώτερος αξιωματικός των ΗΠΑ: Ο Πριγκόζιν είναι νεκρός! Πλαστή η συνάντησή του με τον Πούτιν (Βίντεο)

'Ταράζει τα νερά'' ανώτερος αξιωματικός των ΗΠΑ: Ο Πριγκόζιν είναι νεκρός! Πλαστή η συνάντησή του με τον Πούτιν (Βίντεο)

«Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αμφιβάλλω αν θα δούμε ποτέ ξανά τον Πριγκόζιν δημόσια»

Ο επικεφαλής της μισθοφορικής ομάδας Βάγκνερ, Γεβγκένι Πριγκόζιν, είναι πιθανότατα είτε νεκρός είτε στη φυλακή, λέει ένας πρώην ανώτερος στρατιωτικός των ΗΠΑ.

Η πολύ δημοσιοποιημένη συνάντησή του με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα του ήταν πιθανότατα πλαστή, προσθέτει.

 

Ο απόστρατος στρατηγός Ρόμπερτ Άμπραμς, συνεργάτης του ABC News που υπηρέτησε στο παρελθόν ως διοικητής των αμερικανικών δυνάμεων στην Κορέα, μοιράστηκε τις σκέψεις του για την αβέβαιη μοίρα του Πριγκόζιν μετά τη βραχύβια ένοπλη εξέγερση της Ομάδας Βάγκνερ τον περασμένο μήνα.

«Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αμφιβάλλω αν θα δούμε ποτέ ξανά τον Πριγκόζιν δημόσια», είπε ο Άμπραμς στο ABC News.

«Πιστεύω ότι είτε θα τον κρύψουν, είτε θα τον στείλουν φυλακή, είτε θα τον αντιμετωπίσουν με άλλον τρόπο, αλλά αμφιβάλλω αν θα τον ξαναδούμε ποτέ».

Ερωτηθείς αν πίστευε ότι ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας ήταν ζωντανός αφού έθεσε την πιο σημαντική πρόκληση στο καθεστώς Πούτιν από τότε που ανέλαβε την εξουσία το 1999, ο Άμπραμς είπε:

«Προσωπικά δεν το πιστεύω, και αν ναι, είναι κάπου στη φυλακή».

Ο απόστρατος στρατηγός τεσσάρων αστέρων εξέφρασε επίσης αμφιβολίες για μια συνάντηση που ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ είπε ότι ο Πούτιν είχε με τον Πριγκοζίν και όλους τους ανώτερους διοικητές της Βάγκνερ στις 29 Ιουνίου, πέντε ημέρες μετά τη ματαιωμένη εξέγερση.

«Θα εκπλαγώ αν βλέπαμε πραγματικά απόδειξη ζωής ότι ο Πούτιν συναντήθηκε με τον Πριγκόζιν, και νομίζω ότι είναι πολύ σκηνοθετημένο», είπε ο Άμπραμς.

Ο Πεσκόφ είπε στους δημοσιογράφους τη Δευτέρα ότι ο Πούτιν κάλεσε 35 άτομα στη συνάντηση, συμπεριλαμβανομένου του Πριγκόζιν, και ότι η συνάντηση διήρκεσε τρεις ώρες.

Άλλα ανώτερα μέλη της κυβέρνησης του Πούτιν λέγεται ότι ήταν παρόντα, μεταξύ των οποίων ο αρχηγός της Εθνικής Φρουράς Βίκτορ Ζολότοφ και ο αρχηγός των ξένων υπηρεσιών πληροφοριών του SVR Σεργκέι Ναρίσκιν, ανέφερε η γαλλική εφημερίδα Liberation.

Ο Πεσκόφ είπε ότι ο Πούτιν έδωσε την «αξιολόγησή του» για τις ενέργειες της ομάδας Βάγκνερ κατά τη διάρκεια του πολέμου στην Ουκρανία, στον οποίο οδήγησαν μια αιματηρή μάχη για την κατάληψη της πόλης Μπαχμούτ, καθώς και «τα γεγονότα της 24ης Ιουνίου», αναφερόμενος στην ημέρα της εξέγερσης.

Ο Πούτιν «άκουσε επίσης τις εξηγήσεις των διοικητών και τους πρόσφερε επιλογές για περαιτέρω εμπλοκή και περαιτέρω χρήση τους στη μάχη», δήλωσε εκπρόσωπος του Κρεμλίνου.

«Οι ίδιοι οι διοικητές παρουσίασαν την εκδοχή τους για το τι συνέβη. Τόνισαν ότι είναι πιστοί υποστηρικτές και στρατιώτες του αρχηγού του κράτους και του αρχιστράτηγου και είπαν επίσης ότι είναι έτοιμοι να συνεχίσουν να πολεμούν για την πατρίδα τους», είπε ο Πεσκόφ.

«Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να πούμε για αυτή τη συνάντηση».

Ο Πριγκόζιν, ο οποίος έχει τσακωθεί δημόσια με τον κορυφαίο ρωσικό στρατό, συμπεριλαμβανομένου του υπουργού Άμυνας Σεργκέι Σόιγκου, για τον χειρισμό του πολέμου στην Ουκρανία, οδήγησε τους μαχητές του σε μια εξέγερση που πήρε τον έλεγχο της πόλης Ροστόφ-ον-Ντον.

Στη συνέχεια ο Πριγκόζιν διέταξε τις δυνάμεις του να βαδίσουν προς τη Μόσχα , αλλά ξαφνικά άλλαξε γνώμη αφού ο Λευκορώσος πρόεδρος Αλεξάντερ Λουκασένκο μεσολάβησε αμέσως για μια εκεχειρία μεταξύ του αρχηγού των μισθοφόρων και του Κρεμλίνου.

Σύμφωνα με τη συμφωνία, ο Πριγκόζιν θα είχε απαλλαγεί από τις κατηγορίες για προδοσία, εάν δεχόταν να εξοριστεί στη Λευκορωσία, αλλά ο Λουκασένκο είπε την περασμένη εβδομάδα ότι ο Πριγκόζιν είχε επιστρέψει στη Ρωσία.

Ένα από τα ιδιωτικά αεροπλάνα του Πριγκόζιν πραγματοποίησε πολλαπλά ταξίδια μεταξύ Λευκορωσίας και Ρωσίας τις ημέρες μετά την εξέγερση, βάσει των δεδομένων παρακολούθησης πτήσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εθεάθη στο γραφείο της FSB στην Αγία Πετρούπολη την περασμένη εβδομάδα, να φτάνει για να συλλέξει το οπλοστάσιό του με τα όπλα που κατασχέθηκαν κατά τη διάρκεια μιας επιδρομής στην έπαυλή του.

Την ίδια περίοδο, ο Πριγκόζιν κυκλοφόρησε επίσης ένα ηχητικό μήνυμα στο οποίο ευχαρίστησε όσους υποστήριξαν την αποτυχημένη εξέγερση της ομάδας Βάγκνερ, η οποία, όπως είπε, «στόχευε στην καταπολέμηση των προδοτών και στην κινητοποίηση της κοινωνίας μας».

Η σημερινή τοποθεσία και τα μελλοντικά σχέδια του Πριγκόζιν παραμένουν άγνωστα.

Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο είπε πρόσφατα ότι η αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος του Πριγκόζιν ήταν σα να έβαλε στο στόχαστρο την πλάτη του.

https://www.pentapostagma.gr/


Πράγματα που δεν μπορείς με ΤΙΠΟΤΑ να κάνεις!

Πράγματα που δεν μπορείς με ΤΙΠΟΤΑ να κάνεις!  


Όλοι οι άνθρωποι είναι ξεχωριστοί και μοναδικοί με τον τρόπο τους. Στην πραγματικότητα, μερικοί άνθρωποι έχουν ικανότητες που θα μπορούσαν να σας καταπλήξουν. Σε αυτά περιλαμβάνονται πράγματα που δεν είχατε σκεφτεί ποτέ ή δεν φανταζόσασταν ότι μπορεί να γίνουν! Μερικοί άνθρωποι τους φαίνεται πολύ δύσκολο να κουνήσουν απλά τα αυτιά τους ή να σηκώσουν το ένα φρύδι…. Πόσο μάλλον να κάνουν αυτά που θα δούμε σε αυτό το βίντεο… Είναι πράγματα που όσο και αν προσπαθήσουμε δεν μπορούμε να τα κάνουμε! Μη νιώσετε όμως μειονεκτικά γιατί είναι αποδεδειγμένο πως ελάχιστοι μπορούν να τα κάνουν

15 Περίεργα Ζώα Που Θα Σε Σοκάρουν!

15 Περίεργα Ζώα Που Θα Σε Σοκάρουν!


Η Αυστραλία είναι ένα από τα πιο άγρια και υπέροχα μέρη στον κόσμο! Από τους έρημους θάμνους στην ενδοχώρα μέχρι τις αμμώδεις παράκτιες παραλίες, αυτή η χώρα και ήπειρος κόβει την ανάσα. Αλλά με αυτό το ηλιόλουστο, ζεστό περιβάλλον έρχεται και κάποια πραγματικά παράξενη και επικίνδυνη άγρια ζωή. Γνωστή σε όλο τον κόσμο για την υψηλή συγκέντρωση θανατηφόρων πλασμάτων της, η χώρα αυτή φιλοξενεί τεράστιους κροκόδειλους, γλιστερούς πύθωνες και επιθετικούς διαβόλους της Τασμανίας, μεταξύ άλλων μοναδικών και άγριων ζώων. Τα ζεστά νερά του Ειρηνικού στα ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας κρύβουν στα βάθη τους πολλά μυστικά συναρπαστικών πλασμάτων. Στην ξηρά, οι αμμώδεις αμμόλοφοι της ερήμου φιλοξενούν ερπετά, θηλαστικά και πουλιά που έχουν αναπτύξει μερικές αρκετά εξωπραγματικές προσαρμογές για να επιβιώσουν στο περιβάλλον τους. Από την τρελή θαλάσσια ζωή μέχρι τα χαριτωμένα θηλαστικά, από τα περίεργα πουλιά μέχρι τα ανατριχιαστικά έντομα, η Αυστραλία φιλοξενεί μερικά από τα πιο διαφορετικά ζώα του πλανήτη. Μεγάλα και μικρά, θανατηφόρα και ακίνδυνα, χαδιάρικα και τρομακτικά, δεν υπάρχει ποτέ βαρετή στιγμή στον κόσμο της αυστραλιανής πανίδας. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε τα καγκουρό και τα κοάλα, αλλά τι γίνεται με τα χιλιάδες άλλα ενδιαφέροντα είδη που αποκαλούν αυτό το μέρος σπίτι. Από τα τρομακτικά μέχρι τα διασκεδαστικά, αυτά τα πλάσματα θα σας κάνουν να πείτε "Τι στο καλό, Μητέρα Φύση;"! Πολλά από τα πλάσματα σε αυτή τη λίστα κινδυνεύουν με εξαφάνιση για διάφορους λόγους, οπότε είναι πολύ σπάνιο να τα δείτε στη φύση. Ο Ταχυγλωσσίδες, γνωστός και ως αγκαθωτός μυρμηγκοφάγος, είναι ένα πραγματικά μοναδικό ζώο. Όπως και ο πλατύποδας με το ράμφος πάπιας (ο οποίος μπορεί επίσης να βρεθεί στην Αυστραλία), είναι ένα μονότρητο, που σημαίνει ότι μοιάζει με τα θηλαστικά με κάθε τρόπο, εκτός από το ότι γεννάει αυγά! Ένα από τα αρχαιότερα εν ζωή είδη, οι Ταχυγλωσσίδες έχουν προσαρμοστεί για να επιβιώσουν και δεν έχουν αλλάξει πολύ από τους προϊστορικούς χρόνους. Τα ζώα αυτά έχουν πολύ ευαίσθητα ρύγχη που μπορούν στην πραγματικότητα να αισθανθούν τις δονήσεις που εκπέμπονται από τα σώματα των εντόμων. Αυτό. μαζί με την έντονη όσφρησή τους, βοηθά τους εχίντνες να βρίσκουν τροφή σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Αν και δεν έχουν δόντια για να μασήσουν την τροφή τους, τα ζώα αυτά χρησιμοποιούν τη μακριά, κολλώδη γλώσσα τους για να πιάνουν και να καταπίνουν σκουλήκια, μυρμήγκια και τερμίτες. Τα κοντά πόδια τους και τα μακριά, κοφτερά νύχια τους είναι ιδανικά για να σκάβουν για να βρουν τροφή, καθώς και για να απομακρύνουν τη βρωμιά που έχει σφηνωθεί ανάμεσα στα αγκάθια τους. Οι Echidnas είναι μοναχικά ζώα που μπορεί να είναι ενεργά κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας, ανάλογα με την εποχή του έτους και τις πηγές τροφής τους. Το 2013, το Ψάρι κηλίδα ψηφίστηκε ως το πιο άσχημο ζώο του κόσμου και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Με το σώμα του που μοιάζει με ζελέ, το κενό βλέμμα και το μεγάλο, θλιμμένο συνοφρύωμα, υπάρχουν σίγουρα πιο όμορφα είδη ψαριών στη θάλασσα. Αλλά παρά την αηδιαστική του εμφάνιση, το μήκους ενός μέτρου blobfish είναι ακίνδυνο. Αυτός ο τροφοδότης του βυθού βρίσκεται βαθιά στα νερά του ωκεανού στα ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, όπου περνάει τον περισσότερο χρόνο του τρώγοντας ό,τι επιπλέει στο στόμα του (κυρίως μικρά καρκινοειδή). Το σώμα του αποτελείται κυρίως από ζελατινώδη ιστό, γεγονός που του δίνει την εντύπωση ότι είναι φτιαγμένο από ζελέ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει σχεδόν καθόλου μυϊκή μάζα, γι' αυτό και το blobfish δεν μπορεί να κυνηγήσει ενεργά για τροφή. Σημαίνει επίσης ότι αυτό το ψάρι δεν μπορεί να κολυμπήσει πολύ γρήγορα, οπότε συχνά ανασύρεται κατά λάθος όταν οι ψαράδες ψαρεύουν τον πυθμένα του ωκεανού. Στην πραγματικότητα, οι επιστήμονες ανησυχούν ότι το πρόβλημα αυτό είναι τέτοιο που το blogfish θα μπορούσε να εξαφανιστεί. Δεύτερος σε μέγεθος μόνο μετά τον φαλαινοκαρχαρία, ο Καρχαρίας προσκυνητής είναι γνωστός για το τεράστιο στόμα του. Μπορεί να φτάσει σε μήκος τα 12,192 μήκος και να ζυγίζει έως και 21 τόνους! Οι νεαροί καρχαρίες που λιάζονται έχουν μακρύ, κυρτό ρύγχος, αλλά ισιώνουν στην ενηλικίωση. Κολυμπούν με το τεράστιο στόμα τους ανοιχτό προκειμένου να πιάσουν τροφή. Παρά το γεγονός ότι έχουν ένα στόμα αρκετά μεγάλο για να καταπιούν ένα αυτοκίνητο και 150 σειρές αιχμηρών δοντιών, οι καρχαρίες που λιάζονται τρώνε μικροσκοπικό πλαγκτόν χρησιμοποιώντας ένα σύστημα φιλτραρίσματος στα βράγχια τους, οπότε αποτελούν μηδενική απειλή για τον άνθρωπο. Το σκούρο γκρι δέρμα τους καλύπτεται από τραχιές, αιχμηρές δερματικές οδοντώσεις, οι οποίες μπορούν να τραυματίσουν ανθρώπους και άλλα ζώα απλώς και μόνο με το να τις ακουμπήσουν. Σε αντίθεση με ορισμένα είδη καρχαριών, αυτά τα κοινωνικά ζώα αρέσκονται να ζουν σε ζευγάρια και μπορούν να βρεθούν ακόμη και σε κοπάδια με έως και 100 καρχαρίες.


Πλανήτης με μεταλλικά σύννεφα είναι σαν «γιγάντιος καθρέπτης στο Διάστημα»

Πλανήτης με μεταλλικά σύννεφα είναι σαν «γιγάντιος καθρέπτης στο Διάστημα»

Στον εξωπλανήτη LTT9779 b τα σύννεφα ρίχνουν βροχή λιωμένου τιτανίου.

 Ευρωπαϊκό διαστημικό τηλεσκόπιο ανακάλυψε το πιο ανακλαστικό σώμα που γνωρίζουμε εκτός του Ηλιακού Συστήματος, έναν πλανήτη με μεταλλικά σύννεφα που μοιάζει με γιγάντιο «καθρέπτη στο Διάστημα».

Ο εξωπλανήτης LTT9779 b, ο οποίος βρίσκεται στην κατεύθυνση του αστερισμού του Γλύπτη και απέχει 264 έτη φωτός από τη Γη, ανακλά το 80% του φωτός που δέχεται, αναφέρει διεθνής ομάδα αστρονόμων στο Astronomy & Astrophysics.

Συγκριτικά, η Αφροδίτη, ο πιο φωτεινός πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος, ανακλά το 75% της ηλιακής ακτινοβολίας.

Ακόμα υψηλότερη είναι η ανακλαστικότητα σωμάτων που καλύπτονται από πάγο, όπως ο πάλλευκος δορυφόρος του Κρόνου Εγκέλαδος, ο οποίος ανακλά το 90% του φωτός που δέχεται.

Στην αστρονομία, το ποσοστό του ανακλώμενου φωτός ονομάζεται λευκαύγεια και δίνει μια εικόνα για τη σύσταση κάθε σώματος.

Βροχή τιτανίου

Ο εξωπλανήτης LTT9779 b είχε ανακαλυφθεί το 2020 με το διαστημικό τηλεσκόπιο TESS της NASA, τώρα όμως το διαστημικό τηλεσκόπιο Cheops της ευρωπαϊκής διαστημικής υπηρεσίας ESA αποκαλύπτει νέες λεπτομέρειες.

Το Cheops μελέτησε τον LTT9779 b εξετάζοντας τις απειροελάχιστες μεταβολές της φωτεινότητας που προκύπτουν καθώς ο πλανήτης περνά πίσω από το μητρικό του άστρο (βίντεο πάνω).

Ο LTT9779 b, ο οποίος έχει διάμετρο 4,7 μεγαλύτερη από τη διάμετρο της Γης και είναι συγκρίσιμος σε μέγεθος με τον Ποσειδώνα, κινείται σε τόσο μικρή απόσταση από το μητρικό άστρο του ώστε ένα έτος διαρκεί μόνο 19 γήινες ώρες και η θερμοκρασία του εκτιμάται στους 2.000 βαθμούς Κελσίου, πιο καυτή από λάβα.

Οι ερευνητές εξεπλάγησαν από την παρουσία πυκνής ατμόσφαιρας, δεδομένου ότι κάτω από αυτές τις ακραίες θερμοκρασίες τα περισσότερα αέρια θα είχαν διαρρεύσει στο διάστημα.

«Πρόκειται για έναν πλανήτη που δεν έπρεπε να υπάρχει» σχολίασε σε ανακοίνωση της ESA η Βίβιεν Παρμαντιέ του Παρατηρητηρίου Κυανής Ακτής στη Γαλλία, μέλος της ερευνητικής ομάδας. «Θα περιμέναμε ότι σε πλανήτες σαν κι αυτόν το άστρο θα είχε αφαιρέσει την ατμόσφαιρα και θα άφηνε πίσω μόνο γυμνά βράχια».

Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση η ατμόσφαιρα αποτελείται από ατμοποιημένα πυριτικά άλατα –το υλικό από το οποίο αποτελούνται η άμμος και το γυαλί- μαζί με ατμούς τιτανίου.

Το τιτάνιο συμπυκνώνεται ψηλά στην ατμόσφαιρα και σχηματίζει σύννεφα, όπως το νερό στη Γη, και δεν αποκλείεται να πέφτει σαν μεταλλική βροχή μέχρι την επιφάνεια.

«Πιστεύουμε ότι τα μεταλλικά σύννεφα μπορεί να βοήθησαν τον πλανήτη να επιζήσει» πρόσθεσε ο Σέρτζιο Χόγιερ του Εργαστηρίου Αστροφυσικής της Μασσαλίας. «Τα σύννεφα ανακλούν την ακτινοβολία και εμποδίζουν την υπερθέρμανση του πλανήτη».

«Επιπλέον, η περιεκτικότητα σε μέταλλα κάνει την ατμόσφαιρα πιο βαριά, οπότε είναι πιο δύσκολο να παρασυρθεί στο Διάστημα» είπε.

https://www.in.gr/

Τι συνέβη με τα επαίσχυντα σκίτσα παιδοφιλικού περιεχομένου - Ο Μ. Γρυπάρης που το κατήγγειλε ξεσπά

Τι συνέβη με τα επαίσχυντα σκίτσα παιδοφιλικού περιεχομένου - Ο Μ. Γρυπάρης που το κατήγγειλε ξεσπά

Σωτήρης ΣκουλούδηςΣωτήρης Σκουλούδης

Σάλος ξέσπασε την περασμένη εβδομάδα στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έπειτα από τη δημοσιοποίηση σκίτσων υποτιθέμενου «σκιτσογράφου», ο οποίος προωθεί εμφανώς τους βιασμούς παιδιών και την αιμομιξία.

 Ο υποτιθέμενος καλλιτέχνης προκαλεί τους χρήστες του διαδικτύου με τα αηδιαστικά σκίτσα του αποκαλώντας ταυτόχρονα «φασίστες» όσους τον κατακρίνουν!

Εκατοντάδες χρήστες έχουν εκφράσει την οργή και τον αποτροπιασμό τους, καλώντας την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία να παρέμβει και να δώσει τέλος σε αυτή την αθλιότητα.

Έτσι και έγινε, με τον εισαγγελέα να παρεμβαίνει και να ξεκινάει έρευνα για τα επίμαχα, φρικώδη παιδοφιλικά σκίτα.

Από τα προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να εργάζεται ως σκιτσογράφος σε εκδόσεις με κόμικ και οι απόψεις του να είναι κατά της θρησκείας, κατά των συνόρων και συμφωνεί με το να ντύνουν στα Pride την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού με LGBT χρώματα. Παράλληλα όπως καταγγέλουν χρήστες του διαδικτύου θα ήθελε να συνεχίζονται πορείες των μουσουλμάνων με το κοράνι στο χέρι, θέλει το κάψιμο της ελληνικής σημαίας και της Ακρόπολης και διάφορες άλλες ασυναρτησίες που αναρτά στο προφίλ του…

Το Newsbomb.gr επικοινώνησε με τον άνθρωπο που ανέδειξε αυτή την αθλιότητα, τον δημοσιογράφο και ιδιοκτήτη του «gameworld» Μάνο Γρυπάρη, ο οποίος πρόσφατα αποκλείστηκε από έκθεση κόμικ στην Κύπρο, διότι κάποιοι αντέδρασαν στις... πολιτικές του απόψεις περί της πατρίδας και της ελληνικής σημαίας! Στην ίδια έκθεση, και με 48 ώρες καθυστέρηση, αποκλείστηκε και ο σκιτσογράφος με το παιδοφιλικό περιεχόμενο, κι αυτό μόνο έπειτα από τον σάλο που προκλήθηκε...

Η υπόθεση θυμίζει αυτή του σκιτσογράφου Κωνσταντίνου Παππά, ο οποίος πρόσφατα αποκλείστηκε από έκθεση κόμικ στην Αθήνα, κι αυτό όχι για κάποιο... παιδοφιλικό περιεχόμενο -οι διοργανωτές έχουν την τάση να δείχνουν... ανοχή σε αυτού του τύπου την «τέχνη» (σε πάρα πολλά εισαγωγικά η λέξη), όχι όμως και στα κόμικ πατριωτικού περιεχομένου...

Ο Μάνος Γρυπάρης εξηγεί στο Newsbomb.gr τι συνέβη.

Newsbomb.gr: Κύριε Γρυπάρη, πως προέκυψε αυτό το θέμα; Καταρχάς για ποιον λόγο απέκλεισαν την εταιρεία σας από την εκθεση, δεδομένου ότι πρόσφατα είχατε ξανά συμμετάσχει ;

Μάνος Γρυπάρης: Για αρχή ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε. Εμείς ως GameWorld.gr συμμετέχουμε σε εκθέσεις εδώ και 17 χρόνια, από την ίδρυσή μας. Στα περίπτερά μας στις εκθέσεις παίζουμε games με τους αναγνώστες μας. Στην περίπτωση της Cyprus Comic Con αποκλειστήκαμε γιατί ο σκιτσογράφος Ηλίας Κυριαζής έβγαλε ανακοίνωση εναντίον μου απαιτώντας η Cyprus Comic Con να μας ακυρώσει. Στο προφίλ του στο Facebook με βάφτισε "ακροδεξιό" για τα βίντεο που ανεβάζω στα... προσωπικά μου social media. Δηλαδή απαιτείς να ακυρωθεί ένα ολόκληρο site από μία έκθεση που θα κατέβαινε για τελείως διαφορετικό λόγο, απλά επειδή δεν συμφωνείς πολιτικά με τον ιδιοκτήτη του. "Πολύ δημοκρατικό".

Από τα screenshots που έδειξε στον κόσμο εξέφρασε την αντίθεσή του στο ότι λέω τους παιδεραστές "Ανώμαλους", στο ότι κατηγορώ όσους στο Pride βάβουν τις εικόνες Παναγίας και Χριστού με LGBT χρώματα, ότι διαφωνώ με τις ποσοστώσεις της woke ατζέντας κτλ. Του απάντησα δημόσια στο προφίλ του "Για ποιο λόγο ακριβώς με θεωρείς ακροδεξιό; Δείξε μου παράδειγμα σε βίντεο που έχω ανεβάσει". Όποτε του απαντούσα μου έσβηνε τα σχόλια και μάλιστα με αποκάλεσε και "ζώο". Επειδή λοιπόν ο κύκλος του Ηλία Κυριαζή προέρχεται από άτομα της ακροαριστεράς, βγήκαν στη Facebook page της Cyprus Comic Con και στα προφίλ τους και ζητούσαν το ίδιο, χωρίς καν φυσικά να εξετάσουν το ποιος είμαι και ποιο είναι το μέσο μου.

Για ποιον λόγο σας κατηγορούν; Τα επιχειρήματα ποια είναι ακριβώς ;

Πολύ καλή η ερώτηση και μου δίνει την αφορμή να πω δύο πράγματα. Πρώτον το GameWorld.gr είναι το πρώτο σε επισκεψιμότητα gaming site, έχει 50.000 εγγεγραμμένα μέλη, 88.000 YouTube subscribers, μεγάλη παρουσία σε όλα τα social media και έχει συμμετάσχει ως χορηγός επικοινωνίας σε δεκάδες εκθέσεις. Επίσης έχει πραγματοποιήσει για 10 χρόνια στο ραδιόφωνο την εκπομπή Users, για 2,5 χρόνια είχαμε παρουσία στην τηλεόραση και στο YouTube, έχουμε παρουσία στις διεθνείς εκθέσεις E3, Gamescom και Tokyo Game Show ενώ από το 2009 μέχρι σήμερα δίνουμε τα βραβεία Game of the Year και Greek Game of the Year σε εταιρείες.

Είμαστε από τα πιο αγαπητά ελληνικά μέσα και communities και πάντοτε στα events που κατεβαίναμε ο κόσμος που μας γνώριζε έλεγε τα καλύτερα. Δεν έχω φτιάξει ένα όνομα και μια προσφορά στην ελληνική gaming δημοσιογραφία για να έρχεται ο Ηλίας Κυριαζής να με συκοφαντεί και να το καταστρέφει σε μία ημέρα. Δεύτερον, ως προς το ερώτημά σας για τις κατηγορίες, δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανένα διαδικτυακό troll να με αποκαλεί "ακροδεξιό", ορολογία που ταυτίζεται με τον ναζισμό και τον εθνικοσοσιαλισμό, λες και είμαι κανένα στέλεχος της Χρυσής Αυγής.

Όχι μόνο τολμάνε να το κάνουν μέχρι και σήμερα αλλά αποκαλούν όσους καταδίκασαν τα σκίτσα ως "ακροδεξιούς". Τους προειδοποίησα πολλές φορές. Θα έχουν την νομική απάντηση που τους αρμόζει για να τελειώνουμε μία και καλή. Τον ορισμό τον χρησιμοποιούν με το "έτσι θέλω" χωρίς κανένα απολύτως παράδειγμα. Και ειδικότερα, δεν δέχομαι από ακροαριστερά sites και κυκλώματα ακροαριστερής δημοσιογραφίας, για χάρη της πολιτικής τους ατζέντας, επειδή διαφωνώ με την woke ατζέντα και το μεταναστευτικό, να δέχομαι τέτοιο πόλεμο. Ουδέποτε δήλωσα μίσος ή υποκίνησα σε βία έναντι οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας.

Τα βίντεό μου είναι στο YouTube, ας πάνε να τα δούνε. Εκφράζω απόψεις που οποιοσδήποτε πολίτης σκέφτεται. Αν τους χαλάνε απόψεις όπως π.χ. ότι "Οι λαθρέμποροι και οι ΜΚΟ που συνεργάζονται για να μεταφέρουν παράνομους μετανάστες πρέπει να μπουν ισόβια γιατί δεν μπαίνει κανείς τους και εκείνοι να επιστρέψουν στις πατρίδες τους" τότε ας μας πούνε πρώτον από πότε νομιμοποιήθηκε η λαθρομετανάστευση, δεύτερον ποιο είναι το ποσοστό που θα δεχόντουσαν επί του πληθυσμού (διότι 15-20% δεν έχω δει σε άλλη χώρα) και τρίτον στα πόσα εκατομμύρια είναι το όριο των παράνομων μεταναστών που έχουν στο κεφάλι τους, μιας και σε μία νύχτα μπορούν αρκετές χώρες να γίνουν όπως η Γαλλία. Θα πρέπει να καταλάβουν επιτέλους ότι τα οφθαλμοφανή προβλήματα της κοινωνίας που θίγω κάνουν τους ίδιους ακραίους και όχι εμάς.

Πώς ανακαλύψατε τα επίμαχα σκίτσα του συγκεκριμένου σκιτσογράφου ; Για να τα βρήκατε εσείς, μήπως είναι διαθεσιμα παντού ;

Όταν μετά τις ανυπόστατες κατηγορίες του Ηλία Κυριαζή εναντίον μου ανεβάσαμε ένα άρθρο στο GameWorld.gr για την Cyprus Comic Con και το αδικαιολόγητο κόψιμο του μέσου μας, υπερασπιστήκαμε δημόσια την θέση μας και υποβάλαμε ερωτήματα προς τον κύριο Κυριαζή για όλα τα παραπάνω. Μεταξύ άλλον τον ρωτήσαμε "Από που κι ως που θεωρεί ότι οι παιδεραστές δεν είναι ανώμαλοι" όπως τους χαρακτήρισα σε βίντεο; Εκείνη τη στιγμή αναγνώστες μας είδαν την είδηση και άρχισαν να ανεβάζουν στο Twitter φωτογραφίες από τα κόμικς SubArt του Ηλία Κυριαζή τεύχη #2 και #3 με τα επίμαχα σκίτσα παιδοφιλίας και αιμομιξίας.

Βάλαμε αυτές τις φωτογραφίες στο άρθρο και κατακρίναμε την στάση του κυρίου Κυριαζή για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, αφού δήλωσε την αντίθεσή του με τον χαρακτηρισμό "Ανώμαλοι" που έκανα στους παιδεραστές. Στη συνέχεια βλέποντας το προφίλ του Ηλία Κυριαζή στο Twitter, βρήκαμε και άλλα σημαντικά μηνύματα, όπως το ότι παραδέχτηκε δημόσια ότι είχε δώσει ένα περιοδικό πορνό σε ένα 10χρονο αγόρι "επειδή του ζήτησε να του το αγοράσει" σύμφωνα με την δικαιολογία του. Τα σκίτσα πλέον δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ακόμα γιατί το Twitter έκλεισε πάρα πολλούς λογαριασμούς που δημοσίευαν τις φωτογραφίες και το βίντεο, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου. Τα συγκεκριμένα περιοδικά δεν τα έχω στην κατοχή μου γιατί δεν ασχολούμαι καν με κόμικς.

Για το ζήτημα επενέβη εισαγγελέας ενώ τα σκίτσα αυτά χαρακτηρίζονται ως υλικό παιδικής πορνογραφιας. Εσείς τι γνώμη έχετε , σχετικά με τα επιχειρήματα που προβάλλει ο σκιτσογράφος;

Τα σκίτσα αυτά απεικονίζουν παιδική πορνογραφία. Σαφώς και ο σκιτσογράφος δεν μπαίνει στην ίδια κατηγορία με έναν διακινητή υλικού φωτογραφιών παιδικής πορνογραφίας, αλλά ακόμα και ως εικόνες είναι σοκαριστικές. Ο σκιτσογράφος υπερασπίζεται την θέση του λέγοντας ότι "είχαν χαρακτήρα σατιρικό εμπνευσμένο από κόμικς παλιότερων δεκαετιών" και ότι τα έχει "αποκηρύξει".

Πρώτον δεν βλέπω τίποτα το σατιρικό σε αυτά τα σκίτσα. Δεν υπάρχει κάτι σατιρικό στο να απεικονίζεται ένας ηλικιωμένος γυμνός με ένα κοριτσάκι 7-8 χρονών που να δείχνουν ότι έχουν συνουσιαστεί, ούτε μία μητέρα να βάζει στραπόν στο γιο της και να τον τραβάει φωτογραφίες. Σάτιρα στην αιμομιξία και την παιδοφιλία δεν χωράει. Τα κόμικς τα βλέπει κάποιος και τα αηδιάζει. Όσο για τα επιχειρήματα του Ηλία Κυριαζή, εμάς μας είπαν αναγνώστες μας ότι το περιοδικό κυκλοφορεί προς πώληση μέχρι και σήμερα σε κάποια online shops. Δεν ξέρουμε αν και πότε σταμάτησε η κυκλοφορία του από τις εκδόσεις Giganto ή αν πωλείται ως μεταχειρισμένο.

Το περιοδικό ο κ. Κυριαζής είπε ότι πούλησε κάποια εκατοντάδες αντίτυπα. Αυτό θα πρέπει να το επιβεβαιώσει η εισαγγελία. Και υπάρχουν και ποινικές ευθύνες προς την εταιρεία ως προς το πότε το κυκλοφόρησε. Όσο για την δήθεν "αποκήρυξη" των σκίτσων, ρωτήσαμε κατ' επανάληψη να μας πει ο Ηλίας Κυριαζής ποια ημερομηνία αποκήρυξε τα σκίτσα στα social media και ακόμα δεν έχει απαντήσει. Ποτέ δεν τα αποκήρυξε. Ιούλιο του 2023 κυκλοφόρησαν στα social media, τώρα τα έμαθε όλη η Ελλάδα και τώρα τα αποκήρυξε.

Αν τα αποκήρυξε στο παρελθόν ας μας στείλει ένα link κάπου να δούμε ποια ημερομηνία και που τα αποκήρυξε. Ο μόνος τρόπος να τα αποκηρύξει με την μηχανή του χρόνου, είναι ένα site να φτιάξει ψεύτικο άρθρο με παρελθοντική ημερομηνία. Όσοι τον ξέρουν μου έχουν επιβεβαιώσει ότι ουδέποτε στο παρελθόν είχε δηλώσει δημόσια στο Internet ότι αποκηρύσσει τα σκίτσα αυτά.

Τέλος, να αναφέρω ότι υπάρχει εσκεμμένη προσπάθεια παραπληροφόρησης του Κυριαζή για την χρονολογία των σκίτσων. Ενώ όλοι έχουν δει ότι τα περιοδικά κυκλοφόρησαν το 2004, ο Κυριαζής δήλωσε δημόσια ότι έφτιαξε τα σκίτσα "25 χρόνια πριν" και έδωσε οδηγία στη σύντροφό του Νίκη Σπανού και στον Φοίβο Δεληβοριά με τον οποίο είχαν στενή συνεργασία, να πούνε το ίδιο. Κάποια μέσα δε αναπαρήγαγαν τα ίδια fake news του "25 χρόνια πριν". Δεν ξέρω πότε τα σχεδίασε αρχικά, αλλά δημοσιεύτηκαν το 2004 εν γνώση του. Δεν νοείται να προσπαθεί να συγκαλείψει κάτι τέτοιο με ψευδείς δηλώσεις. Δηλαδή φοβάται μην πιαστεί για κακούργημα επειδή τα κακουργήματα παραγράφονται στα 20 χρόνια; Η μήπως ότι δεν θα το καταλάβουμε; Τα δε ΜΜΕ γνωρίζουν καλά την χρονολογία των σκίτσων, έχουν λάβει δεκάδες emails και μηνύματα στα social media και συνεχίζουν την παραπληροφόρηση.

Πρόσφατα η Comic-Con στην Αθήνα απέκλεισε έναν σκιτσογράφο, τον Κωνσταντίνο Παππα, λόγω της θεματολογίας του που είχε να κάνει με… τους εθνικούς αγώνες. Αντίθετα μεχρι και τώρα υπερασπίζονται σθεναρά το μέλος του με το επίμαχο υλικό παιδικής πορνογραφιας που ελέγχει ο εισαγγελέας. Ποιοι αποφασίζουν τελικά και τι συμβαίνει στον χώρο των ελληνικών κόμικ;

Η ComicDom Athens απέκλεισε τον Κωνσταντίνο Παππά άδικα, αφού του εξαπέλυσαν έναν οχετό λάσπης για τα κόμικς του, όπως για παράδειγμα για την απεικόνιση της προπαγανδιστικής αφίσας του Ιωάννη Μεταξά, μέσω της οποίας "πουλούσαν" στον κόσμο ότι ο σκιτσογράφος είναι "ακροδεξιός", χωρίς να τον ενημερώσουν ότι έχει φτιάξει και σκίτσα με αριστερές προσωπικότητες, όπως ο Άρης Βελουχιώτης ή το συνέδριο του ΚΚΕ. Ήταν αναμενόμενο ότι θα έπαιρναν την θέση υπέρ του Ηλία Κυριαζή.

O χώρος των ελληνικών κόμικ έχει γεμίσει απ' ότι φαίνεται με άτομα τα οποία ενδιαφέρονται πρωτίστως να προβάλουν και να επιβάλουν την πολιτική τους ατζέντα και δευτερευόντως να προάγουν την τέχνη των κόμικς. Αλλιώς η ComicDom και η Cyprus Comic Con δεν θα απέκλειαν τον Κωνσταντίνο Παππά και εμένα αντίστοιχα. Φαντάζεστε κάθε έκθεση που δεν ήθελε κάποιον λόγω των δηλώσεών του στα social media να τον απέκλειε; Σκεφτείτε π.χ. να αποκλείονται δημοσιογράφοι και χορηγοί επικοινωνίας σε μία σοβαρή έκθεση όπως η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Τι φασισμός είναι αυτός; Και μάλιστα αριστερόστροφος όπως είχε πει ο Μίκης Θεοδωράκης.

Για να καταλάβει ο κόσμος την ακραία ιδεολογία τους, ακόμα και το ΚΚΕ δεν έχει πει ποτέ σε συνέδριό του: "Αποκλείουμε αυτόν τον δημοσιογράφο επειδή εκφράζει ακροδεξιές απόψεις". Είναι οι μόνοι που θέλουν να επιβάλουν την κουλτούρα cancel, το "Είσαι αντίθετος με εμάς, άρα σε ακυρώνουμε", ακριβώς γιατί πιστεύουν στην μητρική κουλτούρα αυτής, που έιναι η woke κουλτούρα. Η Comic Dom εκτέθηκε στα μάτια του κόσμου την πρώτη φορά, αποκλείοντας τον Παππά και επιτρέποντας την είσοδο στον σκιτσογράφο Tasmar που σχεδιάζει σκίτσα υποκίνησης σε βία, όπως αυτό του εαυτού του να κλωτσάει νεκροκεφαλή (δηλαδή να εύχεται θάνατο) σε όποιον υποστηρίζει μεταξύ άλλων την ΕΟΚΑ που επιχείρησε να απελευθερώσει την Κύπρο από την Αγγλοκρατία. Και απέκλεισε σκιτσογράφο που σχεδιάζει ήρωες του '21, ιστορικές μάχες και ιστορικά πρόσωπα. Ο δε κ. Ηλίας Κυριαζής (τον οποίο δεν γνώριζα μέχρι την 4η Ιουλίου) που γνώριζε πολύ καλά το χάος που δημιουργήθηκε με τον Παππά, θα έπρεπε να καταλάβει ότι θα διχάσει τον κόσμο ξανά με αυτά που βγήκε πρώτος και είπε δημόσια εναντίον μου, κάνοντας το θέμα πολιτικό.

Ο διχασμός της κοινωνίας των κόμικς και των games σε δύο στρατόπεδα έρχεται από ευθύνη της Comic Dom Athens, του Ηλία Κυριαζή και της Cyprus Comic Con αντίστοιχα. Αυτοί είναι που πρώτοι μας ακύρωσαν δημόσια. Η δε Cyprus Comic Con διαδίδει ψέματα στον κύκλο της μέχρι και σήμερα ότι μας απέκλεισε εμάς και τον Κυριαζή ταυτόχρονα. Τρίτη 4/7 μεσημέρι ο Ηλίας Κυριαζής ζήτησε την ακύρωση, Τετάρτη 5/7 πρωί στις 09:00 μας ακύρωσε η Cyprus Comic Con και η ακύρωση του Κυριαζή ήρθε Πέμπτη 7/7 μεσημέρι. Στις 16 ώρες εμείς, στις 48 ώρες ο Κυριαζής, όταν είχε βουήξει το πανελλήνιο. Και μέχρι λίγα λεπτά πριν την ακύρωση του Κυριαζή, στο site της Cyprus Comic Con ήταν κανονικά στη λίστα καλεσμένων, όπου αναγραφόταν το βιογραφικό του που έλεγε ότι "Ίδρυσε την ομάδα των κόμικς SubArt". Άρα οι ComicDom Athens και Cyprus Comic Con θα πρέπει να καταθέσουν επίσης στον εισαγγελέα για το αν είχαν δει στο παρελθόν τα επίμαχα σκίτσα.

Δεν νοείται σε εκθέσεις όπου υπάρχουν τόσα μικρά παιδιά να υπάρχει σκιτσογράφος που να έχει δημιουργήσει τέτοιου είδους πράγματα, ούτε να βγαίνει δημόσια και να μας κουνάει το δάχτυλο ότι "Οι παιδεραστές δεν είναι ανώμαλοι". Οι δύο εικόνες αυτές που δημιούργησε ο Ηλίας Κυριαζής έχουν αποτυπωθεί στο μυαλό μας για πάντα και επιτέλους θα πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι υπάρχουν και κάποιες απειροελάχιστες περιπτώσεις όπου το ρητό "Η τέχνη δεν έχει όρια" δεν πρέπει να ισχύει.

Καταλήγοντας να πω ότι στα 18 χρόνια που έχω το GameWorld.gr, με την ομάδα μου έχουμε καταφέρει να διαδώσουμε τα video games σε πολύ μεγάλο ποσοστό κόσμου. Έχουμε παρουσιάσει εκπομπές για games για 10 χρόνια σε ραδιοφωνικούς και 2,5 χρόνια σε τηλεοπτικούς σταθμούς και βέβαια έχουμε και ένα μεγάλο κανάλι στο YouTube. Πρώτη φορά λοιπόν μετά από 17 χρόνια βγαίνει ένας σκιτσογράφος και μετά μία έκθεση και ακυρώνουν το έργο ενός site γιατί δεν τους άρεσε η προσωπική άποψη που εκφράζω στα social media. Και βλέπω μάλιστα με λύπη ότι ορισμένοι δημοσιογράφοι που έχουν δουλέψει σε gaming sites τολμούν και παίρνουν το μέρος του σκιτσογράφου γιατί με βλέπουν ανταγωνιστικά, ενώ μέχρι και ο πρόεδρος του Game Developers Association Greece κ. Βασίλης Καραβασίλης έβγαλε μόνος του ανακοίνωση "εκ μέρους του συλλόγου" λίγες ώρες μετά την διαρροή σκίτσων του Κυριαζή, στην οποία παίρνει έμμεσα το μέρος του σκιτσογράφου!

Είπε μάλιστα ότι είμαι "εχθρικός στη διαφορετικότητα και πράξεις και λόγια τέτοιου είδους έρχονται σε αντίθεση με την πολυχρωμία και πολυφωνία της ανθρώπινης φύσης". Και όλα αυτά ενώ το GameWorld.gr είναι το μόνο ελληνικό μέσο που εδώ και 10 χρόνια μοιράζει κάθε χρόνο από ένα βραβείο σε ελληνική εταιρεία ανάπτυξης video games. Αυτές τις εταιρείες εκπροσωπεί ο κ. Καραβασίλης και αυτό είναι το "Ευχαριστώ" του.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι πέρα από τα κόμικς, η αντιπαράθεση πέρασε στα social media και μεταξύ των gamers. Αντί να καταδικάσουν όλοι τα συγκεκριμένα εμετικά σκίτσα βλέπουν το θέμα μόνο πολιτικά. Και είναι ντροπή που μόνο εξαιτίας προσωπικών πολιτικών πεποιθήσεων θέλουν να μηδενίσουν την αξία του έργου μας για μικροπολιτικά συμφέροντα.

https://www.newsbomb.gr/

10 ΠΑΡΑΞΕΝΑ και ΤΡΕΛΑ πράγματα στο ζωικό βασίλειο - Τα Καλύτερα Top10

10 ΠΑΡΑΞΕΝΑ και ΤΡΕΛΑ πράγματα στο ζωικό βασίλειο -


Ο κόσμος των ζώων είναι γενικά ένα πρακτικό μέρος. Στο κάτω κάτω, πρέπει να είσαι πρακτικός όταν προσπαθείς να επιβιώσεις... μπορεί εμείς οι άνθρωποι να έχουμε αναπτύξει διάφορες ικανότητες και υιοθετήσει διάφορες συμπεριφορές για να επιβιώσουμε, όμως τα ζώα μας ξαφνιάζουν και μας κερδίζουν σε αυτή τη μάχη.. στη μάχη των περίεργων, ανεξήγητων συμπεριφορών… Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε 10 παράξενα και τρελά πράγματα που συμβαίνουν στο ζωικό βασίλειο..

Τα Καλύτερα Top10

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2023

O Βασίλης Μιχαηλίδης και ο έρωτας με την Ευγενία Μπαρτζίλη – Μικρό ιστορικό

 O Βασίλης Μιχαηλίδης και ο έρωτας με την Ευγενία Μπαρτζίλη – Μικρό ιστορικό

Ο Βασίλης Μιχαηλίδης έζησε στην Λάρνακα για 9 χρόνια περίπου, από 1868 ως το 1877.

Εκεί γνώρισε ένα από τους πρώτους του έρωτες, την Ευγενία Μπαρτζίλη, γόνο καθολικής οικογένειας από την Φλωρεντία, όπου σύμφωνα με τον Γιάννη Λεύκη, ευχαριστιόταν να φλερτάρει τον Βασίλη, όπως και άλλους.

Για αυτή θα γράψει κάποια ποιήματα όπως το Το σίγαρον, Το Αεράκι αλλά και την Ανεράδα, σύμφωνα με κάποιους μελετητές.

Η ίδια, θα παντρευτεί ένα πλούσιο έμπορα και θα φύγει από το νησί αργότερα.

Το σίγαρον

Ω δροσερόν μου σίγαρον! Τις σ’ έδωκεν την δρόσον;
Τις σ’ έδωκεν την δύναμην και με δροσίζεις τόσον;
Μην έλαβες την δύναμην εκ των κομψών δακτύλων,
οπόταν σε συνέθλιβον και σ’ έκαμναν στρογγύλον;
Την δρόσον μήπως σ’ έδωκε με ένα ασπασμόν της
η γλώσσα, ήτις σ’ έβρεξε με το γλυκύ υγρόν της;
Μήπως κανένα μυστικόν σε είπε και γνωρίζεις
κι οπόταν με τα χείλη μου σε πίννω ψιθυρίζεις;
Ειπέ το, σίγαρόν μου, πριν ολοτελώς σε καύσω,
αν είν’ ωραίον να χαρώ, αν είν’ κακόν να κλαύσω!

Το αεράκι

Αεράκι που μεσ’ τούτη την νυκτερινή γαλήνη,
παίζεις κι έρχεσαι μονάχα απ’ εκεί που είν’ εκείνη,
πού την ηύρες τόσην δρόσο;
Πού την ηύρες τόση χάρη και μοσχιές μυρίζεις τόσο;
Μήπως σαν την είχες λούσει, πήρες από την οσμήν της;
Μήπως εις το πέρασμά σου άρπαξες καμιάν πνοήν της;
Πώς δεν άρπαξες ακόμα
και μιαν λέξην να με φέρεις απ’ το τρυφερό της στόμα;

 

 

https://perithorio.com/

Χρήστος Καπερώνης: Από την ιστορική «Ελευθεροτυπία» στο περίπτερο της Μακρινίτσας

  Χρήστος Καπερώνης: Από την ιστορική «Ελευθεροτυπία» στο περίπτερο της Μακρινίτσας Ακούστε το άρθρο «Δεν θα γυρνούσα στην Αθήνα ούτε για ασ...