Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 4 Μαΐου 2021

Μνήμες στο χρόνο-Η ιστορία του τελευταίου θανατοποινίτη στην Ελλάδα

 Μνήμες στο χρόνο-Η ιστορία του τελευταίου θανατοποινίτη στην Ελλάδα

Μνήμες στο χρόνο-Η ιστορία του τελευταίου θανατοποινίτη στην Ελλάδα

Πάσχα του 1967, ο Βασίλης Λυμπέρης, επισκέφτηκε τον πατέρα του στο νοσοκομείο που νοσηλευόταν, ύστερα από έμφραγμα. Στον ίδιο θάλαμο βρισκόταν και ο κύριος Μάρκου, όπου σε καθημερινή βάση τον επισκεπτόταν η κόρη του Βασιλική. Μόλις ο Βασίλης αντίκρισε τη Βασιλική, ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς παντρεύτηκαν και λίγους μήνες μετά, έφεραν στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι.

Το πρώτο διάστημα η ζωή τους κυλούσε όμορφα, αλλά η απώλεια της δουλειάς του Βασίλη άρχισε να δημιουργεί τα πρώτα σύννεφα. Εγκαταστάθηκαν στο σπίτι των γονιών της Βασιλικής για να μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά και όσο περνούσε ο καιρός και ο Βασίλης ήταν χωρίς δουλειά, η οικονομική στήριξη ερχόταν μόνο από τους γονείς της. Οι προστριβές δεν άργησαν να έρθουν, καθώς -όπως περιέγραφε εκείνος- η πεθερά του ανακατευόταν σε όλα, σε αντίθεση με τον πεθερό του, για τον οποίο ο Λυμπέρης έτρεφε βαθιά εκτίμηση.

Έπειτα από την πώληση ενός οικοπέδου της Βασιλικής, ο Λυμπέρης ανοίγει ένα κατάστημα με μπαταρίες. Δεν τα καταφέρνει όμως και έπειτα από λίγο καιρό αναγκάζεται να βάλει “λουκέτο”. Αυτή η εξέλιξη σε συνδυασμό με τον θάνατο του πεθερού του, δημιουργεί περισσότερα προβλήματα και προστριβές στο ζευγάρι. Ο Λυμπέρης θα αρχίσει να κάνει μεροκάματα όπου μπορεί, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που αναγκάζονται να δανειστούν χρήματα για να ζήσουν. Η Βασιλική θέλει να βοηθήσει, αλλά μένει και πάλι έγκυος.

Ο Λυμπέρης έπειτα από πιέσεις, και με το πρόσχημα του νέου παιδιού, πείθει την πεθερά του να πουλήσει ένα ακόμη οικόπεδο, μέρος των χρημάτων του οποίου, φρόντισε να επενδύσει σε… νέο αυτοκίνητο. Μετά τη γέννηση και του δεύτερου παιδιού, η ρήξη στις σχέσεις του ζευγαριού έγινε οριστική, αφού ο Λυμπέρης ερωτεύτηκε την Μαρία Γκίκα. Η Βασιλική το έμαθε τυχαία από ένα τηλεφώνημα και εκείνος δεν το αρνήθηκε, δηλώνοντας μάλιστα πως θέλει να την παντρευτεί. Τότε ήταν που έφυγε οριστικά και από το σπίτι.

“Λίγες μέρες αργότερα, ήρθε πάλι και μου ζήτησε να τον συγχωρέσω και πως η Μαρία Γκίκα ήταν πλέον παρελθόν” έγραφε η Βασιλική στο ημερολόγιό της.

Την Παραμονή των Χριστουγέννων του 1971, ο Λυμπέρης αγόρασε μερικά δώρα και πήγε στο σπίτι για να επισκεφθεί τη γυναίκα και τα παιδιά του. Η πεθερά του όμως δεν του επέτρεψε να μπει, με αποτέλεσμα να τα δει για λίγο μέσα στο αυτοκίνητο. Το δικαστήριο για το διαζύγιο είχε ήδη οριστεί για της 18 Ιανουαρίου.

Εκείνες τις μέρες, παίζοντας χαρτιά σε μια λέσχη, γνωρίζει τον Παύλο Αγγελόπουλο, όπου και του εκμυστηρεύεται τα προβλήματά του, κατηγορώντας την πεθερά του, Αντιγόνη Μάρκου, για τα προβλήματα με τη γυναίκα του, λέγοντας πώς “της έβαζε συνέχεια λόγια”“Η μόνη λύση είναι να τη βγάλω από τη μέση” έλεγε στον φίλο του και έτσι ζήτησε τη βοήθειά του. Ο Αγγελόπουλος στην αρχή ήταν αρνητικός, αλλά τελικά πείθεται με αντάλλαγμα ένα αυτοκίνητο και ενημερώνει και τον ξάδελφό του Θεόδωρο Καπρέτσο, καθώς θα χρειαζόταν την βοήθεια ενός ακόμη ατόμου.

Στις 4 Ιανουαρίου, ο Λυμπέρης θα τους συναντήσει σε μια ταβέρνα, όπου εκεί επανέλαβαν το σχέδιό τους. Είχε άλλωστε προμηθευτεί μπιτόνια με βενζίνη. Καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και φεύγουν από την ταβέρνα. Ο Παύλος Αγγελόπουλος θα πει αργότερα σε μια συνέντευξη πως “αν δεν υπήρχε το ποτό, δεν θα γινότανε αυτή η καταστροφή”.

Στο δρόμο, ο Αγγελόπουλος δειλιάζει και εκφράζει το φόβο του μήπως εκτός από την πεθερά του Λυμπέρη, βρίσκονται στο σπίτι η γυναίκα και τα παιδιά του. Εκείνη τη στιγμή σταμάτησαν σε ένα περίπτερο και τηλεφώνησαν στο σπίτι. Σήκωσε το τηλέφωνο η πεθερά του. “Θέλω να έρθω να δω τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου” της είπε. Και του απαντάει “Δεν είναι εδώ. Λείπουνε στο Πέραμα. Θα έρθουν μετά από πέντε μέρες” και έτσι αφού βεβαιώνονται, συνεχίζουν με το σχέδιό τους.

Μόλις έφτασαν, ο Λυμπέρης με τον Αγγελόπουλο μπήκαν στο σπίτι και ο Καπρέτσος έμεινε έξω να κρατάει “τσίλιες”. Ακροπατώντας προχώρησαν στο εσωτερικό. Ο Αγγελόπουλος έλαβε εντολή να μπει μέσα σε ένα δωμάτιο. Εκεί υπήρχε μια κούνια, όπου κοιμόταν γαλήνια ο μικρός γιος του Λυμπέρη. Στα γρήγορα ο Αγγελόπουλος άδειασε τον κουβά και το περιεχόμενο του ήταν διάσπαρτο σε όλο το δωμάτιο. Το σπίρτο άναψε, η φωτιά ξέσπασε ακαριαία και συνοδεύτηκε από έναν έντονο κρότο.

Την ίδια στιγμή, ο Λυμπέρης έμπαινε στο δωμάτιο της γυναίκας του Βασιλικής. Μαζί της κοιμόταν η κόρη τους. Ο κρότος που ακούστηκε από την φωτιά στο δωμάτιο της πεθεράς του, ξύπνησε την σύζυγό του και την μικρή Παναγιώτα που άρχισε να κλαίει. Με τα μάτια μισάνοιχτα η άτυχη Βασιλική είδε τον εν διαστάσει σύζυγό της να σκορπίζει τη βενζίνη στο πάτωμα και να ανάβει ένα σπίρτο. Όρμησε αμέσως επάνω του, ουρλιάζοντας “Τι κάνεις; Είναι και τα παιδιά σου εδώ!”. Εκείνος σάστισε, δεν φανταζόταν πως ήταν η Βασιλική και τα παιδιά μέσα στο σπίτι.

Κάποιο τζάμι ακούστηκε να διαλύεται, ενώ οι φωνές της πεθεράς του έσπαγαν τη σιγαλιά της νύχτας. Έσπρωξε την γυναίκα του στο κρεβάτι, άναψε ένα σπίρτο ακόμη και το πέταξε πάνω στη βενζίνη. Εκείνες έκαναν μια προσπάθεια να βγουν από το δωμάτιο. Ο Λυμπέρης τις έσπρωξε προς τις φλόγες. Εκείνη προσπάθησε να φτάσει το τηλέφωνο. Τον εξόργισε. Την έριξε κάτω και την πάτησε στο στήθος για να μην μπορεί να κουνηθεί. Εκείνη τη στιγμή ο Αγγελόπουλος αντιλήφθηκε ότι ήταν τα παιδιά στο σπίτι. Τα ουρλιαχτά και η μυρωδιά της καμένης σάρκας χτύπησαν κόκκινο στο ποτισμένο με αλκοόλ μυαλό του. Άρπαξε τον τρίτο κουβά βενζίνης που είχαν μαζί τους και τον έριξε προς τον Λυμπέρη. Εκείνος τραβήχτηκε γρήγορα, με αποτέλεσμα να έχει ελαφρά εγκαύματα στο πρόσωπο.

Φεύγοντας, κλείδωσαν και την εξώπορτα. Την στιγμή που απομακρύνονταν από την περιοχή, το σπίτι είχε τυλιχτεί στις φλόγες. Τρείς άνθρωποι κείτονταν ήδη νεκροί, αλλά η Βασιλική ανέπνεε ακόμα. Το άλλοθι των δραστών ήταν συμφωνημένο. Έπαιζαν χαρτιά στο δωμάτιο του Λυμπέρη, αυτό θα έλεγαν.

Τα ξημερώματα της 5ης Ιανουαρίου, ο 30χρονος Αντώνης Στρογγυλούδης περνώντας έξω από την μονοκατοικία, θα δει καπνούς να βγαίνουν από το σπίτι. Μαζί με έναν γείτονα έσπρωξαν την πόρτα. Το θέαμα που αντίκρισαν ήταν φρικτό. Τέσσερα κορμιά κείτονταν στο πάτωμα. Η 55χρονη Αντιγόνη Μάρκου, η 3χρονη Παναγιώτα και ο ενός έτους Γιωργάκης ήταν νεκροί. Όμως η Βασιλική ανέπνεε ακόμα. Η Βασιλική μεταφέρεται στο νοσοκομείο. Θα αντέξει μόλις είκοσι ώρες. Πριν “φύγει” από τη ζωή θα προλάβει να μιλήσει σε μια θεία της “Αυτός μας έκαψε! Αυτός μας έριξε βενζίνη και ύστερα έβαλε φωτιά! Ο κακούργος το έκανε για να μας εκδικηθεί, γιατί δεν θέλαμε να πουλήσουμε τα κτήματά μας και να του δώσουμε τα λεφτά να τα φάει. Αυτός ο κακούργος έκαψε τα παιδιά μας!”.

Ο Λυμπέρης όταν ερωτήθηκε αρχικά για το συμβάν, είπε ότι βρισκόταν στο δωμάτιό του, ενώ τα εγκαύματά του υποστήριξε ότι έγιναν την ώρα που έψηνε καφέ και έσκασε το γκαζάκι. Μετά τις αποκαλύψεις της γυναίκας του όμως αναγκάστηκε να ομολογήσει. Υποστήριξε μάλιστα ότι ήθελε απλά να φοβίσει την πεθερά του για να σταματήσει να ανακατεύεται στην ζωή του ζευγαριού. Όμως η γυναίκα του λίγο πριν ξεψυχήσει, θα υποστηρίξει ότι ήθελε τα χρήματά της για να τα “φάει με την φιλενάδα του”. Μάλιστα, θα περιγράψει “Ξεμυαλίσθηκε και άρχισε να λέει πως δεν του έφταναν τα λεφτά. Έλεγε πως χρωστούσε τάχα φόρους στην εφορία. Έτσι μας τραβούσε χρήματα και η καημένη η μητέρα μου πλήρωνε. Τι να κάνει; Μα το κακό παράγινε. Πάντα ήταν χρεωμένος!”.

Ο Βασίλης Λυμπέρης και ο Παύλος Αγγελόπουλος κατηγορούνταν για τέσσερις δολοφονίες εκ προθέσεως ιδιαζόντως ειδεχθείς και διακεκριμένη φθορά δια πυρός. Ο Θεόδωρος Καπρέτσος για απλή συνεργεία και στις δύο πράξεις, ενώ ο Θανάσης Σταμάτης, ο άνθρωπος στον οποίο έδωσαν τα ρούχα τους μετά τη φωτιά, για υπόθαλψη εγκληματία.

Ο εγκληματικός χαρακτήρας του Λυμπέρη που προϋπήρχε, τελειοποιήθηκε με την εγκατάστασή του στην πανσιόν της οδού Σωνιέρου και με τον έρωτά του προς τη Μαρία Γκίκα. Δύο  συνεπώς είναι τα κίνητρά του, να κληρονομήσει την σύζυγό του (πριν βγει το διαζύγιο) και να παντρευτεί τη Μαρία. Το έγκλημα διαπράχθηκε εν γνώση του Λυμπέρη, ότι όλοι βρισκόντουσαν μέσα στο σπίτι.

Μια 45λεπτη διάσκεψη του δικαστηρίου το πρωινό της 7ης Μάϊου ήταν αρκετή για την ετυμηγορία. “Τετράκις εις θάνατον” είναι η ποινή για τους Λυμπέρη και Αγγελόπουλο, ενώ σε τέσσερις φορές ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκε ο Καπρέτσος και σε τρία έτη ο Σταμάτης για απόκρυψη της εγκληματικής δράσης των άλλων τριών.

Τα ξημερώματα της 25ης Αυγούστου και ύστερα από την κράτησή του στις φυλακές Αλικαρνασσού, ο Λυμπέρης θα επιβιβαστεί στο όχημα που τον μετέφερε στο τόπο της εκτέλεσης, το πεδίο βολής της Σχολής Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού. Η θανατική ποινή δια τουφεκισμού προϋποθέτει εθελοντές. Έτσι, το προηγούμενο απόγευμα ο διοικητής της ΣΕΑΠ απευθύνθηκε στους στρατιώτες και αφού περιέγραψε γλαφυρά το έγκλημα του Λυμπέρη, αναζήτησε τους πρόθυμους. Τριάντα στρατιώτες βγήκαν μπροστά και επελέγησαν δώδεκα.

Η διαδικασία βάση του νόμου, απαιτούσε ένα στρατιωτικό απόσπασμα αποτελούμενο από 12 άνδρες, αλλά μόνο τα έξι τουφέκια θα έπρεπε να έχουν κανονικές σφαίρες, προκειμένου κανείς να μην γνωρίζει με σιγουριά ποιοι σκότωσαν. 

Το παράγγελμα “πυρ” ακολούθησαν πυροβολισμοί, που γάζωσαν το σώμα του Βασίλη Λυμπέρη.

Για την ίδια μέρα είχε ορισθεί και η εκτέλεση του Παύλου Αγγελόπουλου στην Κέρκυρα. Όμως ο δικτάτορας Παπαδόπουλος του έδωσε χάρη λόγω του νεαρού της ηλικίας του, αφού την στιγμή τέλεσης της δολοφονίας δεν είχε κλείσει τα 18 του χρόνια. Μετά την πτώση της χούντας, η εσχάτη των ποινών μετατράπηκε σε ισόβια και ο Αγγελόπουλος στα μέσα της δεκαετίας του ’90 αποφυλακίστηκε.

Ο Βασίλης Λυμπέρης ήταν ο τελευταίος θανατοποινίτης που εκτελέστηκε στην Ελλάδα. 

 

*Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται δημοσιεύματα των εφημερίδων “Έθνος”  “Μακεδονία” και “Ριζοσπάστης”, ενώ η εφημερίδα “Σημερινά” με ρεπορτάζ του Νίκου Γερακάρη είχε πρωτοστατήσει τότε στην κάλυψη του γεγονότος.

 

Επιμέλεια κειμένου: Χρύσα Αβραμίδου

https://gynaikaeimai.com/

 

Ο τάφος του Ιησού είναι ζωντανός --- Σύντομο απόσπασμα από το «Στα Βήματα του Ιησού» της Σοφίας Κιόρογλου

 Σύντομο απόσπασμα από το «Στα Βήματα του Ιησού» της Σοφίας Κιόρογλου

Ο τάφος του Ιησού είναι ζωντανός


Το πρώτο πράγμα που εξέπληξε τους εργάτες ήταν το «γλυκό άρωμα» που μύριζαν καθώς πλησίαζαν στον τάφο. Η μυρωδιά θυμίζει την λουλουδάτη μυρωδιά που συχνά αναφέρεται σε αρχαίες πηγές που περιγράφουν τις εμφανίσεις των αγίων, συμπεριλαμβανομένης της Αγίας Θεοτόκου.

Οι εργαζόμενοι ανέφεραν επίσης ότι ορισμένες ηλεκτρονικές συσκευές που βρίσκονται γύρω από τον τάφο άρχισαν να αποτυγχάνουν ανεξήγητα. Μερικά από αυτά αποδείχθηκαν εντελώς σπασμένα.

Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο στο: https://payhip.com/b/y3Zt

Η μαρτυρία του Ορθόδοξου
Πατριάρχη Διόδωρου για την Αγία Φωτιά


«Μπαίνω στον τάφο και γονατίζω με άγιο φόβο μπροστά
στο μέρος όπου ο Χριστός βρισκόταν μετά το θάνατό Του και
όπου αναστήθηκε από τους νεκρούς… (αφηγείται ο
Ορθόδοξος Πατριάρχης Διόδωρος). Βρίσκω τον τρόπο μου
μέσα από το σκοτάδι προς τον εσωτερικό θάλαμο 
στον οποίο πέφτω στα γόνατά μου. Εδώ λέω ορισμένες
προσευχές που μας έχουν παραδοθεί

μέσα στους αιώνες και, αφού τους είπα,
περιμένω. Μερικές φορές μπορεί να περιμένω λίγα λεπτά, αλλά

Συνήθως το θαύμα συμβαίνει αμέσως
αφού έχω κάνει τις προσευχές. Από τον πυρήνα του

πολύ πέτρα πάνω στην οποία ο Ιησούς έβαλε ένα αόριστο φως

χύνεται έξω. Συνήθως έχει μπλε απόχρωση, αλλά το χρώμα
μπορεί να αλλάξει και να πάρει πολλές διαφορετικές αποχρώσεις. Το

δεν μπορεί να περιγραφεί με ανθρώπινους όρους. Το φως
ανεβαίνει από την πέτρα καθώς η ομίχλη μπορεί να βγει από μια
λίμνη - μοιάζει σχεδόν σαν η πέτρα να καλύπτεται από
ένα υγρό σύννεφο, αλλά είναι φως. Αυτό το φως κάθε χρόνο
συμπεριφέρεται διαφορετικά. Μερικές φορές καλύπτει μόνο την
πέτρα, ενώ άλλες φορές δίνει φως σε ολόκληρο τον
τάφο, έτσι ώστε οι άνθρωποι που στέκονται έξω από τον
τάφο και το κοιτάζουν να το βλέπουν γεμάτο με φως.
Το φως δεν καίει - δεν είχα
καεί τα γένια μου όλα τα δεκαέξι χρόνια ήμουν
Πατριάρχης στην Ιερουσαλήμ και έλαβα την
Αγία Φωτιά. Το φως έχει διαφορετική συνοχή
από την κανονική φωτιά που καίει σε μια λάμπα λαδιού… Σε ένα
σε κάποιο σημείο το φως ανεβαίνει και σχηματίζει μια στήλη
στην οποία η φωτιά είναι διαφορετικής φύσης, έτσι ώστε
να μπορώ να ανάψω τα κεριά μου από αυτό. Όταν
λοιπόν έχω λάβει τη φλόγα στα κεριά μου, πηγαίνω

έξω και δώστε τη φωτιά πρώτα στο Αρμενικό Πατριαρχείο
και μετά στον Κοπτικό. Στη συνέχεια δίνω το

φλόγα σε όλους τους ανθρώπους που είναι παρόντες στην Εκκλησία. "

Ενώ ο πατριάρχης βρίσκεται μέσα στο παρεκκλήσι, γονατίζει
μπροστά από την πέτρα, υπάρχει σκοτάδι αλλά πολύ μακριά

από τη σιωπή έξω. Κάποιος ακούει ένα αρκετά δυνατό
μουρμουρητό, και η ατμόσφαιρα είναι πολύ τεταμένη.

Όταν ο Πατριάρχης βγαίνει με τα δύο
κανάλια αναμμένα και να λάμπουν λαμπρά στο σκοτάδι, α

Ο βρυχηθμός του ιωβηλαίου ακούγεται στην Εκκλησία.
Το Άγιο Φως δεν διανέμεται μόνο από το

Αρχιεπίσκοπος, αλλά λειτουργεί και από μόνο του. Εκπέμπεται
από τον Άγιο Τάφο με απόχρωση εντελώς
διαφορετική από εκείνη του φυσικού φωτός. Λάμπει,

αναβοσβήνει σαν αστραπή, πετάει σαν περιστέρι γύρω από
τη σκηνή του Αγίου Τάφου και ανάβει
τα φωτισμένα λάμπες ελαιολάδου που κρέμονται μπροστά
του. Στροβιλίζεται από τη μία πλευρά της εκκλησίας στην
άλλη. Μπαίνει σε μερικά από τα παρεκκλήσια μέσα στην
εκκλησία, όπως για παράδειγμα το παρεκκλήσι του Γλυκού
(σε υψηλότερο επίπεδο από τον Ιερό Τάφο) και

ανάβει τους μικρούς λαμπτήρες. Φωτίζει επίσης τα
κανάλια ορισμένων προσκυνητών. Στην πραγματικότητα υπάρχουν μερικά

πολύ ευσεβείς προσκυνητές που, κάθε φορά που παρευρεθούν σε
αυτήν την τελετή, παρατήρησαν ότι τα κεριά τους ανάβουν

από μόνοι τους! Το θεϊκό του φως παρουσιάζει επίσης
κάποιες ιδιαιτερότητες: Μόλις εμφανιστεί έχει ένα

μπλε απόχρωση και δεν καίει. Κατά τα πρώτα σημεία
της εμφάνισής του, εάν αγγίζει το πρόσωπο, ή

το στόμα ή τα χέρια, δεν καίει. Αυτό
είναι απόδειξη της θεϊκής και υπερφυσικής του προέλευσης. Πρέπει
επίσης να λάβουμε υπόψη ότι το Άγιο

Το φως εμφανίζεται μόνο με την επίκληση ενός
Ορθόδοξου Αρχιεπισκόπου.

ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΩΡΑΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΡΙΚΑ. Τώρα διατίθεται σε ψηφιακή μορφή μέσω: https://payhip.com/b/y3Zt


https://sofiakioroglou.wordpress.com/


Δραματική προειδοποίηση από τη NASA: Δεν θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε τη σύγκρουση τεράστιου αστεροειδούς με τη Γη

Δραματική προειδοποίηση από τη NASA: Δεν θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε τη σύγκρουση τεράστιου αστεροειδούς με τη Γη


Σύμφωνα με άσκηση προσομοίωσης της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας, σε διάστημα έξι μηνών από τον εντοπισμό του αστεροειδούς είναι σχεδόν βέβαιο, με τις υφιστάμενες τεχνολογίες, να μην μπορεί να αποτραπεί η πρόσκρουση

Τον κώδωνα κρούουν οι επιστήμονες της NASA καθώς διατείνονται ότι  τεράστιος αστεροειδής, κινούμενος  με τη δύναμη πυρηνικής βόμβας, θα μπορούσε να καταστρέψει  κομμάτι της Ευρώπης.

Την περασμένη εβδομάδα, η NASA πραγματοποίησε άσκηση προσομοίωσης για να γίνει καλύτερα αντιληπτό πώς αστεροειδής που βρίσκεται 35 εκατομμύρια μίλια μακριά από τη Γη θα μπορούσε να «χτυπήσει» σε έξι μήνες.



Ο υποθετικός αστεροειδής, που ονομάζεται 2021PDC, «εντοπίστηκε» για πρώτη φορά στις 19 Απριλίου και καθ 'όλη τη διάρκεια της άσκησης, οι επιστήμονες σχεδίαζαν πώς να αποτρέψουν το χτύπημα στον πλανήτη μας, μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.

42522712-9537803-image-a-1_1620059999965


Ύστερα από σειρά μελετών πάνω στο θέμα της πρόσκρουσης, Αμερικανοί και Ευρωπαίοι επιστήμονες αποφάσισαν ότι καμία από τις υφιστάμενες τεχνολογίες δεν μπορεί να εμποδίσει τον αστεροειδή να συγκρουστεί με τη Γη.

Η ομάδα επιστημόνων χρειάστηκε περίπου 184 ημέρες για να προσδιορίσει την περιοχή της σύγκρουσης.

«Αν βρεθούμε αντιμέτωποι με το υποθετικό σενάριο του 2021PDC, στην πραγματική ζωή, δεν θα είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε κανένα διαστημικό σκάφος σε τόσο σύντομο  χρονικό διάστημα με τις δυνατότητες που υπάρχουν», δήλωσαν οι συμμετέχοντες στην άσκηση.

Η άσκηση διήρκεσε τέσσερις ημέρες, ενώ διεξήχθη σαν να επρόκειτο για πραγματική παγκόσμια απειλή.

Η 26η Απριλίου, ήταν η πρώτη ημέρα, κατα την οποία αναπτύχθηκαν δύο σενάρια, ως μερος σχεδίου σύμφωνα με το οποίο είτε θα καταστρεφόταν ο  διαστημικός βράχος  είτε θα δεχόταν χτύπημα στη διαδρομή του προς τη Γη.

Η δεύτερη ημέρα της άσκησης εκτυλίχθηκε στις 2 Μαΐου. Σε αυτήν οι αστρονόμοι εστίασαν στην τροχιά του αστεροειδούς και στις συνέπειες της σύγκρουσης, συλλέγοντας δείγματα από τα δεδομένα του 2014, τότε που ο αστεροειδής είχε βρεθεί σε πολύ κοντινή απόσταση από τη Γη

Την τρίτη ημέρα, στις 30 Ιουνίου, οι επιστήμονες προετοιμάζονται για τις επιπτώσεις.

Η τελευταία ημέρα, στις 14 Οκτωβρίου, εκτυλίχθηκε μόλις έξι ημέρες πριν από την υποθετική πρόσκρουση.

https://www.protothema.gr/



Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

Γιατί χρειάζεστε ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο

 

Γιατί χρειάζεστε ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο



από Kally

Ένα καλογραμμένο βιογραφικό δεν είναι ο μόνος τρόπος για να εκφράσετε τις δυνατότητές σας στους μελλοντικούς εργοδότες σας. Σήμερα, τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια γίνονται πολύ δημοφιλή στην παρουσίαση του βιογραφικού του σε πιθανούς εργοδότες. Όμως, ενώ οι άνθρωποι λένε ότι τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια λειτουργούν μόνο για εκείνους στη δημιουργική βιομηχανία, τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια μπορούν να λειτουργήσουν για οποιονδήποτε.

Δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι; Εδώ είναι πέντε εξαιρετικοί λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο:

Πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την εργασία σας

Τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση της δουλειάς και της επωνυμίας σας. Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, μπορείτε να ανεβάσετε περιεχόμενο που σχετίζεται με το ιστορικό εργασίας σας. Θα μπορούσε να είναι μια φωτογραφία του βραβείου σας, ένα απόσπασμα του μυθιστορήματός σας ή μια εικόνα της τέχνης σας. Οι διαδικτυακοί ιστότοποι χαρτοφυλακίου μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να ταιριάζουν στο περιεχόμενό σας και όταν τελειώσετε, μπορείτε να το μοιραστείτε αμέσως με τον κόσμο.

Αυξάνει τις πιθανότητες απασχόλησής σας

Η χρήση ενός διαδικτυακού χαρτοφυλακίου βελτιώνει επίσης τις πιθανότητές σας για εργασία που ζητάτε. Οι εργοδότες θέλουν να πάρουν εργαζόμενους που έχουν φανταστικά ιστορικά και μπορούν να αποφέρουν αποτελέσματα.

Με το χαρτοφυλάκιό σας, θα έχουν μια σαφή ιδέα για τις δυνατότητές σας, την προσωπικότητα και την ηθική εργασίας σας. Μπορείτε επίσης να επιδείξετε την ευελιξία της εργασίας σας με το περιεχόμενο που μοιράζεστε στο χαρτοφυλάκιό σας.

Παρέχει ευελιξία

Όταν χρησιμοποιείτε ένα παραδοσιακό βιογραφικό, είστε πολύ περιορισμένοι σε αυτό που μπορείτε να δείξετε στον εργοδότη. Ένα μακρύ βιογραφικό μπορεί εύκολα να τα απενεργοποιήσει κατά τον έλεγχο του προφίλ σας.

Με το σχεδιασμό του διαδικτυακού χαρτοφυλακίου, μπορείτε να δείξετε αποτελεσματικά και αποτελεσματικά την προσωπικότητά σας. Μπορείτε επίσης να το ενημερώσετε όταν έχετε κάτι νέο για να συμβαδίσετε με τη δυναμική της αγοράς εργασίας.

Βελτιώνει τη δικτύωση

Τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερους εργοδότες από ένα παραδοσιακό βιογραφικό. Μόλις το χαρτοφυλάκιό σας είναι online, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι εργοδότες να έχουν πρόσβαση στο προφίλ σας μέσω μηχανών αναζήτησης. Εάν εντυπωσιαστεί, θα επικοινωνήσουν αμέσως μαζί σας!

Τα διαδικτυακά χαρτοφυλάκια μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν στο δίκτυο κοινοποιώντας συνδέσμους στο χαρτοφυλάκιό σας και επιτρέποντας σε άλλους να τα μοιράζονται.

Σας επιτρέπει να αναστοχαστείτε ευκολότερα

Τέλος, θα μπορείτε να σκεφτείτε την καριέρα σας ενώ δημιουργείτε το διαδικτυακό σας χαρτοφυλάκιο. Θα δείτε πόσο έχετε βελτιωθεί και θα καθορίσετε αν έχετε βρει τη θέση σας στη δουλειά που επιλέξατε. Θα έχετε επίσης τα μέσα να μοιραστείτε αυτό που θέλετε να δουν οι άλλοι και να επιδείξετε τι μπορείτε να κάνετε. Θα σας οδηγήσει κάπου μόλις τα σωστά άτομα δουν το χαρτοφυλάκιό σας.

συμπέρασμα

Ως άτομα που αναζητούν εργασία, θα πρέπει να βρείτε νέους τρόπους ώστε οι εργοδότες να ελέγξουν το προφίλ σας για εξέταση. Ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο σας κάνει ένα βήμα μπροστά, επειδή το βιογραφικό σας θα ξεχωρίζει, κάνοντας τους ανθρώπους περίεργους για το προφίλ σας. Μην φοβάστε να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο γιατί δεν γνωρίζετε ποτέ τη μαγεία του μόλις δημοσιευτεί.

https://middleme.net/

Η ποιο Αλλόκοτη Κατασκευή στον πλανήτη Άρη

Η ποιο Αλλόκοτη Κατασκευή στον πλανήτη Άρη





Ο Άρης και η Αφροδίτη, είναι οι πιο κοντινοί μας πλανήτες, ιδίως ο Άρης υπήρξε αγαπημένο συγγραφικό θέμα από πολύ παλιά...
Λογικό είναι να αποτελεί αγαπημένο θέμα σήμερα που έχουν αρχίσει και οι διαστημικές αποστολές.
Ας ακούσουμε τη γλαφυρή περιγραφή του Lab of Mystery  για αλλόκοτες κατασκευές  στο πλανήτη Άρη

Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια

  Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...