Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Αξιοθέατα στο Κολοράντο

  Αξιοθέατα στο Κολοράντο
Ντένβερ (Κολοράντο)
Όταν οι περισσότεροι από εσάς σκέφτεστε το Κολοράντο σε αυτήν την ημέρα και την ηλικία, είμαι σίγουρος ότι το νόμιμο ζιζάνιο, τα ιατρεία σε κάθε γωνιά - και οι λιθοδόχοι - έρχονται στο μυαλό.
Φυσικά, όπως ισχύει για κάθε τοποθεσία, το Κολοράντο είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Η πολιτεία είναι γεμάτη με ένα πανέμορφο τοπίο από τη στιγμή που πετάτε. Επίσης, τα ιατρεία δεν είναι τόσο εύκολο να βρείτε όσο νομίζετε, ούτε είναι σε κάθε γωνιά του δρόμου.
Κατ 'αρχάς, το να πετάς στο Ντένβερ Διεθνές ήταν υπέροχο, με μια μεγάλη θέα από χιονισμένα χωράφια από το παράθυρο. Από εκεί, η διαδρομή από το αεροδρόμιο προς την πόλη είναι περίπου σαράντα πέντε λεπτά. Εάν κάνετε την πτήση και οδηγείτε με ένα μωρό, προετοιμαστείτε για διασκέδαση.
Η Μάγια δεν ήταν ευχαριστημένη αφού πέρασε μια ώρα στο αεροδρόμιο, τέσσερις ώρες στον αέρα και στη συνέχεια αυτή οδήγησε και πέρασε ολόκληρη τη διαδρομή ουρλιάζοντας!
Μόλις εγκατασταθήκαμε, γευματίσαμε στις πεθερές μου (με τις οποίες μείναμε) και βγήκαμε στην πρώτη διαδρομή που είχαμε ποτέ χωρίς τη Μάγια. Για που? Για να εκτελέσετε τα καθήκοντα και επίσης να βρείτε ένα ιατρείο. Παρατηρήστε, χρησιμοποίησα τη λέξη  εύρεση  εκεί. Βλέπετε, δεν υπάρχουν κανένας στην Αρβάδα, και αυτό που μας κατευθύνθηκε ήταν σε μια κομητεία που καταψήφισε την ψυχαγωγική χρήση.
Ναι, ακούσατε σωστά. Υπάρχουν πόλεις και κομητείες στο Κολοράντο που δεν διαθέτουν ιατρεία, και μερικές είναι μόνο για ιατρική χρήση. Τρελό, σωστά; Αυτό το ιατρείο μας έδωσε μια κάρτα με τα ονόματα ορισμένων ψυχαγωγικών ιατρείων έξω από τα όρια της πόλης.
Εκεί, βρήκαμε ένα που ονομάζεται  Northern  Lights , το οποίο κατέληξε να είναι κάπως δροσερό. Προτείνω προσωπικά να πάτε εκεί όποτε έχετε την ευκαιρία. Αν τους επισκεφτείτε, οι σοκολάτες τους συνιστώνται ιδιαίτερα, όπως και τα gummies και τα μπισκότα snickerdoodle.
Παρακάτω, θα αναφέρω μερικά μέρη για φαγητό και αξιοθέατα! Απολαύστε και επιτρέψτε μου να ξέρω τι σκέφτεστε εσείς οι ίδιοι! Εάν έχετε οποιεσδήποτε προτάσεις, θα χαρώ να τις προσθέσω στη λίστα με τα μέρη που θα επισκεφθείτε την επόμενη φορά που θα πετάξουμε.
Δαγκώματα για φαγητό:
Colorado Plus  - Είμαι προσωπικά οπαδός της μπύρας "Milk and Cookies" - μια πολύ σκοτεινή μπύρα, ενώ ο Eric λατρεύει τις μπύρες Apple Pie Beer και Coalmine Peabody (και οι δύο ήταν ελαφριές ενώ το Peabody είναι IPA).
Το ωραίο είναι ότι σερβίρουν μόνο μπύρες του Colorado Craft. Στο σημείο που εάν μια εταιρεία πουλήσει σε μια μεγάλη μάρκα, αφαιρεί αυτή την μπύρα από τις βρύσες τους. Σερβίρουν επίσης ένα υπέροχο ορεκτικό "Cheeseburger Dip" που σερβίρεται με φρέσκες μάρκες.
Hopdoddy Burger Bar  - Εντυπωσιάστηκα αρκετά με το φαγητό τους πριν από δύο χρόνια, παρόλο που δεν φάνε ξανά εκεί φέτος. Είχαν επίσης υπέροχες πατάτες τρούφας.
Αν θέλετε να δείτε:
Red  Rocks  - κάτι που κάναμε μερικά χρόνια πίσω. Ακόμα κι αν κανείς δεν παίζει στο αμφιθέατρο, η θέα είναι ακόμα πολύ φοβερή. Λάβετε υπόψη ότι άλλοι τουρίστες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται επίσης αυτό το μέρος μια επίσκεψη και ενδέχεται να είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Keystone  - Το χειμώνα, αυτό είναι ένα όμορφο μέρος για να επισκεφθείτε! Η διαδρομή μας εκεί μας πήρε το Loveland Pass, το οποίο ήταν καταπληκτικό. Μόλις φτάσετε εκεί, θα περιτριγυριστείτε από βουνοπλαγιές και φρέσκο ​​χιόνι παντού. Μπορείτε να πάρετε τα λιφτ του σκι ή τις γόνδολες για καλύτερη θέα. Για δραστηριότητες, μπορείτε να κάνετε σκι, snowshoeing, tubing, πατινάζ στον πάγο ή οποιαδήποτε δραστηριότητα θέλετε. Δεν συνιστώ να μείνετε στα βουνά για περισσότερο από δύο μέρες εάν αυτές οι δραστηριότητες δεν είναι το τέλειο σας, θα βαρεθείτε αρκετά γρήγορα!
Cabrini  Shrine  - Δεν είμαι εξαιρετικά θρησκευτικό άτομο, αλλά τα βήματα μέχρι την κορυφή του ιερού είναι πολύ δροσερά και χαιρετάτε με μια καταπληκτική θέα στο τέλος.
Rocky  Mountain  National  Park  - Δεν είχαμε την ευκαιρία να πάμε εδώ, αν και ήθελα. Προφανώς μπορείτε να δείτε πρόβατα και βουβάλια με μεγάλα κέρατα. Είδαμε πινακίδες για αυτούς κατά μήκος της εθνικής οδού, αλλά δεν μπορούσαμε να δούμε. Μου είπαν ότι πριν από χρόνια, μπορούσες να τα δεις στο πέρασμα αλλά όχι πια.
Dinosaur  Ridge  - Προσπαθήσαμε να το καταφέρουμε εδώ μερικά χρόνια πριν, αλλά η τοποθεσία ήταν κλειστή. Εδώ βρέθηκαν μερικά διάσημα απολιθώματα δεινοσαύρων και η διαδρομή εκεί ήταν πολύ ωραία.
 Παιδικό  Μουσείο του Ντένβερ  - Συναντηθήκαμε με έναν φίλο μας και το κοριτσάκι της εδώ. Αυτό το μουσείο διαθέτει τμήμα για βρέφη όπου τα μωρά μπορούν να σέρνονται και να παίζουν μεταξύ τους. Δεν επιτρέπονται παπούτσια, αλλά σας δίνουν δωρεάν κάλτσες για να φορέσετε ενώ βρίσκεστε μέσα στο δωμάτιο. Το ίδιο το δωμάτιο έχει διαμορφωθεί σαν δασική εκκαθάριση και προσφέρει πολλά εμπόδια για τα παιδιά να τριγυρνούν, να παίζουν και να μάθουν. Πρέπει να πω ότι ερωτεύτηκα αυτό το μέρος και η Μάγια απόλαυσε επίσης.
Όπου κι αν πάτε στο Κολοράντο, δεν θα απογοητευτείτε. Είναι σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου κράτη για να επισκεφτώ!
Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί: Μην εμπιστεύεστε υπερβολικά τις καιρικές προβλέψεις τους. Είναι πολύ απρόβλεπτα, ακόμη και όταν ήμασταν εκεί έξω, ο καιρός άλλαζε καθημερινά!
https://blogimommy.com/

4 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ «ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ»



4 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ «ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ»

Με αφορμή το » Ένας ιός στο διάστημα» μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μια σειρά δραστηριοτήτων που αφορούν ένα από τα αγαπημένα θέματα των παιδιών, το διάστημα. Δραστηριότητες που ξεκινούν με αφορμή ένα πραγματικό γεγονός που προκαλεί άγχος και ενδεχομένως φόβο στα παιδιά, και το τοποθετούμε στο πλαίσιο παιχνιδιών βοηθούν τα παιδιά να καταπολεμήσουν το άγχος τους, να διασκεδάσουν και να αισθανθούν ότι μπορούν να το αντιμετωπίσουν. Το ασφαλές πλαίσιο του παιχνιδιού δίνει στα παιδιά τον έλεγχο και λειτουργεί ως εργαλείο για να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Στο φανταστικό αυτό χώρο μπορούν να κυριαρχήσουν στους φόβους και με τη βοήθειά μας να αποκτήσουν νέες θετικές στάσεις απέναντι στον αγχογόνο παράγοντα. Παράλληλα οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν θα τροφοδοτήσουν τα παιδιά με νέες γνώσεις για το διάστημα.
Οι δραστηριότητες μπορούν να πραγματοποιηθούν με αφορμή άλλα παιδικά βιβλία για το διάστημα ή μόνες τους.

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ο μικρός Κορονοιός έφτασε στην γη από τον πλανήτη των ιών στο διάστημα. Ποιοι άλλοι πλανήτες υπάρχουν όμως εκεί; Για να το μάθουμε πρέπει να δούμε τους χάρτες του διαστήματος. Τρεις τέτοιους χάρτες με 3D γραφικά που θα αγαπήσουν τα παιδιά μπορούμε να βρούμε δωρεάν στο playstore. Οι εφαρμογές είναι διαθέσιμες για κινητά, tablet και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Οι χάρτες αυτοί δίνουν στα παιδιά την δυνατότητα να περιεργαστούν τους πλανήτες και να δουν τις θέσεις τους στο ηλιακό σύστημα.
Στο διαστημόπλοιο του Κορονοϊού βρέθηκε αυτός ο χάρτης. Με οδηγό αυτό το χάρτη, θα φτιάξουμε στο σπίτι τον δικό μας χάρτη του διαστήματος. Στο χάρτη μας μπορούμε να προσθέσουμε και όποιον άλλο πλανήτη φανταστούμε!
Ο χάρτης μας μπορεί να συνδυαστεί με το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού. Επιλέγουμε και εκτυπώνουμε από το internet εικόνες των πλανητών. Τις κόβουμε και τις κρύβουμε μέσα στο σπίτι. Αν δεν διαθέτουμε εκτυπωτή, μπορούμε να σχεδιάσουμε εμείς σε μικρά κομμάτια χαρτί τους πλανήτες. Με οδηγίες «ζεστό» και «κρύο» καθοδηγούμε τα παιδιά για να τις βρούμε. Λέμε «ζεστό» όταν το παιδί πλησιάζει σε έναν κρυμμένο πλανήτη και «κρύο» όταν απομακρύνεται από αυτόν. Το χρονικό όριο για να βρουν τα παιδιά τους πλανήτες θα είναι ένα τραγούδι της επιλογής μας. Η αναζήτηση ξεκινά με την έναρξη του τραγουδιού και λήγει με το τέλος του.
Αφού έχουμε βρει όλες τις εικόνες των πλανητών και τους αναγνωρίσουμε, τους κολλάμε με την σωστή σειρά σε ένα μαύρο ή μπλε κομμάτι χαρτόνι. Ζωγραφίζουμε το χαρτόνι όπως θέλουμε και μπορούμε να κολλήσουμε και «ταμπέλες»- χαρτάκια με τα ονόματα των πλανητών. Διακοσμούμε το χάρτη μας με αστέρια, αστροναύτες και διαστημόπλοια!

ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

Ο Κορονοϊός ήρθε από τον πλανήτη των ιών. Εμείς αν είχαμε έναν πλανήτη δικό μας πως θα ήταν; Ποιο θα ήταν το όνομά του; Ποιοι θα ήταν οι κάτοικοι του; Μπορούμε να φτιάξουμε τον δικό μας πλανήτη στο σπίτι χρησιμοποιώντας παλιά διαφημιστικά, περιοδικά, εφημερίδες, κόλλες Α4, αλουμινόχαρτο και χαρτοταινία.
Φτιάχνουμε μια μπάλα από τσαλακωμένα χαρτιά, που στερεώνουμε μεταξύ τους με χαρτοταινία. Όταν η μπάλα μας έχει το μέγεθος που θέλουμε για πλανήτη, καλύπτουμε την επιφάνεια της μπάλας μας με λευκές κόλλες για να ζωγραφίσουμε τον πλανήτη μας όπως θέλουμε και να κολλήσουμε πάνω διάφορα στοιχεία. Εναλλακτικά την τυλίγουμε με αλουμινόχαρτο και φτιάχνουμε ένα λαμπερό πλανήτη. Μπορεί να είναι το φεγγάρι! Με αυτό τον τρόπο φτιάχνουμε όσους πλανήτες θέλουμε, ακόμη και το δικό μας μοντέλο 3D του ηλιακού μας συστήματος.
Αν δεν θέλουμε να φτιάξουμε τον πλανήτη, μπορούμε να τον ζωγραφίσουμε όπως θέλουμε.

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΞΩΓΗΪΝΟ -ΙΟ.

Οι εξωγήινοι-ιοί είναι πολύ περίεργα πλάσματα! Ο καθένας είναι διαφορετικός. Ζωγραφίζουμε τον δικό μας εξωγήινο -ιό όπως τον φανταζόμαστε. Βάζουμε όσα μάτια, χέρια, πόδια και κεραίες θέλουμε. Ο κάθε ιός μπορεί να έχει άλλο σχήμα και χρώμα.

ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ

Ο Κορονοϊός για να επιστρέψει στον πλανήτη του έφτιαξε ένα καινούργιο διαστημόπλοιο. Μήπως ήρθε η ώρα να φτιάξουμε το δικό μας διαστημόπλοιο; Τα σχέδια που μπορούμε να κατασκευάσουμε εύκολα και με ανακυκλώσιμα υλικά είναι δύο. Στο pdf θα βρείτε το πατρον για το πρώτο σχέδιο, και την κορυφή και την ουρά για το δεύτερο.
Χρησιμοποιώντας δύο ρολά από χαρτί υγείας, χαρτόνι και χαρτοταινία φτιάχνουμε τον δικό μας πύραυλο.
Για την βάση: Κόβουμε τα δύο ρολά στην μέση και ενώνουμε τα τέσσερα μισά κομμάτια μεταξύ τους με χαρτοταινία.
Μπορούμε αντί για χαρτόνια να χρησιμοποιήσουμε, συσκευασίες δημητριακών.
Στα κενά ενδιάμεσα στα κομμάτια του ρολού στερεώνουμε την μια πλευρά του πυραύλου με την εγκοπή στην κορυφή. Στο σημείο της εγκοπής, τοποθετούμε την άλλη πλευρά του διαστημόπλοιου με την εγκοπή στο κάτω μέρος. Στερεώνουμε και αυτή την πλευρά στο άλλο κενό που υπάρχει στη βάση από ρολά. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ή διακοσμούν τον πύραυλο, όπως θέλουν. Ο πύραυλος είναι έτοιμος!
Με ένα ρολό από χαρτί υγείας ή από χαρτί κουζίνας, αλουμινόχαρτο, κόλλα και πολύχρωμα χαρτόνια, κατασκευάζουμε το δεύτερο σχέδιο. Τυλίγουμε με αλουμινόχαρτο το ρολό ή το ζωγραφίζουμε όπως θέλουμε. Δημιουργούμε με το ψαλίδι δύο εγκοπές στη βάση του ρολού και στερεώνουμε τα δύο τρίγωνα που θα αποτελέσουν την ουρά του πυραύλου. Κόβουμε τον κύκλο από το πατρον και περιστρέφουμε το χαρτόνι τραβώντας την μια άκρη της εγκοπής πάνω στην άλλη για να σχηματίσουμε την κορυφή του πυραύλου. Κολλάμε το σημείο ένωσης και τοποθετούμε την κορυφή πάνω στο ρολό, βάζοντας κόλλα από την εσωτερική μεριά.
https://houseofairytale.wordpress.com/

Κορωνοϊός - ΜΙΤ: Ερευνητές βρήκαν τα κύτταρα που στοχεύει ο θανατηφόρος ιός

Κορωνοϊός - ΜΙΤ: Ερευνητές βρήκαν τα κύτταρα που στοχεύει ο θανατηφόρος ιός


coronavirus_mit

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα πνευμονοκύτταρα τύπου II στους πνεύμονες, τα απορροφητικά εντεροκύτταρα στα έντερα και τα εκκριτικά κύτταρα στα ρινικά περάσματα ήταν πιθανοί στόχοι για τον ιό

Ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα στον μακρύ δρόμο προς την ανακάλυψη ενός εμβολίου που θα αποτελέσει ασπίδα του παγκόσμιου πληθυσμού στη μάχη απέναντι στον νέο κορωνοϊό πραγματοποίησε ερευνητική ομάδα του πανεπιστημίου ΜΙΤ στις ΗΠΑ, εντοπίζοντας τα κύτταρα του ανθρώπινου οργανισμού που στοχεύει ο θανατηφόρος ιός.

Η ομάδα των επιστημόνων χρησιμοποίησε ένα σύνολο δεδομένων για το RNA που βρέθηκε σε διαφορετικούς τύπους κυττάρων, για να εντοπίσει εκείνα με δύο πρωτεΐνες, που είναι γνωστό ότι επιτρέπουν στον ιό να εισέλθει σε ανθρώπινα κύτταρα, ανέφερε η ανακοίνωση του MIT.

Λίγο μετά την έναρξη της πανδημίας, οι επιστήμονες έμαθαν ότι μια ιική πρωτεΐνη συνδέεται με έναν συγκεκριμένο υποδοχέα σε ανθρώπινα κύτταρα, που ονομάζεται ένζυμο μετατροπής αγγειοτενσίνης 2 ή ACE2. Μια άλλη πρωτεΐνη, ένα ένζυμο που ονομάζεται TMPRSS2, βοηθά στην ενεργοποίηση της πρωτεΐνης ακίδων του κορωνοϊού, μέσω της οποίας καταφλερνει να εισέλθει στο κύτταρο.

Η συνδυασμένη ενεργοποίηση επιτρέπει στον ιό να εισέλθει στα κύτταρα ως ξενιστής σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΜΙΤ. Οι επιστήμονες έπρεπε απλώς να βρουν τα συγκεκριμένα κύτταρα που εκφράζουν αυτές τις πρωτεΐνες και τις καθιστούν πιο ευαίσθητες σε μολύνσεις.

«Μόλις συνειδητοποιήσαμε ότι ο ρόλος αυτών των πρωτεϊνών είχε επιβεβαιωθεί βιοχημικά, αρχίσαμε να κοιτάζουμε πού βρίσκονταν αυτά τα γονίδια στα υπάρχοντα σύνολα δεδομένων μας», τόνισε ο Jose Ordovas-Montanes, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης που διευθύνει ένα εργαστήριο στο Boston Children Hospital. «Ήμασταν πραγματικά σε καλή θέση για να αρχίσουμε να ερευνούμε ποια είναι τα κύτταρα που μπορεί να στοχεύσει αυτός ο ιός», πρόσθεσε ο ίδιος.

Τα σύνολα δεδομένων που χρησιμοποίησαν οι ερευνητές για τη μελέτη περιελάμβαναν εκατοντάδες τύπους κυττάρων από τους πνεύμονες, τις ρινικές διόδους και το έντερο, όλα τα όργανα που στοχεύουν ο ιός. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα πνευμονοκύτταρα τύπου II στους πνεύμονες, τα απορροφητικά εντεροκύτταρα στα έντερα και τα εκκριτικά κύτταρα στα ρινικά περάσματα ήταν πιθανοί στόχοι για τον ιό, ανέφερε η έκθεση της επιστημονικής ομάδας του ΜΙΤ.

Τα πνευμονοκύτταρα τύπου II διατηρούν τους πνεύμονες ανοιχτούς, τα απορροφητικά εντεροκύτταρα είναι υπεύθυνα για την απορρόφηση ορισμένων θρεπτικών ουσιών και τα εκκριτικά κύτταρα παράγουν βλέννα.

«Αυτό μπορεί να μην είναι η πλήρης ιστορία, αλλά σίγουρα αποτυπώνει μια πολύ πιο ακριβή εικόνα», δήλωσε ο Ordovas-Montanes.

Οι ερευνητές ελπίζουν ότι τα ευρήματά τους θα είναι χρήσιμα στους επιστήμονες που εργάζονται για την ανάπτυξη θεραπειών ή σε εκείνους που δοκιμάζουν υπάρχοντα φάρμακα που θα μπορούσαν να επαναχρησιμοποιηθούν στην πανδημία COVID-19.

«Στόχος μας είναι να παρέχουμε πληροφορίες στην κοινότητα και να κοινοποιούμε δεδομένα το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορούμε να επιταχύνουμε τις συνεχείς προσπάθειες στις επιστημονικές και ιατρικές κοινότητες», δήλωσε ο Alex K. Shalek, αναπληρωτής καθηγητής χημείας στο MIT .

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Cell, ήταν μια συνεργασία ερευνητών από το MIT. το Ινστιτούτο Ragon των MGH, MIT και Harvard και το Broad Institute of MIT και το Χάρβαρντ, μαζί με «συναδέλφους από όλο τον κόσμο».

https://www.protothema.gr/

Αποκάλυψη: Πότε ανοίγουν καταστήματα, σχολεία, παραλίες - Αντίστροφη μέτρηση για την ''απελευθέρωση''

Αποκάλυψη: Πότε ανοίγουν καταστήματα, σχολεία, παραλίες - Αντίστροφη μέτρηση για την ''απελευθέρωση''





Aναμένονται ανακοινώσεις τα επόμενα 24ωρα

Αντίστροφη μέτρηση για την ''απελευθέρωση''. Ήδη στο Μ. Μαξίμου καταστρώνονται σχέδια επί ''χάρτου'' και σύντομα θα έχουμε ανακοινώσεις. 
Πρέπει άμεσα να παρθούν αποφάσεις, καθώς η ελληνική οικονομία ''πεθαίνει''. Πρέπει να κινηθεί η αγορά, καθώς η χώρα μας δεν θα αντέξει νέα μνημόνια! 
Περιθώριο μέχρι την Παρασκευή (24/4) έχει δώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στην επιτροπή εμπειρογνωμόνων αλλά και τον συναρμόδιων υπουργών, προκειμένουν  να του παραδοθεί το τελικό σχέδιο για την σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο ο πρωθυπουργός θα μελετήσει όλες τις λεπτομέρειες θα κάνει παρεμβάσεις. 

Mάλιστα νέο τηλεοπτικό μήνυμα προς τον ελληνικό λαό ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να απευθύνει από το Μέγαρο Μαξίμου το απόγευμα της Δευτέρας 27 Απριλίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σε αυτό θα αναφέρει πως αίρονται σταδιακά τα περιοριστικά μέτρα που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας και πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι μαζί συμβάλλαμε μένοντας σπίτι όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα.
Το Σαββατοκύριακο ο κ. Μητσοτάκης θα έχει αλλεπάλληλες συσκέψεις με τους συνεργάτες του αλλά και την επιστημονική επιτροπή του Υπουργείου Υγείας ώστε να τεθούν επί τάπητος όλα τα επικαιροποιημένα στοιχεία για την πορεία της νόσου στην Ελλάδα και να οριστικοποιηθούν τα χρονοδιαγράμματα τα οποία θα ανακοινωθούν.
Αυτό που δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει είναι εάν και πότε θα ανοίξουν και πάλι τα σχολεία, αφού οι απόψεις διίστανται καθώς ούτως ή άλλως το σχολικό έτος τελειώνει.
Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας τάσσεται υπέρ του ανοίγματος των σχολείων, αλλά αρκετοί συνάδελφοί του κρίνουν ότι στην παρούσα φάση αυτό δεν θα είναι εύκολο καθώς θα πρέπει να κρατιούνται οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ των μαθητών κάτι που σημαίνει ότι σε μια αίθουσα που ήταν π.χ. 30 παιδιά τώρα θα πρέπει να βρίσκονται 15 και άρα θέλουμε διπλάσιες αίθουσες.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, το μεγάλο αγκάθι, παραμένει το αν και πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, θέμα που αναμένεται να ξεκαθαρίσει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή καθώς κάποια μέλη της επιτροπής ζητούν ειδικά τα δημοτικά να μην ανοίξουν καθόλου.
Μέχρι στιγμής η συνισταμένη των προτάσεων διαμορφώνεται ως εξής:
ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ/ΚΕΝΤΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
4 Μαΐου
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
4 Μαΐου
ΣΧΟΛΕΙΑ
11 Μαΐου Γ΄Λυκείου
25 Μαΐου ή 1 Ιουνίου υπόλοιπα σχολεία
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Μετά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου ή αρχές Ιουνίου
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ/ΚΑΦΕ/ΜΠΑΡ
Από 25 Μαΐου έως 5 Ιουνίου
ΠΑΡΑΛΙΕΣ
Μέσα στον Ιούνιο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Σεπτέμβριο
15 Ιουνίου ετήσιας λειτουργίας
30 Ιουνίου εποχικά  
https://www.pentapostagma.gr/

Χο­σὲ Βέ­ρα (José Vera): Ὁ ἀλ­λή­θω­ρος κα­θη­γη­τής

Χο­σὲ Βέ­ρα (José Vera): Ὁ ἀλ­λή­θω­ρος κα­θη­γη­τής Posted on  23 Φεβρουάριος 2025  by planodion Χο­σὲ Βέ­ρα (José  Vera) (Ἀφιέρωμα: Ἀναρχ...