Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

ON ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΝΟΧΕΣ Καραντίνα και παραγωγικότητα: Τι θα πρέπει να γνωρίζουμε ώστε να μην αισθανόμαστε ενοχές


Καραντίνα και παραγωγικότητα: Τι θα πρέπει να γνωρίζουμε ώστε να ...
Η πανδημία του κορονοϊού και ο εγκλεισμός στο σπίτι, μας κάνει να παρακολουθούμε τις ηλεκτρονικές μας συσκευές, την τηλεόραση και το Διαδίκτυο συνέχεια για να είμαστε ενημερωμένοι για τα νέα γύρω από την εξάπλωση του ιού.
Κι αυτά ενώ ήδη έχουν κυκλοφορήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κείμενα και αποφθέγματα που δείχνουν τι έκαναν μεγάλες προσωπικότητες σε περίοδο καραντίνας, όπως για παράδειγμα ο Σαίξπηρ που έγραψε το έργο «Βασιλιάς Ληρ» εν μέσω πανδημίας και ο Νεύτωνας που πιστεύεται ότι ανακάλυψε τον νόμο της βαρύτητας έγκλειστος λόγω της πανώλης.
Αυτά τα παραδείγματα έχουν την πρόθεση να καθησυχάσουν και πιθανόν να εμπνεύσουν όσους εργάζονται εξ’ αποστάσεως, όμως «γεννούν» ένα ερώτημα: Θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε όπως θα θέλαμε τον χρόνο στο σπίτι; Μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε αυτή την πρόκληση;
Ισως έχουμε παρακολουθήσει την οικογένεια ή φίλους μας να μοιράζουν το χρόνο της δουλειάς και της προσωπικής τους ζωής με ισορροπία, οι οποίοι μας κρίνουν για την διαχείριση του χρόνου μας στο σπίτι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κινητοποιούμαστε ή να δυσανασχετούμε που δεν μπορούμε να αποδώσουμε στις δραστηριότητες της ημέρας.
«Σκεφτόμαστε την επίτευξη, την ολοκλήρωση και την παραγωγικότητα σε ο,τι κάνουμε. Αν αυτά φύγουν από τους στόχους μας, υπάρχει ένα κενό. Και το κενό είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί», είπε η Σύνθια Πονγκ, ιδρύτρια της συμβουλευτικής εταιρείας «Embrace Change».
Η έλλειψη παραγωγικότητας και οι ενοχές για αυτή είναι συχνό φαινόμενο, κυρίως τις ώρες που περνάμε ενώ δουλεύουμε από το σπίτι – και πολλές φορές μοιάζουν ατελείωτες. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; «Το γεγονός ότι η προσοχή μας είναι στραμμένη σε διαφορετικά σημεία και διαφορετικές καταστάσεις οφείλεται στο ότι ανταποκρινόμαστε σε ο,τιδήποτε υπάρχει γύρω μας και επηρεαζόμαστε από αυτό», εξήγησε η Πογκ.

Μερικοί αποδίδουν καλύτερα όταν έχουν στρες, άλλοι όχι

Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται ο καθένας το χρόνο του σε περίοδο καραντίνας, είναι διαφορετικός. Επιπλέον, υπάρχουν άνθρωποι που λειτουργούν καλύτερα όταν έχουν στρες ή είναι υπό πίεση, άλλοι πάλι όχι. «Αν περνούμε την ημέρα βγάζοντας μόνο τη δουλειά που χρειάζεται και δεν ασχολούμαστε με κάτι άλλο εκτός της εργασίας, είναι εντάξει», είπε η ψυχολόγος Λίσα Ορμπέ – Οστιν. «Πολλές φορές επιθυμούμε να φτάσουμε σε σημείο όπου θα μπορέσουμε να πούμε στον εαυτό μας: ”Ετσι θέλω να αξιοποιήσω το χρόνο μου”».
Σε περίπτωση που αισθανθούμε καταπίεση, η Ορμπέ – Οστιν προτείνει διαλογισμό και ασκήσεις ηρεμίας. «Ας δώσουμε προσοχή στην αναπνοή μας, Οι αργές και βαθιές αναπνοές θα μας ηρεμήσουν εξ ολοκλήρου ή μερικώς».

Δεν πρέπει να τιμωρούμε τον εαυτό μας

Η αναγνώριση του πότε να πιεστούμε και πότε να αφήσουμε αυτό με το οποίο ασχολούμαστε και να τελειώσουμε τη δουλειά, είναι σημαντική. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε ποιος είναι ένας λογικός ρυθμός εργασίας, στον οποίο είμαστε περισσότερο παραγωγικοί και όχι να τιμωρούμε τον εαυτό μας επειδή δεν καταφέραμε να φτάσουμε έναν συγκεκριμένο στόχο. Αν χρειαστούμε διάλειμμα για ξεκούραση, καλό θα είναι να ζητήσουμε από το αφεντικό ή τον προϊστάμενό μας (αν υπάρχει) να μας δώσει μια ή δυο ημέρες άδειας για ψυχική ηρεμία. Με αυτό τον τρόπο, θα επιστρέψουμε στα καθήκοντα με «καθαρό» μυαλό και μεγαλύτερη αποδοτικότητα, λέει η Πονγκ.

Εμείς αποφασίζουμε ποιο επίτευγμα αξίζει να γιορτάσουμε

Αυτό που σίγουρα βοηθάει είναι η συζήτηση των συναισθημάτων μας με άλλους ανθρώπους. Για εκείνους που αισθάνονται πίεση να είναι περισσότερο παραγωγικοί και δημιουργικοί, η Πονγκ συνιστά να ζητήσουμε βοήθεια από τους φίλους μας. «Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι στον κοντινό μας κύκλο που βιώνουν την ίδια κατάσταση, οπότε δεν θα σκεφτόμαστε ότι είμαστε οι μόνοι».
Ο καθένας ζει τις ημέρες πανδημίας με δικό του τρόπο, κρίνει και αποφασίζει ποιο καθημερινό επίτευγμα στον ελεύθερό του χρόνο, αξίζει να γιορτάσει μόνος. Μπορεί να είναι ένα τηλεφώνημα σε οικογένεια, φίλους και άτομα με τα οποία έχει να μιλήσει για καιρό ή η ανάγνωση μερικών σελίδων ενός βιβλίου που είχε αφήσει ή κάποιο νέο χόμπι όπως η μαγειρική, το κέντημα, η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου. Και όλα τα παραπάνω, χωρίς την κριτική τρίτων.
ΠΗΓΗ : HuffPost US
https://georgepelagia.wordpress.com/
13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2020   

Συνωστισμός στη Ριβιέρα

Συνωστισμός στη Ριβιέρα


Posted by sarant στο 13 Απριλίου, 2020

Το Σάββατο που μας πέρασε, σύμφωνα με τα κανάλια, επικράτησε «απίστευτος συνωστισμός» στο Παλαιό Φάληρο και σε άλλα σημεία της «αθηναϊκής Ριβιέρας». Παρόλο που δεν μένω πολύ κοντά στην παραλία, μου αρέσει όταν πέφτει ο ήλιος να κάνω τη βόλτα μου στα σημεία του «απίστευτου συνωστισμού», κι αν τύχαινε να μ’ έχει πετύχει η καραντίνα στην Ελλάδα μπορεί να’μουν κι εγώ ανάμεσα στους συνωστιζόμενους -όμως έχω άλλοθι, είμαι πολύ μακριά, δυστυχώς.
Για να πω την αμαρτία μου, τον όρο «αθηναϊκή Ριβιέρα» τον ήξερα βέβαια, αλλά καθόλου δεν μου αρέσει και δεν τον χρησιμοποιώ, μου φαίνεται όρος γεννημένος από το μάρκετινγκ. Πάντως, έχει καθιερωθεί, σε σημείο να έχει αποκτήσει λήμμα στη Βικιπαίδεια, ελληνική τε και αγγλική. Είναι δηλαδή η περιοχή από τον Πειραιά ως το Σούνιο -η παραλιακή που τη λέγαμε πριν μεγαλοπιαστούμε.
Καμαρώνω ότι την έχω περπατήσει όλην, από το Πέραμα ως το Λαύριο, αν και φυσικά σε πολλές δόσεις, όχι μονομιάς -και φυσικά σε πολλά σημεία είναι αδύνατο να πας παραλιακά αφού πολυτελείς βιλάρες έχουν κλέίσει κάθε πρόσβαση, ενώ σε ένα-δυο μέρη απαγορεύεται με πινακίδα της τροχαίας η είσοδος σε όσους δεν είναι κάτοικοι ή προσκαλεσμένοι.
Γιατί Ριβιέρα; Γιατί έτσι έχει επικρατήσει να ονομάζεται η ακτογραμμή που έχει ωραίες πλαζ, ακριβά σπίτια, κέντρα διασκέδασης. Η γαλλική Ριβιέρα είναι αυτή που τη λέγαμε παλιά Κυανή Ακτή (οι Γάλλοι έτσι τη λέμε ακόμα) αλλά τώρα έχουν πληθύνει οι ανά τον κόσμο ριβιέρες, έχει και στην Αλβανία (με εξαιρετικές παραλίες με πολύ όμορφα χρώματα αλλά, λένε, και κιτσάτα κτίρια -στο Βουθρωτό να πάτε).
H λέξη ριβιέρα είναι ιταλικής ετυμολογίας, και ιταλική ήταν η πρώτη Riviera, η παραλιακή περιοχή γύρω από τη Γένοβα -ουσιαστικά από τη Λα Σπέτσια ως τη Μασσαλία, σε εποχές που τα σύνορα δεν ήταν τα σημερινά. Στα ιταλικά, σημαίνει «όχθη» -ίδια ρίζα με το γαλλικό rivière και το αγγλ. river, από το λατιν. ripa.
Tέλος πάντων, εμένα η αγαπημένη μου Ριβιέρα είναι το σινεμά στα Εξάρχεια.
Όσο για τον συνωστισμό, είναι λέξη λόγια αλλά όχι αρχαία. Κατά τον Μπαμπινιώτη (που υποθέτω ότι βασίζεται στον Κουμανούδη) η λέξη «συνωστισμός» μαρτυρείται από το 1880 και το ρήμα «συνωστίζομαι» από το 1887. Aν ψάξουμε τα κείμενα, δεν αποκλείεται να ανεβάσουμε τη χρονολογία πρώτης εμφάνισης.
Οι αρχαίοι δεν είχαν συνωστίζομαι, είχαν όμως ωστίζομαι και στον μέλλοντα ωστιούμαι, που είναι θαμιστικό του «ωθούμαι» και κυρίως σημαίνει «σπρώχνω ο ένας τον άλλο». Στους Αχαρνής, στην αρχή, διαβάζουμε: είτα δ’ ωστιούνται πώς δοκείς ελθόντες αλλήλοισι περί πρώτου ξύλου, αθρόοι καταρρέοντες –και σε μετάφραση Χ. Χρηστίδη: «κι έπειτα, πώς το θαρρείς, σα φτάσουνε θα σπρώχνει ο ένας τον άλλον κουτρουβαλώντας για τον πρώτο πάγκο».
H λέξη «συνωστισμός» έγινε διάσημη πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια, με αφορμή το βιβλίο Ιστορίας της Στ Δημοτικού («της Ρεπούση») και τον συνωστισμό στην παραλία της Σμύρνης. Βέβαια, η φράση ήταν παρμένη από το βιβλίο του Ρίτσαρντ Κλογκ, που τόσο είχε επαινεθεί.
Για να δηλώσουμε τον συνωστισμό έχουμε πολλές παροιμιώδεις και στερεότυπες φράσεις. Μια από αυτές, που ακούστηκε στα ρεπορτάζ των δελτίων, ήταν και το «δεν έπεφτε καρφίτσα κάτω», ότι τάχα είναι τόσο κοντά ο ένας στον άλλον που αν ρίξεις μια καρφίτσα δεν θα πέσει κάτω. Και «βελόνα δεν πέφτει κάτω», σε παλιότερα κείμενα.
Λέμε επίσης «ο ένας πάνω στον άλλον», ενώ για συνωστισμό ιδίως σε μεταφορικά μέσα λέμε «(στριμωγμένοι) σαν σαρδέλες». Υπάρχει και το «πατείς με πατώ σε», που λέγεται σε περιπτώσεις συνωστισμού και κοσμοσυρροής αλλά υπονοεί και κάποια αταξία. Θα υπάρχουν κι άλλες εκφράσεις, συμπληρώστε στα σχόλια.
Συνωστισμός όμως δεν συμβαίνει μόνο στο Φάληρο αλλά και εις Παρισίους όπως δείχνει η (χτεσινή) φωτογραφία.
Και πώς να μη συμβαίνει, αφού ύστερα απο τόσες εβδομάδες καραντίνας -και με τον καιρό να είναι πια ανοιξιάτικος- πολύς κόσμος έχει φτάσει στα όριά του. Δεν έχουν όλοι τη τύχη να ζουν σε σπίτια με κήπο όπως ο κ. Πέτσας (που τον επέδειξε καμαρώνοντας στις φωτογραφίες του κουρέματός του που δημοσιοποίησε) ούτε μπορούν όλοι να πηγαίνουν εκδρομές «για την άσκηση των καθηκόντων τους» όπως ο βουλευτής κ. Τζηκαλάγιας.
Και οσο περνάει -και ζεσταίνει- ο καιρός όλο και πιο δύσκολο θα είναι να τηρηθούν οι περιορισμοί. Αλλά η φήμη λέει ότι από το τέλος του μήνα θα έχουμε χαλάρωση των μέτρων. Ίσως τότε να σταματήσει κι ο συνωστισμός στη Ριβιέρα.
ΥΓ Στους δύσκολους καιρούς, ό,τι έχει μέσα του ο καθένας το βγάζει. Ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου παραπονέθηκε ότι ο συνωστισμός προκαλείται από κατοίκους γειτονικών δήμων. Μακάρι να μη χρειαστεί να νοσηλευτεί κανένας Φαληριώτης, διότι ελάχιστα νοσοκομεία βρίσκονται εντός των ορίων του δήμου.
https://sarantakos.wordpress.com/

Τουρκοαλβανικό μέτωπο κατά της Ελλάδας: Ο Ερντογάν αναβαθμίζει τις αλβανικές ΕΔ

Τουρκοαλβανικό μέτωπο κατά της Ελλάδας: 

Ο Ερντογάν αναβαθμίζει τις αλβανικές ΕΔ





Στόχος του τουρκικoύ ιμπεριαλισμού τα Βαλκάνια

Είναι γνωστό ότι ο Τούρκος πρόεδρος έχει σκοπό να μετατρέψει την Αλβανία σε μια ακόμη τουρκική στρατιωτική βάση κατά της Ελλάδος, με σκοπό ουσιαστικά την στρατηγική περικύκλωση της ελληνικής επικράτειας. Μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με την Αλβανία, ο δρόμος είναι πλέον ανοικτός.   
Η συμφωνία προβλέπει οικονομική ενίσχυση ύψους 100 εκατομμυρίων τουρκικών λιρών ή 16,5 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, η οποία θα χρησιμεύσει για την αναβάθμιση των ενόπλων δυνάμεων με οπλικά συστήματα και μέσα από την τουρκική αμυντική βιομηχανία.Στο πλαίσιο αυτό σήμερα, η αλβανική επιτροπή εθνικής ασφαλείας ενέκρινε την οικονομική συμφωνία μεταξύ Αλβανίας και Τουρκίας στον αμυντικό τομέα.
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Petro Koçi, ο οποίος παρουσιάστηκε στη “συνεδρίαση” μέσω τηλεδιάσκεψης της Επιτροπής Ασφαλείας λόγω του COVID-19, υπογράμμισε ότι η συμφωνία αυτή θα διαρκέσει πέντε χρόνια και ουσιαστικά θα αναβαθμίσει τις αλβανικές ένοπλες δυνάμεις μέσω της αγοράς στρατιωτικού εξοπλισμού.
"Η αγορά αυτών των υλικών θα γίνει από τουρκικές εταιρείες", δήλωσε ο ίδιος.
“Η συμφωνία υπογράφηκε πέρυσι από τον αρμόδιο υπουργό. Θα υπάρχει μια πενταετής προθεσμία εκτέλεσης από τη στιγμή της έναρξης ισχύος, η οποία είναι προς επικύρωση από το Κοινοβούλιο μας”, τόνισε ο Αλβανός αξιωματούχος.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας, Ερμονέλα Φελάι, δήλωσε ότι η συμφωνία αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία ειδικά τώρα, που η χώρα διέρχεται μια δύσκολη στιγμή.
"Χαίρομαι που εμείς, ως επιτροπή ασφαλείας, ξεκινήσαμε αυτή την εβδομάδα με μια τέτοια οικονομική συμφωνία, η οποία είναι μια ακόμη σημαντική βοήθεια που δίνει η Τουρκία στη χώρα μας, που αφορά τον εκσυγχρονισμό των Ενόπλων μας Δυνάμεων. Εμείς, ως Επιτροπή, είδαμε την ανάγκη εκσυγχρονισμού των Ενόπλων Δυνάμεων και είμαστε ευτυχείς που η Τουρκία μας βοηθά να ανταποκριθούμε στον στόχο αυτό",  τόνισε η ίδια.

Απώτερο σχέδιο τους η δημιουργία αεροπορικής και χερσαίας βάσης τους στον Νότο της Αλβανίας με στόχο την υπερφαλάγγιση της ελληνικής επικράτειας από ΒΔ, το ίδιο θέλουν και στη Λιβύη, ενώ στη Συρία έχουν δημιουργήσει ήδη στρατιωτικές βάσεις με τις ευλογίες των μεγάλων δυνάμεων.Κανείς όμως δεν βοηθάει χωρίς αντάλλαγμα και οι Τούρκοι ζήτησαν και πήραν φυσικά γη και ύδωρ από τον Ράμα.
Όλο αυτό το σχέδιο των Τούρκων εντάσσεται σε ένα ακόμα πιο μεγαλόπνοο τουρκικό σχέδιο που αφορά τον “έλεγχο” των περιοχών από την Α.Θράκη, στη Νότιο Βουλγαρία (Τουρκογενείς), στα Σκόπια έως και την Αλβανία, για την ουσιαστική στρατηγική περικύκλωση της χώρας μας.  
Αν δεν “ξυπνήσουν” έγκαιρα οι βαλκανικές ομόδοξες με την Ελλάδα χώρες της περιοχής θα δούμε το κίνδυνο αυτό στα Βόρεια σύνορα μας.
Οι καλύτερες βάσεις των Τούρκων στα Βαλκάνια προς το παρόν ευρίσκονται στο Κόσοβο και τη Βοσνία όπου η ΜΙΤ αλωνίζει.
Στο τουρκικό τόξο οφείλουμε να αντιπαραβάλλουμε ως Βαλκάνιοι ένα αντίστοιχο ορθόδοξο τόξο, μόνο που ο νυν Βούλγαρος και ο Σέρβος πρόεδρος αντί αυτού βαράνε παλαμάκια στο νέο Σουλτάνο της Τουρκίας και τα σχέδια του. Όταν όμως θα έρθει η σειρά τους, θα είναι αργά για τις χώρες τους που θα γίνουν και αυτές θύματα του τουρκικού ιμπεριεραλισμού.
https://www.pentapostagma.gr/

Πρασινωπός κομήτης διασχίζει τον ουρανό - Θα είναι ορατός με γυμνό μάτι και από την Ελλάδα

Πρασινωπός κομήτης διασχίζει τον ουρανό - Θα είναι ορατός με γυμνό μάτι και από την Ελλάδα



Κομητης_Ατλας_Πηγη_Αντωνης_Φαρμακοπουλος

Στις 23 Μαΐου θα βρεθεί στην κοντινότερη απόστασή του από την Γη και στις 31 Μαΐου στην κοντινότερη από τον Ήλιο

Ένας πρασινωπός κομήτης, ο Άτλας C/2019 Y4, διασχίζει τον ανοιξιάτικο ουρανό και πλησιάζει σταδιακά τη Γη. Έχει ήδη παρατηρηθεί από αρκετά επαγγελματικά και ερασιτεχνικά τηλεσκόπια, ενώ κάποια στιγμή θα φθάσει να γίνει ορατός και με γυμνό μάτι.

Στις 23 Μαΐου θα βρεθεί στην κοντινότερη απόστασή του από την Γη και στις 31 Μαΐου στην κοντινότερη από τον Ήλιο. Ο κομήτης ανακαλύφθηκε από αστρονόμους στις 28 Δεκεμβρίου 2019, στον αστερισμό της Μεγάλης Άρκτου, με τη βοήθεια του τηλεσκοπίου Μάουνα Λόα της Χαβάης, το οποίο αποτελεί μέρος του συστήματος δύο τηλεσκοπίων ATLAS (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System).

Ο κομήτης Άτλαντας έχει περίοδο περιφοράς γύρω από τον Ήλιο 4.500 χρόνια, σύμφωνα με την αστροφυσικό Φιόρη-Αναστασία Μεταλληνού του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ), η οποία έκανε σχετική δημοσίευση στο ηλεκτρονικό περιοδικό Κόsμος του ΕΑΑ. Στο περήλιο (πλησιέστερη απόσταση από τον Ήλιο) φτάνει σε απόσταση 37,4 εκατομμυρίων χιλιομέτρων ή 0,25 αστρονομικών μονάδων.

Η τροχιά του Άτλαντα παρουσιάζει μεγάλη ομοιότητα με εκείνη του πολύ φωτεινού κομήτη C/1844 Y1 ή Great Comet 1844, ο οποίος είχε παρατηρηθεί για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο 1844 στο ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας από τον καπετάνιο Wilmot, γι' αυτό αναφέρεται και ως «κομήτης του Wilmot». Λόγω της ομοιότητας της τροχιάς των δύο κομητών, είναι πολύ πιθανό να αποτελούσαν μέρη του ιδίου κομήτη, ο οποίος διασπάστηκε περίπου πριν 5.000 χρόνια.

Τους τελευταίους μήνες η λαμπρότητά του κομήτη αυξάνεται σταδιακά, καθώς προσεγγίζει τον Ήλιο, ενώ η κόμη του μεγαλώνει και εμφανίζεται πρασινωπή. Ορατός δεν είναι ακόμη με γυμνό μάτι, αναμένεται όμως να γίνει προς το τέλος Απριλίου. Τώρα βρίσκεται στον αστερισμό της Καμηλοπάρδαλης και προς το παρόν μπορεί να παρατηρηθεί μόνο με τηλεσκόπιο ή ισχυρά κιάλια.

Οι προβλέψεις δείχνουν, σύμφωνα με την κ. Μεταλληνού, ότι για ορισμένες εβδομάδες πριν φτάσει στο περήλιο, θα είναι ορατός και με γυμνό μάτι από το βόρειο ημισφαίριο (όπου ανήκει και η Ελλάδα). Οι καλύτερες στιγμές για παρατήρηση θα είναι λίγες ώρες μετά τη δύση του Ηλίου. Προς το τέλος του Μαΐου, πολύ κοντά στο περήλιο και εσωτερικά της τροχιάς του Ερμή, η λαμπρότητά του πιθανώς να γίνει συγκρίσιμη με αυτή της Αφροδίτης.

Οι παρατηρήσεις των τελευταίων δύο εβδομάδων οδηγούν στο ενδεχόμενο της διάσπασης του κομήτη. Μεταξύ 2-5 Απριλίου παρατηρήθηκε μείωση της παραγωγής σκόνης από την ουρά του και μείωση της λαμπρότητας του, παρατηρήσεις που ίσως σημαίνουν την πιθανή διάσπαση του.

Ο αστροφωτογράφος Αντώνης Φαρμακόπουλος αποτύπωσε με τον φακό του τον κομήτη Άτλαντα, σε μια από τις πρώτες φωτογραφίες στην Ελλάδα, στις 29 Μαρτίου, από το παρατηρητήριο του στην Κερατέα Αττικής.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

https://www.protothema.gr/

Τετράγωνα σπαγγέτι με κολοκυθάκια με μέντα και λεμόνι

Τετράγωνα σπαγγέτι με κολοκυθάκια, μέντα και λεμόνι


IMG_7084

Τα κολοκυθάκια περιέχουν πολύ κάλιο , έχουν μηδενική χοληστερόλη και την ιδιαιτερότητα να μπορούν να γίνουν τηγανητά, ψητά, στον ατμό ή βραστά.
 Με αντιφλεγμονώδεις και ενεργοποιητικές ιδιότητες ; ... Διεξάγει επίσης καρμπονιτική δράση μειώνοντας έτσι τον όγκο των αερίων στο κόλον  έντερο και έχει πεπτικές ιδιότητες ! Υπέροχο!
Είστε έτοιμοι για τη δημιουργία ενός εξαιρετικού αλλά πάνω απ 'όλα σούπερ γρήγορου πιάτου με ένα φρέσκο ​​άρωμα που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο εβδομαδιαίο μενού σας.
Συστατικά (για 2 άτομα) :
180 γραμμάρια τετράγωνα σπαγγέτι
3 μεσαία κολοκυθάκια
1 σκελίδα σκόρδο
1 Λεμόνι (κατά προτίμηση βιολογικό)
αλάτι
Πιπέρι
Eλαιόλαδο
μέντα
Ξεφλουδίστε τα κολοκυθάκια και κόψτε τα στα δύο κατά μήκος, και στη συνέχεια κόψτε τα σε πολλούς μισούς κύκλους πάχους περίπου μισού εκατοστού .IMG_7074
Εν τω μεταξύ, σε ένα τηγάνι βάλτε λίγο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και αφήστε το να ζεσταθεί.
Στη συνέχεια, προσθέστε τα κομμένα κολοκυθάκια με ένα ελαφρύ ψεκασμό πιπεριού και  σε μέτρια φωτιά, αφήστε να φροντίζοντας να τα ανακατώνετε από καιρό σε καιρό .
Κόψτε τις σκελίδες σκόρδου σε μικρά κομμάτια (αρκετά μεγάλα για να τα αφαιρέσετε στο τέλος του παρασκευάσματος αν δεν σας αρέσουν) και τα τηγανίζετε με τα κολοκυθάκια
IMG_7077
Εν τω μεταξύ, μαγειρέψτε τα μακαρόνια (πλατιά στην περίπτωσή μας) και αφήστε τα περίπου ένα λεπτό ακόμα για να μαγειρευτούν .
Ρίχνουμε το χυμό μισού λεμονιού στο τηγάνι με τα κολοκύθια και ρίχνουμε το  αλάτι .
Σοταρίστε και αφήστε να ξεκουραστεί για 2-3 λεπτά, ψεκάζοντας μια πρέζα ψιλοκομμένη ξηρή μέντα .
Από τη φλούδα λεμονιού , κάντε πολύ λεπτές , αλλά αρκετά μακριές λωρίδες , με τη βοήθεια ενός αποφλοιωτή πατάτας ή ένα μαχαίρι σούσι.
IMG_7078Αφήστε τα κατά μέρος, διότι θα χρησιμοποιηθούν για να διακοσμήσετε το πιάτο στο τέλος.
Στραγγίζετε τα μακαρόνια και τα ρίχνετε στο τηγάνι που περιέχει τα κολοκυθάκια αρωματισμένα με λεμόνι και μέντα . Σοτάρετε όλα με  μισή κουτάλα  νερό μαγειρέματος .
Σερβίρετε τα σπαγγέτι σε φωλιές, τοποθετώντας πάνω στα πλαίσια που δημιουργούνται με ξύσμα λεμονιού, προσθέτοντας ένα ακόμα ψεκασμό ψιλοκομμένου αποξηραμένης μέντας ή αν έχετε τη δυνατότητα, το ψιλοκομμένο φρέσκο δυόσμο . Η μυρωδιά της μέντας θα παντρευτεί με τη λεπτή γεύση από το κολοκυθάκι και σε αντίθεση με την ξινή γεύση του λεμονιού , ο ουρανίσκος σας θα εκπλαγεί ευχάριστα .
IMG_7084
Για άλλη μια φορά αποδεικνύουμε ότι η κατανάλωση του vegan δεν σημαίνει να σταματήσουμε τις γεύσεις και ότι εκτός από τις "αλατισμένες" σαλάτες, υπάρχει κάτι περισσότερο στο μενού λαχανικών 😜👊
V.
https://inthenameofseitan.wordpress.com/

Όποιος θέλει Κοντογιαννόπουλους να τους πάρει σπίτι του!

Όποιος θέλει Κοντογιαννόπουλους να τους πάρει σπίτι του!

«Το ταμπού των ακατοίκητων νησιών πρέπει να καταργηθεί. Η ιδεολογική φόρτιση που προκαλεί η αναφορά σε “ερημονήσια” πρέπει να αγνοηθεί, ως εκτός τόπου και χρόνου. Ανθρώπινες δομές, μπορούν να κατασκευαστούν σε ελάχιστο χρόνο, “επιστρατεύοντας” τις μεγάλες τεχνικές εταιρείες και με χρηματοδότηση από την ΕΕ, που πρέπει να επιδιωχθεί (…) 
Στους “δικαιωματιστές”, που είναι βέβαιο ότι θα αντιδράσουν,  μπορεί να προταθεί ειδικό πρόγραμμα επιδότησης για τη φιλοξενία ενός μετανάστη από κάθε οικογένεια. Έτσι θα αποκαλυφθεί η υποκρισία και θα πάψουν “να κουνάνε το δάχτυλο” στους πολίτες».
Ποιος τα γράφει αυτά; Ο κύριος Βασίλης Κοντογιαννόπουλος, ο οποίος – την ώρα που ολόκληρος ο πλανήτης πλήττεται από τον κορωνοϊό – επέλεξε να γράψει άρθρο (εδώ) με τίτλο «Το ταμπού των ακατοίκητων νησιών» (Καθημερινή 9-4-2020).
Ο κύριος Κοντογιαννόπουλος, ο οποίος έχει περάσει από τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας, χρόνια και χρόνια πριν, και κατάφερε να βρει στέγη στο ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη το 2000 (έγινε και βουλευτής ΠΑΣΟΚ και υφυπουργός) εμφανίζεται τώρα να αγωνιά για το προσφυγικό!
Ο κύριος Κοντογιαννόπουλος, τον οποίο που οι περισσότεροι παλιότεροι τον θυμούνται από τις αρχές της δεκαετίας του 90, ήρθε τώρα να κάνει τον «λαγό».  Για ποια περίοδο μιλάμε; Μα, τότε τότε που ήταν υπουργός Παιδείας στην κυβέρνηση Μητσοτάκη (Κωνσταντίνου) και προωθούσε μια από τις πιο αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση (την περίοδο της δολοφονίας Τεμπονέρα).
Ο κύριος αυτός, λοιπόν, γράφει, υποτίθεται για να  σπάσει «τα ταμπού» με τα ξερονήσια και την «ιδεολογική φόρτιση» που έχουν! Τι προσεκτική φρασεολογία… 
Με ποιον τρόπο το κάνει;  Με μια ακροδεξιά «συνταγή»: Σε όποιον δεν αρέσουν οι «λύσεις» για τη μεταφορά προσφύγων και μεταναστών σε ξερονήσια, τότε να τους πάρει σπίτι του!  
Υπάρχει βέβαια και ανάποδη εκδοχή: Όποιος θέλει Κοντογιαννόπουλους να τους πάρει σπίτι του! 
Y.Γ 1: Προσέξαμε ότι τα «έργα» στα ξερονήσια για τους πρόσφυγες θέλει να τα πάρουν  μεγάλες τεχνικές εταιρείες. Αλίμονο… 
https://www.imerodromos.gr/

Σινεμά Καραντίνας: Μια ταινία κάθε μέρα για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα

Σινεμά Καραντίνας: Μια ταινία κάθε μέρα για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα


Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 12 Απριλίου 2020
Σινεμά Καραντίνας: Μια ταινία κάθε μέρα για τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα
Η εφετινή Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα θα είναι εντελώς διαφορετικό απ' αυτό που γνωρίζουμε. Ίσως ακόμη και για τη γενιά που πρόλαβε τον τελευταίο μεγάλο πόλεμο και την Κατοχή να είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Ούτε εκκλησία, ούτε βόλτες στην άνοιξη ή στα μαγαζιά για τις παραδοσιακές αγορές, ούτε οι φιλικές και οικογενειακές μαζώξεις και φυσικά ούτε το περίφημο αντάμωμα στα χωριά μας.
 Κάτι που δεν απαγορεύεται, εξαιτίας του κορωνοϊού, είναι ο καλός κινηματογράφος και οι ταινίες που πλαισιώνουν «παραδοσιακά» τις Άγιες Ημέρες κάθε χρόνο εδώ και πολλές δεκαετίες τη Μεγάλη Εβδομάδα. Θρησκευτικές ταινίες, αλλά πολλές φορές χωρίς αμιγώς θρησκευτικό θέμα, που όμως παραπέμπουν στην εποχή της γιγάντωσης του χριστιανισμού και που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε αυτές τις άγιες ημέρες.

Υπάρχουν δεκάδες ταινίες που γυρίστηκαν με αυτή τη θεματολογία, αλλά επιμένουμε στις κορυφαίες του είδους, που έχουν αν μη τι άλλο και μία κινηματογραφική αξία ή ακόμη κι ένα μύθο που τις ακολουθεί. Έτσι, επιλέγουμε επτά από τις κορυφαίες ταινίες, μία για κάθε μέρα μέχρι το Άγιο Πάσχα.


 Μπεν Χουρ
Θρυλική επική υπερπαραγωγή του 1959, με 11 βραβεία Όσκαρ που ξεφεύγει απ' τα συνηθισμένα και που απ' αυτή προήλθε η έκφραση «πάμε για Μπεν Χουρ», όταν πρόκειται για κάτι ασυνήθιστα μεγαλειώδες. Σκηνοθέτης της ήταν ο πολυβραβευμένος σημαντικός Γουίλιαμ Γουάιλερ, ενώ πρωταγωνιστεί ο Τσάρλτον Ίστον, που υποδύεται έναν Εβραίο έμπορο που απαρνείται τα πλούτη του για να βοηθήσει τον λαό του, σκλαβώνεται και παλεύει για την ελευθερία του, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσεται το δράμα του Ιησού.
Σπάρτακος
Το επικό αριστούργημα του «θεϊκού» Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ο οποίος παράλληλα κατάφερε να ρίξει έξω την παραγωγή με τις απαιτήσεις του και να επιβάλει στο σενάριο τον Ντάλτον Τράμπο. Η ταινία (1960), που βραβεύτηκε με τέσσερα Όσκαρ, αφηγείται την ιστορία του σκλάβου από τη Θράκη και τον ξεσηκωμό των δούλων, που τα βάζουν με τις ρωμαϊκές λεγεώνες στο δρόμο προς την ελευθερία. Στον ομώνυμο ρόλο πρωταγωνιστεί ο μέγας Κερκ Ντάγκλας, ενώ δίπλα του εμφανίζονται ορισμένοι σπουδαίοι πρωταγωνιστές, όπως οι Λόρενς Ολιβιέ, Τζιν Σίμονς, Πίτερ Ουστίνοφ (Όσκαρ β' ρόλου), Τσαρλς Λότον, Τόνι Κέρτις, Χέμπερτ Λομ κ.ά.
Σαμψών και Δαλιδά
 Εντυπωσιακή υπερπαραγωγή, που γύρισε το 1949 ο Σεσίλ Ντε Μιλ, ένας από τους πρωτοπόρους του αμερικανικού σινεμά. Η ταινία είναι εμπνευσμένη από την Αγία Γραφή και την ιστορία του μακρυμάλλη Σαμψών και της πανούργας αλλά και λάγνας Δαλιδά. Ο Σεσίλ Ντε Μιλ παραδίδει ακόμη ένα υπερθέαμα, με χολιγουντιανές συνταγές, για την εξυπηρέτηση των οποίων χρησιμοποιήθηκαν πανάκριβες κατασκευές, κοστούμια και χιλιάδες κομπάρσοι (βραβεία Όσκαρ για σκηνικά και κοστούμια). Πρωταγωνιστούν ο «μάτσο» Βίκτορ Ματσιούρ και η ερωτική Χέντι Λαμάρ.
Κβο Βάντις
Χολιγουντιανή υπερπαραγωγή, που γύρισε το 1951 ο Μέρβιν Λερόι, ένας καταξιωμένος σκηνοθέτης έχοντας στο ενεργητικό του θαυμαστές ταινίες («Ο Άρχων του Εγκλήματος»), αλλά και ως παραγωγός, όπως «Ο Μάγος του Οζ». Η ταινία, που αφηγείται την ιστορία του έρωτα ενός Ρωμαίου αξιωματικού και μιας χριστιανής σκλάβας, με φόντο τους διωγμούς των πρώτων χριστιανών, διαθέτει ένα υπέρλαμπρο καστ, απ' το οποίο ξεχωρίζουν οι Ρόμπερτ Τέιλορ, Ντέμπορα Κερ και Πίτερ Ουστίνοφ. Προτάθηκε για οκτώ Όσκαρ και υπήρξε η εμπορικότερη ταινία της χρονιάς.
 O Χιτών
Ιδιαιτέρως προσεγμένο και γοητευτικό θρησκευτικό δράμα, που γύρισε το 1953 ο Χένρι Κόστερ («Χάρβεϊ»), με πρωταγωνιστή τον Ρίτσαρντ Μπάρτον στον ρόλο ενός Ρωμαίου αξιωματικού που μετά τη Σταύρωση του Ιησού, την οποία επέβλεψε, κερδίζει στα ζάρια τον Χιτώνα του Θεανθρώπου. Είναι το πρώτο φιλμ που γυρίστηκε σε σινεμασκόπ, ενώ κέρδισε και τα Όσκαρ σκηνικών και κοστουμιών. Δίπλα στον Μπάρτον πρωταγωνιστούν και οι Τζιν Σίμονς, Βίκτορ Ματσιούρ και Ρίτσαρντ Μπουν.
 Βαραββάς
 Από τις γοητευτικότερες βιβλικές παραγωγές, που γύρισε ο Ρίτσαρντ Φλέισερ το 1961, με τον Άντονι Κουίν στον ομώνυμο ρόλο. Η ιστορία του Βαραββά, ενός παράνομου που προσπαθεί να λύσει το μυστήριο του φωτός που έλουσε τον Ιησού, για να πεθάνει πάνω στον σταυρό, τυφλός, αλλά γνωρίζοντας την απάντηση του ερωτήματος που τον βασάνιζε σε όλη του τη ζωή. Εντυπωσιακές σκηνές, με ξεχωριστή αυτή της πάλης των μονομάχων στο Κολοσσαίο και έναν Κουίν στα καλύτερά του. Δίπλα του, η αξέχαστη Σιλβάνα Μάνγκανο, ο στεγνός από ανθρώπινα συναισθήματα Τζακ Πάλανς και ο θρυλικός Βιτόριο Γκάσμαν.
Τα Πάθη του Χριστού
Μία από τις τελευταίες και ξεχωριστές ταινίες του είδους είναι και αυτή του Μελ Γκίμπσον, που γύρισε το 2004, περιγράφοντας με υπερβολικό νατουραλισμό τις τελευταίες 12 ώρες του Ιησού, από τη σύλληψή του έως τη Σταύρωση. Ο Τζιμ Καβίζελ είναι υποβλητικός, υπομένοντας τα σωματικά μαρτύρια μέχρι τέλους, αλλά η βιαιότητα ορισμένων σκηνών ξένισε πολλούς θεατές και εξαγρίωσε ορισμένους φανατικούς. Στον ρόλο της Μαρίας Μαγδαληνής η Μόνικα Μπελούτσι.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
https://www.zougla.gr/

Νέος ψευτογιατρός: Πουλάει 120 ευρώ «αντίδοτο» για εμβόλια κορονοϊού - «Έσωσα δύο ετοιμοθάνατους»

  Νέος ψευτογιατρός: Πουλάει 120 ευρώ «αντίδοτο» για εμβόλια κορονοϊού - «Έσωσα δύο ετοιμοθάνατους» (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) Υποστηρίζε...