Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ

ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ



educated
Γεννημένη στα βουνά του Αϊντάχο, η συγγραφέας Τάρα Γουεστόβερ (Tara Westover), σε μια οικογένεια φανατικών Μορμόνων, με παρανοϊκές, εξτρεμιστικές απόψεις – ενδεχομένως επιδεινούμενες από τη διπολική διαταραχή του πατέρα της οικογένειας-, προετοιμαζόταν για το τέλος του κόσμου με το να αποθηκεύει βάζα  με κομπόστα ροδάκινο και να φτιάχνει αλοιφές με βότανα με τη μητέρα της. Αυτά τα έκανε όταν δεν δούλευε στην μάντρα σιδερικών με τον πατέρα και τα αδέλφια της. Η Τάρα ήταν 17 χρονών την πρώτη φορά που μπήκε σε μια σχολική αίθουσα.
Το βιβλίο ‘Μορφωμένη είναι το χρονικό της απομόνωσης και της παράνοιας που γνώρισε η Τάρα στο οικογενειακό της περιβάλλον και η διαδρομή της προς την γνώση. Όχι μόνο τη γνώση της επιστήμης και των μαθηματικών ή της λογοτεχνίας, αλλά της γνώσης των προκλήσεων της ζωής, των εμπειριών, των ανθρώπων που συνάντησε σ’ αυτή τη διαδρομή και το πώς έμαθε να είναι μέρος αυτού του κόσμου.  Η ίδια και τα αδέλφια της δεν πήγαν ποτέ στο σχολείο και οι ελάχιστες γνώσεις που απέκτησαν προήλθαν από τους ίδιους τους γονείς ή από βιβλία που έτυχε να βρεθούν κοντά τους, γεγονός που καθιστά τις επιτυχημένες ακαδημαϊκές επιτυχίες της στο Μπράιαμ Γιανγκ και στο Τρίνιτι Κόλετζ του Κέμπριτζ, ιδιαίτερα αξιοθαύμαστες.
Από τις πρώτες σελίδες ο αναγνώστης βυθίζεται στον κόσμο της οικογένειας Γουεστόβερ. Και είναι πράγματι ένας πολύ ιδιαίτερος κόσμος – ένας κόσμος που δημιουργήθηκε από τον πατέρα της Τάρα. Όλη η ζωή του Τζιν Γουεστόβερ περιστρέφεται γύρω από τα βουνά του Αϊντάχο. Γι’ αυτόν ο υπόλοιπος κόσμος είναι ένα μέρος εχθρικό γεμάτο από ανθρώπους που θέλουν να του στερήσουν την ελευθερία του. Αυτή η  βαθιά του δυσπιστία  τον περιορίζει σ’ αυτή τη ζώνη ασφαλείας που έχει ορίσει, στο καταφύγιό του, όπου αισθάνεται προστατευμένος από τις πολυάριθμες απειλές που βρίσκονται πέρα από το βουνό. Ο αυταρχικός χαρακτήρας του καθώς και ο θρησκευτικός του φανατισμός εμποδίζουν και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας να ενταχθούν στην κοινωνία. Τα παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο, δεν είναι γραμμένα σε κανένα επίσημο μητρώο, δεν έχουν καν πιστοποιητικά γέννησης. Γι’ αυτά όλος ο κόσμος είναι η μάντρα με τα παλιοσίδερα του πατέρα τους, η κουζίνα με τα βότανα της μητέρας τους και το βουνό με την Ινδιάνα πριγκίπισσα μπροστά τους. Όταν μεγαλώνουν και αποτολμούν να απομακρυνθούν, μόνον τότε συνειδητοποιούν ότι εκεί έξω υπάρχει ένας άλλος κόσμος που παρότι είναι άγνωστος εντούτοις δεν είναι όσο εχθρικός πίστευαν.
65614-gates-gates-notes
Η Τάρα Γουεστόβερ με τον Μπιλ Γκαίητς
Η μητέρα της οικογένειας, η Φέι, είναι μια δύσκολη γυναίκα με έναν, φαινομενικά, υποταγμένο χαρακτήρα, η οποία παρότι μεγάλωσε σε μια οικογένεια πιο κοινωνική και πιο φυσιολογική, εντούτοις δείχνει να έχει αποδεχθεί πλήρως τις θεωρίες του συζύγου της και ελάχιστη παρηγοριά και στήριξη μπορεί να προσφέρει στα παιδιά της. Σε όλη τη διάρκεια του γάμου της η Φέι υπόκειται σε συναισθηματική και σωματική βία, ενώ αντιμετωπίζει τους σοβαρούς τραυματισμούς των μελών της οικογένειας χρησιμοποιώντας βότανα και κάνοντας στράκες με τα δάκτυλα! Επιτρέπει λοιπόν στον Τζιν να ελέγχει τη ζωή της και τη ζωή των παιδιών τους, αδιαφορώντας για τα όνειρα και τις δυνατότητές τους αλλά και για τη σωματική βία που υφίστανται οι κόρες της  από τον αδελφό τους Σον.
Η ζωή των μελών της οικογένειας περιγράφεται γεμάτη από σοβαρούς τραυματισμούς από τους οποίους προσπαθούν να αναρρώσουν κάθε φορά χρησιμοποιώντας πρακτικά γιατροσόφια και ποτέ ζητώντας τη βοήθεια της ιατρικής. Για τους γονείς της οικογένειας, η κυβέρνηση, τα σχολεία, οι γιατροί και τα νοσοκομεία είναι απειλή και αποφεύγονται με κάθε τρόπο.
Η Γουεστόβερ έχει ένα ήρεμο στυλ γραφής που μετατρέπει τις εμπειρίες που περιγράφει σε μια καταπληκτική εμπειρία ανάγνωσης. Το βιβλίο της είναι μια μεθυστική ιστορία λύτρωσης, θεραπείας και εκπαίδευσης κάτω από σχεδόν αδιανόητες αντιξοότητες.
Ενώ η θρησκεία και ο φανατισμός εμφανίζονται σταθερά σε όλο το βιβλίο, εντούτοις η συγγραφέας καθιστά σαφές ότι “Η ιστορία αυτή δεν αναφέρεται στο μορμονισμό. Ούτε σε θρησκευτικές πεποιθήσεις άλλης μορφής. Σ’ αυτήν ενυπάρχουν πολλές κατηγορίες ανθρώπων, κάποιοι πιστοί, κάποιοι όχι· κάποιοι ευγενικοί, κάποιοι όχι. Η συγγραφέας αμφισβητεί πως υπάρχει κάποια σύνδεση, θετική ή αρνητική, ανάμεσα στα δύο.”
Η σχέση της Τάρα με τα αδέλφια της είναι κι αυτή ιδιαίτερη. Παρά το στενό δεσμό που φαίνεται αρχικά να έχει με τον αδελφό της Σον, εκείνος αρχίζει να της συμπεριφέρεται αυταρχικά, ασκώντας ψυχολογική και σωματική βία.  Μια από τις πιο δυνατές στιγμές του βιβλίου είναι όταν μετά από ένα καυγά για ασήμαντο λόγο, ο Σον της βουτάει το κεφάλι μέσα στην τουαλέτα και της στρίβει τον καρπό μέχρι να ζητήσει συγγνώμη.
«Άφησε τον καρπό μου κι έπεσα στο πάτωμα. Άκουγα τα βήματά του να διασχίζουν το διάδρομο. Σηκώθηκα και κλείδωσα αθόρυβα την πόρτα του μπάνιου, έπειτα κοίταξα στον καθρέφτη το κορίτσι που κρατούσε τον καρπό του. Το βλέμμα της ήταν γυάλινο και σταγόνες κυλούσαν στα μάγουλά της. Τη μισούσα που ήταν αδύναμη, που είχε μια καρδιά που ράγιζε. Ήταν ασυγχώρητο που εκείνος μπορούσε να τη βλάψει, που μπορούσε οποιοσδήποτε να τη βλάψει μ’ αυτό τον τρόπο.
Κλαίω μόνο επειδή πονάω, είπα μέσα μου. Επειδή πονάει ο καρπός μου. Όχι από κάτι άλλο.
Αυτή η στιγμή θα καθόριζε την ανάμνηση που έχω από κείνη τη βραδιά, κι από πολλές παρόμοιες βραδιές, για μια δεκαετία. Σ’ αυτήν έβλεπα πως ήμουν άθραυστη, όσο τρυφερή μπορεί να ‘ναι μια πέτρα. Στην αρχή ίσα που το πίστευα, ώσπου μια μέρα έγινε πραγματικότητα. Τότε ήμουν σε θέση να πω, χωρίς να είναι ψέματα, ότι δεν μ’ επηρέαζε, ότι αυτός δεν μ’ επηρέαζε, επειδή δεν μ’ επηρέαζε τίποτα. Δεν καταλάβαινα πόσο νοσηρά δίκιο είχα. Πόσο είχα αδειάσει από συναισθήματα. Παρόλο που δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι τις συνέπειες εκείνης της βραδιάς, είχα παρερμηνεύσει την κρίσιμη αλήθεια : το γεγονός ότι δεν μ’ επηρέαζε αποτελούσε την επίδρασή της.»
Ένας άλλος από τους αδελφούς της Τάρα, ο Τάιλερ καταφέρνει να αντισταθεί στον αυταρχισμό του πατέρα τους και ετοιμάζεται να φύγει από το σπίτι για να φοιτήσει στο κολέγιο. Με την αποχώρηση του Τάιλερ, η Τάρα χάνει ένα μέλος της οικογένειας που νοιαζόταν για εκείνη, που την άφηνε να ακούει μουσική στο δωμάτιό του και την παρότρυνε να τολμήσει, να φύγει και να ανοίξει τα φτερά της μακριά από την τοξική οικογένειά τους.
TheBostonGlobe
Στο Northeastern University
Η κακοποίηση που δέχεται μέσα στην οικογένεια η Τάρα γίνεται η κινητήρια δύναμη που την κυριεύει και αποφασίζει να ακολουθήσει το παράδειγμα του Τάιλερ και να προσπαθήσει να σπουδάσει. Διαβάζει μόνη της και αγωνίζεται να περάσει τις εξετάσεις που θα της επιτρέψουν να πάει στο κολέγιο και όταν τελικά τα καταφέρνει, συνεχίζει να αγωνίζεται να επιβιώσει ακαδημαϊκά, κοινωνικά και οικονομικά. Ανακαλύπτει ότι πέρα από την κοιλάδα που μεγάλωσε υπάρχει ένας άλλος κόσμος που προχωρά και εξελίσσεται χωρίς εκείνη να παρακολουθεί την πορεία του. Ανακαλύπτει πώς είναι να συμβιώνεις με άλλους ανθρώπους, ανακαλύπτει ότι μια πιο κοντή φούστα δεν σημαίνει πως η γυναίκα που τη φορά είναι πόρνη, ανακαλύπτει ότι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι γεμάτη από στιγμές που εκείνη αγνοούσε. Σε μία από τις πρώτες παραδόσεις που παρακολουθεί στο Μπράιαμ Γιανγκ, ρωτάει μέσα στην τάξη τι σημαίνει η λέξη ‘Ολοκαύτωμα’!
Ο πιο δύσκολος αγώνας όμως που δίνει η Τάρα είναι ο εσωτερικός πόλεμος ανάμεσα στον εαυτό της παιδικής της ηλικίας, που ήταν υπάκουος στον πατέρα και πιστός στην οικογένεια, και στον ενήλικο “μορφωμένο” εαυτό της, που θέλει να μελετήσει ιστορία και φιλοσοφία, και που δεν μπορεί πλέον να πεισθεί από τις θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις του πατέρα της. Είναι αυτός ο εσωτερικός αγώνας που κάνει την ιστορία τόσο οδυνηρή. Γιατί η ‘Μορφωμένη’ δεν είναι μόνο μια ιστορία θάρρους και ανθεκτικότητας αλλά και μια ιστορία αγάπης που ολοκληρώνεται με τη μετα-μόρφωση της ηρωίδας.TaraWestover
«Θα μπορούσε κανείς να την πει με πολλά ονόματα αυτή την ατομικότητα. Μετασχηματισμό. Μεταμόρφωση, Αναλήθεια. Προδοσία.
Εγώ την ονομάζω μόρφωση.»
Το βιβλίο ‘Μορφωμένη’ κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ σε μετάφραση Μαρίας Φακίνου.
Εκδόσεις : ΙΚΑΡΟΣ
Το βιβλίο ‘Μορφωμένη’ συζητήθηκε στη Λέσχη Ανάγνωσης Passe Partout Reading στις 26 Φεβρουαρίου 2020.
https://passepartoutreading.gr/

ΔΕΝ ΝΙΚΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ…

ΔΕΝ ΝΙΚΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ…


Δεν νικάει πάντα το καλό…

Θυμάσαι τα παραμύθια που σου διάβαζε η μαμά σου πριν κοιμηθείς; Θυμάσαι την Κοκκινοσκουφίτσα και τον κακό λύκο; Θυμάσαι τη Χιονάτη και την μοχθηρή μητριά; Θυμάσαι τον Χάνσελ, τη Γκρέτελ και την κακιά μάγισσα; Θυμάσαι και το νυσταγμένο σου χαμόγελο, λίγο πριν το “και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα”;
Το καλό πάντα υπερίσχυε του κακού. Πάντα, ακόμη και την τελευταία στιγμή, θριάμβευε το δίκιο. Πάντα, παρά τις δυστυχίες και τις στεναχώριες, ο καλός κέρδιζε. Και κάποια στιγμή ενηλικιώθηκες…Η ενηλικίωσή σου, μπορεί να μην σηματοδοτήθηκε απαραίτητα από το σβήσιμο 18 κεριών στην τούρτα. Μπορεί να έγινε λίγο ή αρκετά αργότερα, ή και νωρίτερα αν ήσουν πολύ άτυχος. Η ενηλικίωσή σου, μπορεί να σηματοδοτήθηκε από εκείνη τη στιγμή που συνειδητοποίησες πως τελικά, το καλό δεν νικάει πάντα… 
Δεν βρίσκουν πάντα οι αδικημένοι, δικαιοσύνη. Δεν παίρνουν πάντα οι καλοί, καλοσύνη. Δεν βρίσκουν πάντα οι κακοί, τιμωρία. Δεν παίρνουν πάντα οι άδικοι, καταδίκη.
Μπορεί να ακούς πως “το κάρμα πάντα επιστρέφει συμπεριφορές”, πως “υπάρχει Θεία δίκη”, πως “η αλήθεια στο τέλος λάμπει”. Μπορεί να τα ακούς και να θες να τα πιστέψεις. Μπορεί να έχεις πειστεί βαθιά μέσα σου πως ισχύουν και ίσως να τα έχεις δει κάποιες φορές να συμβαίνουν μπροστά σου. Ισχύουν όμως πάντα; Ισχύει πάντα πως αυτός που αδικήθηκε παράφορα, δικαιώνεται έστω και στο τέλος; Ισχύει πάντα πως, έστω και κάποια στιγμή αργότερα, ο κάθε άδικος παίρνει αυτό που του άξιζε;
Είναι άσχημο, αλλά η ζωή σε κάνει γρήγορα να συνειδητοποιήσεις πως τα παραμύθια είναι απλά ιστορίες για παιδιά κι όχι ιστορίες βγαλμένες απ’ τη ζωή. Δεν υπάρχει πάντα το καλόκαρδο πριγκιπόπουλο, με το σπαθί ανά χείρας, έτοιμο να σε σώσει από κάθε κίνδυνο. Δεν υπάρχει πάντα η καλή νονά, με το μαγικό της ραβδάκι, έτοιμη να σε βγάλει από κάθε δύσκολη κατάσταση. Δεν υπάρχει πάντα η πανηγυρική νίκη του καλού, έναντι στο κακό. Δεν υπάρχει πάντα η εκτυφλωτική λάμψη της δικαιοσύνης, έναντι στην αδικία…
Μπορεί να είναι παρήγορο να πιστεύεις πως κάποια στιγμή θα δικαιωθείς, πως κάποια στιγμή ο κακός θα λάβει την τιμωρία του. Μπορεί να είναι παρήγορο και να είναι ίσως ο μόνος τρόπος για να συνεχίσεις τη ζωή σου, να μην καταθέσεις τα όπλα, να μην σταματήσεις να ελπίζεις, να μην σταματήσεις να πολεμάς…
Ξέρω κακούς ανθρώπους που νίκησαν πολλές μάχες, που κέρδισαν πολλά, που έκαναν μεγάλα βήματα. Ξέρω καλούς ανθρώπους που αδικήθηκαν, που φορτώθηκαν δυσανάλογα για την πλάτη τους βάρη και που δεν βρήκαν ποτέ δικαίωση. 
Ξέρω ανθρώπους χωρίς αισθήματα, χωρίς συνείδηση, χωρίς αρχές, που μπορούν να χαμογελούν για τα επιτεύγματά τους. Ξέρω ανθρώπους με αρχές, αξίες, ιδανικά, που δεν κατάφεραν ποτέ να σηκώσουν κεφάλι. Το να είσαι έντιμος, ειλικρινής και σωστός, δεν σημαίνει πως θα εισπράξεις αυτά που σου αξίζουν. Το να είσαι ανέντιμος, άδικος και ελεεινός, δεν σημαίνει πως θα πληρώσεις για τις χυδαίες σου συμπεριφορές. Δυστυχώς…
Δεν ξέρω αν είναι θέμα τύχης, συγκυριών ή ικανοτήτων να καταφέρεις κάποια στιγμή να δικαιωθείς και να ηρεμήσεις την ψυχή σου. Θα ήθελα πολύ να πιστεύω στο κάρμα ή στη Θεία δίκη κι ας μου έχει δείξει η ζωή το αντίθετο. Θα ήθελα πολύ να ξέρω πως όλοι οι καλοί αυτού του κόσμου, θα μπορούσαν να ψιθυρίσουν “και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα”Θα ήθελα πολύ, να μπορώ ακόμη να πιστεύω στα παραμύθια… 
Της Κικής Γιοβανοπούλου
https://gynaikaeimai.com/?author=138419785

”Σήκωσε” 40 Μαχητικά Το Ισραήλ Στην Α. Μεσόγειο – Ξεκίνησε Προσομοίωση Σαρωτικών Πληγμάτων Κατά Τουρκίας

Αποτέλεσμα εικόνας για ”Σήκωσε” 40 Μαχητικά Το Ισραήλ Στην Α. Μεσόγειο – Ξεκίνησε Προσομοίωση Σαρωτικών Πληγμάτων Κατά Τουρκίας

”Σήκωσε” 40 Μαχητικά Το Ισραήλ Στην Α. Μεσόγειο – Ξεκίνησε Προσομοίωση Σαρωτικών Πληγμάτων Κατά Τουρκίας


https://emagazin.nl/
Πολεμικά σκάφη, κατασκοπευτικά και ιπτάμενα τάνκερ έβγαλε το Ισραήλ στην Α. Μεσόγειο.
Εδώ και λίγε ώρες, το Ισραήλ διεξάγει ασκήσεις στην Α. Μεσόγειο και σύμφωνα με τον έγκυρο αναλυτή babak taghvaee, διεξάγονται ασκήσεις προσοοίωσης κατά της Τουρκίας.
Το Ισραήλ παίρνει την «σκυτάλη» από το ελληνικό πολεμικό ναυτικό και αεροπορία (η οποία μάχεται καθημερινά στο Αιγαίο) και σε αγαστή συνεργασία με την Αθήνα, δείχνει τα «δόντια της» στον υπερφίαλο Τούρκο ηγέτη που ονειρεύεται την αναβίωση της οθωμανικής αυτοκρατορίας, διότι αυτό ακριβώς κάνει ότι και να δηλώνουν πολλοί ειδικοί και μη, σε Ελλάδα και αλλού.
:Tomorrow evening,fighter squadrons of Air Force will take part in a military exercise over .This exercise will not only increase readiness of units rather will give a message to to end its illegal military activities in that region!
View image on Twitter
72 people are talking about this

Έτσι «σκοτώνουμε» την μπαταρία του κινητού χωρίς να το ξέρουμε

Έτσι «σκοτώνουμε» την μπαταρία του κινητού χωρίς να το ξέρουμε [pics]


Έτσι «σκοτώνουμε» την μπαταρία του κινητού χωρίς να το ξέρουμε [pics]

Το κινητό μας τηλέφωνο πραγματικά "υποφέρει" από δύο καθημερινές μας συνήθειες.
Το κινητό τηλέφωνο είναι η προέκταση του χεριού μας. Μάλιστα, έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο την εξάρτησή μας που οτιδήποτε κάνουμε σχετίζεται με ένα smartphone. Έτσι, μια από τις βασικές μας συνήθειες  πριν κοιμηθούμε, είναι να βάζουμε το κινητό μας στην πρίζα. Και όπως είναι φυσικό εκτός από το κινητό όλοι μας κυκλοφορούμε και με έναν φορτιστή στο χέρι ή powerbank.
Ωστόσο, σύμφωνα με μελέτη του Battery University, ενός ελεύθερου ιστοχώρου με πληροφορίες σχετικά με τις μπαταρίες και τον τρόπο φόρτισης και συντήρησής τους, όλοι φορτίζουμε με λάθος τρόπο τα κινητά μας.
Κι όχι μόνο αυτό, αλλά με τον τρόπο που τα φορτίζουμε, ουσιαστικά καταστρέφουμε την μπαταρία, μειώνοντας δραστικά τον χρόνο ζωής της και κινδυνεύοντας να χρειαστεί να την αλλάξουμε, αν θέλουμε να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη συσκευή.large_1481724349_smartphone-default

Ποιο είναι αυτό το λάθος που κάνουμε όλοι;

Το πρώτο φάουλ εντοπίζεται στο ότι φορτίζουμε τη μπαταρία αποβραδίς. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί του Battery University τονίζουν ότι μόλις η μπαταρία φθάσει στο 100% θα πρέπει να αμέσως να βγάζουμε το κινητό από την πρίζα.
Αυτό συμβαίνει διότι στη συνέχεια ο φορτιστής στη διάρκεια της νύχτας συνεχίζει να δίνει μικρές φορτίσεις, ώστε να διατηρεί το 100%, γεγονός που προκαλεί φθορά στην μπαταρία και μειώνει το χρόνο ζωής της.smartphone-9234859-245
Δεύτερον, στο γεγονός ότι περιμένουμε η μπαταρία να φθάσει κοντά στην πλήρη αποφόρτιση για να βάλουμε το κινητό στην πρίζα. Αντιθέτως, το Battery University τονίζει ότι δεν πρέπει να περιμένουμε τόσο, αλλά και δεν πρέπει να φορτίζουμε τη μπαταρία στο 100%.
Σημειώνει, μάλιστα, ότι οι σύγχρονες μπαταρίες ιόντων λιθίου «δεν πρέπει ποτέ να φορτίζονται πλήρως, καθώς το υψηλό βολτάζ πιέζει τη μπαταρία» και τη φθείρει.
https://www.pagenews.gr/

Αποκάλυψη: Στη Μακρόνησο το πρώτο κλειστό κέντρο Μεταναστών.

Αποκάλυψη: Στη Μακρόνησο το πρώτο κλειστό κέντρο Μεταναστών.

Ήδη το νησί το έχει επισκεφτεί υπο άκρα μυστικότητα κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων για να σχεδιάσει τις νέες δομές.
Εκτός από τη Μακρόνησο δομές φιλοξενίας μεταναστών θα γίνουν  και σε αλλά 4 νησιά αρχικά.

Μπάτσαμπάζι: Το απεχθές Μουσουλμανικό έθιμο που βιάζουν αγόρια (video)

Μπάτσαμπάζι: Το απεχθές Μουσουλμανικό έθιμο που βιάζουν αγόρια (video)



Bacha bazi

Μπάτσαμπάζι: Το απεχθές μουσουλμανικό έθιμο «αγόρι για παιχνίδι» όπως μεταφράζεται στα Ελληνικά ή αλλιώς «Bacha Bazi», δίνει το ‘’δικαίωμα’’ να βιάζονται αγόρια
από μουσουλμάνους.
Τι είναι το «Bacha Bazi»:
Στο Μπάτσαμπάζι τα αγόρια παραβρίσκονται σε διάφορες εορτές ντυμένα με φουστάνια και χορεύοντας για τους παραβρισκόμενους. Στο τέλος της ”παράστασης’’ βιάζονται από μουσουλμάνους.
Μπάτσαμπάζι: Απεχθές Μουσουλμανικό έθιμο, βιάζουν αγόρια
Στο έθιμο παίρνουν μέρος παιδιά φτωχών οικογενειών οπού τα νοικιάζουν οι ίδιοι τους οι γονείς στους διοργανωτές. Τα παιδιά ξεκινούν  από την ηλικία των μόλις 5 ετών.
Αν υπήρχε και συναίνεση σε όλο αυτό, θα μιλούσαμε για ένα είδος οργανωμένης πορνείας πολυτελείας.
Η συνήθης πρακτική του κυκλώματος που συντηρεί αυτή τη βιομηχανία σκλάβων του σεξ είναι να αποσπά τα παιδιά από φτωχές οικογένειες, με υποσχέσεις που ποτέ δεν τηρούνται και να μετατρέπει αυτούς τους ανθρώπους σε ισόβιες απλήρωτες πόρνες που το μόνο που ξέρουν είναι να χορεύουν και να βιάζονται από ηλικιωμένους.
Πως το δικαιολογούν οι Μουσουλμάνοι:
Η εξωφρενική δικαιολογία που δίνουν για το πως εδραιώθηκε αυτό το αποτρόπαιο έγκλημα ως έθιμο είναι η κακή οικονομική κατάσταση πολλών μουσουλμάνων που δεν τους επιτρέπει να παντρευτούν.
Οι μουσουλμάνοι έρχονται σε σεξουαλική επαφή μόνο αφότου παντρευτούν, όσοι δεν έχουν την οικονομική άνεση αρά και ”προίκα’’ στρέφονται στην μονή εναλλακτική λύση που είναι το εν λόγο έθιμο.
https://news2u.gr/

Το Εγκληματικό Κράτος Της Τουρκίας Εξαπολύει Υβριδικό Πόλεμο Εναντίον Της Ελλάδας Χρησιμοποιώντας Τους Λαθρομετανάστες Ως Όπλο Μαζικής Καταστροφής ~

Το Εγκληματικό Κράτος Της Τουρκίας Εξαπολύει Υβριδικό Πόλεμο Εναντίον Της Ελλάδας Χρησιμοποιώντας Τους Λαθρομετανάστες Ως Όπλο Μαζικής Καταστροφής ~  


Turkey’s Criminal State Wages Hybrid War Against Greece By Using Immigrants As Mass Destruction Weapon…! (Video)


Αφιέρωμα στους 'Ελληνες Κωνσταντινουπολίτες λογοτέχνες 21.2.2020 (Πανεπι...

Αποτέλεσμα εικόνας για Αφιέρωμα στους Έλληνες Κωνσταντινουπολίτες Λογοτέχνες στο Πανεπιστήμιο Κωνσταντινούπολης

Αφιέρωμα στους Έλληνες Κωνσταντινουπολίτες Λογοτέχνες στο Πανεπιστήμιο Κωνσταντινούπολης


Με αθρόα προσέλευση και μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ξεχωριστό φιλολογικό αφιέρωμα στους Έλληνες Κωνσταντινουπολίτες λογοτέχνες και ποιητές την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας.
Έλληνες και Τούρκοι επιστήμονες προσέγγισαν μέσα από τις εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις τους το έργο και την προσωπικότητα μεγάλων συγγραφέων που γεννήθηκαν και έζησαν στην Κωνσταντινούπολη, όπως η Μαρία Ιορδανίδου, ο Πέτρος Χρονάς, ο Δημήτρη Κ. Παπακωνσταντίνου, ο Λάμπρος Αστέρης, ο Αντώνης Γιαλούρης, Όμηρος Μπεκές, ο Ιωσήφ Ραφτόπουλος, ο Απόστολος Μελαχροινός, η Ιωάννα Κουτσουράδη κ.α.
Φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Νεοελληνικών Σπουδών διάβασαν ποιήματα και αποσπάσματα από έργα των τιμώμενων λογοτεχνών και τραγούδησαν παραδοσιακά τραγούδια της Πόλης.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε μουσικά από τον συνθέτη Νίκο Πλατύραχο, ο οποίος εκτέλεσε στο πιάνο έργα Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, δικές του συνθέσεις, παραδοσιακά τραγούδια και έργα κλασικού ρεπερτορίου.
Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Τμήμα Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Πόλης σε συνεργασία με τα όμορα τμήματα των Πανεπιστημίων Άγκυρας και Αδριανούπολης, το Ελληνικό Ίδρυμα Ιστορικών Μελετών (ΙΔΙΣΜΕ) και το Γενικό Προξενείο της Κωνσταντινούπολης και ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του ποιητή Δημ. Κ. Παπακωνσταντίνου (1915-1990) και της φιλολόγου και μαθήτριας του Αικατερίνης Αραϊτζοπούλου – Σαρίογλου (1949-2017).





https://georgepelagia.wordpress.com/

LUMACONI ΦΟΥΡΝΟΥ ΓΕΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΡΙΚΟΤΑ ΚΑΙ ΣΠΑΝΑΚΙ

LUMACONI ΦΟΥΡΝΟΥ ΓΕΜΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΡΙΚΟΤΑ ΚΑΙ ΣΠΑΝΑΚΙ

Καλημέρα. Σήμερα πρόκειται να φτιάξουμε ένα διαφορετικό ψητό ζυμαρικό (LUMACONI), γεμιστό με σπανάκι και ρίκοτα, μπορούμε να το βρούμε σε ένα σούπερ μάρκετ που πωλεί ιταλικά προϊόντα, γιατί δεν είναι εύκολο να το βρεις παντού.
Αυτή η πάστα έχει χαμηλό κόστος και συνολικά για την προετοιμασία και το μαγείρεμα χρειάζονται 1 ώρα και 30 λεπτά, τα συστατικά είναι για 6-8 άτομα και μπορούμε να τα προετοιμάσουμε εκ των προτέρων και να το αφήσουμε το στο ψυγείο. Το βάζουμε στο φούρνο 40 λεπτά πριν φθάσουν οι καλσεσμένοι 

ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ  (2 MINUTES ΚΑΙ 49 SECOND) ΜΕ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ, ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΡΑΠΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ( ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ) ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

 

Ελπίζω  να σας αρέσει αυτός ο τρόπος εξήγησης της συνταγής.  Για τυχόν ερωτήσεις ή απορίες που έχετε μπορείτε να γράψετε σε αυτό το ιστολόγιο ή στο κανάλι μου στο YouTube  https://www.youtube.com/channel/UCaFe0HydTUfJE8PZ7q029Jg?view_as=subscriber  

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.
 ΕΔΩ ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΟΥ ΛΟΥΜΑΚΟΝΙ
wp-1582729061224.jpg


 Καταχωρήθηκε στις 

Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια

  Καίτη Γκρέυ: Πέθανε σε ηλικία 101 ετών η σπουδαία τραγουδίστρια NDP Εδινε μάχη με διάφορα προβλήματα υγείας τους τελευταίους μήνες Έφυγε ...