Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Ενδιαφέροντα γεγονότα για το Κρεμλίνο της Μόσχας

Ενδιαφέροντα γεγονότα για το Κρεμλίνο 

της Μόσχας

Κρεμλίνο της Μόσχας
Το Κρεμλίνο της Μόσχας , γνωστό και ως Κρεμλίνο , είναι ένα ιστορικό εμπλουτισμένο συγκρότημα στην καρδιά της Μόσχας, με θέα τον ποταμό Μόσχα (νότια), τον καθεδρικό ναό του Αγίου Βασιλείου(που συχνά μπερδεύεται από τους δυτικούς ως Κρεμλίνο) και την Κόκκινη Πλατεία ανατολικά) και τον Αλέξανδρο Κήπο (στα δυτικά).
Είναι το πιο γνωστό από τα Κρεμλίνια (Ρωσικές ακροπόλεις) και περιλαμβάνει πέντε παλάτια, τέσσερις καθεδρικούς ναούς και το περίκλειστο τοίχο του Κρεμλίνου με πύργους του Κρεμλίνου.
Το ακανόνιστο τρίγωνο του τοίχου του Κρεμλίνου περικλείει έκταση 275.000 τετραγωνικών μέτρων(68 στρέμματα). Το συνολικό μήκος του είναι 2.235 μέτρα (7.333 πόδια), αλλά το ύψος κυμαίνεται από 5 έως 19 μέτρα (16.4 έως 62.3 πόδια), ανάλογα με το έδαφος. Το πάχος του τοίχου είναι μεταξύ 3,5 και 6,5 μέτρων (11,5 και 21,3 πόδια).
σχέδιο του μουσουλμανικού Κρεμλίνου
Το όνομα "Κρεμλίνο" σημαίνει "φρούριο μέσα σε μια πόλη".
Πρώτα αναφέρεται στο Hypatian Chronicle το 1147 ως οχυρό που ανέγερσε στην αριστερή όχθη του ποταμού Μόσχας από τον Γιούρι Ντολγκουόκι, πρίγκιπα του Suzdal , το Κρεμλίνο αναπτύχθηκε και μεγάλωσε με οικισμούς και προάστια περικυκλωμένοι από νέες οχυρώσεις - Kitaigorodsky Wall, Bely Gorod , Ο Zemlyanoy Gorod και άλλοι.
Τον 13ο αιώνα το Κρεμλίνο ήταν η επίσημη κατοικία της υπέρτατης εξουσίας - το κέντρο της χρονικής και πνευματικής ζωής του κράτους. Το Κρεμλίνο, στα τέλη του 15ου και στις αρχές του 16ου αιώνα, είναι ένα από τα σημαντικότερα οχυρώματα της Ευρώπης (οι τοίχοι και οι πύργοι της σημερινής εποχής ανεγέρθηκαν το 1485-1516). Περιέχει ένα σύνολο μνημείων εξαιρετικής ποιότητας.
Μόσχα-Κρεμλίνο-2
Οι σημαντικότερες εκκλησίες του Κρεμλίνου της Μόσχας βρίσκονται στην πλατεία του καθεδρικού ναού . είναι ο καθεδρικός ναός της Κοίμησης, η εκκλησία του Αρχαγγέλου, η Εκκλησία του Ευαγγελισμού και ο καμπαναριό του Ιβάν Βελίκι. Σχεδόν όλοι αυτοί σχεδιάστηκαν από τους προσκεκλημένους Ιταλούς αρχιτέκτονες που φαίνονται ξεκάθαρα στο αρχιτεκτονικό τους στυλ.
Ο πετρόκτιστος καθεδρικός ναός της Κοίμησης (1475-1479) χτίστηκε από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Αριστοτέλη Φιορβάντη. Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετές εικόνες των αρχών του 15ου αιώνα που αποδίδονται στον Θεόφανη τον Έλληνα και στον Αντρέι Ρουμπλόφ, που θεωρούνται από πολλούς ως το μεγαλύτερο από όλους τους ρώσους ζωγράφους ζωγράφων. Ο καθεδρικός ναός έγινε η σημαντικότερη Ρωσική Ορθόδοξη εκκλησία. ένα γάμο και στέμμα για τους μεγάλους πρίγκιπες, τσάρους και αυτοκράτορες καθώς και το ιερό για μητροπολίτες και πατριάρχες.
Καθεδρικός ναός της Κοίμησης
Αρχικά υπήρχαν δεκαοκτώ πύργοι του Κρεμλίνου, αλλά ο αριθμός τους αυξήθηκε σε είκοσι τον 17ο αιώνα . Όλοι οι τρεις από τους πύργους είναι τετράγωνοι. Ο υψηλότερος πύργος είναι η Troitskaya, η οποία χτίστηκε μέχρι το σημερινό της ύψος 80 μέτρων το 1495.
troitskaya πύργος
Μετά την κατασκευή των νέων τειχών του Κρεμλίνου και των εκκλησιών ολοκληρώθηκε το 1516, ο μονάρχης αποφάσισε ότι δεν πρέπει να χτιστούν κατασκευές σε άμεση γειτνίαση με την ακρόπολη.
Το Κρεμλίνο διαχωρίστηκε από την περιτοιχισμένη έμπορο πόλη (Kitay-gorod) από ένα 30-μετρητή(98.5 ποδών) πλάτους τάφρο, πάνω από το οποίο Καθεδρικός Ναός Αγίου Βασιλείου κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ιβάν ο Τρομερός . Ήταν το ψηλότερο κτίριο της πόλης μέχρι την ολοκλήρωση του Πύργου Bell του Μεγάλου Πύργου το 1600. Τον 16ο και 17ο αιώνα η εκκλησία, που έγινε αντιληπτή ως το γήινο σύμβολο της Ουράνιου Πόλη, όπως συμβαίνει σε όλες τις εκκλησίες του Βυζαντινού Χριστιανισμού, γνωστή ως «Ιερουσαλήμ» και χρησίμευσε ως αλληγορία του ναού της Ιερουσαλήμ στην ετήσια παρέλαση της Παναγίας των Παρισίων, στην οποία συμμετείχαν ο πατριάρχης της Μόσχας και ο τσάρος.
Ο καθεδρικός ναός του Αγίου Βασιλείου
Ο μεγάλος πύργος Bell του Ιβάν, με συνολικό ύψος 81 μέτρα (266 πόδια) είναι ο ψηλότερος πύργος και η δομή του Κρεμλίνου. Μέχρι το κτίριο του Καθεδρικού Ναού του Χριστού Σωτήρος το 1883, ήταν το ψηλότερο κτίριο στην παλιά Μόσχα και απαγορεύτηκε η ανέγερση οποιουδήποτε κτιρίου στη Μόσχα, το οποίο ήταν ψηλότερο από τον Πύργο του Καμπαναριού.
Ο μεγάλος πύργος Bell του Ιβάν
Το καμπαναριό Tsar , το μεγαλύτερο κουδούνι στον κόσμο, στέκεται σε ένα βάθρο δίπλα στον Πύργο του Μεγάλου Μνημείου του Ιβάν. Πρόκειται για 6,54 μέτρα (20,1 πόδια) ψηλό, 6,6-μετρητή (22 πόδια) διάμετρο καμπάνα. Ποτέ δεν βρισκόταν σε κατάσταση λειτουργίας, αναστέλλεται ή σκαλίζει.
τσάι καμπάνα
Το Cannon Tsar είναι ένα μεγάλο πρώιμο σύγχρονο κομμάτι πυροβολικού που εκτίθεται στο έδαφος του Κρεμλίνου της Μόσχας. Είναι ένα μνημείο της ρωσικής τέχνης χύτευσης πυροβολικού, που χυτεύεται σε χάλκινο χρώμα το 1586 στη Μόσχα, από τον ρώσο κύριο χάλκινο παίκτη Αντρέι Τσόχοφ. Κυρίως συμβολικές επιπτώσεις, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε πόλεμο. Ωστόσο, το κανόνι φέρει ίχνη τουλάχιστον μιας πυροδότησης.
tsar κανόνι
Κατά τη διάρκεια του χρόνου των ταραχών , το Κρεμλίνο κρατήθηκε από τις πολωνικές δυνάμεις για δύο χρόνια, μεταξύ 21 Σεπτεμβρίου 1610 και 26 Οκτωβρίου 1612.
Από τις αρχές του 18ου αιώνα, όταν η πρωτεύουσα της Ρωσίας μετακόμισε στην Αγία Πετρούπολη, το Κρεμλίνο έπαιζε κυρίως έναν τελετουργικό ρόλο με θρησκευτικές λειτουργίες.
Παρόλο που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για τελετές στέψης, το Κρεμλίνο εγκαταλείφθηκε και παραμελήθηκε μέχρι το 1773 , όταν η Μεγάλη Αικατερίνη προσέλαβε τον Βασίλη Μπαζένεφφ να χτίσει τη νέα κατοικία της εκεί.
Κατά την εισβολή του Ναπολέοντα στη Ρωσία το 1812, οι γαλλικές δυνάμεις κατέλαβαν το Κρεμλίνο από τις 2 Σεπτεμβρίου έως τις 11 Οκτωβρίου . Όταν ο Ναπολέων εγκατέλειψε τη Μόσχα, διέταξε να ανατινάξει ολόκληρο το Κρεμλίνο. Το οπλοστάσιο του Κρεμλίνου, αρκετές μερίδες του τοίχου του Κρεμλίνου και αρκετοί πύργοι τοίχων καταστράφηκαν από εκρήξεις και πυρκαγιές που έβλαψαν το περίβλημα και τις εκκλησίες. Οι εκρήξεις συνεχίστηκαν για τρεις ημέρες, από τις 21 έως τις 23 Οκτωβρίου. Ευτυχώς, η βροχή κατέστρεψε τις ασφάλειες και η βλάβη ήταν λιγότερο έντονη από την προβλεπόμενη. Τα έργα αποκατάστασης έγιναν από το 1816 έως το 1819, υπό την επίβλεψη του Osip Bove.
το μουσουλμανικό Κρεμλίνο ναπολέων
Το Παλάτι του Μεγάλου Κρεμλίνου χτίστηκε για να ανταγωνιστεί το Winter Palace στην Αγία Πετρούπολη στις διαστάσεις του και την πολυτέλεια των εσωτερικών του χώρων. Το παλάτι κατασκευάστηκε το 1839-49 και ήταν παλαιότερα η κατοικία του Τσάρου στη Μόσχα. Αυτή τη στιγμή είναι η επίσημη κατοικία του Προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας αν και σπάνια χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό.
μεγάλο παλάτι του Κρεμλίνου
Μετά το 1851, το Κρεμλίνο άλλαξε ελάχιστα μέχρι τη Ρωσική Επανάσταση του 1917.
Η σοβιετική κυβέρνηση μετακόμισε από τη Πετρούπολη στη Μόσχα στις 12 Μαρτίου 1918 . Ο Βλαντιμίρ Λένιν επέλεξε τη Γερουσία του Κρεμλίνου ως κατοικία του. Ο Ιωσήφ Στάλιν είχε επίσης τα προσωπικά του δωμάτια στο Κρεμλίνο. Ήταν πρόθυμος να απομακρύνει από την έδρα του όλα τα "λείψανα του τσαρικού καθεστώτος". Οι χρυσαίοι αετοί στους πύργους αντικαταστάθηκαν από λαμπερά αστέρια του Κρεμλίνου, ενώ ο τοίχος κοντά στο Μαυσωλείο του Λένιν μετατράπηκε σε Νεκρόπολη του Τείχους του Κρεμλίνου.
Το Κρεμλίνο θα παραμείνει η έδρα και το σύμβολο της σοβιετικής εξουσίας μέχρι την πτώση της ίδιας της Σοβιετικής Ένωσης στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Το 1990, οι περιοχές του Κρεμλίνου και της Ερυθράς Πλατείας χαρακτηρίστηκαν ως περιοχές παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
Προκειμένου να σταματήσει η διακοπή της κυκλοφορίας της Μόσχας από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν ενέκρινε την κατασκευή του ελικοδρομίου του Κρεμλίνου. Το ηλιοστάσιο ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2013. Εξετάστηκε προσεκτικά η επιλογή της θέσης του ελικοδρομίου. η τοποθεσία που επιλέχθηκε δεν λέγεται ότι αποτελεί απειλή για την αρχιτεκτονική του Κρεμλίνου.
Interesting facts about the Moscow Kremlin | Just Fun Facts

Ενδιαφέροντα γεγονότα για το μπονσάι

Ενδιαφέροντα γεγονότα για το μπονσάι 

( Bonsai)

μπονσάι
Το Bonsai είναι μια συναρπαστική μορφή τέχνης που συνδυάζει τις τεχνικές κηπουρικής και την ασιατική αισθητική με μοναδικό τρόπο.
Η τέχνη προέρχεται από την κινεζική αυτοκρατορία και αντιγράφηκε και προσαρμόστηκε από τους Ιάπωνες σε αυτό που γνωρίζουμε σήμερα ως δέντρα μπονσάι.
Ο όρος "bon-sai" σημαίνει "φυτευμένο σε δοχείο" .
Από τον 6ο αιώνα και μετά, το προσωπικό της αυτοκρατορικής πρεσβείας και οι βουδιστές φοιτητές από την Ιαπωνία επισκέφθηκαν και επέστρεψαν από την ηπειρωτική Κίνα , φέρνοντας πίσω σουβενίρ, συμπεριλαμβανομένων των φυτευτών των εμπορευματοκιβωτίων.
Μια στενή σχέση μεταξύ του βουδισμού της Ζεν της Ιαπωνίας και των δομημένων δέντρων άρχισε να διαμορφώνει τη φήμη και την αισθητική του μπονσάι.
bonsai zen
Γύρω από τον 14ο αιώνα η καλλιέργεια Bonsai έφτασε σε υψηλό επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης.
Στην Ιαπωνία μετά το 1800 , το μπονσάι άρχισε να κινείται από την εσωτερική πρακτική κάποιων ειδικών για να γίνει μια ευρέως δημοφιλής μορφή τέχνης και χόμπι .
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο , ορισμένες τάσεις κατέστησαν την ιαπωνική παράδοση του μπονσάι όλο και πιο προσιτή στο δυτικό και παγκόσμιο κοινό . Μια βασική τάση ήταν η αύξηση του αριθμού, του εύρους και της σημασίας των εκθέσεων για μπονσάι.
δέντρο μπονσάι
Το βιβλίο του Yoshimura του 1957 Η τέχνη του μπονσάι , που γράφτηκε στα αγγλικά με τον μαθητή του Giovanna M. Halford, πήγε να ονομαστεί «κλασική ιαπωνική βυζίτσα για δυτικούς» με πάνω από τριάντα εκτυπώσεις.
Ο απώτερος στόχος της καλλιέργειας ενός μπονσάι είναι να δημιουργηθεί μια μικρογραφία αλλά ρεαλιστική αναπαράσταση της φύσης με τη μορφή ενός δέντρου.
Τα μπονσάι δεν είναι φυτά που γεννούν γενετικά φυτά, στην πραγματικότητα, κάθε είδος δέντρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλλιέργεια ενός.
Για να τα κρατήσετε ως μπονσάι σε ένα δοχείο, πρέπει να κρατάτε τα κλαδιά, τις ρίζες και να τα διαμορφώνετε τακτικά . Δεδομένου ότι ένα μπονσάι είναι συνήθως κλαδεμένο και κομμένα φαίνεται ότι ποτέ δεν μεγαλώνουν. Αν είχε παραμείνει ανέγγιχτο για λίγα χρόνια, ένα μπονσάι θα έμενε άγριο και θα απλωθεί από το δοχείο του.
bonsai-2
Ορισμένα είδη είναι δημοφιλή ως υλικό μπονσάι επειδή έχουν χαρακτηριστικά, όπως μικρά φύλλα ή βελόνες, που τα καθιστούν κατάλληλα για το συμπαγές οπτικό πεδίο του μπονσάι.
Η ιαπωνική παράδοση περιγράφει σχέδια δέντρων μπονσάι χρησιμοποιώντας ένα σύνολο κοινώς κατανοητών, ονομασμένων στυλ . Τα πιο συνηθισμένα στυλ περιλαμβάνουν επίσημη όρθια, άτυπη όρθια, κλίση, ημισφαίριο, καταρράκτη, σχεδία, λογοτέχνες και ομάδα / δάσος.
Οι ιαπωνικές εκθέσεις και κατάλογοι μπονσάι αναφέρονται συχνά στο μέγεθος των μεμονωμένων δειγμάτων μπονσάι, αναθέτοντάς τους στις κατηγορίες μεγέθους (βλ. Πίνακα παρακάτω).
μέγεθος μπονσάι
Τα δέντρα μπονσάι έρχονται σε όλα τα είδη δένδρων, μεγέθη, σχήματα και ... τιμές . Βάζοντας από λίγα δολάρια για ένα μικρό και νέο φυτό σε ένα εργοστάσιο που πωλείται για 1,3 εκατομμύρια δολάρια στην Ιαπωνία!
Το μπονσάι είναι γνωστό για το μικρό του μέγεθος, αλλά η προσπάθεια να σμικρυνθούν τα δέντρα φτάνει μερικές φορές στο άκρο. Τα αποτελέσματα είναι μικροσκοπικά μικρά δέντρα. Το μικρότερο δέντρο Bonsai με μια εκκρεμούσα εγγραφή στο Guinness Record - το μικρο-μπονσάι είναι ένα Acer Momiji .
το μικρότερο δέντρο στον κόσμο
Οι καλλιτέχνες του μπονσάι έχουν συνήθως τα δέντρα τους με τον αριθμό των ετών που έχουν περάσει στην εκπαίδευση . Συνήθως αυτό ορίζεται ως ο αριθμός των ετών στο ποτ μπονσάι. Στις ΗΠΑ, είναι σπάνιο να βρούμε μπονσάι που έχουν περάσει περισσότερα από 40 ή 50 χρόνια στην εκπαίδευση - αν και μερικά ξυλόγλυπτα που συλλέγονται από τα Florida Keys είναι άνω των 100 ετών για να ξεκινήσουν.
Το Ficus retusa Linn, το οποίο βρίσκεται στο Μουσείο Crespi Bonsai στην Ιταλία , πιστεύεται ότι είναι το παλαιότερο υπάρχον δέντρο μπονσάι στον κόσμο με εκτιμώμενη ηλικία 1.000 ετών . Ο Luigi Crespi, ο ιδρυτής του Crespi Bonsai Musuem, πέρασε δέκα χρόνια προσπαθώντας να αποκτήσει την κυριότητα του δέντρου μπονσάι και πέτυχε το 1986.
το παλαιότερο δέντρο μπονσάι στον κόσμο
Το δέντρο μπονσάι Juniper των 1.000 ετών βρίσκεται στο βρεφονηπιακό σταθμό Mansei-en bonsai που ανήκει στην οικογένεια Κάτο . Το δέντρο Juniper συλλέχθηκε από τα άγρια ​​της Ιαπωνίας και δοκιμάστηκε να είναι πάνω από 1.000 ετών.
bonsai 1000 ετών
Ένα 800χρονο δέντρο Bonsai στο Shunkaen, από τον Kunio Kobayashi - Ένα αξιοσημείωτο δέντρο που είναι γνωστό για την εξαιρετικά υψηλή του ηλικία. το δέντρο αναφέρεται ότι είναι πάνω από 800 χρόνια, ένα από τα πιο ακριβά δέντρα Bonsai! Ο ιδιοκτήτης του, ο κύριος Kobayashi, είναι ένας από τους πιο γνωστούς καλλιτέχνες του Bonsai στον κόσμο και έχει κερδίσει το βραβείο πρωθυπουργού στην Ιαπωνία 4 φορές. Το νηπιαγωγείο του, ShunkaEn, βρίσκεται στο Τόκιο και είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες.
bonsai 800 ετών
Το Goshin είναι ένα μπονσάι που δημιουργήθηκε από τον John Y. Naka. Πρόκειται για μια δασική φύτευση 11 κρεμμυδιών φεμινής, η πρώτη από τις οποίες η Naka άρχισε να ασχολείται με το μπονσάι το 1948. Το Naka το δωρίζει στο Εθνικό Ίδρυμα Bonsai το 1984, για να προβληθεί στο Εθνικό Αρφόριο των Ηνωμένων Πολιτειών. έχει υπάρξει εκεί από τότε. Τα μεμονωμένα δέντρα αντιπροσωπεύουν τα εγγόνια της Naka.
goshin bonsai
Τέλος της τσάντας Bonsai από τον Chris Guise - Οι υπέροχες ταινίες Lord of the Rings ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή πηγή έμπνευσης για τον Chris να αναδημιουργήσει το μικροσκοπικό τοπίο του Bag Bag με ένα εκπληκτικό Bonsai ως αποτέλεσμα.
κυρία των δαχτυλιδιών μπονσάι
Η πρώτη παγκόσμια σύμβαση για το μπονσάι πραγματοποιήθηκε στην Οσάκα κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας έκθεσης Bonsai και Suiseki το 1980.
Η μεγαλύτερη επίδειξη μπονσάι δέντρων αποτελείται από 2.649 δέντρα και πραγματοποιήθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2016 από την Αδελφότητα του Σρι Σρι Σρι Γκαναπάθη Σαχτσινταναντα Σουάμιζι (Ινδία) στο Μυσούρου, Καρνατάκα της Ινδίας. Τα δέντρα εκτέθηκαν στη Διεθνή Συνέλευση και Έκθεση για το Μπονσάι πραγματοποιήθηκε στο Avadhoota Data Peetham.
Interesting facts about bonsai | Just Fun Facts

Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΚΙΟΥΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ--Watch These Frustrated Squirrels Go Nuts! | Deep Look



Οι άνθρωποι δεν είναι τα μόνα πλάσματα που απογοητεύονται. Σκίουροι απογοητεύονται επίσης.

Οι θεατές του YouTube γνωρίζουν καλά το είδος του σκίουρου: Χιλιάδες βίντεο που δείχνουν σκίουρους να αρπάζουν σπόρους πουλιών ή τα παλιά αγαπημένα που οι σκίουροι έφευγαν γεμίζοντας τα μάγουλά τους
. Ίσως οι σκίουροι είναι τόσο δημοφιλείς επειδή βλέπουμε μερικούς από εμάς σε αυτούς. Αυτό είναι μέρος αυτού που τροφοδότησε το ενδιαφέρον του Mikel Delgado για το σκίουριο- αλεπού που είδε στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, στο Μπέρκλεϊ. Ένας διδακτορικός φοιτητής της ζωικής συμπεριφοράς εκεί, θέλει να παραθέσει το βιβλίο του Charles Darwin "Η κάθοδος του ανθρώπου και η επιλογή σε σχέση με το φύλο", στην οποία ο αγγλικός φυσιοδίφης πρότεινε ότι οι διαφορές μεταξύ ανθρώπων και άλλων ζώων δεν είναι τόσο σαφείς. "Ήταν αμφιλεγόμενο ,επειδή οι άνθρωποι πίστευαν ότι τα ζώα ήταν μηχανές και δεν αισθάνθηκαν πόνο", είπε. Εμπνευσμένος από τον Δαρβίνο, ο Ντελγάδο διεγράφη από τους συναισθηματικούς κόσμους των σκίουρων. Ο τρόπος να πει τι αισθάνονται, οι ερευνητές έχουν βρει, είναι να παρακολουθήσουν τις ουρές τους. Όταν απειλείται από ένα αρπακτικό όπως ένα σκυλί, ένα σκίουρο αλεπού μαστίζει την ουρά του σε ένα σχήματος S μοτίβο που οι ερευνητές αποκαλούν "σημαδεύοντας". Ο Ντελγάδο αναρωτήθηκε τι άλλο μπορούσε να μάθει από το να παρακολουθεί σκίουροι σημαδεύοντας τις ουρές τους. Για παράδειγμα, απογοητεύονται, όπως κάνουν οι άνθρωποι; Έτσι, επινόησε ένα πείραμα για να διερευνήσει αυτή την ερώτηση. Δίδαξε μερικές από τις σκίουροι αλεπού στην πανεπιστημιούπολη για να σηκώσουν το καπάκι ενός πλαστικού κουτιού για να βρουν μια καρυδιά μέσα. Όταν ο σκίουρος έφαγε το καρύδι, έριξε ένα άλλο. Έτσι, εκπαιδεύτηκε τα σκίουροι να περιμένουν καρύδια όταν κοίταζαν μέσα. Αυτή η εκπαίδευση ήταν σημαντική επειδή η απογοήτευση ορίζεται συνήθως ως μη λήψη όσων περιμένετε. Στη συνέχεια, αντικατέστησε το καρύδι με καλαμπόκι - το οποίο οι σκίουροι δεν τους αρέσει πολύ - ή άφησε το κιβώτιο άδειο. Αυτοί οι σκίουροι σηματοδότησαν τις ουρές τους. Για μια τρίτη ομάδα, κλειδώνει το κιβώτιο. Σημείωσαν τις ουρές τους περισσότερο. Πήραν επιθετικά, χαρακτηριστικό απογοήτευσης. Και έσπασαν, ανέτρεψαν και έσυραν το κουτί, προσπαθώντας να το ανοίξουν. Αυτό κάνει τον Delgado να σκεφτεί ότι ίσως η απογοήτευση έχει εξελικτικό σκοπό, ότι δεν είναι απλώς η εξουδετέρωση του ατμού, αλλά είναι ένας τρόπος να συγκεντρωθούμε ενέργεια για να "βγάλουμε" μια λύση. - + Είναι η απογοήτευση ένα συναίσθημα; "Είναι λίγο αμφιλεγόμενο", δήλωσε ο Delgado. «Εξαρτάται από το ποιος μιλάς». Οι ερευνητές δεν θεωρούν την απογοήτευση ένα από τα βασικά ή καθολικά συναισθήματα. Στη δεκαετία του 1960 ο ψυχολόγος Paul Ekman εντόπισε έξι καθολικά συναισθήματα: χαρά, θυμό, θλίψη, έκπληξη, φόβο και αηδία: αλλά είναι ένας τρόπος να συγκεντρωθεί η ενέργεια για να εξευρεθεί λύση "βίαιη-δύναμη". - + Είναι η απογοήτευση ένα συναίσθημα; "Είναι λίγο αμφιλεγόμενο", δήλωσε ο Delgado. «Εξαρτάται από το ποιος μιλάς». Οι ερευνητές δεν θεωρούν την απογοήτευση ένα από τα βασικά ή καθολικά συναισθήματα. Στη δεκαετία του 1960 ο ψυχολόγος Paul Ekman εντόπισε έξι καθολικά συναισθήματα: χαρά, θυμό, θλίψη, έκπληξη, φόβο και αηδία: αλλά είναι ένας τρόπος να συγκεντρωθεί η ενέργεια για να εξευρεθεί λύση "βίαιη-δύναμη". - + Είναι η απογοήτευση ένα συναίσθημα; "Είναι λίγο αμφιλεγόμενο", δήλωσε ο Delgado. «Εξαρτάται από το ποιος μιλάς». Οι ερευνητές δεν θεωρούν την απογοήτευση ένα από τα βασικά ή καθολικά συναισθήματα. Στη δεκαετία του 1960 ο ψυχολόγος Paul Ekman εντόπισε έξι καθολικά συναισθήματα: χαρά, θυμό, θλίψη, έκπληξη, φόβο και αηδία: Η απογοήτευση σχετίζεται με το θυμό, αλλά οι ερευνητές δεν θεωρούν την απογοήτευση βασικό συναίσθημα. "Υπάρχει μια ερώτηση για το τι ακριβώς είναι", δήλωσε ο Delgado. "Μερικές φορές το βλέπετε να περιγράφεται πολύ συγκεκριμένα ως έργο: Για παράδειγμα, όταν περιμένετε μια σόδα και δεν το παίρνετε από το μηχάνημα αυτόματης πώλησης.

Ένα video από τα PBS Digital Studios me τη δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων.

Γνωρίστε τους Νεφελίμ και Ελοχίμ...!

Γνωρίστε τους Νεφελίμ και Ελοχίμ...!

Στην εβραϊκή Γλώσσα η λέξη «ΕΛΟΧΙΜ» έχει πολλές ερμηνείες. Σημαίνει τους Υιούς του Θεού, τους Αγγέλους, τους άρχοντες και τους ανθρώπους που διακρίνονται για την αρετή τους. Έτσι, σε πολλά κείμενα, όταν μιλούν για τους «ΕΛΟΧΙΜ», αλλού εννοούν τους Αγγέλους του Θεού και αλλού τα Παιδιά του Θεού. Συνεπώς, σε πολ­λές περιπτώσεις, οι Υιοί του Θεού μπορεί να αποκαλούνται Άγγελοι του Θεού, όπως επίσης και οι ενάρετοι άνθρωποι να αποκαλούνται κι αυτοί Άγγελοι.


Η Ρω­μαιοκαθολική Εκκλησία μάλιστα, στην επίσημη έκδοση της Καινής Διαθήκης, τηνVulgata, μεταφράζει τους «ΕΛΟΧΙΜ» σαν τα Παιδιά του Θεού. Με το θέμα αυτό ασχολήθηκε και ο Πατέ­ρας της Δύσης Άγιος Αυγουστίνος, ο οποίος, στο βιβλίο «Πολιτεία του Θεού» (De civitate dei), υποστηρίζει πως με τον όρο «ΕΛΟΧΙΜ» εννοούνται οι ενάρετοι άνθρωποι, καθώς οι Άγγελοι είναι πνεύματα και δεν έχουν ούτε φύλο, ούτε υλικά σώματα. Επομένως, δεν ήταν δυνατό οι Άγγελοι να συνάψουν σχέσεις με τις κόρες των ανθρώπων και άρα, στο βιβλίο του Ενόχ, με τη λέξη «ΕΛΟΧΙΜ» εννοούνται οι ενάρετοι. Αυτό άλ­λωστε αποδεικνύεται και στο βιβλίο της «Γένεσης», όπου στο έκτο κεφάλαιο και τρίτο στίχο (6,3) ο Θεός αναφέρεται σε ανθρώπους και όχι σε Αγγέλους, όταν λέει: «Δεν θα παραμείνει το ζωοποιό Πνεύμα μου στους ανθρώπους για πάντα, γιατί είναι σαρκικοί». Επομένως, αυτοί που προσελκύστηκαν από τις όμορφες γυναίκες και ενώθηκαν μαζί τους ήταν οι ενάρετοι άνθρωποι και όχι οι Άγγελοι.

Ο ίδιος ο Ιησούς, μιλώντας στους Σαδδουκαίους για την ανάσταση των νεκρών, τους είπε:«Όταν αναστηθούν οι νεκροί, ούτε θα νυμ­φεύονται ούτε θα παντρεύονται, αλλά θα είναι όπως οι άγγελοι στον ουρανό» (Κατά Ματθαίον 22,30). 

Γίνεται έτσι αντιληπτό πως οι Άγ­γελοι δεν παντρεύονται και συνεπώς δεν μπορούν να συνάψουν σχέσεις με γυναίκες. Οι «ΕΛΟΧΙΜ» είναι οι ενάρετοι και δίκαιοι άνθρωποι και σε ένα άλλο από­κρυφο κείμενο που έχει τον τίτλο «Βιβλίο του αγώνος του Αδάμ». Στο κείμενο αυτό ο Ιάρεδ, που στην Πα­λαιά Διαθήκη παρουσιάζεται σαν πατέρας του Ενόχ, μιλώντας στα παιδιά του τους λέει: «Σας εξορκίζω στη μνήμη του πατέρα μας Αδάμ και του Άβελ και του Σιθ και του Ενόχ, ακούστε με και μην κατεβείτε από το άγιο βουνό, γιατί αν κατεβείτε η ζωή και η ευσπλαχνία δε θα είναι πια μαζί σας και δε θα είστε πλέον παιδιά του Θεού, αλλά του Διαβόλου».
Συμπερασματικά το θέμα που δημιουργήθηκε για τους Αγγέλους και τη σύναψη σχέσεων με τις κόρες των ανθρώπων στο βιβλίο του Ενόχ, οφείλετε στη λανθασμένη μετάφραση της εβραϊκής λέξης «ΕΛΟΧΙΜ», που οι μεταφραστές της στην ελληνική γλώσσα της έδωσαν τη σημασία των Αγγέλων και όχι των ενάρετων ανθρώπων.

Οι άγγελοι και οι ΕΛΟΧΙΜ είναι δυο διαφορετικές οντότητες. Οι άγγελοι είναι ασώματοι και οι ΕΛΟΧΙΜ με υλικό σώμα. Το υλικό σώμα δεν σημαίνει απαραίτητα σάρκα.

Τάγματα Αγγέλων: Σεραφείμ, Χερουβείμ, Θρόνοι, Κυριότητες, Δυνάμεις, Εξουσίες, Αρχές, Αρχάγγελοι, Άγγελοι
Τάγματα Ελοχίμ: Ελ Νορ, Ελ Λιν, Ελ Ζιν, Ελ Νιρ, Ελ Λαν, Ελ Σαν, Ελ Τερε, Ελ Γαν, Ελ Ταν

Σύμφωνα με την γένεση, πρώτα ο Θεός εποίησε Ελοχίμ και μετά αγγέλους. Οι Ελοχίμ θεωρούνται ανώτερες οντότητες από τους αγγέλους. Ειδικά ο πρώτος Ελοχίμ, ο παλαιός όλων των ημερών, όπως λέει ο Ενόχ. Και, αφού ολοκληρώθηκε η Δημιουργία, έδωσε εντολή να δημιουργηθεί ο άνθρωπος (σε ποιον;) κατ΄εικόνα και ομοίωση (στον πρώτο Ελοχίμ). Αφού ο άνθρωπος θα ήταν καθ’ ομοίωση των Ελοχίμ, στην εξέλιξή του, θα ήταν ανώτερος από τους αγγέλους. Για αυτόν το λόγο έγινε η ανταρσία των αγγέλων με αρχηγό τον Σαμαέλ, τον γνωστό και σαν διάβολο. Οι άγγελοι που εξεγέρθηκαν έμειναν γνωστοί σαν εκπεσόντες άγγελοι. Αργότερα επήλθε και “η πτώση του ανθρώπου από τον ουρανό”, με τη γνωστή ιστορία του Αδάμ, με την Εύα και το μήλο. Όλα αυτά βέβαια απαιτούν τεράστια ανάλυση, κάτι αδύνατο σε τόσο μικρό χώρο.

Με την πτώση του ανθρώπου, έδωσε εντολή ο Θεός να επιτηρούν τη Γη και τον άνθρωπο201 Ελοχίμ και στον άνθρωπο την εντολή αυξάνεστε και πληθύνεστε. Το πληθύνεστε σημαίνει να γίνεστε περισσότεροι, το αυξάνεστε σημαίνει να εξελίσσεστε σε αυτό που είμαστε προορισμένοι να γίνουμε. Δηλαδή καθ’ ομοίωση των Ελοχίμ. Οι 201 Ελοχίμ που δεν έχουν το δικαίωμα να αυξάνονται και να πληθύνονται, έπραξαν μια μεγάλη αμαρτία (λάθος): το να πληθύνονται.

Σύμφωνα λοιπόν με τις ελάχιστες δημοσιοποιημένες πηγές, που είναι η αρχαία ελληνική μυθιστορία, η Παλαιά Διαθήκη και ο απόκρυφο βιβλίο του Ενόχ, κάποιοι … σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη (Γένεση, κεφ 6, 1-2), οι Ελοχίμ, παρά το θέλημα του Θεού, συνευρέθηκαν με τις κόρες των ανθρώπων και δημιουργήθηκαν όντα, πλάσματα, ξεχωριστά, αποκυήματα πράξης ανομίας (παραβίασης των συμπαντικών γενεαλογικών κανόνων). Τα πλάσματα αυτά πολέμησαν μεταξύ τους (τιτανομαχία) και οι νικητές έκλεισαν τους νικημένους στα “Τάρταρα”, σφραγίζοντάς τους μέσα στη Γη με ειδικές “πύλες” που τίποτε δε μπορούσε θεωρητικά να τις ανοίξει. Οι νικητές παρεκτράπηκαν παίζοντάς το θεοί και θεές μεταξύ των ανθρώπων, αφού οι δυνάμεις τους και οι ικανότητές τους ήταν υπεράνθρωπες.

Τα γένη τους είναι: το γένος του Κρόνου - των ανθρωπόμορφων. το γένος των Mαλτσέχη του Ανουβι, με σώμα ανθρώπων και κεφάλι τσακαλιού. Ο μύθος των λυκανθρώπων. Από τους πιο επικίνδυνους. το γένος των Ναρούντχ, των τραγόμορφων. το γένος Βαλάχ, με πόδια και κεφάλι τράγου. Οι σάτυροι της ελληνικής μυθολογίας το γένος των Ρεβάχ των κενταύρων. το γένος Καχρέχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου. Θυμάστε τον μινόταυρο; το γένος με κόκκινο σώμα. το γένος Ντουσβέχ που είναι οι κύκλωπες. το γένος Λονσντβέχ με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι αιλουροειδούς. το γένος Σαχερνέχ με κεφάλι πουλιού και σώμα ανθρώπου. το γένος Λαχμέχ με σώμα αίλουρου και κεφάλι πουλιού. το γένος Κασνάχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ερπετού. Οι ερπετοειδής των ουφολόγων. το γένος Μασραβέχ με σώμα φτερωτού ταύρου και κεφάλι ανθρώπου. το γένος Ζασραντέχ των γνωστών εκατόνχειρων της ελληνικής μυθολογίας. το γένοςΜπαχομέθ των νυχτεριδόμορφων. Ο μύθος των βρικολάκων. το γένος Κασραμπάχ των ακέφαλων ανθρώπων. το γένος των Βασρανέχ το γένος των γκρι δούλων των Νεφελίμ.Οι γκρι εξωγήινοι των ουφoλόγων.

Αυτοί, είτε από φόβο, είτε από τις εκπληκτικές δυνάμεις που είχαν, λατρεύτηκαν σαν θεοί από τους ανθρώπους. Με τα χρόνια, η καταπίεση των Νεφελίμ έφτασε στα άκρα. Μας χρησιμοποιούσαν είτε σαν δούλους είτε σαν τροφή. Ωσπου γεννήθηκε ο Δίας. ΈναςΚρόνιος Νεφελίμ, που, παρ’ όλα τα ελαττώματα του χαρακτήρα του, είχε αναπτυγμένο το αίσθημα της δικαιοσύνης. Οι δυνάμεις του πλησίαζαν αυτές των προπατόρων τους, των Ελοχίμ. Έτσι, δημιουργήθηκαν 2 στρατόπεδα. Αυτό των Νεφελίμ, που ακολουθούσαν τον Κρόνο, τον πατέρα του Δια, και πίστευαν πως οι άνθρωποι είναι για να τους υπηρετούν και από την άλλη, των με αρχηγό το Δία, που πίστευε πως οι άνθρωποι πρέπει να έχουν δικαιώματα. Μετά την επικράτησή του, μαζί με άλλους ανθρωπόμορφους Νεφελίμ, αυτονομάστηκαν Ελ. Ο Δίας κατάφερε να περιορίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους Νεφελίμ και να δώσει ελευθερία και δικαιώματα στους ανθρώπους.

Έχετε αναρωτηθεί γιατί ακόμη και σήμερα, έχουμε ονόματα σε οδούς όπως την οδό Σωτήρος Διός; Ο πατέρας του Δία, ο Κρόνος, περιορίστηκε στην Ατλαντίδα μαζί με τους ομοϊδεάτες του και ο Δίας έστησε σαν διοικητήριο τον Όλυμπο. Οι γνωστοί μας 12 θεοί. Δεν άργησε όμως να έρθει ο πόλεμος. Έτσι έγινε ο πόλεμος Ελλήνων-Ατλάντων, με ολέθρια αποτελέσματα. Γνωστά από την αρχαία ελληνική γραμματεία. Οι νικημένοι επιζώντες Νεφελίμ κλείστηκαν όλοι στα τάρταρα και σφραγίστηκαν εκεί, εκτός από 1900. Η βασιλεία του Δία κράτησε 1000 χρόνια και μετά του δόθηκε εντολή από το Θεό, μέσω Ελοχίμ, να αποχωρήσει από τη Γη, κάτι που δεν του άρεσε καθόλου, αλλά δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς. Είναι γνωστό πώς κάποια πύλη άνοιξε μετά την αποχώρηση του Δία και δόθηκε εντολή στον Μέγα Αλέξανδρο να την ξανακλείσει, όπως θα δούμε παρακάτω.

Ποια είναι η γη των Γωγ και Μαγώγ Οι υποχθόνιες χώρες που στεγάζουν όλους αυτούς, δηλαδή τα “ρυπαρά έθνη” στην Αποκάλυψη, ονομάζονται γη των Γωγ και Μαγώγ. Ο Άγιος Ανδρέας μιλάει για “Ινδαλία” δηλαδή για την περιοχή της Ινδίας και των Ιμαλαΐων, ενώ, σύμφωνα με άλλα βιβλία, πύλες υπάρχουν και αλλού…

Οι 72 βασιλείς των Νεφελίμ (τα ονόματα των 72 Βασιλιάδων) είναι τα ακόλουθα: Βάαλ, Αγάρης, Βασσαγός, Μαρμπάς, Σαμιγκινά, Βαλεφόρ, Βαρβάτος, Αμούν, Μπουέρος, Παίμων, Γουσίων, Μπέλεθ, Σίτρι, Λεράζ, Μπάλαμ, Καμίων, Ελιγών, Βότις, Ζεπάρ, Βαθήν, Σάλλος, Μάραξ, Πούρσων, Ίπος, Ναβήριος, Αίημ, Γκλάσια Λαμπολάς, Μπιούν,Μπερίθ, Ρονοβέ, Φορνέας, Άσταρωθ, Φόρας, Ασμουδαίος, Γκεάπ, Φορφούρ, Μαρχωσιάς, Στόλας, Φοίνιξ, Χάλφας, Μάλφας, Ραούμ, Φωκαλόρ, Βεπάρ, Σαξ, Σαμπνόκ-Ρα, Βινέ, Μπιφρόνς, Βουάλ, Χααγκεντί, Κροσσέλ, Φουρκάς, Μουρμούρ, Ορομπάς, Γκρεμορύ, Οσέ, Αλλόκες, Οριάς, Βαπουλά, Ζαγκάν, Βαλάκ, Αντράλ, Χαουρές, Ανδρέαλφος, Κιμεγές, Αμδουσιάς, Βελιάλ, Ντεκαράμπια, Αμύ, Σήρε, Δανταλίων και Ανδρομάλιος.

ΟΙ ΠΥΛΕΣ
Οι “Πύλες” ήταν απαραβίαστες. Τα υπόγεια γένη, απόρροια επιμειξιών με ανθρώπους, αυξάνονταν και πληθύνονταν και μερικές από τις “πύλες” συνέβαινε, πριν έλθει ο Χριστός, να “ανοίγουν”. Τότε ξεχωριστοί άνθρωποι, με πίστη στον ένα Θεό, αναλάμβαναν το σφράγισμά τους. Το τελευταίο καταγραμμένο μάζεμα των “διαφυγόντων υποχθόνιων” και το σφράγισμα των “πυλών” που είχαν ανοίξει είναι αυτό που διαβάζουμε στο κείμενο του Αγίου Ανδρέα.

Επίσης σε κείμενο του 15ου αιώνα, του οποίου ο συγγραφέας παραμένει άγνωστος, αναφέρεται πως ο Αλέξανδρος έκλεισε τα βδελυρά έθνη με χάλκινες πύλες που περιβάλλονταν από “ασύγκριτον ύαλον“. Δηλαδή, επειδή ο χαλκός από μόνος του δεν ήταν αρκετός και μπορούσε να σπάσει, περιβλήθηκε με ένα είδος γυαλιού ασύγκριτου, που σημαίνει μορφή ενεργειακού πεδίου.Έτσι οι πύλες παραμένουν σφραγισμένες ώσπου να έρθουν τα έσχατα χρόνια και να ανοιχθούν από τον Άγγελο του Θεού. Υπάρχει και κείμενο του 7ου αιώνα, που δικαιώνει και επιβεβαιώνει και πάλι τον Άγιο Ανδρέα, πως δηλαδή ο Αλέξανδρος σφράγισε αυτές τις πύλες.

Γιατί δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για τις “πύλες” Αρχικά για αυτές τις δραστηριότητες του Αλέξανδρου δεν υπάρχουν πληροφορίες, αφού όλα τα σχετικά αρχαία κείμενα υποκρύπτονται επιμελημένα. Υπάρχουν πολλές πηγές που μας μιλούν για τις “πύλες”. Τα γραπτά αυτά όμως κρύβονται καλά σε βιβλιοθήκες στα Ιεροσόλυμα, το Βατικανό, τη Νεβάδα και τη Μακεδονία…

Σε διάφορα βιβλία (π.χ. βλέπε το βιβλίο “Τα μυστικά του τρίτου Ναού του Σολομώντος” ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ) σχετικά με αυτό το θέμα, λέγετε πως η έδρα των Νεφελίμ βρίσκεται στην έρημο Τάκλα Μακάν, στην επαρχία Ξιν Γιανγκ, στη Βόρεια Κίνα. Το όνομα Τάκλα Μακάν στην τοπική γλώσσα σημαίνει μπαίνεις μέσα, αλλά δεν βγαίνεις έξω. Εκεί λοιπόν υπάρχει μια πανάρχαια και τεραστίων διαστάσεων πυραμίδα, που, στην κορυφή της, κάποτε υπήρχε ο ναός του Βάαλ. Κάτω λοιπόν από την αρχαία αυτή πυραμίδα, που ονομάζεται Λευκή Πυραμίδα, υπάρχει μια υπόγεια πολιτεία που ονομάζεται Μαχ-Τανέ, που, στη γλώσσα των Ναχρμπέν, σημαίνει Λευκή Πολιτεία. Το Λευκό Αδελφάτο, για το οποίο και οι γέροντες του Αγίου Ορούς γνωρίζουν, είναι ουσιαστικά ένα 12μελες συμβούλιο, που αποτελείται από Νεφελίμ και άλλους αρχέγονους δαίμονες, που είναι ο Αζαζέλ, οΑζαζελόν, ο Αζαραντέλ και ο Αζαέλ. Στους τέσσερις αυτούς δαίμονες-αγγέλους, θα δοθεί εξουσία να κάνουν μεγάλες καταστροφές πάνω στη Γη στα έσχατα χρόνια.

Σε συνδυασμό με την ιστορία και την προφητεία του Αγίου Ανδρέα, ο Αλέξανδρος έκλεισε τους Νεφελίμ, τα ρυπαρά έθνη δηλαδή, κάτω από πύλες (δηλαδή κάτω από τη Λευκή Πυραμίδα), το 326 π.χ., καθώς και πύλες που βρίσκονται στην Ινδία. Πύλες υπάρχουν και σε άλλα μέρη της Γης, όπως και στο Βόρειο Πόλο. Για την ακρίβεια, έκλεισε 72 βασιλείς, όπως λέει ο Άγιος Ανδρέας. Αυτοί λοιπόν οι Βασιλείς είναι που θα βγουν έξω στα έσχατα χρόνια μαζί με τους ακολούθους τους και θα βασανίζουν το κόσμο. Δεν θα τον σκοτώνουν, αλλά θα τον βασανίζουν, ώσπου να δεχτούν όλοι το σφράγισμα.

Ο Άγιος Ανδρέας λέει πως η εξουσία τους πάνω στη Γη θα κρατήσει για 660 ημέρες, ενώ στο χωρίο που ακολουθεί από την Αποκάλυψη γίνεται λόγος για 5 μήνες μόνο, δηλαδή για 150 ημέρες, επειδή ο κόσμος δεν θα αντέχει περισσότερο.
[Αποκάλυψη Κεφ. Θ΄10 : και έχουσιν ουράς ομοίας σκορπίοις και κέντρα, και εν ταίς ουραίς αυτών εξουσίαν έχουσι του αδικήσαι τους ανθρώπους μήνας πέντε]

Αν διαβάσετε την προφητεία του Αγίου Ανδρέα, λέει πως θα τρώνε ζωντανούς τούς ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους. Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδονή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία… Οι Νεφελίμ έχουν εκτροφεία κοινοποιημένων ανθρώπων, που τους χρησιμοποιούν σαν δούλους και σαν τροφή. Για τους Νεφελίμ οι άνθρωποι δεν είναι τίποτε άλλο από εκτρεφόμενα ζώα και στη γλώσσα τους τους ονομάζουν Γκοΐμ, που σημαίνει καταναλώσιμοι.

Οι Νεφελίμ δεν μπορούν να βγουν από τις πύλες, παρά μόνο οι πολύ πνευματικά ισχυροί από αυτούς, όταν κάποιος τους καλέσει, όπως γίνεται και με το κάλεσμα απλών δαιμόνων. Την επάνοδό τους στη Γη ονομάζουν Μεγάλη Επιστροφή. Τις πύλες αυτές θα ανοίξει ο αντίχριστος στα έσχατα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο που έχει ειπωθεί πως οι μάρτυρες αυτών των χρόνων θα είναι οι μεγαλύτεροι όλων των εποχών…

https://master-lista.blogspot.gr/

Το ξύπνημα της κόκκινης μάγισσας (ελληνικοί υπότιτλοι)



Η ταινία έχει ενσωματωμένους ελληνικούς υπότιτλους 

την βρήκα στο κανάλι της  Ειρήνης Ανθουλιά  :
https://www.helidoni.info/b900.htm

Ταινία του 1948 σε σκηνοθεσία Έντουαρντ Λούντβιγκ. Πρωταγωνιστούν: Τζον Γουέιν και Γκέιλ Ράσελ.

Χρήστος Καπερώνης: Από την ιστορική «Ελευθεροτυπία» στο περίπτερο της Μακρινίτσας

  Χρήστος Καπερώνης: Από την ιστορική «Ελευθεροτυπία» στο περίπτερο της Μακρινίτσας Ακούστε το άρθρο «Δεν θα γυρνούσα στην Αθήνα ούτε για ασ...