Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Οι συμβουλές των νευρολόγων για να προλάβετε το Αλτσχάιμερ!

Οι συμβουλές των νευρολόγων για να προλάβετε το Αλτσχάιμερ!


Η νόσος Αλτσχάιμερ είναι η συνηθέστερη μορφή άνοιας. Χαρακτηρίζεται από την αποδυνάμωση της μνήμης, τις διαταραχές της ομιλίας και τους λειτουργικούς περιορισμούς σε απλές καθημερινές δραστηριότητες.
Το Αλτσχάιμερ οφείλεται στη συσσώρευση βλαβερών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο και ξεκινά να αναπτύσσεται πολλά χρόνια πριν εκδηλωθούν τα συμπτώματα. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει θεραπεία για τη νόσο, εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι η σημασία της πρόληψης είναι τεράστια.
Μερικά από τα μέτρα που συνιστούν οι ειδικοί και που αποδεδειγμένα παρέχουν προστασία από το Αλτσχάιμερ είναι τα εξής:

1. Απολαύστε αρκετό ύπνο

upnos
Ο ύπνος βοηθά να «καθαρίσει» ο εγκέφαλος από τις πρωτεΐνες που συμβάλλουν στο Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη στην επιθεώρηση Brain. «Δεν πρέπει να αγνοούμε τη σημασία του ύπνου» αναφέρει η Δρ Gayatri Devi, καθηγήτρια νευρολογίας και νευρολόγος σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. «Προσωπικά, δίνω προτεραιότητα στον ύπνο και τον θεωρώ μία από τις πιο σημαντικές μου δραστηριότητες» προσθέτει. Παραδοσιακά, οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες 7-9 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.
AdTech Ad

2. Πείτε «ναι» στις κοινωνικές εκδηλώσεις

filoi
Οι κοινωνικοί άνθρωποι που διατηρούν έναν ευρύ κύκλο φίλων και γνωστών είναι πιο προστατευμένοι από το Αλτσχάιμερ και άλλες μορφές άνοιας. Μελέτη ερευνητών από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, η οποία δημοσιεύτηκε στο αμερικανικό περιοδικό ψυχιατρικής JAMA Psychiatry, έχει δείξει ότι η μοναξιά αποτελεί πιθανό παράγοντα κινδύνου για τη νόσο Αλτσχάιμερ. «Υπάρχει μια εγγενής αξία στην κοινωνική ενσωμάτωση» σχολιάζει ο Δρ David Knopman, νευρολόγος της Κλινικής Μάγιο των ΗΠΑ και μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας. «Οι άνθρωποι που είναι πιο δραστήριοι κοινωνικά είναι πιο αισιόδοξοι και έχουν γενικώς πιο θετική στάση απέναντι στη ζωή» προσθέτει.

3. Αγαπήστε τη μάθηση

diavasma
Το επίπεδο μόρφωσης αλλά και δραστηριότητες όπως το διάβασμα και η εκμάθηση ξένων γλωσσών δημιουργούν ένα «νοητικό απόθεμα» που βοηθά τον εγκέφαλο να «αντισταθεί» στις νευρολογικές βλάβες που προκαλεί Αλτσχάιμερ. «Η επίδραση της μόρφωσης στον εγκέφαλο είναι πολύ ισχυρή» επισημαίνει ο Δρ Knopman.

4. Φτιάξτε πράγματα μόνοι σας

podilato
Οι χειροτεχνίες, το πλέξιμο, οι επισκευές και τα μερεμέτια στο σπίτι είναι μερικοί από τους τρόπους να κρατήσετε τον εγκέφαλό σας δραστήριο και να τον βοηθήσετε να μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα. Άλλες δραστηριότητες που «ακονίζουν» το μυαλό είναι η μαγειρική, η δημιουργική γραφή και η κηπουρική, σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Υγείας του Εγκεφάλου (GCBH). «Αν υπάρχει ένα πρόβλημα στο σπίτι, για παράδειγμα με το τηλέφωνο ή με τα υδραυλικά, προσπαθώ να το φτιάξω μόνη μου» αναφέρει η Δρ Devi. «Είναι καλό για τον εγκέφαλό μου να ψάχνω να βρω λύσεις σε τέτοια προβλήματα».

5. Μείνετε σωματικά δραστήριοι

gumnastiki
Η τακτική σωματική άσκηση είναι απαραίτητη για την καλή υγεία του εγκεφάλου. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα, οι άνθρωποι που γυμνάζονται διατρέχουν έως και 45% μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν Αλτσχάιμερ. Η επίδραση της γυμναστικής στον εγκέφαλο είναι και άμεση και έμμεση. «Όταν κάποιος είναι σωματικά δραστήριος δαπανά περισσότερες θερμίδες κι έτσι έχει λιγότερες πιθανότητες να γίνει παχύσαρκος και απολαμβάνει καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία» εξηγεί ο Δρ Knopman. Η παχυσαρκία και η κακή καρδιαγγειακή υγεία είναι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στο Αλτσχάιμερ.

6. Βάλτε στη ζωή σας τον κουρκουμά

kourkoumas
Η κουρκουμίνη, το ενεργό συστατικό που περιέχει το μπαχαρικό, δρα ενάντια στις φλεγμονές στον εγκέφαλο και συμβάλλει στη διατήρηση της καλής λειτουργίας των νευρικών κυττάρων. Αν και οι έρευνες σχετικά με την ακριβή δράση της κουρκουμίνης είναι ακόμη πρώιμες, η Δρ Devi αναφέρει ότι τα διαθέσιμα ευρήματα είναι πολλά υποσχόμενα.

7. Αντιμετωπίστε το στρες

stress
Το χρόνιο στρες συμβάλλει στην εκδήλωση αλλά και στην εξέλιξη του Αλτσχάιμερ. Το στρες συνεπάγεται την απελευθέρωση μιας ορμόνης που ονομάζεται κορτιζόλη, η οποία συνδέεται με την αποδυνάμωση της μνήμης. «Η αντιμετώπιση του στρες εξασφαλίζει χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης και παράλληλα βελτιώνει την αξιοποίηση των σακχάρων, τα οποία είναι απαραίτητο ‘καύσιμο’ για τον εγκέφαλο» αναφέρει η Δρ Devi.

8. Δοκιμάστε τη δίαιτα MIND

diatrofi
Πρόκειται για έναν συνδυασμό της κλασικής μεσογειακής δίαιτας και της δίαιτας DASH και είναι ειδικά σχεδιασμένη για την πρόληψη της άνοιας. Βασίζεται στα προϊόντα ολικής άλεσης, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς, το άπαχο κρέας και τα ψάρια. Όπως αναφέρει ο Δρ Knopman, στους ασθενείς του συνιστά πάντα μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, που να εξασφαλίζει ισορροπία στην κατανάλωση τροφών από διαφορετικές ομάδες τροφίμων.
Πηγή: Reader’s Digest
http://www.aftodioikisi.gr/
Το διάβασα στο : http://koukfamily.blogspot.gr/

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ του IAKΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού



Το θεατρικό έργο του ’70 μοιάζει σαν να γράφτηκε χθες, καθώς καυτηριάζει τις παθογένειες της ελληνικής πραγματικότητας και τις συνέπειες του κοινωνικο/οικονομικού συστήματος.

Νόστιμος τζιγιεροσαρμάς ή παπούδα


Νόστιμος τζιγιεροσαρμάς ή παπούδα


tzigierosarmasΈνα παραδοσιακό, πεντανόστιμο, αλλά ομολογούμενως «μπελαλίδικο» φαγητό, που δεν λείπει από τα σπίτια, κυρίως το Πάσχα. Μία συνταγή με τη «σφραγίδα» του newx.gr.
Υλικά
1 συκωταριά
6 σκέπες
1 φλυτζάνα περίπου ρύζι
2 πακετάκια φρέσκο κρεμμυδάκι
1 ματσάκι περίπου άνηθο
Λίγο μαϊντανό
Βούτυρο
Αλάτι
Πιπέρι
Εκτέλεση
Κόβουμε πολύ μικρά κομματάκια τη συκωταριά. Βράζουμε νερό στην κατσαρόλα, ρίχνουμε μέσα την ψιλοκομμένη συκωταριά και την αφήνουμε για 10 με 15 λεπτά.
Αφού ζεματιστεί η συκωταριά, πετάμε το νερό της κατσαρόλας, βάζουμε μέσα σε αυτήν 1 κουταλιά βούτυρο και ρίχνουμε τα φρέσκα κρεμμυδάκια, τα οποία έχουμε ήδη ψιλοκόψει και τα τσιγαρίζουμε.
Ακολούθως ρίχνουμε τη συκωταριά και τη σωτάρουμε, ενώ μόλις σωταριστεί ρίχνουμε δύο ποτήρια νερό και αφήνουμε να βράσει για 15 με 20 λεπτά περίπου.
Μόλις βράσουν ρίχνουμε και το ρύζι, αλάτι και πιπέρι. Όταν δούμε ότι είναι έτοιμο, ρίχνουμε τον ψιλοκομμένο άνηθο και τον, επίσης, ψιλοκομμένο μαϊντανό και αφήνουμε για 5 λεπτά.
Στο μεταξύ, βράζουμε νερό και ρίχνουμε τις σκέπες, αλλά όχι όλες μαζί. Τις αφήνουμε για περίπου 5 λεπτά, μέχρι να ανοίξουν και κατόπιν τις βράζουμε και τις στραγγίζουμε.
Βάζουμε μία- μία τη σκέπη σε κουτάλα και την προσαρμόζουμε σε αυτήν. Βάζουμε το μίγμα της συκωταριάς και το σκεπάζουμε με το υπόλοιπο της σκέπης.
Βάζουμε τα κομμάτια στο ταψί και περιλούζουμε με ένα φλιτζανάκι νερό.
Τα βάζουμε στο φούρνο και τα ψήνουμε στους 200 βαθμούς για μισή ώρα στην τελευταία από κάτω σχάρα.
Ακολούθως για μισή ώρα ακόμη βάζουμε το ταψί στη μεσαία θέση του φούρνου, με αέρα και γκριλ.
Όταν ολοκληρωθεί το ψήσιμο, βγάζουμε τους τζιγιεροσαρμάδες από το ταψί και τα βάζουμε σε μία πιατέλα, για να μην απορροφήσουν περισσότερο λάδι.
Καλή σας όρεξη!
http://www.newx.gr/index.php
Το βρήκα στοSpinman (Spinman)

Η Δύναμη των Ολύμπιων Θεών

Η Δύναμη των Ολύμπιων Θεών

Η Μυστική Δύναμη των Ελληνικών Ονομάτων

Από την Αρχαιότητα ο άνθρωπος πίστευε στη μαγική δύναμη ορισμένων λέξεων, στην ικανότητά τους, αν προφερθούν σωστά, με έναν ορισμένο τρόπο, να παράγουν ορισμένα απτά, αντικειμενικά αποτελέσματα, για καλό ή για κακό. Ο Φιλόστρατος αναφέρει ότι στην εποχή του οι βραχμάνοι μπορούσαν να κάνουν τις πιο εκπληκτικές θεραπείες με την απλή χρήση ορισμένων μαγικών λέξεων. Αναφέρονται, επίσης, αρχαίοι Πέρσες ιερείς που μπορούσαν να θεραπεύσουν στη στιγμή ένα θανατηφόρο δάγκωμα φιδιού με τη βοήθεια ενός κατάλληλου λεκτικού τύπου.


Υπάρχουν λέξεις που μπορούν να βασκάνουν, να αρρωστήσουν ή να γητεύσουν και άλλες που μπορούν να «λύσουν τα μάγια» και να θεραπεύσουν. Υπάρχουν ειδικές λέξεις δύναμης στις οποίες υπακούουν ακόμα και τα στοιχεία της Φύσης: λέξεις που μπορούν να ξεσηκώσουν θύελλα ή καταιγίδα ή που μπορούν να τα γαληνεύσουν. Υπάρχουν λέξεις που καλούν τα αόρατα πνεύματα σε εκδήλωση και λέξεις που τα δεσμεύουν και τα ωθούν σε συγκεκριμένες πράξεις ή λέξεις που τα εξορκίζουν και τα εκβάλλουν από τους δαιμονισμένους.

Δεν αρκεί η σκέψη από μόνη της – όμως ούτε και η αφηρημένη θέληση – για την επίτευξη του επιθυμητού. Η σκέψη πρέπει να προφερθεί με λόγο, για να «σαρκωθεί», να καρποφορήσει, να τελεσφορήσει. Τελικά, η ιδια η Δημιουργία του κόσμου στις αρχαίες θεογονίες ήταν το αποτέλεσμα της εκφοράς ορισμένων μαγικών λεκτικών τύπων από τους δημιουργικούς θεούς ή «Λόγους». Για Παράδειγμα, στην αιγυπτιακή μυθολογία ο θεός Θωθ ήταν ο κατεξοχήν «κύριος των θείων λέξεων», ο γνώστης του Θείου Λόγου, «η γλώσσα και η καρδιά του θεού Ρα..

Σε κάθε μύθο στον οποίο παίζει σημαντικό ρόλο, ο Θωθ είναι αυτός που λέει Τις λέξεις με τις οποίες πραγματοποιούνται οι επιθυμίες του Ρα. Ο ιδιος πρόφερε τις λέξεις που δημιούργησαν τον ουρανό και τη Γη και είπε στην Ίσιδα τις λέξεις που τη βοήθησαν να αναστήσει το σώμα του νεκρού Όσιρη, αλλά και το γιο της Ώρο, όταν τον είχε δαγκώσει ένας σκορπιός.

Το μεγαλύτερο μέρος της αρχαίας αιγυπτιακής θρησκείας βασιζόταν στη μυστική γνώση κατάλληλων λεκτικών τύπων και ονομάτων δύναμης, ο κάτοχος των οποίων μπορούσε να πραγματοποιήσει ό,τι επιθυμούσε και να είναι κυρίαρχος τόσο σε αυτόν όσο και στον άλλον κόσμο. Ο Θωθ μπορούσε να διδάξει όχι μόνο τις λέξεις δύναμης αλλά και τον τρόπο προφοράς τους, κάτι που επιθυμούσαν ιδιαίτερα οι Αιγύπτιοι, γιατί μόνο μέσω αυτών των λέξεων μπορούσαν να βρουν το δρόμο τους στον Κάτω Κόσμο.

Η Ίσις από τη μεριά της ήταν η μεγάλη γνώστρια των λέξεων δύναμης. Σύμφωνα με το μύθο, η Ίσις ήταν μια απλή γυναίκα της Γης, η οποία, όμως, «αποστράφηκε τα εκατομμύρια των ανθρώπων και διάλεξε τα εκατομμύρια των θεών, αλλά εκτίμησε περισσότερο τα εκατομμύρια των πνευμάτων». ‘Ηθελε να γίνει Κυρία της Γης και μετά, ισχυρή θεά μέσω της γνώσης του ονόματος του θεού Ρα, γι’ αυτό ανάγκασε με τη μαγεία της τον παντοδύναμο θεό να της αποκαλύψει το πιο άφατο και απόκρυφο όνομά του, αυτό που κανένας θεός – ούτε ακόμα και αυτά τα ίδια τα παιδιά του – δεν γνώριζε…

Από εδώ προέρχεται η παράδοση για το άφατο, άρρητο όνομα του Θεού, μέσω του οποίου μπορούσαν κάποτε οι μύστες να παράγουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Για τη γνώση αυτού του άρρητου ονόματος έχει κατηγορηθεί από μερικούς ο Ιησούς, ότι δηλαδή μέσω της δύναμης του ονόματος του Θεού επιτέλεσε τα θαύματά του και το οποίο υποτίθεται δεν του δόθηκε μέσα από μύηση, αλλά το έκλεψε από το άδυτο των μυστηρίων…

Αυτό είναι το «απωλεσθέν όνομα της θεότητας» για το οποίο μιλούν οι Τέκτονες και το οποίο έχουν θέσει βασικό τους στόχο να ξαναβρούν. Είναι, επίσης, το ιερό και φοβερό Τετραγράμματον που επικαλείται με τρεμάμενα χείλη και κατεβασμένα τα μάτια μέσα στο Άγιο των Αγίων ο αρχαίος Ραβίνος, αλλά και η ιερή Τετρακτύς των Πυθαγόρειων ή ακόμη τα επτά ιερά φωνήεντα με το μυστικό τρόπο συνεκφώνησής τους, των οποίων παραφράσεις και βαρβαρισμοί έχουν φθάσει μέχρι τις μέρες μας.



ΤΟ ΙΕΡΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ

Η δύναμη του λόγου είναι δεδομένη, το ίδιο και των γραμμάτων και του ρυθμού.

Ο σωστός συνδυασμός και των τριών δημιουργεί ένα όνομα δύναμης, η κατάλληλη εκφορά του οποίου μπορεί να επιφέρει συγκεκριμένα υλικά αποτελέσματα. Αυτή είναι η Μαντρίκα Σάκτι των Ινδουιστών, η δύναμη των μάντρα, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται η δύναμη του άφατου ονόματος. Οι λέξεις δύναμης δεν ήταν παρά οι λεκτικές, δυναμικές αντιπροσωπεύσεις των ιδεών, του μυστικού Λόγου με βάση το ρυθμό και, τις συλλαβές του ιερού μέτρου. Ο μετρικός λόγος παράγεται από τον αριθμό των συλλαβών από τις οποίες αποτελείται η λέξη, ενώ στο Πυθαγόρειο Σύστημα όλα τα πράγματα αντιστοιχούν σε (και εμπεριέχουν) μια ορισμένη αριθμητική αναλογία.

Οι ιερές, μαγικές λέξεις δεν είναι παρά εκφραστικά σύμβολα των πραγμάτων του αόρατου κόσμου, αρκετά ανάλογες με τις Πλατωνικές ιδέες.

Πρέπει να τονιστεί ότι οι αρχαίοι θεοί δεν ήταν «είδωλα», όπως έχουν κατηγορηθεί επαανειλημμένα από τους χριστιανούς, αλλά απλοί ανθρωπομορφισμοί, αντιπροσωπεύσεις πραγματικών αόρατων δυνάμεων της Φύσης (ή νοουμένων). Ο θεός, στην Πραγματικότητα, δεν ήταν για τον μυημένο τίποτε άλλο παρά μια μορφή, ένα μέσον, ένας φορέας που ο ίδιος δομούσε συνειδητά και μέσω του οποίου μπορούσε να εκδηλωθεί, τελικά, μια συγκεκριμένη απόκρυφη δύναμη στο υλικό επίπεδο, για να επιφέρει συγκεκριμένα και αντικειμενικά αποτελέσματα. Η επίκληση του ονόματός του δεν ήταν παρά η επίκληση της απόκρυφης δύναμης που αυτός αντιπροσωπεύει.

Συνοψίζοντας, αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι η δύναμη ενός ονόματος βρίσκεται στην απόκρυφη ιδέα που αυτό αντιπροσωπεύει, η οποία εκφράζεται μορφικά με έναν ορισμένο τύπο γραμμάτων και συλλαβών που εμπεριέχουν ορισμένη αριθμητική αξία και μέτρο. Ο σωστός, στη συνέχεια, (ρυθμικός) τρόπος επίκλησης αυτού του ονόματος εκδηλώνει υλικά την απόκρυφη δύναμη που αυτό αντιπροσωπεύει.

Για τη δόμηση, λοιπόν ενός ονόματος δύναμης χρειάζεται να είμαστε γνώστες ενός ιερού αλφάβητου (εδώ του ελληνικού) με τις αντίστοιχες αριθμητικές αξίες των γραμμάτων του και των ιδεών που αυτό αντιπροσωπεύει.

Επίσης, πρέπει να είμαστε γνώστες των ιερών μέτρων για τη δόμηση των αντίστοιχων συλλαβών αυτού του ονόματος. Η τελική αριθμητική αξία του ονόματος προκύπτει από τη λεγόμενη αριθμοσοφική πρόσθεση, την πρόσθεση δηλαδή της αριθμητικής αξίας όλων των γραμμάτων που το αποτελούν και της αναγωγής έτσι του ονόματος σε έναν τελικό αριθμό. Ονόματα ή λέξεις με ίδιες συνολικές αριθμητικές αξίες θεωρούνται ισοδύναμες. Ακόμα, μπορούν να προστεθούν «θεοσοφικά» όλα τα ψηφία του τελικού αριθμού, για να αναχθούν σε έναν από τους πρωταρχικούς αριθμούς 1-10. Κάθε αριθμός έχει συγκεκριμένο ιδεολογικό περιεχόμενο και ταυτίζεται έτσι με μια ιδέα ή δύναμη, όπως και τα γράμματα από μόνα τους.

Στη μερική, εκ των πραγμάτων, παρουσίαση του θέματός μας δεν θα μιλήσουμε για την ιερή μετρική και το ρυθμό ή τον τρόπο δόνησης των ιερών ονομάτων ή λέξεων δύναμης, παρά μόνο για το αριθμητικό τους περιεχόμενο και την αντιστοιχία, παραθέτοντας τις αριθμητικές αξίες των γραμμάτων. Η αριθμητική αξία των γραμμάτων του ελληνικού αλφάβητου έχει ως εξής:

Α = 1, Β = 2, Γ = 3, Δ = 4, Ε = 5, Ζ = 7, Η = 8, Θ = 9, Ι = 10, Κ = 20, Λ = 30, Μ =40, Ν = 50, Ξ = 60, 0 = 70, Π = 80, Ρ = 100, Σ = 200, Τ = 300, Υ = 400, Φ =500, Χ = 600, Ψ = 700, Ω = 800.

Στα παραπάνω δεν αναγράφουμε το «επίσημον» που αντιστοιχεί στο 6, το «κόππα» που αντιστοιχεί στο 90 και το «σαμπί» που αντιστοιχεί στο 900.

Με βάση την αντθστοιχία αυτή των γραμμάτων και των αριθμών μπορούμε να προσδιορίσουμε την αριθμητική αξία μιας οποιασδήποτε ελληνικής λέξης, όπως π.χ. στη λέξη αγνός = 1 +3+50+70+200 = 324, αριθμός που αναγόμενος αριθμοσοφικά δίνει τον αριθμό 3+2+4 = 9. Μια άλλη λέξη ή όνομα που θα αναγόταν αριθμοσοφικά πάλι στον αριθμό 9 υποτίθεται ότι έχει κάποια σχέση ή αναλογία με τη λέξη αγνός. Αυτό είναι το αριθμοσοφικό σύστημα.


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ

Σύμφωνα με το Γερμανό φιλόλογο και γλωσσολόγο Georg Curtius (1820-1885), η λέξη Όλυμπος προέρχεται από τη ρίζα -λαμπ και ερμηνεύεται ως ο ολολαμπής, ολόλαμπρος ή ολόλευκος (θεωρεί το υ αιολικό). ‘Ετσι, οι ολύμπιοι θεοί είναι οι λαμπεροί, λάμποντες θεοί. Την ετυμολογική ρίζα της ύπατης αρχής και διάνοιας του κόσμου, του Διός, με παραλλαγές ίσως του πρώτου γράμματος, μπορούμε να τη βρούμε σε όλους βασικά τους ύψιστους θεούς της Αρχαιότητας. Μερικοί ετυμολογούν το όνομά του σε σχέση με τη ζωή και το ερμηνεύουν σαν ο «Ζωοδότης». Άλλοι το συνδέουν με το ρήμα ζεύγνυμι και την αποκατάσταση από αυτόν της ουράνιας τάξης και αρμονίας, μετά την επανάσταση εναντίον του πατέρα του Κρόνου.

Το όνομά του θεωρείται ένα από τα κατεξοχήν ονόματα δύναμης και η σωστή προφορά του με κραδασμό, έμπνευση και συναίσθημα, μπορεί να επιφέρει συγκεκριμένα θαυμαστά αποτελέσματα. Η αριθμητική αξία του ονόματός του είναι 612 ή με αριθμοσοφική αναγωγή ο αριθμός 9. Ο Θ. Μανιάς έχει παρατηρήσειότι 612:2 = 306, όπου 306 είναι η αριθμητική αξία της λέξης Γαλαξίας και υποστηρίζει με αυτό ότι ο Δίας είναι διπλάσιος του Γαλαξία κ.ο.κ. Στις άλλες πτώσεις το όνομά του δίνει τις εξής αριθμητικές αξίες: Διός = 284, Διί = 24, Δία = 15 και Ζευ = 412. Το 284 είναι επόσης η αριθμητική αξία των λέξεων Θεός, άγιος, αγαθός κτλ.

Η άνασσα ‘Ηρα θεωρείται ετυμολογικά ότι παράγεται με αναγραμματισμό της λέξης αήρ (κατ’ άλλους από τη λέξη ερατή ή ‘Ερα = Γη). Είναι η θεά του στοιχείου της Γης, χωρίς να είναι όμως η ίδια η Γη σαν σώμα (που είναι η Ρέα-Γαία) ή σαν δύναμη (που είναι η Δήμητρα). Είναι επίσης η θεά του αέρα, της ατμόσφαιρας και, γενικά, ένα διάμεσο ανάμεσα στον ουράνιο κόσμο και στα γήινα πράγματα. Μυστικιστικά αντιπροσωπεύει την ψυχή και την εκδήλωση της ζωής πάνω στη Γη. Η αριθμητική της αξία είναι 109 ή αριθμοσοφικά 10 ή ακόμα 1. Μαζί με τον Δία δίνουν το συνολικό αριθμό 721 ή αριθμοσοφικά το 10 ή το 1.

Ο σεισίχθων Ποσειδώνας παράγεται από το πότος ή πόντος ή ποταμός και είναι συνεπώς «ο θεός του υγρού στοιχείου». Κατά άλλους, το όνομά του παράγεται από το πόσις και δούναι ή ακόμα από το είδη ποιών. Αντιπροσωπεύει τη δύναμη του υγρού στοιχείου, τη ρευστότητα, την αέναη κίνηση του εκδηλωμένου κόσμου καθώς και τον κόσμο των ανθρώπινων συναισθημάτων. Η αριθμητική αξία του ονόματός του είναι 1.219 και αριθμοσοφικά το 13 ή το 4.

Η γλαυκώπις Αθηνά είναι η θεά της σοφίας, της υγείας, αλλά και της κεραμικής και των άλλων οικιακών τεχνών. Είναι μια πολεμική θεά -με γνώμονα όμως το δίκιο και τη φρόνηση – και συγχρόνως φιλειρηνική (ειρηνοφόρος). Ετuμολογείται από τη ρίζα -αιθ, από την οποία παράγεται και η λέξη αιθήρ ή από το ρήμα αθρέω-ώ (βλέπω) ή ακόμα από το στερητικό α- και το θήνη (δηλαδή η αθήλαστη). Νεώτεροι, όμως, γλωσσολόγοι θεωρούν ότι το όνομά της έχει πελασγική προέλευση και ότι σήμαινε τη θεά της κεραμικής. Η επίκλησή της εξασφαλίζει αδιαπέραστη άμυνα κατά των ψυχικών επιθέσεων και την επιστροφή τους εις το πολλαπλάσιο πίσω στην πηγή τους. Η αριθμητική της αξία ως Αθήνη είναι ο αριθμός 76 και ως Αθηνά ο αριθμός 69. Οι λέξεις «Γλαυκώπις Αθήνη» έχουν αριθμητική αξία 1.620, ενώ «Η θεά Αθηνά» = 84 =7 Χ 12.

Η Κύπρια Αφροδίτη που γεννήθηκε από τον αφρό των κυμάτων, όπως μαρτυρεί και το όνομά της, είναι η θεά του έρωτα, της γονιμότητας, της βλάστησης, της άνθισης και της ομορφιάς. Διακρίνονται φιλοσοφικά δύο όψεις της: Η αρχαιότερη ουράνια Αφροδίτη, η θεά του νόμιμου έρωτα και του συζυγικού δεσμού και η Πάνδημη Αφροδfτη, η θεά των ελεύθερων και των αγοραίων ερώτων και η προστάτιδα των πόρνων. Παρουσιάζει και μια χθόνια πλευρά ως προστάτιδα των ψυχών των νεκρών. Η αριθμητική της αξία είναι 993 και αριθμοσοφικά ισούται με το 22 ή το 4.

Ο Απόλλωνας είναι ο μεγάλος διαφωτιστής θεός της θεραπευτικής, της μαντικής, της δημιουργικης έμπνευσης και της μουσικής. Είναι, επίσης, προστάτης της νεότητας, της υγείας και θεός αλεξίκακος ή ακόμα πολεμικός. Το όνομά του ετυμολογεfται από το στερητικό α – και το πολλών, δηλαδή «ο όχι για τους πολλούς». Η αριθμητική του αξία εfναι 1.061 . Ο Θ. Μανιάς παρατηρεί ότι, αν προσθέσουμε όλες τις πτώσεις της λέξης ανήρ, βρίσκουμε πάλι 1.061. Αλλά και Ιάσων = 1.061, ίσως γιατί ηταν πολύ ωραίος σαν τον Απόλλωνα…

Η θεά Άρτεμη ετυμολογείται. από το επίθετο αρτεμής (=άρτιος, σώος και αβλαβής), ίσως απότο αήρ + τέμνω. Είναι η θεά της άγριας φύσης, της παρθενίας και του κυνηγιού. Σε αυτήν ανήκουν, ως χθόνια και παμβασίλεια θεά, όλα τα ψυχικά κέντρα του πλανήτη Γη και αυτή αντιπροσωπεύει το πνεύμα του θεραπευτικού σαμανισμού της μητριαρχικής εποχής με έμφαση στις ψυχικές θεραπείες. Είναι η κατεξοχήν προστάτιδα των γυναικών. Η αριθμητική της αξία είναι 656 ή θεοσοφικά 17 ή 8. Ο Θ. Μανιάς παρατηρεί ότι ο λόγος Απόλλων προς Άρτεμις = 1.061 : 656 δίνει το «Χρυσό αριθμό» Φ, με τον Απόλλωνα να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο τμήμα της χρυσής τομής.

Ο αγγελιαφόρος των θεών Ερμής ετυμολογείται από το ρήμα είρω (αναγγέλλω), απ’ όπου ιερέας, ενώ κατά πλεονασμό του γράμματος -μ- Ερμέας και με συναίρεση Ερμής ή κατά άλλους από το έρυμα (λόγο). Είναι ο θεός της νόησης και της επικοινωνίας, αλλά και αλεξίκακος και αποτροπιαίος θεός. Του αποδίδονταν τα «ερμαία» (παντός λογής τυχαία ευρήματα), από το οποίο εξελίχθηκε και σαν «αγοραίος» και «κερδώος» θεός και προστάτης του εμπορίου. Αντιπροσωπεύει μυστικιστικά το θείο δημιουργικό Λόγο. Η αριθμητική του αξία είναι 353 ή αριθμοσοφικά 11 ή 2, που δεν ταιριάζει, όμως, σε αυτόν. Το ασυναίρετο Ερμέας έχει αριθμητική αξία 351 και αριθμοσοφική αναγωγή 9.

Ο θεός του πολέμου Άρης παράγει το όνομά του από το ρήμα αιρώ (κυριεύω, κατακτώ) ή από τη λέξη αρά (βλάβη, πλήγμα). Είναι ο θεός της άγριας σύγκρουσης και βιαιότητας (ανδροφόνος, αιμοχαρής). Εκπροσωπεί το αχαλίνωτο πάθος και την άμετρη επιθετικότητα και αγριότητα, μαζί και τολμηρότητα. Η ασυγκράτητη φύση του μπορεί να μετριαστεί μόνο με την ερωτική ενέργεια ή την αγάπη της Αφροδίτης και από τη σύζευξη των δυο αυτών αντιθέτων παράγεται η Αρμονία. Η μόνη που μπορεί να τον κατανικήσει στο πεδίο της σύγκρουσης είναι η Αθηνά, η θεά της σύνεσης και της σοφίας. Η αριθμητική του αξία είναι 309 ή αριθμοσοφικά 12 ή 3.

Ο θεός ‘Ηφαιοτος ετυμολογείται κατά μερικούς από το αφή και εστία ή από το άπτω ή αϊστάω (αφιστάω, a-FIστάω= αψανίζω) ή το φάω και ίστωρ (ο μεγάλος δάσκαλος στη γνώση του φωτός) ή από το φαίστος = λάμπων με την πρόσληψη του -η-. Είναι ο θεός του στοιχείου του πυρός, η φλόγα της Δημιουργίας και ο τεχνουργός των θεών. Η αριθμητική του αξία 1.289 και αριθμοσοφικά 20 ή 2.

Η παρθένος θεά Εστία ετυμολογείται από το απαρέμφατο εστάναι (του ίστημι) η από το ρήμα εύω (ανάβω) ή ακόμα από το ουσιαστικό εσσία (ουσία). Είναι προστάτιδα των σπιτικών , αλλά και της πόλης, της οικογένειας και της ασυλίας. Το ιερό πυρ της έπρεπε να διατηρείται άσβεστο στον οίκο ή στο Πρυτανείο για να τα προστατεύει συνεχώς από κάθε κακό. Η αριθμητική αξία της είναι 516 ή 12 ή 3.

Η θεά Δήμητρα ετυμολογείται από το Δα-Μάτερ ή τη Μητέρα Γη. Δεν εfvαι, όμως, το σώμα της Γης που συμβολίζεται με τη θεά Ρέα, αλλά η ψυχή ή η δύναμη της Γης. Είναι επίσης η θεά της βλάστησης, της γονιμότητας και της αναπαραγωγής και με την κόρη της Περσεφόνη συμβολίζει την κυκλική εκδήλωση της ύπαρξης μέσα από τη ζωή το θάνατο και την επαναγέννηση. Η αριθμητική αξία της είναι 468 (Δημήτηρ) ή 461 (Δήμητρα).

Ο θεός Διόνυσος ετυμολογείται ως ο γιος ή ο νους του Δία. Εξωτερικά αντιπροσωπεύει το ενστικτώδες τμήμα του ανθρώπου που ξεπερνά τους συνηθισμένους κοινωνικούς περιορισμούς και εσωτερικά το θείο εκείνο σπινθήρα μέσα του που καθαγιάζει την υπόλοιπη τιτανική, ζωώδη φόση και το οποίο μπορεί να τον άγει, μέσω της μυστηριακής οδού, στη θέωση. ‘Εχει πολλούς συμβολισμούς και αντιστοιχίες με τον Ιησού. Είναι ένας θνήσκων αλλά και ανασταινόμενος θεός, που αντιποσωπεύει την πνευματική πορεία από το ανθρώπινο προς το θείο, αλλά και από τη μονάδα προς το πολλαπλό.

Είναι ο απελευθερωτής θεός, ο ‘Ελληνας θεάνθρωπος. Είναι, τελικά, ο θεός που ενθρονίζεται από τον Δία σαν ο μέγιστος βασιλιάς όλων των κοσμικών θεών, σηματοδοτώντας μια νέα περίοδο για τον κόσμο. Η αριθμητική του αξία είναι 1.734 και αριθμοσοφικά 15 ή 6.

Για άλλες ενδιαφέρουσες ετυμολογικές ερμηνείες των θεϊκών αυτών ονομάτων μπορούν όσοι ενδιαφέρονται να ανατρέξουν στον Κρατύλο του Πλάτωνα. Τέλος, ας σημειώσουμε ότι υπάρχουν και άλλα εσωτερικά, απόκρυφα ονόματα των ολυμπίων θεών, γνωστά μόνο στους μυημένους. Αυτά είναι κατεξοχήν ονόματα δύναμης. Τα προηγούμενα – αν και a-priori τα θεωρήσαμε ορθά και αντικειμενικά – είναι στην πραγματικότητα, εξωτερικά και οι αριθμητικές αξίες και οι θεοσοφικές τους αναγωγές δεν δίνουν πάντα ό,τι θα αναμέναμε από αυτά.

Το όνομα Δίας-Ζευς έχει και μια άλλη μυστική σημασία. αφού με τη μια ιδιότητα χωρίζει και με την άλλη ενώνει.


ΚΡΑΤΥΛΟΣ

Ο Πλάτωνας στον «Κρατύλο» ασχολείται με το ζήτημα της δημιουργίας της γλώσσας. Βασικά, εξετάζει εάν αυτή είναι ένα φυσικό η υποκειμενικό κατασκεύασμα. Την πρώτη άποψη υποστητηρίζει ο Κρατύλος και τη δεύτερη ο Ερμογένης, ενώ ο Σωκράτης, ως το τρίτο πρόσωπο του διαλόγου, αποδεικνύει ότι η αλήθεια βρίσκεται ανάμεσα στις δύο προηγούμενες θέσεις, δηλαδή ότι υπάρχουν λέξεις και ονόματα που καθορίστηκαν φυσικά και νομοτελειακά από ειδικούς ονοματουργούς και λέξεις που καθορίστηκαν υποκειμενικά και έγιναν, τελικά, αποδεκτές μέσω κοινής συμφωνίας και συνήθειας.

Ο Σωκράτης επισημαίνει επίσης ότι ο ονοματοθέτης – ένα σπάνιο είδος τεχνίτη σε μια κοινωνία – χρησιμοποιώντας ως εργαλεία του τα γράμματα και τις συλλαβές, κατασκευάζει μια λέξη ή ένα όνομα που αποδίδει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ιδιότητες του πράγματος που αυτό αντιπροσωπεύει. Αφού παραθέτει πλήθος σύνθετων ή παράγωγων ονομάτων και λέξεων, των οποίων αναζητά την ετυμολογία, ο Σωκράτης διαπιστώνει, στη συνέχεια ότι μπορούμε να φτάσουμε στα πρωταρχικά ονόματα, τα oποία δεν μπορούν να αναχθούν σε άλλα. Για να εξηγήσουμε τον τρόπο δόμησης αυτών των ονομάτων, πρέπει να ακολουθήσουμε άλλο δρόμο. Το βασικό στοιχείο εδώ είναι η όσο το δυνατόν πληρέστερη απομίμηση ή αναπαράσταση ενός πράγματος με κατάλληλα γράμματα και συλλαβές που να αποδίδουν τις βασικές του ιδιότητες.

Για την επιλογή των κατάλληλων φωνηέντων ή συμφώνων ακολουθούνται ορισμένοι κανόνες και ο Σωκράτης παραθέτει ορισμένα παραδείγματα: Το γράμμα «ρ» χρησιμοποιείται, συνήθως, για να εκφράζει την κίνηση, όπως, για παράδειγμα, στις λέξεις ρέω, ροή, ορμή, τρόμος, θραύω, κρούω, τραχύς κτλ. Αυτό συμβαίνει γιατί ο ονοματουργός παρατήρησε ότι, κατά την εκφώνηση αυτού του γράμματος η γλώσσα «σταματάει ελάχιστα και κινείται υπερβολικά». Από την άλλη μεριά, μεταχειρίστηκε το «ι» για καθετί που είναι ελαφρό και μπορεί να διαπερνά τα άλλα πράγματα, όπως π.χ. στις λέξεις ιέναι και ίεσθαι (ρίπτομαι).

Τα φυσητικά τώρα γράμματα «φ», «ψ», «σ» και «ζ» απομιμούνται το φύσημα, όπως στις λέξεις ψυχρό, ζεστό και σεισμός. Το «δ» τώρα και το «τα», επειδή προφέρονται με συμπίεση της γλώσσας, ο ονοματοθέτης τα χρησιμοποίησε, για να απομιιμηθεί τη στάση και το δεσμό. Επειδή επίσης η γλώσσα γλιστράει υπερβολικά κατά τη προφορά του -λ-, το χρησιμοποίησε κατά παρομοίωση στις λέξεις λείος, ολισθαίνω (γλιστρώ), λιπαρός και κολλώδης και σε όλα τα ανάλογα πράγματα.

Κι επειδή το «γ» συγρατεί αυτό το γλίστρημα της γλώσσας, το χρησιμοποίησε, για να μιμηθεί το γλίσχρον, το γλυκύ και το γλοιώδες. Παρατηρώντας την εσωτερική ιδιότητα της προφοράς του «ν», το χρησιμοποίησε στο ένδον και στο εντός, για να απομιμηθεί με γράμματα αυτή την εσωτερικότητα. Ανάλογα έθεσε το «α» στη λέξη μέγας και το «η» στο μήκος, γιατί αυτά τα γράμματα είναι μακρά: Τέλος, χρησιμοποίησε το «ο», για να δηλώσει τη στρογγυλότητα, όπως στη λέξη γογγύλον (ολοστρόγγυλο).

Όπως όμως υπάρχουν καλοί και κακοί τεχνίτες, έτσι υπάρχουν καλοί και κακοί ονοματουργοί. Οι πρώτοι έχουν αποτυπώσει στα γράμματα και στις συλλαβές όλες τις βασικές ιδιότητες του αντιπροσωπευόμενου από αυτά πράγματος ή όντος, ενώ οι δεύτεροι μερικώς ή και ατελώς. Από την άλλη μεριά, η χρήση αντικαθιστά με τον καιρό την ομοιότητα σαν μέσον δήλωσης ενός πράγματος, ενώ τα πρώτα ονόματα έχουν παραμορφωθεf από αυτούς που ήθελαν να τα κάνουν να φαίνονται τραγικά, ή να τα ωραιοποιήσουν με την προσθήκη ή την αφαίρεση γραμμάτων χάριν ευφωνίας, με την περιστροφή και τον αναγραμματισμό τους, ή ακόμα λόγω της πολυκαιρίας. ‘Ετσι τελικά, πολλά από τα αρχικά αυτά ονόματα έχουν παραθαρεί.

Προς το τέλος του διαλόγου, ο Κρατύλoς υποστηρίζει ότι η δύναμη των ονομάτων είναι ότι μπορούν να μας διδάσκουν πως όποιος γνωρίζει τα ονόματά τους, γνωρίζει και τα ίδια τα πράγματα. Ο Σωκράτης αποκρούει, όμως, αυτή την άποψη και αποδεικνύει ότι δεν μπορούμε να μάθουμε τα πράγματα από τα ονόματά τους, τα οποία δεν είναι παρά απλές εικόνες τους, αλλά από αυτά τα ίδια. Τα ονόματα στα οποία οι ονοματοθέτες απέδωσαν την πληρέστερη δυνατή απομίμηση των ιδιοτήτων τους θεωρούνται «φυσικά και «αντικειμενικά, σε σχεση με τη μεγάλη πληθώρα των «υποκειμενικών η «τυχαίων» ονομάτων. Αυτά, λοιπόν τα «φυσικά» ονόματα, που φτιάχτηκαν από μυημένους ονοματουργούς, έχουν την ιδιότητα της «δύναμης».

@Δημήτρης Ευαγγελόπουλος



Βιβλιογραφία Πηγών και Πληρέστερης Μελέτης

«Εις Πολιτείαν» και «Εις Τίμαιον», του Πρόκλου
Εννεάδες, του Πλωτίνου, Εκδόσεις Ζαχαρόπουλος
Περί Αριθμητικής, Νικόμαχου Γερασηνού
Τα Θεολογούμενα της Αριθμητικής, του Ιάμβλιχου, Εκδόσεις Σφιγγός
Περί Πρώτων Αρχών, Δαμάσκιου, Εκδόσεις Σφιγγός
Μυστική Θεολογία V (Περί Θείων Ονομάτων), του Διονύσιου Αρεοπαγίτη
Θεογνωσία, του Π.Γκράβιγγερ, Εκδόσεις Σφιγγός
Ο Πυθαγόρας και η Μυστική Διδασκαλία του Πυθαγορισμού, του Π.Γκράβιγγερ. Εκδόσεις Σφιγγός
Αριθμοσοφία, του Γουίλιαμ Γουέστκοτ, Πύρινος Κόσμος
Ο Αριθμός και η Αρίθμησις ανά τους Αιώνας, Κωνστ. Λουκάς, 1935
Τα Άγνωστα Μεγαλουργήματα των Αρχαίων Ελλήνων, Θ. Μανιά, Πύρινος Κόσμος
Κρατύλος, του Πλάτωνα, Εκδόσεις Ζαχαρόπουλος
Φίληβος, του Πλάτωνα, Εκδόσεις Ζαχαρόπουλος
Παρμενίδης, του Πλάτωνα, Εκδόσεις Ζαχαρόπουλος
Η Δονητική των Γραμμάτων, Ε.Ο.Α.Μ, Δίον
Η Γένεση κατά τους Αρχαίους Έλληνες, Α. Γονιδέλλης, Πύρινος Κόσμος
Αποκεκαλυμμένη Ίσιδα, Ε.Π. Μπλαβάτσκυ, Εκδόσεις Ιάμβλιχος
Η Μυστική Διδασκαλία, Ε.Π. Μπλαβάτσκυ, Εκδόσεις Ιάμβλιχος
Εγκυκλοπαίδεια Ηλίου.
The Gods of the Egyptians, by E.A. Wallis Budge, Dover Publications, 1969

https://master-lista.blogspot.gr/

Τα 10 μυστικά για να ρυθμίσετε τις οφειλές σας στην Εφορία σε 12 ή 24 δόσεις

Τα 10 μυστικά για να ρυθμίσετε τις οφειλές 

σας στην Εφορία σε 12 ή 24 δόσεις

Τη δυνατότητα εξόφλησης όλων ανεξαιρέτως των οφειλών σας προς την Εφορία σε 12 ή 24 μηνιαίες δόσεις πριν γίνουν ληξιπρόθεσμες έχουν πλέον οι φορολογούμενοι.
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται μέσω της «πάγιας ρύθμισης» του ν. 4152/2013 για την υπαγωγή στην οποία δεν απαιτείται πλέον προσέλευση στην εφορία για την υποβολή της αίτησης και των απαιτούμενων δικαιολογητικών αλλά αρκεί η ηλεκτρονική συμπλήρωση και υποβολή μιας απλής αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης μέσω του Internet.
Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 114 του ν. 4514/2018 όλοι οι φορολογούμενοι μπορούν να ρυθμίζουν σε πολλές μηνιαίες δόσεις και τα μη ληξιπρόθεσμα χρέη τους προς τις Δ.Ο.Υ. από τον υπολογιστή του σπιτιού τους ή του γραφείου τους υποβάλλοντας ηλεκτρονικά τις αιτήσεις υπεύθυνες δηλώσεις για την υπαγωγή των οφειλών τους στην «πάγια ρύθμιση» του ν. 4152/2013.
Κάθε φορολογούμενος που επιθυμεί να υπαχθεί στην «πάγια ρύθμιση» των 12 ή των 24 μηνιαίων δόσεων για τις μη ληξιπρόθεσμες οφειλές του προς την εφορία θα πρέπει να γνωρίζει ότι:
1. Το συνολικό ποσό οφειλόμενων φόρων που υπάγεται στη ρύθμιση επιβαρύνεται με ετήσιο ποσοστό τόκων 5%, παρά το γεγονός πως κατά την ημέρα υποβολής της αίτησης δεν έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο.
2. Το ποσό της κάθε μηνιαίας δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 15 ευρώ.
3. Οι υπαγόμενες στη ρύθμιση οφειλές οι οποίες προέρχονται από περιοδικά υποβαλλόμενες δηλώσεις ρυθμίζονται έως και σε 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις ενώ οι οφειλές που ρυθμίζονται εκτάκτως όπως από Τέλη Κυκλοφορίας, δάνεια και συμβάσεις μπορούν να ρυθμίζονται έως και σε 24 ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
4. Ο οφειλέτης έχει δικαίωμα να εντάξει στη ρύθμιση είτε ολόκληρο το ποσό του μη ληξιπρόθεσμου χρέους είτε ένα μέρος αυτού.
5. Σε περίπτωση που μετά την υπαγωγή στη ρύθμιση δημιουργηθούν νέες οφειλές ο οφειλέτης μπορεί να τις υπαγάγει και αυτές σε νέα «πάγια ρύθμιση» με τους ίδιους όρους.
6. Προϋπόθεση για την ένταξη στην «πάγια ρύθμιση» του ν. 4152/2013 είναι ο οφειλέτης να έχει υποβάλει όλες τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος της τελευταίας πενταετίας καθώς και τυχόν περιοδικές και εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ για τις οποίες ήταν υπόχρεος την τελευταία πενταετία.
7. Προϋπόθεση επίσης για την ένταξη στη ρύθμιση είναι να έχουν τακτοποιηθεί όλα τα προηγούμενα χρέη του οφειλέτη.
8. Φορολογούμενος εναντίον του οποίου εκκρεμεί ποινική δίωξη για φοροδιαφυγή δεν μπορεί να υπαχθεί στην «πάγια ρύθμιση».
9. Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης πληρωμής μιας μηνιαίας δόσης της «πάγιας ρύθμισης» το ποσό της δόσης αυτής επιβαρύνεται με προσαύξηση 15%.
10. Η ρύθμιση απόλλυται με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή ολόκληρου του ανεξόφλητου ποσού της οφειλής σύμφωνα με τα στοιχεία βεβαίωσης και την ενεργοποίηση του δικαιώματος του Δημοσίου να επιβάλει κατασχέσεις σε εισοδήματα, καταθέσεις και περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτης αν αυτός:
α. Δεν καταβάλει εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης πέραν της μίας φοράς.
β. Δεν καταβάλει τυχόν εκπρόθεσμη δόση της ρύθμισης με την αναλογούσα προσαύξηση αυτής μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας καταβολής της επόμενης δόσης.
γ. Δεν υποβάλλει τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος και του φόρου προστιθέμενης αξίας καθ΄ όλο το διάστημα της ρύθμισης καταβολής των οφειλών του και μέχρι την εξόφλησή τους.
δ. Δεν είναι ενήμερος στις οφειλές του από την ημερομηνία υπαγωγής στη ρύθμιση και μετά.
ε. Έχει υποβάλει ανακριβή ή ανεπαρκή στοιχεία προκειμένου να του χορηγηθεί η ρύθμιση.
στ. Δεν έχει υποβάλει όλα τα απαραίτητα στοιχεία – πληροφορίες.
Πηγή πληροφοριών: Ελεύθερος Τύπος
https://www.pentapostagma.gr/

«Καμπανάκι» από τους επιστήμονες: Ερχονται πολλοί περισσότεροι καύσωνες και περίοδοι ξηρασίας στην Αθήνα

«Καμπανάκι» από τους επιστήμονες: 

Ερχονται πολλοί περισσότεροι καύσωνες

 και περίοδοι ξηρασίας στην Αθήνα

Η Αθήνα ξεχωρίζει ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, αλλά για αρνητικό λόγο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μιας νέας διεθνούς επιστημονικής μελέτης, θα γνωρίσει στο μέλλον τη μεγαλύτερη αύξηση τόσο σε καύσωνες όσο και σε ξηρασίες, σε σχέση με όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης.
Οι ερευνητές της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Νιούκασλ, με επικεφαλής τη Σέλμα Γκουερέιρο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό περιβαλλοντικών ερευνών «Environmental Research Letters», χρησιμοποίησαν όλα τα διαθέσιμα κλιματικά μοντέλα (με βάση τρία σενάρια) για να προβλέψουν πώς θα εξελιχθούν σε 571 ευρωπαϊκές πόλεις έως το 2050 ή το 2100 τρία βασικά φαινόμενα: οι πλημμύρες, οι ξηρασίες και οι καύσωνες.
Η μελέτη προβλέπει αύξηση της μέγιστης θερμοκρασίας και χειρότερους καύσωνες και στις 571 πόλεις (ακόμη και με το πιο αισιόδοξο από τα τρία σενάρια), αυξημένη ξηρασία ιδίως στη Νότια Ευρώπη, αύξηση στις πλημμύρες ιδίως στη βορειοδυτική Ευρώπη και γενικότερη επιδείνωση των κινδύνων από ακραία καιρικά φαινόμενα στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις.
Οι επιστήμονες προβλέπουν ότι μερικές περιοχές του ευρωπαϊκού Νότου μπορεί να βιώσουν ξηρασίες έως 14 φορές χειρότερες από τις σημερινές.
Οι πέντε πόλεις με τις μεγαλύτερες προβλεπόμενες αυξήσεις ξηρασίας είναι κατά σειρά η Αθήνα, η Λισαβόνα, η Μαδρίτη, η Λευκωσία και η Σόφια.
Οι πέντε πόλεις με τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε καύσωνες προβλέπεται να είναι κατά σειρά η Αθήνα, η Λευκωσία, η Πράγα, η Ρώμη και η Σόφια. Πέντε ελληνικές πόλεις (Αθήνα, Πάτρα, Ηράκλειο, Καλαμάτα και Πειραιάς) βρίσκονται στο υψηλότερο 5% των ευρωπαϊκών πόλεων που κινδυνεύουν τόσο με χειρότερες ξηρασίες όσο και με χειρότερους καύσωνες.
Οι πέντε πόλεις με τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε πλημμύρες θα είναι το Δουβλίνο, το Ελσίνκι, η Ρίγα, το Βίλνιους και το Ζάγκρεμπ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
https://www.pentapostagma.gr/

800.000 ιδιοκτήτες οχημάτων δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018

800.000 ιδιοκτήτες οχημάτων δεν 

πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018

Περίπου 800.000 ιδιοκτήτες οχημάτων τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν καταβάλει τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 ενώ σχεδόν 1,5 εκατ. οχήματα βρίσκονται σε φορολογική ακινησία την τελευταία 8ετία σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews.
Παράλληλα το οικονομικό επιτελείο έχει ήδη ζητήσει να γραφτεί η διάταξη που αφορά στην καταβολή μειωμένων Τελών Κυκλοφορίας σε περίπτωση άρσης ακινησίας ώστε να μπορέσει να τεθεί σε ισχύ νωρίτερα από πέρυσι δηλαδή πριν τον Ιούνιο. Μάλιστα στελέχη του οικονομικού επιτελείου προσπαθούν τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας να ισχύσουν πριν το Πάσχα ωστόσο θα πρέπει την συγκεκριμένη διάταξη να την εγκρίνουν οι δανειστές.
Όσον αφορά στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 κυμάνθηκαν λίγο πάνω από 1 δισ. ευρώ και ειδικότερα ανήλθαν 1,080 δισ. ευρώ και ήταν αυξημένα κατά 9 εκατ. ευρώ.
Χάος με τα οχήματα που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας
Χρόνια κρατάει η «κολώνια» με τους περίπου 800.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας αλλά ούτε και καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις κατά τόπους εφορίες.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων περίπου 6,4 εκατ. ιδιοκτήτες διατηρούν τα οχήματά τους σε κίνηση.
Ωστόσο οι 5,6 εκατ. ιδιοκτήτες εξόφλησαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 με αποτέλεσμα 800.000 ιδιοκτήτες να μην έχουν πληρώσει αλλά ούτε να έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις κατά τόπους Εφορίες.
Πάντως το 2018 σε σχέση με το 2017 ο αριθμός τους έχει μειωθεί κατά 300.000 καθώς από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες που δεν είχαν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 φέτος μειώθηκε ο αριθμός τους σε 800.000, όπως δηλαδή συνέβη και στα Τέλη Κυκλοφορίας 2016.
Οι οφειλές από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε πάνω από 252 εκατ. ευρώ ενώ για πέρυσι ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστά τα χρέη των ιδιοκτητών οχημάτων στο Taxisnet λόγω ανεξόφλητων Τελών Κυκλοφορίας αλλά στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως ξεπερνούν τα 150 εκατ. ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε πως οι οφειλές από ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας απλά βεβαιώνονται στo Taxisnet χωρίς να ενεργοποιούνται οι μηχανισμοί αναγκαστικής εξόφλησής τους με αποτέλεσμα να εγκυμονεί ο κίνδυνος αύξησής τους.
Παράλληλα οι 800.000 ιδιοκτήτες που δεν έχουν εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 τα κινούν παράνομα μη έχοντας βέβαια ούτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο αλλά ούτε και βεβαίωση από ΚΤΕΟ.
Σε ακινησία 1,5 εκατ. οχήματα
Περίπου 1,5 εκατ. οχήματα βρίσκονται σε φορολογική ακινησία, δηλαδή οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους στις κατά τόπους εφορίες, για να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια διαβίωσης αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης σε περίπτωση που το όχημα κινείται από κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ. και δεν έχει κλείσει 10ετία.
Δηλαδή ένα στα πέντε οχήματα στην Ελλάδα βρίσκεται σε ακινησία κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης.
Πότε έρχονται τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας σε περίπτωση άρσης ακινησίας
Αγώνα δρόμου πραγματοποιεί το οικονομικό επιτελείο ώστε να μπορέσει να θέσει σε ισχύ πριν το Πάσχα την διάταξη σύμφωνα με την οποία καταβάλλονται μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας σε περίπτωση άρσης ακινησίας.
Όταν μάλιστα βρίσκονται επίσημα σε ακινησία περίπου 1,5 εκατ. οχήματα τότε όσο μικρός και αν είναι ο αριθμός των ιδιοκτητών που θα κάνουν χρήση του ευνοϊκού μέτρου σίγουρα θα αποτελέσει ένα σημαντικό έσοδα για τον κρατικό προϋπολογισμό.
Μάλιστα όπως επισημαίνουν στη Realnews στελέχη από το οικονομικό επιτελείο: «Ακόμη και το 10% των ιδιοκτητών που έχουν τα οχήματά τους σε φορολογική ακινησία κάνουν χρήση του ευνοϊκού μέτρου καταβάλλοντας μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2018 αποτελεί ένα πολύ μεγάλο αριθμό.
Άλλωστε αν πάρουν πίσω τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους πάνω από 150.000 ιδιοκτήτες τα έσοδα θα ανέλθουν σε πάνω από 12 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα θα πρέπει τα συγκεκριμένα οχήματα να ασφαλιστούν, να περάσουν ΚΤΕΟ, να συντηρηθούν, να κινηθούν καταναλώνοντας καύσιμα και γενικότερα τα έσοδα θα πολλαπλασιαστούν».
ΠΗΓΗ: enikonomia
https://www.pentapostagma.gr/

H ΝΑSA διερευνά μυστηριώδη βράχο 10.000 ετών που δείχνει εξωγήινους -- Alien Rock Art in India is 10000 Years Old

H ΝΑSA διερευνά μυστηριώδη βράχο 10.000 ετών που δείχνει εξωγήινους

H ΝΑSA διερευνά μυστηριώδη βράχο 10.000 ετών που δείχνει εξωγήινους


Ένας αριθμός προϊστορικών σχεδίων που φαίνονται να δείχνουν εξωγήινους και UFO
Ώθησαν μια τοπική κυβέρνηση των ΗΠΑ να ψάξει για βοήθεια από τη ΝASA, αφότου οι εικόνες 
έμοιαζαν να αναπαριστούν εξωγήινη ζωή.

 Στο βίντεο που ακολουθεί ο αφηγητής εξηγεί πως κάποια κομμάτια έργων τέχνης που έχουν 
ανακαλυφθεί στην περιοχή Χάραμα στην Ινδία, φαίνονται να δείχνουν εξωγήινους και UFO 
παρόμοια με σκηνές μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας. Σύμφωνα με τον τοπικό 
αρχαιολόγο JR Bhagat, είναι ασαφές το τι αποκαλύπτουν οι εικόνες. Τώρα θέλουν να το 
διερευνήσει η NASA

 Όπως λέει: «Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι άνθρωποι στην προϊστορική εποχή μπορεί να έχουν
 δει ή να έχουν φανταστεί όντα από άλλους πλανήτες που δημιουργούν ακόμη περιέργεια
 στους ανθρώπους και τους ερευνητές.

 "Απαιτείται εκτεταμένη έρευνα για περαιτέρω ευρήματα. Η περιοχή Χάραμα δεν διαθέτει 
επί του παρόντος έναν τέτοιο εμπειρογνώμονα, ο οποίος θα μπορούσε να αποσαφηνίσει το 
θέμα. "

 Επίσης, αποκάλυψε ότι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των έργων ήταν ασαφή και οι 
χαρακτήρες φαίνονται να χρησιμοποιούν όπλα. Πρόσθεσε:

 "Οι πίνακες έχουν φυσικά χρώματα που έχουν ξεθωριάσει ελάχιστα, παρά τα χρόνια".
 "Οι παράξενες σκαλιστές φιγούρες φαίνονται να κρατούν αντικείμενα σαν όπλα και δεν έχουν
 σαφή χαρακτηριστικά.

 "Ειδικά, η μύτη και το στόμα λείπουν.

 "Σε μερικές φωτογραφίες, εμφανίζονται ακόμη και να φορούν διαστημικές στολές. Δεν 
μπορούμε να αμφισβητήσουμε τη δυνατότητα φαντασίας από τους προϊστορικούς ανθρώπους, 
αλλά οι άνθρωποι συνήθως φαντάζονται τέτοια πράγματα.»

 Τι να πει κι ο ερευνητής;

Μάλλον δεν έχει διαβάσει το βιβλίο "Βιμαανίκα Σαάστρα", όπου αναφέρεται η αεροναυτική 
επιστήμη σε μια περίοδο που εμείς θεωρούμε σήμερα προϊστορική,
αλλά τέτοια αρχαία έργα, μαρτυρούν ότι υπήρχε πολύ προηγμένη τεχνολογία και το οποίο 
έχει κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα από τις Εκδόσεις ΕΛ του Δ. Λιακόπουλου.

Μάλλον δεν έχει διαβάσει, ούτε τα ινδικά έπη Ραμαγιάνα και Μαχαμπαράτα, για να μάθει για
 τους πολέμους των λεγόμενων θεών.

Η NASA από την άλλη μεριά δεν έχει και την καλύτερη φήμη, όσον αφορά τις αποκαλύψεις 
τέτοιων γεγονότων.

Η πράξη δείχνει ότι περισσότερο τα αποκρύπτει. Το παραμύθι των εξωγήινων καλά κρατεί, 
ώστε να αποκρύπτεται η ύπαρξη των επικυρίαρχων του κόσμου αυτού, των Νεφελίμ, που 
υπηρετούν κι αυτοί τα σχέδια του μισάνθρωπου διαβόλου.

Και η  NASA  προωθεί αυτό το σενάριο των εξωγήινων, ώστε να δικαιολογήσει την ενδεχόμενη 
επιστροφή των Νεφελίμ στην παγκόσμια διοίκηση, παρουσιάζοντάς τους ως καλούς
 εξωγήινους που μας αγαπούν και θέλουν την πρόοδό μας.


ΠΗΓΗ: https://greek1.blogspot.com/2018/02/h-sa-10000.html#ixzz57jKuk9S3 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 



Αρχαία φύλλα μολύβδου 2.400 ετών που έχουν γραμμένες κατάρες

Αρχαία φύλλα μολύβδου 2.400 ετών που έχουν γραμμένες κατάρες

Αρχαία φύλλα μολύβδου που ανακαλύφθηκαν σε ένα Ελληνικό νεκροταφείο αποκαλύπτουν ένα σκοτεινό τελετουργικό που γεννήθηκε από εμπορικές αντιπαλότητες περισσότερο από 2.400 χρόνια πριν.

Τα φύλλα μολύβδου χαραγμένα με κατάρες καλούν θεότητες του Κάτω Κόσμου για να «ρίξουν μίσος» κατά των ιδιοκτητών τεσσάρων ταβερνών και δεσμεύουν το αίμα και τη στάχτη των νεκρών.
Αυτές οι αφηγήσεις χρονολογούνται από τις αρχές του τέταρτου αιώνα π.Χ., και οι ερευνητές λένε ότι αποκαλύπτουν πολλά για τις κοινωνικές και τελετουργικές πρακτικές της αρχαίας κοινωνίας.

Σε ένα πρόσφατο έγγραφο που δημοσιεύθηκε στο Zeitschrift für Papyrologie του Πανεπ
στημίου Johns Hopkins περιγράφει το περίτεχνο τελετουργικό που ανακαλύφθηκε σε ένα κλασικό τάφο κοντά στον Πειραιά.

Από τα πέντε φύλλα μολύβδου που ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά το 2003, τέσσερα ήταν χαραγμένα με το κείμενο, με παρόμοια κατάρα.Τα δισκία το καθένα τρυπημένα με ένα σιδερένιο καρφί και διπλωμένα, ήταν τοποθετημένα σε τάφο που περιείχε τα υπολείμματα καύσης μιας νεαρής γυναίκας.

Ένα φύλλο μολύβδου ήταν κενό, αλλά συνδέεται με κατάρα που μπορεί να έχει απαγγελθεί αντί να γραφτεί.


Ένα από τα δισκία αναφέρει:

«Θεά ρίξε το μίσος σου στην ταβέρνα τους τις περιουσίες τους και τα υπάρχοντά τους.»

Η συγκεκριμένη τελετουργία δεν ήταν απλό κατόρθωμα, και ήταν πιθανώς μια πράξη απελπισίας, εξηγεί ο ερευνητής. Η δομή του κειμένου υποδηλώνει επίσης ότι οι κατάρες ήταν σκαλισμένες από έμπειρο γραφέα.


Οι πρώτες γνωστές σε εμάς Ελληνικές μολύβδινες πινακίδες με κατάρες προέρχονται από τη Σικελία και χρονολογούνται στις αρχές του 5ου αι. π.Χ.

Πολλές από αυτές προέρχονται από τη Σελινούντα, αποικία των Μεγαρέων στη Σικελία, στην οποία υπήρχε ονομαστό ιερό, στη περιοχή που σήμερα ονομάζεται Αγρός των Στηλών.

https://master-lista.blogspot.gr/

Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία

  Πάνδημη η απαίτηση για δικαιοσύνη για τα Τέμπη: Όλη η αλήθεια στο φως - Ο Τραμπ που περιμένει στη γωνία Φωτογραφία Eurokinissi Τραϊανός Χα...