Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Γιατί πρέπει να τρώμε αμύγδαλα καθημερινά

Οι ξηροί καρποί είναι υγιεινοί και θρεπτικοί όταν καταναλώνονται με μέτρο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που οι διαιτολόγοι συστήνουν να τους προτιμούμε ως σνακ.
Το ερώτημα όμως είναι γιατί όμως τα αμύγδαλα ξεπροβάλλουν ανάμεσά τους ως το superfood που πρέπει να τρώμε κάθε μέρα;
Τα αμύγδαλα προσφέρουν θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, μονοακόρεστα λιπαρά και 37% της ημερήσιας ανάγκης σε βιταμίνη Ε.
Κλινική μελέτη αναφορικά με τη θρεπτική αξία και την επίδραση των αμυγδάλων στον οργανισμό μας έδειξε πως ο συγκεκριμένος καρπός μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της "καλής" HDL χοληστερόλης. Στη μελέτη, οι συμμετέχοντες που είχαν ήδη παρουσιάσει στεφανιαία νόσο κατανάλωναν 10 γρ. αμύγδαλα τη μέρα (ποσότητα που αντιστοιχεί σε 12-15 αμύγδαλα).
Εκτός από τη βελτίωσης της χοληστερόλης, η μελέτη ανακάλυψε επίσης πως η συγκεκριμένη ποσότητα αμυγδάλων μπορεί να συμβάλει στη μείωση των τριγλυκεριδίων και της LDL χοληστερόλης. Τα αμύγδαλα βοήθησαν επίσης στον περιορισμό του δείκτη αθηρωμάτωσης, που σχετίζεται με χρόνια φλεγμονή και καρδιαγγειακά νοσήματα.
Επίσης, με την κατανάλωση αμυγδάλων παίρνετε μια "γερή" δόση αντιοξειδωτικών που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες γνωστό παράγοντα κινδύνου για καρκίνο, πρόωρη γήρανση και άλλα νοσήματα.
Η βιταμίνη Ε προστατεύει τις κυτταρικές μεμβράνες από τις φθορές, θωρακίζοντας τον οργανισμό σας από το Αλτσχάιμερ, τις καρδιοπάθειες και διάφορες μορφές καρκίνου.
Αν έχετε διαβήτη, τα αμύγδαλα είναι μια πολύ καλή τροφή. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά ενώ έχουν μικρή ποσότητα υδατανθράκων. Επίσης περιέχουν υψηλή ποσότητα μαγνησίου, μετάλλου που είναι υπεύθυνο για περισσότερες από 300 διεργασίες στον οργανισμό, ανάμεσά τους τον έλεγχο των επιπέδων του σακχάρου.
Το μαγνήσιο στα αμύγδαλα συμβάλει επίσης στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και της υπέρτασης, μιας παθολογικής κατάστασης που σχετίζεται με εγκεφαλικό, νεφρική ανεπάρκεια και καρδιακές προσβολές. 
http://www.koutipandoras.gr/

ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΙΕΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑ 2 ΛΕΠΤΑ-- Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας (βίντεο)------Detox & Decongestion Acupressure Point (Lv 3)

Βρείτε αυτό το σημείο και πιέστε το για 

2 λεπτά -

Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας (βίντεο)

Σε κάθε γωνιά του κόσμου οι άνθρωποι συνεχώς ψάχνουν για εναλλακτικούς και φυσικούς τρόπους για τη θεραπεία παθήσεων και διαταραχών στην υγεία.
Δεν θέλουν να στηρίζονται στις σύγχρονες επιλογές για την υγεία, και ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει;
Αυτές οι θεραπείες συνήθως περιλαμβάνουν δυνατά και πανάκριβα φάρμακα, τα οποία συχνά έχουν χειρότερες παρενέργειες από το πραγματικό πρόβλημα, το οποίο αρχικά υποτίθεται ότι πρέπει να αντισταθμίσουν.
Αυτός είναι εν μέρει ο λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί άνθρωποι καταλήγουν να στρέφονται σε ομοιοπαθητικά φάρμακα, σε μια προσπάθεια να εξισορροπήσουν με φυσικό τρόπο και να θεραπεύσουν το σώμα τους, καθώς και το πνεύμα τους.
Μία από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές εναλλακτικές μεθόδους θεραπείας προέρχεται από την αρχαία Κινέζικη ιατρική της πιεσοθεραπείας.

Το μασάζ και η εφαρμογή πίεσης σε συγκεκριμένα σημεία στο σώμα μας μπορεί να σας βοηθήσει να επιφέρετε φυσικές αλλαγές στο σώμα σας. Η απλή πίεση ενός σημείου μπορεί να μειώσει πόνους και να ελαττώσει την ένταση στο σώμα μας.
Η πιεσοθεραπέια δρα διεγείροντας τις χιλιάδες νευρικές απολήξεις στα χέρια και τα πόδια, αυξάνοντας έτσι τη ροή του αίματος. Τα πόδια έχουν πάνω από 15.000 νεύρα και όλα συνδέονται για να σχηματίσουν ένα δίκτυο που φτάνει σε διαφορετικές περιοχές του σώματος, όπως στα κύρια όργανα και τους αδένες μας.
Πολλοί έχουν διαπιστώσει ότι χρησιμοποιώντας τις απλές τεχνικές στο σπίτι μπορούν να ανακουφίσουν σημαντικά τον πόνο και την ταλαιπωρία που προκαλείται από τις κοινές ασθένειες. Έχουν απαλλαγεί από πονοκεφάλους, προβλήματα πέψης, προβλήματα ύπνου, πόνο στην πλάτη, ακόμη και μείωσαν τα συμπτώματα τόσο από κρυολογήματα όσο και γρίπη, κάνοντας μασάζ σε συγκεκριμένα σημεία στα πόδια, που σχετίζονται με την προβληματική περιοχή.
Ένα τέτοιο σημείο ονομάζεται “Μεγάλη Βιασύνη” (Great Rushing), που εντοπίζεται ανάμεσα στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού και το δεύτερο δάχτυλο. Εφαρμόζοντας πίεση σε αυτό το σημείο για τουλάχιστον 2 λεπτά την ημέρα, βοηθάει να απαλλαγείτε από την ναυτία, από το κοιλιακό άλγος, οσφυαλγία, κράμπες, εμετό, πονοκέφαλο, αϋπνία και άλλες διαταραχές του ύπνου. Παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πολλά άλλα οφέλη που μπορεί να προσφέρει και δείτε που ακριβώς βρίσκεται το σημείο.
Βρείτε ΑΥΤΟ Το Σημείο και Πιέστε το για 2 Λεπτά. Δείτε ΤΙ θα συμβεί στο Σώμα σας.
Ένα άλλο σημείο που κάνει θαύματα όταν εφαρμόζεται πίεση είναι το σημείο Τρία Διερχώμενα Γιν (Three Yin Crossin). Για να το εντοπίσετε πρώτα πρέπει να βρείτε το ψηλότερο σημείο στο εσωτερικό του αστραγάλου σας. Από το σημείο αυτό μετρήστε πλάτος περίπου τέσσερα δάχτυλα προς το εσωτερικό του ποδιού σας, και το σημείο θα είναι ακριβώς πίσω από το οστό της κνήμης.
Μόλις το εντοπίσετε, πιέστε στο σημείο προς τα κάτω με τον αντίχειρά σας για 6 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια, αφήστε για 2 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε το ίδιο για τουλάχιστον 5 λεπτά. Στη συνέχεια, αλλάξτε πόδι, βρείτε το σημείο στο άλλο σας πόδι, και επαναλάβετε. Αν διαπιστώσετε ότι αυτή η μορφή πιεσοθεραπείας σας ωφελεί, μπορείτε να το επαναλάβετε για μια ακόμη φορά σε κάθε πόδι. Επίσης, εάν νιώσετε πόνο όταν πιέζετε, αυτό σημαίνει ότι πιέζετε σε λάθος σημείο και πρέπει να σταματήσετε αμέσως.
Συνιστάται να κάνετε αυτή τη πιεσοθεραπεία το βράδυ και τακτικά για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα. Μελέτες έχουν δείξει ότι το σημείο Three Yin Crossing μπορεί αποτελεσματικά να μειώσει τον πόνο και την δυσφορία που προέρχονται από κράμπες κατά της διάρκεια της περιόδου στις γυναίκες. Βοηθάει επίσης για την ανακούφιση από φούσκωμα, αέρια, και προβλήματα πέψης, καθώς και να βοηθήσει στη βελτίωση ουρολογικών και πυελικών διαταραχών. Επιπλέον, το απλό μασάζ μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην αντιμετώπιση του άγχους και του στρες, τη χρόνια κόπωση, και την αϋπνία.
Οι θεραπείες είναι απίστευτα απλές και εύκολες να εφαρμόσουμε, αλλά το καλύτερο μέρος είναι το γεγονός ότι είναι βολικές και δεν κοστίζουν ούτε ένα ευρώ, αν γίνει στην άνεση του σπιτιού σας.
Ωστόσο, αν έχετε τη δυνατότητα, μπορείτε να επισκεφτείτε έναν επαγγελματία που έχει εκπαιδευτεί σε αυτήν την αρχαία τέχνη.
Αν είστε διστακτικοί ή έχετε αμφιβολίες για το αν η πιεσοθεραπεία θα μπορούσε να σας βοηθήσει, σκεφτείτε αυτό: δεν έχετε τίποτα να χάσετε και πολλά να κερδίσετε απλά κάνοντας στον εαυτό σας ένα μασάζ ποδιών. Τουλάχιστον θα αισθανθείτε πιο άνετοι και χαλαροί. Τα πόδια μας περνάνε από πολλές κακουχίες και πόνο καθημερινά και συχνά τα παραμελούμε.
Έτσι, απόψε, όταν ξεκουράζεστε, βγάλτε τα παπούτσια σας και τις κάλτσες σας, και κάντε στον εαυτό σας ένα μασάζ ποδιών! Κάντε το πριν πάτε για ύπνο και θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, να κοιμηθείτε πιο γρήγορα και πιο ποιοτικά.
Δοκιμάστε το σήμερα και μοιραστείτε αυτό το χρήσιμο άρθρο με τους φίλους σας για να τους βοηθήσετε να αποκτήσουν καλύτερη υγεία!




https://www.pentapostagma.gr/

ΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΡΟΦΗΜΑ ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Με αυτό το θαυματουργό ρόφημα οι πόνοι 

στα κόκαλα θα γίνουν παρελθόν!

Μια μυστική συνταγή μόνο με 2 απλά υλικά!
Σήμερα είναι η τυχερή σας μέρα, επειδή σε αυτό το άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας μια μυστική συνταγή. Ναι, καλά καταλάβατε! Και το καλύτερο με αυτή τη μέθοδο είναι ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα σε ακριβά προϊόντα.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι δύο απλά υλικά – νερό και λίγο χλωριούχο μαγνήσιο. Θα πρέπει σίγουρα να το δοκιμάσετε, γιατί αυτή η σπιτική συνταγή θα αλλάξει τη ζωή σας. Πιστέψτε μας – θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα!
Μπορώ να σας κάνω μια απλή ερώτηση – γνωρίζετε τί είναι το χλωριούχο μαγνήσιο; Λοιπόν, μπορούμε εμείς να απαντήσουμε για εσάς, επειδή καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε τί καταναλώνετε. Το χλωριούχο μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο, το οποίο λαμβάνεται από αρνητικά φορτισμένο χλώριο και θετικά φορτισμένο μαγνήσιο.
Η ημερήσια πρόσληψη χλωριούχου μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει χημική ισορροπία στο σώμα σας, η οποία επιτυγχάνεται μέσω μιας χημικής διαδικασίας του σώματος που λέγεται ηλεκτρόλυση, όπως αναφέρει το destora. Θα πρέπει επίσης να μάθετε ότι η κατανάλωση χλωριούχου μαγνησίου μπορεί να βοηθήσει στην αποβολή του ουρικού οξέος, το οποίο δημιουργεί πολλά προβλήματα και οξύ πόνο στις αρθρώσεις.

Χλωριούχο Μαγνήσιο – Τα Οφέλη Για Την Υγεία
  • ενισχύει την απώλεια βάρους
  • αυξάνει την ενέργεια
  • αυξάνει τη λίμπιντο
  • ανακουφίζει τα συμπτώματα της κατάθλιψης
  • προστατεύει από τη γρίπη και το κοινό κρυολόγημα
  • βοηθά στις ασθένειες του κεντρικού νευρικού συστήματος
  • έχει αντι-καρκινογόνες δράσεις
  • προστατεύει από την οστεοπόρωση
  • ενισχύει την πέψη
  • εξαλείφει τα προβλήματα της εμμήνου ρύσεως
  • ανακουφίζει τους πονοκεφάλους
  • προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία
  • αναζωογονεί τον οργανισμό
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΧΛΩΡΙΟΥΧΟ ΜΑΓΝΗΣΙΟ – ΣΥΝΤΑΓΗ
Το μείγμα αυτό είναι πολύ εύκολο να το φτιάξετε.
  • Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν ξυπνάτε το πρωί, είναι να βάζετε ένα λίτρο νερό σε μια κατσαρόλα να βράσει.
  • Στη συνέχεια, όταν το νερό αρχίσει να βράζει, το κατεβάζετε από τη φωτιά και το αφήνετε μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία δωματίου.
  • Όταν το νερό φτάσει σε θερμοκρασία δωματίου, θα πρέπει να ρίξετε 33 γραμμάρια χλωριούχο μαγνήσιο σε σκόνη, την οποία μπορείτε να προμηθευτείτε από οποιοδήποτε φαρμακείο.
  • Προτού ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε αυτή τη θεραπεία, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τη σωστή δοσολογία για εσάς. Η ακριβής δόση υπολογίζεται ανάλογα με την ηλικία σας.
  • Δεν ενδείκνυται για παιδιά κάτω των 10 ετών.
  • Η κατανάλωση αυτού του ροφήματος θα σας προσφέρει πολλά θεραπευτικά οφέλη.
Οι δοσολογίες για την παραπάνω θεραπεία είναι αυστηρά οι ακόλουθες:
  • Για τις ηλικίες μεταξύ 10 και 40 ετών: Μισό φλυτζάνι το πρωί.
  • Για τις ηλικές μεταξύ 40 και 70 ετών: 1 φλυτζάνι το πρωί.
  • Για τις ηλικίες από 70 ετών και άνω: 1 φλυτζάνι το πρωί και άλλο 1 το βράδυ

  • https://www.pentapostagma.gr/

ΒΡΕΦΙΚΟ ΓΑΛΑ ΜΕ ΣΑΛΜΟΝΕΛΑ Ανακοινώσεις από τον ΕΟΦ

Παγκόσμια ανησυχία για το 

βρεφικό γάλα με σαλμονέλα  

Ανακοινώσεις από τον ΕΟΦ

Οι αρμόδιες αρχές στη χώρα μας έχουν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, αναφέρει το υπουργείο Υγείας, με αφορμή ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών και Οικονομίας της Γαλλίας, για παρτίδες προϊόντων βρεφικού γάλακτος που βρίσκονται σε κατάσταση ανάκλησης, λόγω της πιθανότητας να έχουν μολυνθεί με σαλμονέλα. Στο κατάλογο των παρτίδων συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα.
Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων παρακολουθεί το θέμα και σήμερα θα εκδώσει αναλυτική ανακοίνωση.
Σχετικά με το θέμα ο πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου Κυριάκος Θεοδοσιάδης δήλωσε, ότι «τα φαρμακεία έχουν την δυνατότητα με την επίσημη ανακοίνωση να προβούν στην απόσυρση του προϊόντος άμεσα». Αναρωτιέται όμως «αν τα άλλα σημεία πώλησης έχουν αυτή τη δυνατότητα», αφήνοντας αιχμές για την διάθεση προϊόντων βρεφικού γάλακτος από τα super market.
Η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε τη μαζική ανάκληση γαλάτων βρεφικής ηλικίας που παράγει ο όμιλος Lactalis, τα οποία προορίζονταν όχι μόνο για τη γαλλική αγορά αλλά και για άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, καθώς υπάρχει κίνδυνος να έχουν μολυνθεί με σαλμονέλα.
Οι ποσότητες που θα ανακληθούν είναι «τεράστιες», παραδέχτηκε ένας εκπρόσωπος του ομίλου ενώ σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Υγείας έχουν αρρωστήσει 26 βρέφη από τις αρχές Δεκεμβρίου. Η ανάκληση αφορά πολλές χώρες στις οποίες εξάγονται τα προϊόντα της Lactalis, όπως τη Βρετανία, την Αλγερία, το Μαρόκο, την Ελλάδα, την Ταϊβάν, τη Ρουμανία, το Μπαγκλαντές, την Κίνα, το Περού, τη Γεωργία, το Πακιστάν.

Στις 2 Δεκεμβρίου η Lactalis ανακάλεσε δώδεκα παρτίδες βρεφικού γάλακτος που παράγεται στο εργοστάσιό της στην Κραόν. Ωστόσο τα μέτρα που έλαβε ο όμιλος στις αρχές του μήνα δεν επαρκούν ώστε «να περιοριστεί ο κίνδυνος μόλυνσης» από το βακτήριο της σαλμονέλας.
https://www.pentapostagma.gr/

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 100 ΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2018

Η μεγάλη αλλαγή που έρχεται στις 

100 δόσεις από το 2018

Σημαντικές αλλαγές έρχονται στη ρύθμιση των 100 δόσεων από την αρχή του έτους. Όσοι έχουν υπαχθεί στη ρύθμιση θα πρέπει να γνωρίζουν πρέπει να εξοφλούν τις νέες υποχρεώσεις τους χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, είτε να εντάσσουν τις νέες υποχρεώσεις τους στη ρύθμιση των 12 δόσεων πριν την καταληκτική προθεσμία.
Σύμφωνα με το άρθρο 4 του νόμου 4346/2015, όσοι οφειλέτες του Δημοσίου έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση του ν. 4321/2015 για τις 100 δόσεις θα τίθενται αυτόματα εκτός της ρύθμισης αυτής, εφόσον δεν πληρώσουν εμπρόθεσμα οποιαδήποτε νέα οφειλή τους προς το Δημόσιο η οποία θα βεβαιωθεί στο όνομά τους από την 1-1-2018 και μετά.
Ακόμη και μία ημέρα να είναι εκπρόθεσμοι, θα χάνουν τη ρύθμιση των 100 δόσεων και, σε κάθε περίπτωση, ολόκληρο το ανεξόφλητο υπόλοιπο του ενταγμένου στη ρύθμιση αυτή χρέους -προσαυξημένο με τόκους οι οποίοι θα αναβιώνουν- θα είναι άμεσα απαιτητό από το Δημόσιο. Συνέπεια δε της απώλειας της ρύθμισης των «100 δόσεων» θα είναι και η επανενεργοποίηση του δικαιώματος του Δημοσίου να επιβάλλει όλα τα προβλεπόμενα αναγκαστικά μέτρα είσπραξης, δηλαδή κατασχέσεις σε καταθέσεις, εισοδήματα και περιουσιακά στοιχεία των οφειλετών.
https://www.pentapostagma.gr/

Η ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΑΛΕΠΟΥ-- Flying Foxes | World's Weirdest



Γνωρίστε τη μικρή κόκκινη ιπτάμενη αλεπού, μια νυχτερίδα με ένα άνοιγμα των πτερυγίων μέχρι τρία πόδια. Τα φτερά του χρειάζονται πολλή δεξιοτεχνία καθώς πίνουν νερό προσεγγίζοντας στιγμιαία το νερό στο ποτάμι, καθώς μια λανθασμένη προσέγγιση μπορεί να την κάνει να καταλήξει στο στόμα ενός κροκόδειλου. Περνάει όλη της τη ζωή στα δέντρα της Αυσραλίας
Ένα ενδιαφέρον video του Natiional Geographic Wild με δυνατότητα εμφάνισης ελληνικών υποτίτλων.

Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ως πρότυπο για κάθε ύστερη Αναγέννηση στην Τέχνη!

Η Νίκη του Πολιτισμού & του Πνεύματος, ως πρότυπο για κάθε ύστερη Αναγέννηση στην Τέχνη!

Η Νίκη του Πολιτισμού & του Πνεύματος, ως πρότυπο για κάθε ύστερη Αναγέννηση στην Τέχνη!

 

Η Νίκη ήταν θεά της ελληνικής μυθολογίας, που προσωποιούσε την 

δόξα του Ελληνικού πολιτισμού.

Ήταν κόρη της Στύγας και του Πάλλαντα & είχε αδέλφια της το Κράτος, τον Ζήλο 

και την Βία.


Η Νίκη της Σαμοθράκης
Το άγαλμα έχει ύψος 3,28 μ (με τα φτερά) και 5,58 με την πλώρη του πλοίου, πάνω στην οποία 
είναι τοποθετημένο σήμερα. 
Το γλυπτό βρέθηκε στην Σαμοθράκη το 1863, σπασμένο σε πολλά κομμάτια, και μεταφέρθηκε
 στο Μουσείο του Λούβρου.
Φιλοτεχνήθηκε σε λευκό παριανό μάρμαρο για να ευχαριστήσουν την θεά Νίκη για κάποια 
νικηφόρα ναυμαχία. 
Ήταν αφιερωμένο σε ναό της Σαμοθράκης και χρονολογείται μεταξύ και 220 και 190 π.Χ.
 (οι περισσότεροι συγκλίνουν στο 190 π.Χ.)
Ίσως κρατούσε στεφάνι για τον νικητή ή είχε υψωμένο το χέρι της στο στόμα για να διαλαλήσει 
την νίκη χωρίς να κρατά τίποτα ή, τέλος, ίσως χαιρετούσε.
Μία εκδοχή των αρχαιολόγων, για το αφιέρωμα επί πολλά χρόνια ήταν πως το είχε κάνει ο 
Δημήτριος ο Πολιορκητής (337-283 π.Χ.), όταν νίκησε τον στόλο του Πτολεμαίου στα ανοιχτά
 της Κύπρου γύρω στο 290 π.Χ.
Σήμερα, όμως, πολλοί πιστεύουν ότι το αφιέρωσαν οι Ρόδιοι όταν το 191 π.Χ., συμμαχώντας 
με την Πέργαμο, νίκησαν τον Αντίοχο Γ΄ της Συρίας σε ναυμαχία στα ανοιχτά της Σίδης.
Η κίνηση του έργου είναι σπειροειδής και η σύνθεσή του δίνει την εντύπωση ότι ανοίγεται 
οπτικά προς διάφορες κατευθύνσεις.
Αυτό το πετυχαίνει ο καλλιτέχνης με τις οξείες γωνίες των φτερών, την προβολή του αριστερού 
 ποδιού και την έμφαση που δίνει στο ένδυμα το οποίο κυματίζει ανάμεσα στα πόδια της 
θεότητας.
Ο γλύπτης, από τον τρόπο με τον οποίο σκαλίζει το μάρμαρο, αποκαλύπτει το γυναικείο 
σώμα με μεγάλη δεξιοτεχνία και δίνει με έξοχο τρόπο την εντύπωση του λεπτού και βρεγμένου
 υφάσματος, που άλλοτε κολλάει στο σώμα και άλλοτε κυματίζει στον άνεμο.
























Το μεγάλο αυτό έργο, το οποίο πιθανόν να χρησιμοποιούνταν ως βωμός, ήταν τοποθετημένο
 σε ανοιχτό και ψηλό χώρο κοντά στο ιερό. Σ’ αυτή την θέση ίσως να υπήρχε μια μικρή τεχνητή
 λίμνη, μέσα στην οποία το πλοίο έμοιαζε να πλέει.
Μέχρι την ανακάλυψή του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης, η Νίκη απεικονιζόταν 
πάντοτε στην ελληνική γλυπτική και κεραμική σαν λεπτή φτερωτή θεά, που πετούσε γύρω από
 το άρμα του Δία ή γύρω από τρίποδες των νικηφόρων αθλητών (στο Λούβρο υπάρχουν αρκετά
 ανάλογα έργα). Για πρώτη φορά όμως αναπαρίσταται η εντυπωσιακή αυτή θεότητα, με μορφή
 νεαρής φτερωτής γυναικείας μορφής, σταθερά στηριγμένης στην πλώρη ενός πλοίου, που
 ...αποτελούσε τμήμα μίας μνημειακής κρήνης που δέσποζε σε κάποιο σημείο, πάνω από το
 θέατρο του ιερού των Μεγάλων Θεών στην Σαμοθράκη.


3. Golden angel statue on top of the Victory Column (Siegessaule) in Berlin, Germany





































Η θεατρικότητα της στάσης της με τα ανοιγμένα φτερά, η δύναμη της κίνησης προς τα εμπρός
και οι βαθιές πτυχώσεις των ενδυμάτων από το φύσημα του αέρα, μπλέκονται με τα
χαρακτηριστικά της Κλασικής Περιόδου και προμηνύουν τις μπαρόκ τάσεις των γλυπτών της
 Σχολής της Περγάμου.


εικ...
1. Η Νίκη της Σαμοθράκης, στο Λούβρο, Παρίσι, Γαλλία
2. Νίκη από τα μελανόμορφα αγγεία, έως την Σαμοθράκη


Το διαβάσαμε στο:
 Η Νίκη του Πολιτισμού & του Πνεύματος, ως πρότυπο για κάθε ύστερη Αναγέννηση στην Τέχνη! |


 1Greek-Σκέψου... https://greek1.blogspot.com/2017/12/blog-post_94.html#ixzz50wp39Uol 
®1Greek Σκέψου...δεν είναι παράνομο ακόμη 
Under Creative Commons License: Attribution 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΑΣ…

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΑΣ…

10ΔΕΚ.
24129792_10212675932547427_4114485068952982314_nΛοιπόν, πέτυχα μια διαφήμιση, για ένα κα-τα-πλη-κτι-κό προϊόν, (αυτοκόλλητη στα πλακάκια του μπάνιου μπάρα, για να κρατιέται κάποιος) που υπόσχεται, αντί ευτελούς ποσού, μεγάλη ΑΠΟΛΑΥΣΗ στο μπάνιο, ειδικά λέει, για ηλικιωμένα άτομα.
Στην φωτο, βλέπετε, μια… ηλικιωμένη κυρία, να απολαμβάνει το μπάνιο της με το εν λόγω… προϊόν.
Σκέφτομαι να παραγγείλω δύο, για… ΔΙΠΛΗ απόλαυση…
Τρία, όχι… γιατί αφ’ ενός μεν θα ξοδιαστώ πολύ, αφ’ ετέρου, θα κουραστώ και μπορεί να με «χτυπήσει» και κανένα λουμπάγκο και δεν είμαστε για τέτοια Χριστουγεννιάτικα…
Ένα δεν κατάλαβα:
Τον… νεαρό, τον στέλνουν εξτρά, ή θα κάνω το… «μπάνιο» μου με τον ντιλιβερά, που θα μου το φέρει?
————————–
Επίσης, δεν κατάλαβα γιατί γελάτε. Γιατί σας βλέπω που γελάτε, μην νομίζετε…
https://silia.wordpress.com/

ΑΠΟΧΡΩΝ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ

ΑΠΟΧΡΩΝ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ









Posted on 10 Δεκεμβρίου 2017


Από τον Νώντα Κούκα


Προσδιορισμός του προβλήματος


Η αρχή του αποχρώντος, ή επαρκούς, λόγου του Λάιμπνιτς απαιτεί την ύπαρξη μιας λογικής αιτίας πίσω από κάθε φαινόμενο του Σύμπαντος, είτε αυτό εκδηλώνεται με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο είτε με κάποιον διαφορετικό.
Ειδικότερα, ο ίδιος ο Λάιμπνιτς γράφει (Μοναδολογία 32): <Δεν είναι δυνατόν να βρεθεί γεγονός που να είναι αληθές ή υπαρκτό, ή οποιαδήποτε αληθής πρόταση, χωρίς να υπάρχει επαρκής λόγος για να υπάρχει και όχι αλλιώς, μολονότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αυτούς τους λόγους σε όλες τις περιπτώσεις>.
Αλλά το ίδιο πρεσβεύει και ο Αρτουρ Σοπενχάουερ (A. Schopenhauer), ίσως λίγο πιο επιτηδευμένα: (:<Τίποτε δεν είναι χωρίς λόγο, διότι είναι προτιμότερο να υπάρχει παρά να μην υπάρχει>).
Μπορεί λοιπόν η γενική αρχή του αποχρώντος λόγου να δηλώνει πως πρέπει να υπάρχει ένας (επαρκής) λόγος για όλα, ωστόσο τούτο δεν ισοδυναμεί, κατ’ ανάγκη, με το να λέμε ότι πρέπει πάντοτε να υπάρχει μια (εξηγητική) αιτία — πράγμα για το οποίο ο Σοπενχάουερ ψέγει τον Σπινόζα που (όπως και ο Καρτέσιος) θεωρούσε όλους τους επαρκείς λόγους ως αιτίες. Πράγματι, δεν μπορούμε να θεωρούμε πως η έννοια του <αποχρώντος λόγου> είναι ταυτοπλατής με την έννοια της <εξηγητικής αιτίας>, διότι η πρώτη είναι ευρύτερη από τη δεύτερη. Αυτό μπορούμε να το δείξουμε, με προτασιακή λογική, καταφεύγοντας απλά στις υλικές και μη υλικές συνεπαγωγές.
Υλική και μη υλική συνεπαγωγή
Μια υλική συνεπαγωγή — αν είναι λεία δίχως δηλαδή παραμόρφωση — συνιστά μια αληθή υποθετικά μονόδρομη πρόταση του τύπου Εάν χ, ψ / χ, / Αρα, ψ. Εστω λοιπόν πως καταστρώνουμε την εξής επιχειρηματολογία σχετικά με τη θεματική που μας ενδιαφέρει:
Εάν υπάρχει αποχρών λόγος (για κάτι), τότε υπάρχει μια αιτία (γι’ αυτό)
Υπάρχει αποχρών λόγος
Αρα, υπάρχει αιτία
Παρατηρήστε ότι η πώτη προκείμενη φαίνεται σαν ένα επιχείρημα από μόνη της. Ομως, προαπαιτούνται η προκείμενη 2 και το συμπέρασμα προκειμένου να διατυπωθεί πλήρως η συγκεκριμένη υλική συνεπαγωγή. Ετσι, η πρώτη προκείμενη μπορούμε να πούμε ότι είναι μια μη υλική συνεπαγωγή, που την αναγνωρίζουμε επειδή απλώς και μόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην υλική συνεπαγωγή.
Παράλληλα παρατηρήστε, επίσης, και το εξής: επειδή λέω στην πρώτη προκείμενη <εάν υπάρχει επαρκής λόγος, τότε υπάρχει και αιτία> — δηλαδή, η ύπαρξη επαρκούς λόγου συνεπάγεται αιτία –, δεν σημαίνει ότι τούτο συμβαίνει επειδή η <αιτία> αποτελεί το συμπέρασμα μιας έγκυρης επιχειρηματολογίας, της οποίας το <εάν υπάρχει ένας αποχρών λόγος> είναι η μόνη προκείμενη.
Είναι απλώς επειδή εμείς διαισθανόμαστε από τη δήλωση ότι η αιτία είναι εγγενώς συνδεδεμένημε την ύπαρξη αποχρώντος λόγου. Εδώ φαίνεται η επόμενη να συνάγεται από την προηγούμενη εξαιτίας ενός είδους εσωτερικής αιτιακής σύνδεσης, όμως μπορεί να είναι μια απλή διαίσθηση και μόνο. Διότι πάντα μπορεί να υπάρχουν άλλοι λόγοι για τους οποίους μια ιδέα συνδέεται ή έπεται μιας άλλης.
Συμπερασματικά, η μη υλική συνεπαγωγή είναι μάλλον ευρύτερη από την υλική, επειδή την εξυπηρετεί και επειδή συμπεριλαμβάνει όχι μόνο λογικές (αιτιώδεις) σχέσεις (όπως η υλική) αλλά και άλλου είδους εξηγήσεις, προσεγγίζοντας περισσότερο την έγκυρη παραγωγή (παραγωγική επιχειρηματολογία). Και ίσως από αυτή τη σκοπιά είναι καλό να θεωρούμε τη σχέση αποχρώντος λόγου και αιτίας: ο επαρκής λόγος είναι οιονεί μη υλική συνεπαγωγή, και η αιτία αποτελεί οιονεί υλική συνεπαγωγή.


πηγή:


https://iamarevi.wordpress.com/2017/07/04/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%B1/


https://anhsyxia.wordpress.com/


Δημοσιεύτηκε  από τον χρήστη selana

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΘΗΚΕ Η ΖΩΗ : Η ΓΡΑΦΗ, Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Ξεχαρβαλώθηκε η Ζωή: 

Η Γραφή, η Ανάγνωση και η Ελευθερία

 

Φιλήμονας Πατσάκης

Ο τίτλος μάς πηγαίνει πολύ πίσω, στον Σαίξπηρ και τις μεγάλες τραγωδίες του, αλλά μας δίνει το στίγμα των καιρών μας τόσο μα τόσο μεστά. Η λογοτεχνία συχνά υποτιμάται ως μια απλή στιγμή τέρψης, όμως πηγαίνει πολύ πέρα από αυτό. Ακολουθώντας συγκεκριμένα χνάρια στον λαβύρινθο των υπέροχων δημιουργιών της παγκόσμιας λογοτεχνίας, μένουμε άφωνοι από την πυκνότητα των ερωτημάτων που τα έργα αυτά εκτόξευσαν προς τον εμβρόντητο άνθρωπο. Η έννοια της χρησιμότητας δεν μπόρεσε ποτέ να απαντήσει στην τραγικότητα της ύπαρξης. Μια τραγικότητα που θέτει υπό αμφισβήτηση τα θέσφατα με τα οποία οι εξουσίες μπολιάζουν και αδρανοποιούν τη ζωή. Το χάσμα της ασυμφωνίας αυτής η εξουσία το γέμιζε με φόβους, πολέμους, ταυτότητες, αποκλεισμούς, εμπέδωση ορισμών, χρήση σκοπών και στόχων – τίποτα δεν μπόρεσε να καλύψει την έλλειψη συνοχής. Τίποτα δεν απομένει πέρα από τον δισταγμό και τον φόβο.

Στα μεγάλα έργα έχεις την αίσθηση μιας έντονης μοναξιάς αλλά και μια εξαντλητική πορεία μιας νέας συγκρότησης. Ο άνθρωπος αναλογίζεται και οριοθετεί, αλλά ταυτόχρονα μετακινεί διαρκώς τα όρια. Καθώς τα όρια που καθόρισαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και η χρήση των δύο ατομικών βομβών όρισαν και τις διαστάσεις της εξουσιαστικής φρίκης και καθώς η απειλή όλων αυτών μας ξανακυκλώνει, γνωρίζουμε πλέον ότι δεν φτάνουν πια οι επικαλύψεις επιθυμιών που στηρίζονταν στις πλαστές οικονομικές ανάγκες για να απαντήσουν στο πώς να ζήσουμε και στα γιατί που μας αγχώνουν. Όλα δείχνουν να ξανατίθενται από την αρχή.

Στο υπέροχο βιβλίο του Mahi Binebine «Τα αστέρια του Σίντι Μούμεν», από την αρχή γνωρίζουμε ότι ο ήρωας είναι ήδη νεκρός. Διαβάζουμε λοιπόν: «Εξάλλου δεν τράβηξα μπροστά στη ζωή μου γιατί δεν υπήρχαν και πολλά να κάνω. Και θέλω να δηλώσω ευθύς εξ αρχής, δεν λυπάμαι που τελείωσα. Δεν έχω την παραμικρή νοσταλγία των δεκαοκτώ βασανισμένων χρόνων της δύσκολης ζωής που μου δόθηκε να ζήσω». Το Σίντι Μούμεν είναι ένα προάστιο της Καζαμπλάνκας. Για την ακρίβεια η χωματερή της, όπου ζουν οι απόκληροι. Αυτό που ο Μπάουμαν θα πει «Ανθρώπινα απόβλητα». Οι άνθρωποι χωρίς φωνή, ο φόνος χωρίς ένοχο. Η πρόοδος που έταξαν έχει θαφτεί κάτω από αυτό το «δεν έχω την παραμικρή νοσταλγία». Η λογοτεχνία ανιχνεύει τη ζωή σε αυτή τη ρωγμή, όπως έκανε στις στιγμές όπου τα καθεστώτα επέβαλλαν τη σιωπή της λογοκρισίας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τη Ρωσία και την σχεδόν εξωπραγματική λογοτεχνία που βγήκε από εκεί. Οι τσάροι έπεσαν πάνω σε κάθε προϊόν ελεύθερης σκέψης με μίσος. Εκκαθαρίσεις στα πανεπιστήμια, στυγνή λογοκρισία, παντού μυστικοί πράκτορες, ρητή απαγόρευση κρίσεων και συζητήσεων στον τύπο και όπου αλλού πάνω σε ό,τι αφορούσε στο καθεστώς. Όμως έγινε φανερό ότι σταδιακά η λογοτεχνία στη Ρωσία αντικατέστησε τη φιμωμένη φωνή της κοινωνίας, άνοιξε το λαρύγγι της, αποκατέστησε τον διαλυμένο διάλογο των ιδεών, έδωσε πνοή σε οράματα και ελπίδες. Μόνο η λογοτεχνία με την ιδιόρρυθμη φύση της μπορούσε να στεγάσει τα αιτήματα της εποχής. Οι κοινωνικές ιδέες βρήκαν αμέσως θέση στα λογοτεχνικά κείμενα. Πίσω από τις μορφές που αναδείχθηκαν στη ρωσική λογοτεχνία, εύκολα ψηλαφεί κανείς τους δεσμούς με την κοινωνική συνείδηση της εποχής. Μια νέα στάση ζωής ενσαρκωνόταν μέσα από τις σελίδες της. Το ίδιο δεν συνέβη και στην Αμερική του Μακάρθι όπου άνθησε η επιστημονική φαντασία;

O άνθρωπος αναζητά και πάλι τη σκουριασμένη πανοπλία του Δον Κιχώτη. Από τη γραφή ζητάμε ένα νόημα απόλυτα παρόν, ένα νόημα που θα ανατέμνει τις μέχρι τώρα βεβαιότητες, ζητώντας τον τόπο που ακόμη δεν είναι εδώ. Η ποίηση μπορεί να κινηθεί ανάμεσα στην ανθρώπινη άγνοια που δημιουργεί καινούργια πράγματα, την αυτοσυνείδηση που μας οδηγεί να μεταμορφωνόμαστε σε όσα έχουμε κάνει, αναλογιζόμενοι τις δυνατότητες αυτών που μπορούμε ακόμη, και στην ανάγκη για την αυτεξούσια πορεία πέρα από τη διάχυτη απελπισία. Τα έργα δεν είναι ούτε ψυχές ούτε πράγματα ούτε ανανεώσιμα αρχέτυπα σε ένα γλωσσικό σύμπαν προς μελέτη. Είναι αμυντικές διεργασίες σε συνεχή μεταβολή. Αυτά υπάρχουν ως δυνατότητες μέσα σε μια προσπάθεια ελέγχου τόσο της γραφής όσο και της ανάγνωσης.

Ένα παιχνίδι παλλόμενων αντιθέσεων βρίσκεται στη βάση της εναλλασσόμενης παρόρμησης προς την ασφάλεια ή την εξέγερση. Σήμερα αισθανόμαστε να ασφυκτιούμε μέσα στη λογική των νόμων. Υπάρχει μέσα μας κάτι παθιασμένο, γενναιόψυχο και ελεύθερο, που υπερβαίνει τις παραστάσεις της λογικής. Χάρη σε αυτή την υπέρβαση είμαστε ανθρώπινοι. Αυτό γίνεται, στη σημερινή σήψη, αντικείμενο ποινικής αντιμετώπισης. Τι γίνεται τώρα που η ευτυχία εξαφανίζεται από τον πυρήνα της ανθρώπινης επιδίωξης; Οι ορισμοί και οι μύθοι πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η σημερινή δομή καταρρέουν και η αυτεξουσιότητα προβάλλει ως μια στιγμή που θα κάνει την αλληλεγγύη κάτι πολύ πέρα από μια προσωπική στιγμή: θα την κάνει μέρος μιας συνολικής αλλαγής παραδείγματος.

Η τέχνη έχει από καιρό φύγει από τη σφαίρα του όποιου φορμαλισμού, σήμερα μπορεί να φτάσει μέχρι το σημείο να υποσκάψει και να υπονομεύσει τις συνήθειες και τις αυτοματοποιημένες αντιλήψεις. Θα το κάνει; Καθώς ο αυταρχισμός του μονολογισμού υποχωρεί, προτείνοντας μια βίαιη καταστολή, μένουμε κοιτώντας τις εμπειρίες της πολυφωνικότητας, τις πολλές φωνές που συνθέτουν το ανθρώπινο. Οι μονοφωνικοί περιορισμοί υποχωρούν μπροστά στην ανάγκη μιας νέας ανακουφιστικής συλλογικότητας, το υποκείμενο αναγνωρίζει δειλά δειλά την ανάγκη για την επικύρωση της αλληλεγγύης, για μια πληθυντική επένδυση στο σώμα, για μια διαρκή υπέρβαση των κατατεθειμένων ορίων.

Άλλο ένα σημείο που πρέπει να τονίσουμε είναι η δυνατότητα της αφήγησης να υπερβαίνει τη λήθη, την επικύρωση της εξουσίας. Σε αυτή την ανάγκη εμπλέκονται αρχικά οι μαρτυρίες για το Άουσβιτς και η σιωπή γύρω από το Γκουαντάναμο. Τι παρήγαγε το Άουσβιτς; Στη βάση ποιας λογικής δομήθηκε ως δυνατότητα; Κάθε εξουσία φέρνει εντός της αυτή τη δυνατότητα. Η γραφή μπορεί να απομακρύνει την ύβρη της λήθης που λειτουργεί ως κατασταλτικός μηχανισμός και που εμφανίζει τέτοιες δομές ως λογικές. Καθώς παρακολουθούμε τα πτώματα που ξεβράζονται στις ακτές της Δύσης, αισθανόμαστε μια ροή συνέχειας των εποχών. Άνθρωποι οι οποίοι πολλές φορές δεν ταυτοποιούνται, των οποίων ο χώρος ταφής μένει άγνωστος, αυτοί οι άνθρωποι είναι αυτοί των οποίων η αφήγηση συντρίφθηκε, στων οποίων την υπόσταση έχει συντελεστεί μια σημαντική αλλοίωση Ξέρουμε αρκετά για να μπορούμε να πούμε ότι κάθε ολοκληρωτισμός θέλησε να δομήσει μια αξιολογική γλώσσα, μια γλώσσα του αποκλεισμού. Ο ορισμός του τι μπορεί να νοηθεί ως σωστό και λάθος, καλό και κακό, καλύπτει τότε το σύνολο της ζωής. Πολλά νοήματα αποκτούν στην ουσία μια ποινική διάσταση.

Η γραφή που μας ενδιαφέρει κινείται στους αντίποδες μιας τέτοιας λογικής. Διαλύει τη συνενοχή και ορίζει τις στιγμές που βγαίνουμε έξω από την αλλοτρίωση. Είναι στιγμές που η λογοτεχνία αποβλέπει στη διάρρηξη της ιεραρχίας μέσα στην επικράτεια των γεγονότων. Η λογοτεχνία μπορεί να γίνει η αξία χρήσης μιας κοινωνίας που θέλει να δει το έξω, αυτό υπάρχει στη φύση της ως δυνατότητα, όπως αντίστοιχα υπάρχει και η δυνατότητα να παίξει τον ρόλο της επικύρωσης του υπάρχοντος.

Στην ανθρωπότητα, το αίτημα για εξέγερση τίθεται εκ νέου ως αντίθεση στη διογκούμενη καταπίεση και τον αυξανόμενο δεσποτισμό. Η φαντασία αρχίζει πάλι να αναζητά την αυτοτελή ενέργεια και την ορμή, οσμίζεται την αναδυόμενη ανάγκη για αξιοπρέπεια και κινείται να τη συναντήσει σε νέα εδάφη. Σε αυτή τη διάλυση όλων των παραγωγών ταυτοτήτων, η λογοτεχνία βρίσκει και πάλι τον χώρο για να κινηθεί και να διηγηθεί. Είναι δύσκολο να γράφεις ξέροντας πως η ζωή σου ξεγλιστρά, την ώρα που ο χρόνος χάνει τη δύναμη για απόφαση, ξέροντας ότι με αυτό τον τρόπο τίποτα δεν μπορεί να αρχίσει. Είναι εξαιρετικά εύκολο να αποδυθείς στον αγώνα του εμπορεύματος, της συνήθειας, του κοινού και κατασκευασμένου γούστου· όμως, από μακριά έρχεται μια συνειδητοποίηση της γραφής ως μέρος μιας επώδυνης αυτογνωσίας, ως συστατικό στοιχείο του αναστοχασμού.

Το παρόν κείμενο δημοσιεύεται στο Περιοδικό Βαβυλωνία #Τεύχος 19

πηγή:

http://www.babylonia.gr/2017/12/07/ksecharvalothike-zoi-grafi-anagnosi-kai-eleftheria/

https://anhsyxia.wordpress.com/

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς!

Ορκωμοσία Τραμπ: Το ευτράπελο της ημέρας με τον γερουσιαστή John Fetterman - «Έσκασε μύτη» με σορτς! (screenshot/X) Μια απόλυτα... γυμναστηρ...