Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025

Αντιδρούν οι κάτοικοι στο Μαλάκι για την χάραξη του Περιφερειακού

 Αντιδρούν οι κάτοικοι στο Μαλάκι για την χάραξη του Περιφερειακού

Κάτοικοι από το Μαλάκι αρνούνται την κατασκευή του περιφερειακού δρόμου με τον σχεδιασμό σύμφωνα με τον οποίο εκπονούνται οι μελέτες και κάνουν λόγο για λάθος λύση στην οποία θα αντιδράσουν.

Αναλυτικά, σε ανοιχτή επιστολή τους κάτοικοι αναφέρουν τα εξής:

«Μετά τις ανακοινώσεις στον απολογισμό της Περιφερειακής αρχής για τον Περιφερειακό Αγριάς – Μαλακίου, ως κάτοικοι της περιοχής, θέλουμε να εκφράσουμε την απογοήτευσή μας, να θυμίσουμε τις θέσεις μας, και να θέσουμε τα ερωτήματα μας.

Κατηγορούμαστε, ότι δε θέλουμε το δρόμο, πράγμα τελείως αναληθές! Τόσο εμείς, όσο και οι εκλεγμένοι, με το ήθος που αρμόζει απέναντι στους ανθρώπους που τους εξέλεξαν, προσπαθούμε για την εφαρμογή, της καλύτερης δυνατής λύσης.

Σας ερωτούμε λοιπόν.

Γιατί δεν ενημερώνετε τον κόσμο, ότι πραγματική λύση δε θα υπάρξει, από τη στιγμή που το μποτιλιάρισμα όλο θα μεταφερθεί στο Μαλάκι;

Γιατί δεν υλοποιείται η πράξη εφαρμογής του περιμετρικού δρόμου Αγριάς, ο οποίος συμπίπτει με τον Περιφερειακό δρόμο κατά 2,2 χλμ, από τα 3 συνολικά;

Τι σημαίνει αυτό;

Άμεσο, και σαφέστατα οικονομικότερο έργο.

Το κόστος των απαλλοτριώσεων θα είναι ελάχιστο.

Το πλάτος της χάραξης του περιμετρικού δρόμου της Αγριάς, είναι 24 μέτρα, που σημαίνει ότι τον καθιστά κατάλληλο για τη χρήση που απαιτείται.

Το κόστος κατασκευής κατά πολύ χαμηλότερο.

Ισόπεδος δρόμος, διπλής κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα δεδομένα της περιοχής, και το οδικό δίκτυο όλου του Πηλίου!

Γιατί δε γίνεται κατανοητό, ότι είναι η πιο άμεση και ήπια λύση, που μπορεί να γίνει με συνεργασία του Δήμου Βόλου, και της Περιφερειακής Αρχής;

Γιατί χρειάζεται να περάσουν 3 δρόμοι, Περιφερειακός με τις δύο παράπλευρες οδούς του, πλάτους στο σύνολο τους 40 – 80 μέτρων, μέσα από κατοικημένη περιοχή, ενώ το πρόβλημα λύνεται με την υλοποίηση εφαρμογής σχεδίου, του περιμετρικού δρόμου της Αγριάς;

Έτσι θα υπάρχει η επιλογή πολλών διελεύσεων: παραλιακή οδός, ενδιάμεσοι μονοδρομημένοι δρόμοι, και ο περιμετρικός.

Γιατί να σπαταληθούν τόσα δημόσια χρήματα σε ένα έργο, που με την ολοκλήρωση του, σε καμία περίπτωση δε θα λύσει, αλλά θα μεταφέρει το πρόβλημα, μερικά χιλιόμετρα παρακάτω. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τη λογική, που δεν αντιλαμβανόμαστε, αυτής της επιλογής;

Ο Δήμος Βόλου, θα μπορούσε εδώ και πολλά χρόνια, να υλοποιήσει την πράξη εφαρμογής, ανακουφίζοντας όλο το οδικό σύστημα, τους πολίτες, τους τουρίστες, τις επιχειρήσεις, και τους κατοίκους της περιοχής.

Είναι θλιβερό, να χρησιμοποιείται το δυστύχημα των δύο παιδιών, για την ανακίνηση του επίμαχου θέματος, με το σχόλιο, ότι δε θα γινόταν αν υπήρχε ο συγκεκριμένος δρόμος!

Είναι βέβαιο, πως εσκεμμένα δεν αναφέρονται τα στοιχεία ατυχημάτων που έχουν συμβεί στον Περιφερειακό του Βόλου!

Μέχρι τώρα, έχουμε 40 νεκρούς, και πάνω από 120 πολυτραυματίες!

Για ποιο λόγο να γίνεται παραπλάνηση του κόσμου με ψευδείς εικασίες παράγοντας ανυπόστατο θυμό;

Ένας υπερυψωμένος και περίκλειστος δρόμος, ταχύτητας υπέρ τα 80 χλμ την ώρα, θεωρείται ασφαλής, μέσα σε κατοικημένη περιοχή; Προφανώς όχι, θα υπάρξει οικισμός της Αγριάς φραγμένος, και άνθρωποι και ζώα που θα διασχίζουν το οδόφραγμα.

Γιατί δεν αποδεσμεύετε την αντιπλημμυρική θωράκιση της Αγριάς από την κατασκευή της Περιφερειακής οδού, αφήνοντας τους κατοίκους να πιστεύουν, πως μόνο με την κατασκευή του Περιφερειακού, θα μπορέσει να εφαρμοστεί η λύση αυτή;

Δεν αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του κινδύνου κατασκευής τάφρου κατά μήκους του κλειστού Περιφερειακού, που σε καμία περίπτωση δε θα ανταπεξέλθει στις ανάγκες προστασίας ενός επόμενου Daniel;

Ο κλειστός αυτοκινητόδρομος με κατασκευή τάφρου, μόνον κίνδυνο ελλοχεύει και όχι προστασία για την ανθρώπινη Ζωή.

Εξαιτίας της νέας γεωμορφολογίας μετά την παρέμβασή σας, τα εδάφη προς τη θάλασσα θα γίνουν υφάλμυρα. Λάβατε υπ όψιν σας τη συγκεκριμένη παράμετρο;

Ποιοι είναι αυτοί που διαδίδουν, ότι έχουμε πάει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, και έχουμε χάσει τη δίκη, ενώ αυτό δεν έχει ποτέ συμβεί;

Είμαστε έτοιμοι, χιλιάδες άνθρωποι, που αγαπούμε και σεβόμαστε τον τόπο μας, να κινηθούμε νομικά, μέχρι τέλους, όχι γιατί δε θέλουμε μια λύση για την περιοχή, αλλά γιατί αρνούμαστε τη ΛΑΘΟΣ ΛΥΣΗ, που θα καταστρέψει τη Ζωή μας!

Πριν χρόνια, σύσσωμοι οι κάτοικοι, μαζί με ευαισθητοποιημένους εκλεγμένους γνώστες του νομού, σταμάτησαν τον Περιφερειακό, με τη συνθήκη Aarchus, αποτρέποντας την καταστροφή. Και τώρα, είναι μερικές χιλιάδες οι υπογραφές κατά της πεδινής χάραξης, όχι κατά της ΣΩΣΤΗΣ κατασκευής του Περιφερειακού, άνθρωποι, που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για τον τόπο τους.

Υπάρχει άνθρωπος που θα εναντιώνονταν στην Ημιορεινή Χάραξη; Ουδείς!

Στο ερώτημα, γιατί δε γίνεται η Ημιορεινή Χάραξη, οι δικαιολογίες είναι, είτε αυτή βρήκαμε έτοιμη αυτή επικαιροποιούμε, είτε γιατί η άλλη χάραξη είναι πιο ακριβή!

Οι εύλογες ερωτήσεις μας είναι:

Επικαιροποιείτε μια μελέτη που ξεκίνησε πριν 30 χρόνια.

Οι περιβαλλοντικές συνθήκες είναι οι ίδιες; Οι ανάγκες των κατοίκων και της περιοχής δεν έχουν αλλάξει;

Ο λόγος που επιλέχθηκε τότε η συγκεκριμένη μελέτη, κατά ομολογία του μελετητή, ήταν κατασκευαστικά η πιο φθηνή, ενώ η ημιορεινή χάραξη, ήταν η πιο σωστή.

Και 30 χρόνια μετά, επαναλαμβάνετε το ίδιο λάθος;

Για το κόστος.

Δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο, στα γεγονότα της 13ης Μαρτίου, ότι η κατασκευή του Περιφερειακού θα κοστίσει 47 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων, 19 εκατομμύρια αφορούν απαλλοτριώσεις.

Όλοι γνωρίζουμε, πως μετά την προσφυγή αυτών που θίγονται στα δικαστήρια, το ποσό της αποζημίωσης πολλαπλασιάζεται, γιατί η αρχική εκτίμηση, αφορά την αντικειμενική αξία των απαλλοτριωμένων, και όχι την τρέχουσα αγοραστική τιμή.

Αυτό σημαίνει, πως τα 19 εκατομμύρια, εύκολα μπορεί να γίνουν 60, 80 ή 90.

Αυτό, έχει πολλές φορές σαν συνέπεια, τον εκτροχιασμό του οικονομικού προϋπολογισμού, και την πιθανή ακύρωση του έργου.

Και εδώ ερχόμαστε να ρωτήσουμε, ποιο είναι το κόστος κατασκευής του Περιμετρικού δρόμου της Αγριάς;

Ποιο είναι το κόστος της Ημιορεινής Χάραξης;

Γνωρίζουμε όλοι, πως η Ημιορεινή Χάραξη, είναι ένα έργο επένδυσης, γιατί κατασκευαστικά, έχει τη δυνατότητα να φτάσει στο Νότιο Πήλιο, αναβαθμίζοντας, και δίνοντας ανάσα στα ορεινότερα χωριά.

Γιατί να διατεθούν δημόσια χρήματα, σε μια κατασκευή που δε θα δώσει λύση, αλλά θα μεταφέρει το πρόβλημα, και θα καταστρέψει τον πρωτογενή, δευτερογενή, και τριτογενή τομέα; Δε θα ήταν πιο λογικό και σωστό να επενδυθούν, σε ένα έργο κατασκευής, που μπορεί να είναι πιο ακριβό, αλλά έχει όλες τις προϋποθέσεις ολοκλήρωσης, με απόλυτο σεβασμό, στο περιβάλλον και στους κατοίκους της περιοχής;

Γιατί παραμένετε σε ξεπερασμένες λύσεις, και δεν επιδιώκετε κατασκευές, σύμφωνα με τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα, και τις αυξημένες ανάγκες για ιδιαίτερη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ;

Αυτή είναι ελάχιστη αποτίμηση σεβασμού, που αρμόζει στο μοναδικής ομορφιάς Πήλιο.

Σύσσωμοι οι κάτοικοι της περιοχής καταψήφισαν τους προκατόχους σας που προεκλογικά ανακοίνωσαν την άμεση κατασκευή του Περιφερειακού μόλις εκλεγούν, και ψήφισαν εσάς, που αφήνατε να εννοηθεί πως θα συνεργαστείτε για την καλύτερη δυνατή λύση, και γι αυτό βγήκατε πρώτοι στη Μαγνησία, από τον πρώτο εκλογικό γύρο.

Το οξύμωρο είναι, πως οι ίδιοι άνθρωποι, που συγκαλούσαν δημοτικά συμβούλια, στα οποία προέδρευαν, παλεύοντας με πάθος κατά της πεδινής χάραξης, παρασύροντας χιλιάδες ανθρώπους προς την κατεύθυνση αυτή, τώρα εναντιώνονται, ως μεταλλαγμένοι, εναντίον των καρπών των σπόρων που οι ίδιοι έσπειραν!

Αντίστοιχα και η κυρία Παπαδημητρίου, ενώ από τη μια μας συμβουλεύει να κινηθούμε νομικά, για να σώσουμε τον τόπο μας, από την άλλη, γίνεται υπέρμαχος της καταστροφής, που η ίδια αναγνώρισε και επιβεβαίωσε!

Προσκαλείστε να προσέλθετε, και να δούμε μαζί, τις πιθανές χαράξεις της περιοχής, με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. Μόνον μέσα από τη σύγκριση, προκύπτει η κατανόηση, ποιο είναι το λάθος, ποιο είναι το σωστό, το λογικό και το ανθρώπινο.

Ένας Περιφερειακός δρόμος (Εθνική Οδός), που περνάει μέσα από οικισμό, θα είναι πρώτη παγκόσμια επιτυχία, μια και δεν έχει συμβεί ποτέ, και πουθενά αλλού!

Αναμένουμε τις απαντήσεις σας.

Οι κάτοικοι της περιοχής».

https://gegonota.news/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πώς να σταματήσω τον βήχα το βράδυ

  Πώς να σταματήσω τον βήχα το βράδυ Σινάνη Αικατερίνη Κυριακή, 30 Μαρτίου 2025 10:00 Ο νυχτερινός βήχας μπορεί να γίνει εξουθενωτικός, αφού...