Κορυφαίες τεχνικές καταιγισμού ιδεών για επιχειρηματίες
Σκέφτεστε να ξεκινήσετε ένα ταξίδι για να δημιουργήσετε την επόμενη επιχειρηματική ιδέα ή ροή εισοδήματος; Ο καταιγισμός ιδεών δεν είναι απλώς ένα εργαλείο για τη δημιουργία ιδεών, αλλά ένας καταλύτης για την προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. Ως επιχειρηματίας, μπορεί να σας καθοδηγήσει στη βελτίωση της στρατηγικής σας και στην εξερεύνηση νέων ιδεών. Εάν είστε έτοιμοι να αναλάβετε τον έλεγχο των δεξιοτήτων καταιγισμού ιδεών σας, ακολουθούν 7 ισχυρές τεχνικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας: Κάντε μια ερώτησηΓια να καλλιεργήσετε νέες ιδέες, είναι σημαντικό να είστε περίεργοι και να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Για παράδειγμα, αν θέλετε να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας, μπορείτε να ρωτήσετε ποιες νέες προσφορές θα συμπλήρωναν τις τρέχουσες προσφορές σας. Ή αν οραματίζεστε μια επιχείρηση την οποία μπορείτε να διευθύνετε από οπουδήποτε, μπορείτε να ρωτήσετε ποιος τύπος επιχειρηματικού μοντέλου θα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Δημιουργήστε έναν Mind MapΜπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έναν νοητικό χάρτη για να αναπτύξετε μια ιδέα σε έννοια. Ξεκινήστε γράφοντας μια λέξη, στη συνέχεια δημιουργήστε μια γραμμή από κάτω της με σχετικά θέματα και συνεχίστε καθώς οι ιδέες σας παίρνουν μορφή. Για παράδειγμα, εάν γράψετε τη λέξη "μάρκετινγκ", μπορείτε να τη συνδέσετε με θέματα όπως "διαφήμιση", "μέσα κοινωνικής δικτύωσης" και "αναφορές". Δημιουργήστε έναν χάρτη λέξεωνΌπως ένας χάρτης μυαλού, οι χάρτες λέξεων μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν με θέματα όπως το όνομα της επιχείρησής σας ή τους στόχους σας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μπορείτε να γράψετε "μάρκετινγκ" και στη συνέχεια σχετικές λέξεις, όπως το θέμα της επιχείρησής σας ή την προσωπικότητα που θέλετε. Κάντε μια ανάλυση SWOTΕίτε χτίζετε μια επιχείρηση για πρώτη φορά είτε όχι, μπορεί να έχετε ακούσει για ένα σχέδιο ανάλυσης SWOT. Το SWOT—ή Δυνάμεις, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές—σας επιτρέπει να συλλάβετε περαιτέρω τις ιδέες και τις έννοιές σας, βοηθώντας σας να προσδιορίσετε πού μπορείτε να βελτιωθείτε σε αυτές. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη σαςΕπίσης, αξίζει να λάβετε υπόψη τι θα ήθελαν οι πελάτες σας όταν δημιουργείτε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να συλλέξετε αυτές τις πληροφορίες μέσω ερευνών ή κοιτάζοντας σχόλια στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιστροφή στα ΒασικάΌταν κάνετε καταιγισμό ιδεών, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι προσπαθείτε να απαντήσετε σε μια ερώτηση. Αλλά, εάν δεν είστε σίγουροι για τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε, επιστρέψτε στην απάντηση σε θεμελιώδεις ερωτήσεις όπως "ποιος", "τι", "πού", "γιατί" και "πώς" και δείτε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε νέες ιδέες για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να καταγράψετε αυτές τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις σας με έναν χάρτη αστεριών για καλύτερη οπτικοποίηση των ιδεών σας. Μάθετε τι είναι δυνατό εάν δεν υπάρχουν περιορισμοίΜερικές φορές, οι ιδέες μας παρακωλύονται από περιορισμούς όπως ο χρόνος και τα οικονομικά. Ωστόσο, εάν θέλετε να ρυθμίσετε με ακρίβεια τον καταιγισμό ιδεών σας, είναι υπέροχο να σκεφτείτε τι θα κάνατε εάν δεν υπήρχαν αυτοί οι περιορισμοί. Όποιος και αν είναι ο στόχος που θέλετε να επιτύχετε, ο καταιγισμός ιδεών μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε το σωστό ξεκίνημα στη δημιουργία ιδεών που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε αυτούς τους στόχους. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να δοκιμάσετε μία ή όλες αυτές τις παραπάνω τεχνικές και να τις τροποποιήσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Θυμηθείτε, ο καταιγισμός ιδεών δεν είναι σωστός ή λάθος τρόπος. ακόμη και οι πιο απλές ιδέες μπορούν να γίνουν σημαντικές αν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. https://middleme.net/ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου