Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2024

Πώς να διαχειριστείτε την καταχρηστική συμπεριφορά ενώ εργάζεστε απομακρυσμένα

 Πώς να διαχειριστείτε την καταχρηστική συμπεριφορά ενώ εργάζεστε απομακρυσμένα

Από την Kally στις 8 Νοεμβρίου 2024

Δεδομένου ότι η πανδημία απαιτούσε από τις εταιρείες να στραφούν στην εξ αποστάσεως εργασία, έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Ωστόσο, ορισμένοι υπάλληλοι καταχρώνται τα απομακρυσμένα προνόμιά τους, επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και το ηθικό ολόκληρης της ομάδας.

Δεδομένης αυτής της τάσης, οι εργοδότες πρέπει τώρα να ελέγχουν ενεργά τους απομακρυσμένους υπαλλήλους τους τακτικά και να σταματήσουν κάθε μορφή καταχρηστικής συμπεριφοράς. Αυτό θα βοηθήσει επίσης στον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι κατά την εργασία από απόσταση.

Αλλά πώς μπορούν οι εργοδότες να διαχειριστούν την καταχρηστική συμπεριφορά ενώ κάνουν εργασία εξ αποστάσεως; Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που θα σας καθοδηγήσουν σε αυτές τις καταστάσεις:

Το να είστε προληπτικοί και προσεκτικοί είναι το κλειδί.

Αναγνωρίστε τα σημάδια κατάχρησης από νωρίς για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τη συμπεριφορά εργασίας εξ αποστάσεως.

Είναι σημαντικό όλοι να γνωρίζουν τα σημάδια για να προσδιορίσουν εάν η καταχρηστική συμπεριφορά εμφανίζεται εξαρχής. Μερικά σημάδια ότι ένας υπάλληλος καταχράται τα προνόμιά του για εξ αποστάσεως εργασία περιλαμβάνουν το να μην απαντά σε κλήσεις ή email κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, να καθυστερεί με τις εργασίες του και να αποχωρεί χωρίς έγκριση.

Εφαρμόστε πολιτικές

Οι εργοδότες πρέπει επίσης να έχουν μια σαφή πολιτική για να υποδεικνύουν ποια συμπεριφορά αναμένεται στον απομακρυσμένο χώρο εργασίας και τι θα γίνει σε όσους την παραβιάζουν. Πρέπει επίσης να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους σε αυτές τις προσδοκίες και να έχουν γραπτό έγγραφο που να υποδεικνύει τη συμφωνία του υπαλλήλου να ακολουθήσει αυτούς τους κανόνες.

Ωστόσο, οι εργοδότες πρέπει να λάβουν υπόψη ότι δεν έχουν όλοι οι εργαζόμενοι το ίδιο απομακρυσμένο εργασιακό περιβάλλον όταν διαμορφώνουν αυτές τις πολιτικές. Ρωτήστε τους υπαλλήλους για την κατάστασή τους και προσπαθήστε να βρείτε συμβιβασμούς.

Εάν κάποιος παραβιάζει την πολιτική, να έχει μια σαφή πολιτική για την αντιμετώπισή του. Θα πρέπει να τους μιλήσετε και να τους ενημερώσετε για την παραβίαση και την πιθανή τιμωρία τους.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να αντιμετωπίσετε την καταχρηστική συμπεριφορά

Μερικοί υπάλληλοι μπορεί να είναι πονηροί για να συνεχίσουν τη συμπεριφορά τους απαρατήρητη. Για να το παρακάμψουν αυτό, οι εργοδότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ειδικά εργαλεία ανίχνευσης που θα ενημερώνουν βασικά μέρη για την παραβίαση που διαπράχθηκε. Ωστόσο, πριν χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία, πρέπει να εγκατασταθούν στις συσκευές όλων των εργαζομένων και δεν πρέπει να θέτουν σε κίνδυνο το απόρρητό τους. Η υπερβολική παρακολούθηση μπορεί να οδηγήσει σε δυσπιστία και να επηρεάσει την παραγωγικότητα.

Ανοιχτή επικοινωνία

Πριν καλέσετε έναν υπάλληλο για υποτιθέμενη παράβαση, μιλήστε πρώτα μαζί του. Μερικές φορές, οι εργαζόμενοι μπορεί να χρειάζονται πρόσθετη καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο χρήσης ορισμένων τεχνολογιών, επομένως πρέπει να καλύψουν τη διαφορά. Στείλτε τους ένα email εκ των προτέρων για να τους ρωτήσετε για τις σκέψεις τους και παρέχετε την απαραίτητη υποστήριξη όταν χρειάζεται.

Βοηθήστε τους υπαλλήλους να βρουν τρόπους να χαλαρώσουν

Μερικοί υπάλληλοι μπορεί να φέρονται όρθιοι λόγω άγχους. Ως αρχηγός της ομάδας τους, είναι βασικό να παρέχεται υποστήριξη σε αυτούς τους υπαλλήλους για να αποτρέψει τη συμπεριφορά τους να επηρεάσει την υπόλοιπη ομάδα. Μπορείτε να έχετε συμβούλους σε ετοιμότητα για να μιλήσετε με αυτούς τους υπαλλήλους ή να τους δώσετε ένα ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται καλύτερα την εργασία τους.

Οι εργοδότες πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι υπάλληλοί τους είναι ασφαλείς στα απομακρυσμένα περιβάλλοντά τους και ότι μπορούν να ολοκληρώσουν την εργασία τους χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι σημαντικό να παραμείνουν ενήμεροι και να εντοπίσουν τυχόν σημάδια καταχρηστικής συμπεριφοράς για να αποτρέψουν την επιρροή της υπόλοιπης ομάδας. Λαμβάνοντας μικρά βήματα για να αποφύγετε αυτές τις συμπεριφορές, μπορείτε να κάνετε τεράστια διαφορά για την ομάδα σας και τον υπόλοιπο οργανισμό.

Προσπαθείτε να βρείτε τον κόσμο σας στην εξ αποστάσεως εργασία; Δείτε τις συμβουλές μου για ελεύθερους επαγγελματίες και αποτελεσματική εργασία από το σπίτι εδώ.

https://middleme.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάντα θα με ζητάς!

   Πάντα θα με ζητάς!  Πάντα θα με ζητάς! – Θώμη Μπαλτσαβιά – GynaikaEimai 12 Νοεμβρίου 2024 Έδειξες πως ήμουν αυτό που πάντα ήθελες και δεν...