Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Δεν υπάρχεις πια στη σκέψη μου…

Δεν υπάρχεις πια στη σκέψη μου…

Και έτσι απλά ένα πρωινό το μυαλό μου έκανε ένα κλικ και τσουπ σε έβγαλα από την ζωή μου.
Όλη αυτή η τοξικότητα που λάμβανα τρία χρόνια έφτασε να με πνίγει.
Πολλές φορές επιτρέπουμε συμπεριφορές προς τον εαυτό μας χωρίς να αντιδράμε, ανεχόμαστε ενώ γνωρίζουμε ότι τίποτα δεν θα αλλάξει.
Η τοξικότητα είναι από τις χειρότερες μορφές βίας μέσα σε μια σχέση. Σου ρουφάει την ενέργεια χωρίς καν να το καταλάβεις.
Ο τοξικός άνθρωπος δεν φαίνεται από την αρχή, ξέρει να χειρίζεται καταστάσεις και συναισθήματα.

Δεν χρειάζεται να διαιωνίζουμε μια κατάσταση όταν κάτι μας κλωτσάει.
Ένας τοξικός άνθρωπος θα σε ενοχλεί σε καθημερινή βάση, θα μιλάει μόνο για αυτά που τον απασχολούν, μόνο τα δικά του προβλήματα έχουν σημασία. Σπάνια θα σε ρωτήσει αν είσαι καλά, όταν μιλάς για τα δικά σου σχεδόν δεν ακούει τίποτα και συνέχεια σε διακόπτει για να πει την δική του ιστορία.
Άραγε χρειάζεσαι τέτοιους ανθρώπους στην ζωή σου; Προσφέρουν κάτι σημαντικό;

Και φτάνει ο κόμπος στο χτένι και λες τέλος, δεν υπάρχεις πια στην σκέψη μου και είναι τότε που νιώθεις ανάλαφρη και όσο περνάνε οι μέρες, η λύτρωση από το βάρος της αρνητικής ενέργειας είναι τόσο εμφανής, που σκέφτεσαι γιατί δεν έκοψες πιο νωρίς αυτή την τοξική σχέση.
Αν αφήσεις να περάσει καιρός και βυθιστείς σε μια τέτοια κατάσταση, τίποτα μέσα σου δεν πάει καλά. Και αν είσαι και ευαίσθητος, ρουφάς την αρνητική ενέργεια στο λεπτό και μετά δεν είσαι καλά, έχεις πάρει μέσα σου όλη την κατάσταση που βιώνει ο τοξικός άνθρωπος.

Αυτή η σχέση δεν κόβεται σιγά σιγά, θέλει μια και έξω, απότομα, χωρίς καμία εξήγηση, με μια φράση “εσύ την ζωή σου κι εγώ την δική μου, δεν υπάρχεις πλέον στην ζωή μου”.
No more toxic friendships. Δεν χωράνε αυτοί οι άνθρωποι πουθενά, για αυτό μακριά, ο καθένας τον δρόμο του.


https://thewomen.gr/
Άνδρεα Αρβανιτίδου
https://www.andreaarvanitidou.com/

Συντάκτης

  • Συγγραφέας Γνωρίστε την ταυτότητά μου από τις λέξεις, τα συναισθήματα, τα άρθρα και τα βιβλία μου

    Ερωτευμένη με την γραφή. Από μικρή έγραφα στίχους, η ζωή με πήγε σε άλλα μονοπάτια και έτσι άφησα το όνειρο. Η ασθένεια όπλισε την πένα μου και μου θύμισε την μεγάλη μου αγάπη την συγγραφή. Τώρα είμαι αρθρογράφος ψυχής και συγγραφέας , έχω εκδώσει το πρώτο μου βιβλίο και συνεχίζω. Γιατί ποτέ δεν είναι αργά για τα όνειρα . Όλα είναι δυνατά. Μεγαλωμένη Θεσσαλονίκη και τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα γράφω για να μεταφέρω τον κόσμο στο δικό μου όμορφο ταξίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Πήγε να κάνει εξυπηρέτηση και βρέθηκε… θύμα απάτης – Πώς της έστησαν παγίδα

  Βόλος: Πήγε να κάνει εξυπηρέτηση και βρέθηκε… θύμα απάτης – Πώς της έστησαν παγίδα   17/10/2024 - 8:33 Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε μια ...