Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

Προτιμώ την ειλικρίνεια από τα εύκολα ψέματα…

 Προτιμώ την ειλικρίνεια από τα εύκολα ψέματα…

Σε μια εποχή που το ψέμα έχει γίνει η φύση των ανθρώπων και η ειλικρίνεια θεωρείται ελάττωμα, είναι πολλοί εκείνοι που θέλουν να ακούνε ψέματα και να ζουν με βάση αυτά. Γιατί η αλήθεια πληγώνει, δεν την αντέχουν πολλοί, θέλει θάρρος και θράσος.
Μια ζωή μέσα στο ψέμα δεν είναι ζωή, είναι μια αυταπάτη.
Κάποτε με ρώτησαν πριν είκοσι χρόνια, ποιο είναι το ελάττωμά μου και τους είπα η ειλικρίνεια.
Ακόμα κι αν την λέω ωμά, την προτιμώ από το χάιδεμα των αυτιών. Την υποκριτική διπλωματία και τα λόγια τα κενά.

Μας σερβίρουν το ψέμα σαν κάτι φυσιολογικό.
Λίγοι διαθέτουν πλέον την ειλικρίνεια και την υποστηρίζουν.
Δεν είναι εύκολο να μιλήσεις με ειλικρίνεια και να περάσεις το μήνυμα, θέλει τρόπο όσο ωμή κι αν ακούγεται, θέλει ειδικό χειρισμό και πρέπει να μάθουμε να την ακούμε και να την δεχόμαστε.
Μόνο έτσι οι σχέσεις θα γίνουν αληθινές με αισθήματα που θα στηρίζονται σε γερές βάσεις.
Το ψέμα σε κάνει να ζεις σε μια πλάνη και όσο περισσότερο τα ακούς και τα πιστεύεις, δεν υπάρχει πλέον επιστροφή, δεν θα γνωρίσεις ποτέ τι πλέον είναι αληθινό.

Πολλές φορές κατηγορήθηκα για την ντομπροσύνη μου, μα την προτιμώ κι ας έχω λίγους ανθρώπους γύρω μου. Ανθρώπους που θα νιώθω ο εαυτός μου, που δεν θα έχω δεύτερες σκέψεις, θα νιώθω άνετα και θα είμαι εκεί για τον καθένα στα εύκολα και στα δύσκολα.
Άνθρωποι με διπλωματία που υπηρετούν το ψέμα, ας μείνουν να το χαρούν για όσο καιρό κρατήσει, γιατί το ψέμα δεν φτιάχνει γερές βάσεις, είναι σαν φτερό στον άνεμο που γρήγορα φέρνει τον τυφώνα στις σχέσεις.
Η ειλικρίνεια, αν και σήμερα δεν αρέσει και κατηγορείται, είναι αυτή όμως που θα αντέξει στον χρόνο και όποιος την έχει και την στηρίζει, μόνο χαμένος δεν θα βγει. Τουλάχιστον θα έχει διώξει όλα τα σκουπίδια του ψέματος από δίπλα του.
Υπέρμαχος της ειλικρίνειας κι ας καταλήξω μόνη, όχι στην μοναξιά, αλλά στην μοναχικότητα από επιλογή, ζώντας μακριά από ψέματα που ματώνουν.


https://thewomen.gr/
Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://www.andreaarvanitidou.com/

Συντάκτης

  • Άνδρεα Αρβανιτίδου

    Ερωτευμένη με την γραφή. Από μικρή έγραφα στίχους, η ζωή με πήγε σε άλλα μονοπάτια και έτσι άφησα το όνειρο. Η ασθένεια όπλισε την πένα μου και μου θύμισε την μεγάλη μου αγάπη την συγγραφή. Τώρα είμαι αρθρογράφος ψυχής και συγγραφέας , έχω εκδώσει το πρώτο μου βιβλίο και συνεχίζω. Γιατί ποτέ δεν είναι αργά για τα όνειρα . Όλα είναι δυνατά. Μεγαλωμένη Θεσσαλονίκη και τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα γράφω για να μεταφέρω τον κόσμο στο δικό μου όμορφο ταξίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανάκληση ΕΦΕΤ για αποξηραμένα βερίκοκα: Ποιο προϊόν είναι - Τι εντόπισαν

 Ανάκληση ΕΦΕΤ για αποξηραμένα βερίκοκα: Ποιο προϊόν είναι - Τι εντόπισαν Bigstock Onmed Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024 11:45 Με σημερινή του ανα...