Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024

Εσύ κι εγώ στο φεγγαρόφως…

 Εσύ κι εγώ στο φεγγαρόφως…

Σε εκείνο το μπαλκόνι με τη φεγγαρόλουστή θέα, δύο ποτήρια κρασί και δύο αναπνοές μεθυσμένες από έρωτα ξενυχτούν τα σώματά μας.
Οι νότες του σεληνόφωτος κλέβουν τις καρδιές μας, ξελογιάζουν τις αισθήσεις μας και οι ματιές μας έλκονται σιωπηλά στους ψιθύρους των κορμιών μας.
Οι κινήσεις μου λάγνες, σε αναστατώνουν υπό το φως του και το ηδονικό σου βλέμμα δεν μπορεί να αντισταθεί στο ημισκότεινο και ημίγυμνο κορμί μου.

Τα χάδια μας μεθυστικά, παρασύρουν τα φιλιά μας και ανάλαφρα υγραίνουν τα σώματά μας.
Ερωτικές αναπνοές υποκύπτουν στη μέθη της αγκαλιάς σου και το κλειδί της καρδιάς σου ξεκλειδώνει μυστικά περάσματα.
Νιώσε με επάνω σου και άσε τον χορό της απόλαυσής μας να φωτίζεται σε εκείνο το φεγγαρόφωτο μπαλκόνι.


https://thewomen.gr/
Sasa Ken

Συντάκτης

  • Sasa Ken

    Είμαι δημιουργική, με επιμονή και πάθος για την γραφή. Αναδύομαι όταν ονειρεύομαι και ταξιδεύω στα πέρατα του μυαλού μου. Εμπνέομαι… και αναζωογονούμαι από τα κείμενά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσύ κι εγώ στο φεγγαρόφως…

  Εσύ κι εγώ στο φεγγαρόφως… – Sasa Ken – 6 Οκτωβρίου 2024 The Women Σε εκείνο το μπαλκόνι με τη φεγγαρόλουστή θέα, δύο ποτήρια κρασί και δύ...