Α.Κοπάνας: Τι απαντά ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ για τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς ύδρευσης – Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες
«Βρισκόμαστε σε ενα μεταβατικό στάδιο. Πλέον οι καταμετρήσεις των ενδείξεων των υδρομέτρων γίνονται από εκπαιδευμένο προσωπικό της ΔΕΥΑΜΒ. Η εργολαβία, που είχε αναλάβει τις καταμετρήσεις σταμάτησε, διότι εντοπίσαμε λάθη, αστοχίες, παραλείψεις.Οι λογαριασμοί, που είναι υψηλοί περιλαμβάνουν και κυβικά μέτρα συσσωρευμένα και προηγούμενων τριμήνων, που δεν είχαν μετρηθεί και καταγραφεί.
Ο λογαριασμός Δεκεμβρίου θα είναι ξανά εκκαθαριστικός, οι μετρήσεις θα διενεργηθούν από το συνεργείο υπαλλήλων της ΔΕΥΑΜΒ, οπότε θα έχουμε αξιόπιστες, ακριβείς μετρήσεις και οι δημότες θα πληρώνουν για τα κυβικά μέτρα που έχουν καταναλώσει την περίοδο μέτρησης.Για τους υψηλούς λογαριασμούς υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης βάσει αποφάσεων του ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ.
Είμαστε εδώ για να βελτιώνουμε και να διορθώνουμε κάποια πράγματα σταματήσαμε εργολαβία καταμετρήσεων υδρόμετρων διότι εντοπίσαμε πολλά λάθη δηλαδή πολλές περιπτώσεις δεν είχαμε μετρήσεις καθόλου και γι αυτό χρεώναμε μόνο το πάγιο, αυτή τη στιγμή οι μετρήσεις γίνονται μόνο από εκπαιδευτικό προσωπικό της ΔΕΥΑΜΒ σε κάθε υδρόμετρο έχουμε φωτογραφική ένδειξη έχουμε αξιόπιστες μετρήσεις σε κάθε υδρόμετρα και σ΄αυτή τη μέτρηση έχουμε συνολικό αριθμό κυβικών που αφορούν και τα προηγούμενα τρίμηνα για αυτό έχουμε υψηλές χρεώσεις. Δεν ευθύνεται για αυτό ο πολίτης. Για αυτό το λόγο βάση αποφάσεων του Δ.Σ της επιχείρησης πηγαίνουμε την κατανάλωση στη πρώτη κλίμακα που είναι και η μικρότερη χρέωση είναι πιο οικονομική και έτσι διορθώνεται και ο λογαριασμός» αναφέρει ο κ Κοπάνας
Ακούστε τη συνέντευξη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου