Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024

Μείναμε στα λόγια

 Μείναμε στα λόγια

Τα χρόνια πέρασαν διαφορετικά για εμένα, διαφορετικά για εσένα.
Εξελίχθηκε η δική μου ζωή, εξελίχθηκε και η δική σου.
Εσύ εστίασες στα επαγγελματικά, εγώ εστίασα στην οικογένεια.
Εσύ ήθελες κοινωνική ζωή. Εγώ ήθελα μια απλή και ήρεμη.
Εσύ μαύρο, εγώ άσπρο.

Λόγια. Φειδωλές υποσχέσεις που σκόρπισαν σαν τα κάστρα στην άμμο.
Όνειρα που… δεν πραγματοποιήθηκαν καμία φορά.
Τελικά μωρό μου μόνο στα λόγια μείναμε.
Τίποτα απ’ όσα ειπώθηκαν μεταξύ μας δεν το τολμήσαμε.
Το μαζί φοβήθηκες τόσο εσύ, όσο κι εγώ.
Από φόβο και μόνο δεν προχώρησε αυτό που κάποτε αναπτύχθηκε μεταξύ μας.

Ας είναι…
Άλλη μια εμπειρία.
Άλλο ένα μάθημα.
Άλλο ένα γαλόνι στο πέτο στις ανθρώπινες σχέσεις.
Άλλη μια χαμένη ευκαιρία.

Όσο και να το θέλαμε δεν ήταν γραφτό.
Ίσως δεν το θελήσαμε αρκετά.
Ίσως… Κανείς δεν θα το μάθει.
Κανείς δεν θα ασχοληθεί ξανά.
Κανείς. Ούτε εμείς οι ίδιοι.

Άστο… Έχει λήξει η ιστορία.
Συνέχισε μωρό μου να περνάς καλά.
Αυτό που ήθελες το πέτυχες.
Με απομάκρυνες από την ζωή σου.
Ακολουθώντας το δικό μου παράδειγμα.
Δεν σου κρατάω κακία. Απόσταση σου κρατάω.
Πιο καλά είναι έτσι. Το προτιμώ.


https://gynaikaeimai.gr/
Χρυσάνθη Σ.

Συντάκτης

  • ΧΡΥΣΑΝΘΗ Σ.

    Η επιτυχία έρχεται με αργά και σταθερά βήματα, αρκεί να βάζεις στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μείναμε στα λόγια

  Μείναμε στα λόγια – Χρυσάνθη Σ. – 23 Οκτωβρίου 2024 GynaikaEimai Τα χρόνια πέρασαν διαφορετικά για εμένα, διαφορετικά για εσένα. Εξελίχθηκ...