Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Έλα πάλι…

 Έλα πάλι…

Έλα απόψε, όπως εκείνα τα βράδια, ορμητικός και καθηλωτικός. Έλα απόψε που σπάω στα δυο να με πάρεις στην αγκαλιά σου.
Μου λείπει τόσο η μυρωδιά σου.
Μου λείπουν τόσο τα φιλιά σου στον λαιμό. Εκείνα που σου φώναζα να μην αφήνεις σημάδια άθελ;a σου. Μου λείπουν και εκείνα τα σημάδια.
Έλα να με κοιτάξεις με εκείνο το βλέμμα το επίμονο, εκείνο που δεν έπαιρνες από πάνω μου την πρώτη μέρα που σε γνώρισα. Μου λείπει εκείνο το βλέμμα σου να καρφώνει τα δικά μου μάτια. Θέλω να βυθιστώ πάλι μέσα στα μάτια σου. Έλα και ξέχασε ό,τι μας πλήγωσε.

Πονάμε και οι δυο, το ξέρω.
Έλα να γιατρέψουμε αυτόν τον πόνο που μας καίει τα σωθικά. Μόνο μαζί μπορούμε.
Έλα να γίνουμε ένα! Έλα πάλι…
Έλα να τα πιάσουμε όλα από την αρχή και αν ήταν λάθος, εγώ το ξανακάνω…


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλα πάλι…

  Έλα πάλι… – Mary R – 7 Οκτωβρίου 2024 The Women Έλα απόψε, όπως εκείνα τα βράδια, ορμητικός και καθηλωτικός. Έλα απόψε που σπάω στα δυο να...