Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024

Σαν τη μαγεία μου… πουθενά!

Σαν τη μαγεία μου… πουθενά!

Η πιο υπέροχη μαγεία φίλε, ξέρεις ποια είναι; Η αλήθεια… Αυτό το αυτονόητο που θα έπρεπε να το έχουν όλοι… Αυτό που θα έλυνε όλα μας τα προβλήματα… Το να είσαι ολόκληρος φτιαγμένος από αλήθεια, σε κάνει απλά μαγικό και δε χρειάζεται τίποτα άλλο.
Κι εγώ είμαι. Είμαι φτιαγμένη από αλήθεια, λέω και νιώθω αλήθεια, δίνω και δίνομαι αληθινά. Όπως καταλαβαίνεις… σαν τη μαγεία μου πουθενά. Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο είναι πως αναγνωρίζω τι είναι αλήθεια ή κι όχι. Καταλαβαίνω ποιος είναι επίσης αληθινός και καμωμένος από τα ίδια υλικά. Αυτό κι αν είναι μαγεία!

Αφήνω εσένα και τον κάθε “εσένα” λοιπόν απλά να με θυμάται… γιατί σίγουρα δε μπόρεσε να με κρατήσει, να με διαχειριστεί, μήτε να με αντικαταστήσει. Δε νικήθηκα σε καμία σύγκριση, επομένως το να με θυμάται… μονόδρομος! Ό,τι κι αν πει κανείς… ό,τι κι αν κάνει, ποτέ δε θα γνωρίσει τη μαγεία της ζωής δίχως την αλήθεια. Την αλήθεια που τα μάτια καθρεφτίζουν, καθώς η ψυχή κολυμπάει στα βάθη τους. Την αλήθεια που η πιο μικρή κίνηση κρύβει… την πιο απλή λέξη που θα πεις, αλλά θα κλείνει μέσα της το νόημα που ψάχνεις…

Γι’ αυτό σου λέω καλέ μου, σαν τη μαγεία μου… πουθενά. Βρες το βλέμμα μου κι ό,τι σε αυτό γεννιόταν και σου χαρίζονταν απλόχερα αν μπορείς, βρες τις λέξεις που διάλεξα να σου πω ή τα λόγια που μοιράστηκα μαζί σου, βρες όσα έκανα, αλλά να είναι τόσο κι άλλο τόσο αληθινά κι όχι αληθοφανή. Το ξέρεις και δυστυχώς το ξέρω κι εγώ ότι η αλήθεια είναι δυσεύρετη.

Όσο για το γιατί είσαι πια χωρίς εμένα και χωρίς την αλήθεια… βρες το μόνος σου! Εγώ αυτό θα είμαι. Θα συνεχίσω επίσης απεγνωσμένα να ψάχνω την όποια αλήθεια! Δεν θέλω γύρω μου ή δίπλα μου τίποτα και κανέναν που δεν αποτελείται από τα ίδια υλικά. Δε χαλαλίζω ούτε λεπτό από τη ζωή μου πια σε οτιδήποτε μη αληθινό. Κι αν δεν υπάρχει ή αν απλώς εγώ δε το συναντήσω, έχω τη δική μου αλήθεια κι αυτή φτάνει και περισσεύει. Αυτό είναι όλη η μαγεία!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο

  Μίλτος Σαχτούρης – Ὀρυχεῖο Σοῦ γράφω γεμάτη τρόμο μέσα ἀπὸ μιὰ στοὰ νυχτερινὴ φωτισμένη ἀπὸ μίαν ἐλάχιστη λάμπα σὰ δαχτυλίθρα ἕνα βαγόνι π...