Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024

Αν δε φταις… αν δε φταίω… τότε τι φταίει;

 Αν δε φταις… αν δε φταίω… τότε τι φταίει;

Το πήρα από δω, το πήρα από κει… Το είδα χωρίς εγωισμό, με εγωισμό, το έβαλα κάτω και το έλιωσα με αντικειμενικότητα που δύσκολα την επιστράτευσα, εφόσον αποτελώ το μισό της ιστορίας. Προσωπικά δε βρήκα να φταίω πουθενά, εκτός κι αν θεωρήσουμε ότι βλάπτει η πολλή δοτικότητα… Τώρα που το σκέφτομαι… ναι, ποιος μου είπε ότι είναι καλό σημάδι η αντοχή κι η ανοχή;

Σίγουρα δε θα αρχίσω κανέναν κατάλογο για το αν και σε τι φταις εσύ. Θα απορήσω όμως και προφανώς ρητορικά… αν δε φταίω εγώ, αν δε φταις ούτε εσύ… τότε τι φταίει;
Σκοπός μου δεν είναι να κάνω δικαστήριο, να βρω ένοχο για το σκαμνί και κατά συνέπεια να επέλθει ποινή. Σκοπός είναι σίγουρα ωστόσο να καταλάβω κι αυτό μοιάζει δύσκολο. Ίσως πάλι να μην έχει κανένα νόημα μήτε να καταλάβω, μήτε να ξέρω ποιος φταίει.

Αν ρωτάς τι θα άλλαζε, θα σου πω τίποτα απολύτως. Για μένα η όλη ουσία κι ας βαυκαλίζομαι, είναι να μην έρθει τούτη η στιγμή. Κάπου εδώ θα με ενδιέφερε επίσης να άκουγα τη δική σου πεποίθηση με όποιο ρίσκο για τη γαλήνη μου σαφώς. Όπως και να ‘χει, είναι ένα προσωρινό παραλήρημα του πεντάλεπτου, γιατί η ζωή δεν περιμένει ετυμηγορία που δεν προσφέρει τίποτα… η ζωή θέλει απλά παλμό κι αυτό σίγουρα θα πω με ευθύτητα πως δεν διέθεσες ίσως επειδή δε διέθετες!

Το να βρεις τι φταίει μάλλον είναι ωφέλιμο στο εσωτερικό βόλεμα των πραγμάτων μέσα σου, αλλά και στο να βρεις επιτέλους κατεύθυνση, στόχους και αλήθεια κάπου ανάμεσα στην καθημερινότητα και στο όνειρο…
Αν έφταιγα αφενός θα το ήξερα, αφετέρου θα το δεχόμουν και παραδεχόμουν και τελικώς οι αποφάσεις μου θα ήταν διαφορετικές. Αν φταις, δε με νοιάζει καν… ζήσε εσύ με αυτό γιατί εγώ είμαι απασχολημένη.

Αν δεν φταίω και δε φταις, αν φταίει κάτι άλλο, τότε λυπάμαι που αυτό μας νίκησε. Είναι τραγικό που κάτι μπόρεσε να μας αφανίσει, μα στανταράκι υπάρχει ερμηνεία η οποία δεν μου περνά από το μυαλό προς το παρόν.
Κάπου εδώ επίσης σκέφτομαι να μην αναλωθώ άλλο σε αυτό… τουναντίον, έχω μια ζωή να ζήσω!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς…

Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς… – Sasa Ken – 16 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς… Κλείδωσε τα αισθήματά μου...