Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς…

Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς…

Χωρίς εσένα ο χρόνος κυλάει αλλιώς… Κλείδωσε τα αισθήματά μου, και ξεθώριασε τις αναμνήσεις μας, μα η έντονη επιθυμία μου με έκανε να θέλω να ξαναβρεθώ κοντά σου.
Ξενυχτάω ψάχνοντας να σε βρω στο βαθύ σκοτάδι που σε έκλεψε από μένα και σε φυλάκισε κοντά της.
Ξυπνώ τις σκέψεις μου με τις μυρωδιές των κορμιών μας και αισθάνομαι την αλμύρα των φιλιών σου στα χείλη μου, να σε αναζητά σε εκείνα τα καλοκαιρινά δειλινά.
Γιατί εσύ είσαι η αγάπη μου, το πεφταστέρι μου, τόσο φωτεινό που έδωσες χρώμα στη ζωή μου με το ζεστό χαμόγελό σου και με αγκάλιασες με τα φτερά του έρωτά σου. Μα η κλεψύδρα του παθιασμένου έρωτά μας έσπασε και οι κόκκοι της ταξίδεψαν και χάθηκαν στα βάθη του ωκεανού.

Το ρολόι της καρδιάς μου επιτάχυνε τον ρυθμό της, καθώς έρχομαι να σε συναντήσω εκεί όπου ζωντανεύουν οι αναπνοές και το πάθος μας.
Ήρθα αγαπημένε μου…
Η αγκαλιά σου γίνεται βαθύς αναστεναγμός και τα χείλη μου υγραίνονται από τα δάκρυά σου.
Το άγγιγμά μου σε αναζωογονεί και επαναφέρει τη χαμένη λάμψη σου και το βλέμμα μου αισθάνεται το χαμόγελό σου.
Τα ερωτικά σου λόγια γίνονται πάθος στο κρεβάτι μας, τα υγρά φιλιά γεμάτα ηδονή ηλεκτρίζουν τα σώματά μας και φαντασιώσεις βαθιάς έλξης φωτίζουν τις νύχτες μας.
Εγώ και εσύ…

Φλογερές ματιές, λικνιζόμενα κορμιά στη χρυσή ακρογιαλιά, να αναστατώνεις τις κινήσεις του κορμιού μου και κραγιόν στα χείλη μου το ερωτικό φιλί σου.
Η αγκαλιά σου γεμάτη όνειρα και συναισθήματα, μα ο χρόνος ζήλεψε το φιλί μας.
Το βλέμμα μου απεγνωσμένα σε αναζητά στα βαθιά και σκοτεινά νερά της. Δε σε βρίσκω, σε χάνω, μείνε μαζί μου, μείνε στο μονοπάτι του έρωτά μας.
Επιπλέοντας στα αλμυρά δάκρυά μου, σου ψιθυρίζω το τραγούδι μας ελπίζοντας να επιστρέψεις στην αγκαλιά μου.

Ανένδοτος στις απελπισμένες μου κραυγές, ο παγωμένος της βυθός σε κρατά δέσμιο στο σκοτάδι της.
Ο χωρισμός μας πικρός και το άλλοτε φωτεινό μονοπάτι μας, χωρίζει τα ενωμένα σώματά μας.
Σε ερωτεύτηκα και σε αγάπησα βαθιά.
Δε θα σε ξεχάσω, ούτε και τις στιγμές μας μαζί, μα ο χρόνος χωρίς εσένα κυλάει αλλιώς…


https://thewomen.gr/
Sasa Ken

Συντάκτης

  • Sasa Ken

    Είμαι δημιουργική, με επιμονή και πάθος για την γραφή. Αναδύομαι όταν ονειρεύομαι και ταξιδεύω στα πέρατα του μυαλού μου. Εμπνέομαι… και αναζωογονούμαι από τα κείμενά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποια έλλειψη βιταμίνης προκαλεί χαλάρωση του δέρματος

  Ποια έλλειψη βιταμίνης προκαλεί χαλάρωση του δέρματος Bigstock Μιχάλης Θερμόπουλος Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2024 15:00 Η χαλάρωση του δέρματ...