Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Η γιαγιά μου έλεγε «όποιος τα πολυλέει, δεν τα πολυκάνει»

Η γιαγιά μου έλεγε «όποιος τα πολυλέει, δεν τα πολυκάνει»

 

Με τα λόγια χτίζω παλάτια, στα έργα όμως λίγοι. Καμάρι και να φουσκώνουν από περηφάνια για δήθεν κατορθώματα, άνθρωποι ανίκανοι να πάρουν την παραμικρή πρωτοβουλία. Προβολή της δήθεν υπέρλαμπρης ζωής τους και να κλαίνε πίσω από κλειστές πόρτες. Η γιαγιά μου έλεγε «όποιος τα πολυλέει, δεν τα πολυκάνει» και είχε δίκιο. Όποιος είναι κάτι, η φήμη του προηγείται, δεν χρειάζεται να μιλήσει για τον εαυτό του, ούτε να κοκορευτεί για κάτι. Είναι αυτός που είναι και δεν έχει ανάγκη από χειροκροτήματα.

Αυτοί που σου τάζουν παλάτια, το πιο πιθανό είναι να σε πουλήσουν φτηνά. Απέχει χιλιόμετρα το ‘θα κάνω’ από το ‘κάνω’. Προτίμησε ανθρώπους που τα έργα τους μιλάνε πιο πολύ από τα λόγια τους. Αυτούς που δείχνουν με πράξεις την αγάπη τους και δεν μιλούν για όσα κάνουν, ούτε τάζουν χωρίς να υλοποιήσουν. Οι ντόμπροι άνθρωποι δεν υπόσχονται, μόνο πραγματοποιούν.


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι αν ζήσεις το παραμύθι… παρακάτω τι;

  Κι αν ζήσεις το παραμύθι… παρακάτω τι; – Θώμη Μπαλτσαβιά – 23 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Το δικό μου παραμύθι το είχα φτιάξει πολύ νωρίς μ...