Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Δεν γουστάρω να είμαι η βολική συγκυρία σου!

 Δεν γουστάρω να είμαι η βολική συγκυρία σου!

Μπορεί να το λες πείσμα, μπορεί να το λες εγωισμό… εγώ το λέω αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό, αυτό που ενώ σε θέλω, δεν σε θέλω.
Δύσκολο να το συλλάβει το μυαλό σου ή αδύνατον να το δεχτεί η εγωκεντρική σου φύση;
Δεν μου αρκεί να είμαι μ’ έναν άνθρωπο που απλά τον βολεύω (και δεν τον ξεβολεύω). Δεν μου φτάνει να είμαι μ’ έναν άνθρωπο επειδή στη δεδομένη φάση δεν έχει σκάσει μύτη κάτι καλύτερο. Δεν μου είναι αρκετό να είμαι μ’ έναν άνθρωπο που είμαι απλά αρκετή στο να καλύπτω όπως όπως τις ανάγκες του.

Δεν με καλύπτει να είμαι μ’ έναν άνθρωπο που μένει εδώ, ενώ ταυτόχρονα κοιτά τριγύρω για τον επόμενο σταθμό. Δεν γουστάρω να είμαι μ’ έναν άνθρωπο που με θεωρεί εξαρχής σταθμό μετεπιβίβασης.
Όλα άχρωμα, άοσμα και χλιαρά μέσα σου για μένα. Όλα τυπικά κι άνευρα. “Κατάλληλη” και όχι “η μία”. “Επαρκής” και όχι “μοναδική”. “Συμβατή” και όχι “ξεχωριστή”.
Βολική στα κουτάκια σου. Βολική στο πρόγραμμά σου. Βολική στις ιδέες σου…
Δεν γουστάρω έτσι, καταλαβαίνεις;

Προτιμώ να μη σ’ έχω, αφού δεν μπορώ ολοκληρωτικά να σ’ έχω.
Προτιμώ να μην σ’ έχω, αφού δεν μπορώ απόλυτα να σ’ έχω.
Προτιμώ να μην σ’ έχω, αφού δεν μπορώ ουσιαστικά να σ’ έχω.
Δεν γουστάρω, καταλαβαίνεις; Δεν γουστάρω να είμαι η βολική συγκυρία σου!


https://thewomen.gr/
Κική Γιοβανοπούλου

Συντάκτης

  • Κική Γιοβανοπούλου

    Γράφω γιατί αυτή είναι η δική μου ψυχοθεραπεία. Για μένα γράφω. Για να σκοτώνω τους προσωπικούς μου δαίμονες. Ίσως όμως, κάπου μέσα στις γραμμές μου, βρεις και τους δικούς σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια

  Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια Αντικλείδι Μπορείτε να εμπιστευθείτε πλήρως ό,τι διαβάζετε στο διαδίκτυο; Πο...