Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

Οι 10 πιο σημαντικές σελίδες για έναν ιστότοπο εκκίνησης

 

Οι 10 πιο σημαντικές σελίδες για έναν ιστότοπο εκκίνησης

Από την Kally στις 13 Σεπτεμβρίου 2024

Είστε νέα επιχείρηση; Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στα οποία πρέπει να εργαστείτε είναι ο ιστότοπός σας, επειδή πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες σχετικά με εταιρείες και τι προσφέρουν. Ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται και είναι εύκολο να βρεθούν.

Ποιες είναι όμως οι σελίδες που θα πρέπει να έχει η startup ιστοσελίδα σας; Παρακάτω είναι 10 από τις πιο σημαντικές σελίδες που πρέπει να θυμάστε όταν δημιουργείτε τον ιστότοπο εκκίνησης!

Αρχική σελίδα

Κάθε ιστότοπος πρέπει να έχει μια αρχική σελίδα που όχι μόνο καλωσορίζει τους πελάτες και τους δίνει γενικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας και το τι έχετε να προσφέρετε, αλλά και τον τόνο για τον υπόλοιπο ιστότοπο. Η αρχική σελίδα πρέπει να έχει σχεδιαστεί τέλεια για να συλλαμβάνει την περιέργειά τους και να είναι εύκολη στην ανάγνωση. Βεβαιωθείτε ότι η αρχική σας σελίδα παρέχει πληροφορίες και συνδέει τους χρήστες με τις κατάλληλες σελίδες, εάν επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τις προσφορές σας.

Σχετικά με τη σελίδα

Είναι σύνηθες φαινόμενο οι πελάτες να προχωρούν στις παραγγελίες τους όταν έχουν ξεκάθαρη ιδέα για το εμπορικό σήμα. Αυτός είναι ο λόγος που επισκέπτονται συχνότερα τη σελίδα Πληροφορίες όταν ελέγχουν έναν ιστότοπο επιχείρησης. Αφιερώστε χρόνο για να επεξεργαστείτε αυτήν τη σελίδα και ενημερώστε τους ανθρώπους για την ιστορία και την αποστολή της ομάδας σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα μικρό προφίλ της ομάδας σας, ώστε οι πελάτες σας να γνωρίζουν ποιος εργάζεται πίσω από την εταιρεία σας, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης.

Σελίδες προϊόντων/υπηρεσιών

Ο ιστότοπός σας είναι επίσης το τέλειο μέρος για να παρουσιάσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Παρέχετε μια περίληψη του τι προσφέρεται και, στη συνέχεια, σύντομες περιγραφές ή συνδέσμους, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μάθουν περισσότερα για τις προσφορές σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μεμονωμένες σελίδες προορισμού για τα προϊόντα σας, ώστε να μπορείτε να τις περιγράψετε με περισσότερες λεπτομέρειες.

Σελίδες συχνών ερωτήσεων

Μερικές φορές, οι πελάτες μπορεί να έχουν ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας ή τις προσφορές σας, τις οποίες μπορεί να αντιμετωπίσουν καθώς κοιτάζουν τον ιστότοπό σας. Η ύπαρξη μιας σελίδας Συχνών Ερωτήσεων θα σας βοηθήσει να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις και σε άλλες συνήθεις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν σχετικά με την επιχείρησή σας και τις προσφορές σας. Όταν γράφετε αυτές τις σελίδες, οι απαντήσεις σας πρέπει να είναι εύκολα κατανοητές και ειλικρινείς, καθώς αυτό θα δείχνει τη δέσμευσή σας να υποστηρίζετε τους πελάτες σας. Μπορείτε επίσης να τις συνδέσετε με άλλες σελίδες ιστότοπου για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να ελέγξουν τον υπόλοιπο ιστότοπό σας.

Κριτικές/Μαρτυρίες πελατών

Θα είναι καθησυχαστικό για τους νέους πελάτες να βλέπουν πραγματικές κριτικές από προηγούμενους πελάτες σας στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στη μετατροπή τους σε πελάτες που πληρώνουν και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Κατά τη ρύθμιση αυτής της σελίδας, είναι καλύτερο τα θετικά σχόλια να βρίσκονται στην κορυφή και να δείχνουν το όνομα και τη φωτογραφία του συγγραφέα, ώστε οι άλλοι να μπορούν να συνδέσουν τις κριτικές σας με πραγματικούς ανθρώπους. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πλατφόρμες κριτικών τρίτων, όπως το Google Reviews ή το Trustpilot, για να συνδέσετε κριτικές απευθείας στον ιστότοπό σας.

Χαρτοφυλάκιο

Θα πρέπει επίσης να προσφέρετε μια σελίδα χαρτοφυλακίου στον ιστότοπο της startup σας, καθώς είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να επιδείξετε τις δεξιότητές σας και την εργασία σας. Συγκεκριμένοι οικοδεσπότες ιστού προσφέρουν πρόσθετα χαρτοφυλακίου ή θέματα που θα διευκολύνουν τους χρήστες να εμφανίσουν προηγούμενα έργα — είτε με κείμενο είτε οπτικά. Θα σας βοηθούσε επίσης να επιδιώκετε να ενημερώνετε τακτικά το χαρτοφυλάκιό σας για να δείχνετε την ανάπτυξη και την αφοσίωσή σας στην επωνυμία σας.

Σελίδα επικοινωνίας

Η σελίδα επικοινωνίας σας είναι μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με τους πιθανούς πελάτες σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να το βρείτε και να το χρησιμοποιήσετε, με όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας να αναφέρονται. Η συμπερίληψη μιας προστασίας captcha μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε μόνο γνήσια ερωτήματα.

Ιστολόγιο

Ο ιστότοπός σας μπορεί επίσης να επωφεληθεί από την ύπαρξη μιας σελίδας ιστολογίου. Εδώ μπορείτε να παρέχετε στους επισκέπτες νέες ενημερώσεις σχετικά με την επιχείρησή σας και ακόμη και να μοιραστείτε την τεχνογνωσία σας γράφοντας πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με τον τομέα σας. Όταν γράφετε το ιστολόγιό σας, χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις-κλειδιά και έχετε τρόπους για τους επισκέπτες σας να σχολιάζουν ή να μοιράζονται τις αναρτήσεις. Είναι επίσης καλύτερο να χρησιμοποιείτε βελτιστοποιημένες φωτογραφίες, ώστε το περιεχόμενο να φορτώνεται γρήγορα. Θα βοηθούσε εάν είχατε επίσης μια ποικιλία περιεχομένου, ώστε να εξυπηρετεί όλους τους τύπους κοινού.

Σελίδα Πολιτικής Απορρήτου

Συνιστάται επίσης μια σελίδα πολιτικής απορρήτου, η οποία δείχνει τη δέσμευσή σας για την προστασία των δεδομένων και τη διαφάνεια. Περιγράψτε πώς γίνεται ο χειρισμός κάθε στοιχείου που λαμβάνετε από τους πελάτες σας, γιατί το συλλέγετε και ποια μέτρα ασφαλείας υπάρχουν για την προστασία του. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη σελίδα για να παραθέσετε μια νομική δήλωση αποποίησης ευθύνης που υποδεικνύει ότι η πολιτική απορρήτου μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή.

Όροι και Προϋποθέσεις

Θα πρέπει να έχετε μια σελίδα όρων και προϋποθέσεων στον ιστότοπο, η οποία θα υποδεικνύει τους κανόνες και τους κανονισμούς με τους οποίους θα συμμορφώνεται ο ιστότοπος και οι προσφορές σας. Αυτά περιλαμβάνουν την καταλληλότητα των χρηστών, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, την εγγραφή λογαριασμού και την επίλυση διαφορών. Ζητήστε από έναν δικηγόρο να ελέγξει αυτήν τη σελίδα για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεται με το νόμο και ότι θα προστατεύσει τα συμφέροντά σας.

Ως startup, ο ιστότοπός σας μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν την επωνυμία σας. Εάν είναι καλά σχεδιασμένο και έχει τις σωστές σελίδες, οι πελάτες θα γνωρίζουν ότι κατανοείτε τις ανάγκες τους και τι κάνετε. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανάγκες περιεχομένου ιστότοπου, φροντίστε να με προσελκύσετε!

https://middleme.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια

  Wikipedia ή Facebook; Ξεχωρίστε την αλήθεια από τα παραμύθια Αντικλείδι Μπορείτε να εμπιστευθείτε πλήρως ό,τι διαβάζετε στο διαδίκτυο; Πο...