Τετάρτη 7 Αυγούστου 2024

Με κερδίζεις και με χάνεις πανεύκολα…!

 Με κερδίζεις και με χάνεις πανεύκολα…!

Δε ζητώ πολλά… ποτέ δεν ήθελα τίποτα άλλο πέρα από αγάπη και τα αυτονόητα που αποτελούν τα συνοδευτικά της. Με κέρδιζε κάποιος ανέκαθεν εύκολα, χωρίς όμως να υπολογίσει πως το ίδιο εύκολα ίσως και να με χάσει. Δεν το ορίζω, μήτε ως όπλο το χρησιμοποιώ. Απλά έτσι είμαι. Αν είσαι εντάξει, προφανώς δεν έχεις τίποτα να ανησυχείς, διότι θα είμαι εκεί πάντα, ταγμένη να δίνω τα πάντα. Αν φτάσεις να κινδυνεύεις να με χάσεις ή και εντέλει το πετύχεις, σημαίνει δε με κατάλαβες, δε με έμαθες και ενδεχομένως δεν ένιωσες τουλάχιστον αυτά που έχω προσδοκούσα. Κάπου εκεί σταματώ να παλεύω λοιπόν με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Αναγκαστικά όσο κι αν λυπάμαι, απολαμβάνω κιόλας ότι είναι αυταπόδεικτο πως δίχως τη δική μου προσπάθεια, τίποτα δεν υφίσταται πια.

Κάποιοι ενδεχομένως σε αυτή τη ζωή δεν πιστεύουν τίποτα αν δεν το δουν. Κάποιοι προφανώς έχουν μάθει να τα βρίσκουν όλα έτοιμα. Είμαι εδώ κι αυτό δεν είναι θεωρία μα πράξη. Με έχεις πια… και στο κάνω απλό. Αυτό όμως ποτέ δε σήμαινε πως θα ήταν έτσι αν δε λάβω αυτά που εγώ θέλω. Είμαι μαζί σου ψυχή τε και σώματι πολύ σύντομα επίσης. Δεν εννοείται τίποτα όμως, άρα ο καθησυχασμός δε θα βγάλει πουθενά, γιατί αν θεωρήσεις δεδομένο ο,τιδήποτε, θα σου αποδείξω πως θα το χάσεις με μαθηματική ακρίβεια. Το ίδιο απλό είναι να μην είμαι εκεί, αφού βέβαια θα έχω προειδοποιήσει. Αν με αγνοήσεις θα πάρεις κι όλη την ευθύνη, αλλιώς μήτε την εκτίμησή μου θα έχεις κεκτημένη.

Αρκεί κάτι μικρό αλλά σπουδαίο κατ’ εμέ να με κερδίσεις για πάντα, όμως το ίδιο μικρό αλλά κρίσιμο θα αποτελέσει την αιτία να παγώσω, να σπάσουν όλα μέσα μου, να ξενερώσω κι εντέλει να με χάσεις. Θα δώσω ένα περιθώρια σαφώς, αλλά γνωρίζω πως θα είναι μάταιο. Κι εγώ ετοιμάζομαι. Φτιάχνω τις βαλίτσες της ψυχής μου. Συναρμολογώ κομμάτια μου. Ακονίζω άμυνες και δουλεύω σχέδια για επιβίωση αρχικά, για ζωή εκ των υστέρων. Μαλώνω με το μυαλό και την καρδιά μου και έρχεται ο αυτοσεβασμός και τα γκρεμίζει όλα για να τα χτίσω από την αρχή.
Ναι… στο χέρι σου είναι… με κερδίζεις και με χάνεις πανεύκολα! Έχω αυτή τη δύναμη. Στο δίνω όλο φίλε μου… στην διακριτική σου ευχέρεια η ζωή σου…


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

16 Ιδέες Παθητικού Εισοδήματος για Νέους Ενήλικες

16 Ιδέες Παθητικού Εισοδήματος για Νέους Ενήλικες Από  την Kally  στις  18 Σεπτεμβρίου 2024 Είστε στα τέλη της εφηβείας σας ή στις αρχές της...