Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

Μόνο εσύ

 Μόνο εσύ

Ήρθες μέσα στην μαυρίλα μου να με γεμίσεις με φως. Νομίζω ότι προϋπήρχες πάντα μέσα μου. Αν δεν υπήρχες, σίγουρα θα σε είχα δημιουργήσει.
Είσαι όλα αυτά που έψαχνα στα όνειρά μου για χρόνια. Είχα δει το χαμόγελό σου πριν μου χαμογελάσεις. Η φωνή σου να λέει το όνομά μου, γνώριμος ήχος, λες και κάπου την είχα ξανακούσει.
Οι συμπεριφορές σου ήταν όλες όπως τις είχα φανταστεί, από την πιο μικρή λεπτομέρεια μέχρι τα πιο μεγάλα.

Έσβησες ό,τι υπήρξε στην ζωή μου πριν, λες και εξαφάνισες όλο μου το παρελθόν μονομιάς. Μόνο εσύ μου χάρισες απλόχερα ευτυχία και γέλιο, χωρίς ανταλλάγματα. Μόνο εσύ μου έδωσες όνειρα να πιαστώ. Μόνο εσύ μου έδειξες τον δρόμο να γίνω καλύτερη.
Για σένα έχω κίνητρο να δω τον κόσμο με άλλα μάτια. Για σένα θέλω να βελτιωθώ. Για σένα αγαπώ όλη την πλάση γιατί είσαι μέσα της.
Αν τα όνειρα μπορούν να γίνουν αληθινά τελικά, αυτή η αλήθεια είσαι εσύ που βγήκες μέσα από αυτά. Μόνο εσύ μπορείς να είσαι όσα ονειρεύτηκα.


https://thewomen.gr/

Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

16 Ιδέες Παθητικού Εισοδήματος για Νέους Ενήλικες

16 Ιδέες Παθητικού Εισοδήματος για Νέους Ενήλικες Από  την Kally  στις  18 Σεπτεμβρίου 2024 Είστε στα τέλη της εφηβείας σας ή στις αρχές της...