Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024

ΑΓΑΠΗΤΗ ΤΖΟΥΛΙ. ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ…

 ΑΓΑΠΗΤΗ ΤΖΟΥΛΙ. ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ…

8 Ιουνίου 2024

Ένα ερωτικό γράμμα…

(Λατρεύω τη νεαρή σκόνη, τον ήλιο που πέφτει να αγγίζει και να φιλά τη λίμνη. Δημιουργήστε μια λάμψη φωτός και σκότους. Ο κόσμος φαίνεται να είναι ήρεμος όταν ο ήλιος και το φεγγάρι είπαν ένα γεια ο ένας στον άλλον.)

Αγαπητή Τζούλι..

Παρακολουθώ τον νεαρό να ξημερώνει και φυλάω ένα συγκρότημα αερίου στα σύνορα με το Ιράκ. Η έρημος είναι ήσυχη και τόσο ήρεμη. Τα σύνορα με το Ιράκ είναι άδεια κίνησης ή ζωής. Μου λείπεις λοιπόν αγαπητή μου Τζούλι. Θυμάμαι την τελευταία μας νύχτα μαζί στο Τέξας. 

Φορούσες το βαμβακερό λευκό φόρεμά σου και χόρευες ξυπόλητος μαζί μου κοντά στη θάλασσα του Τέξας. Η ανάμνηση σου και της θάλασσας με κρατάει άνθρωπο και εκτιμώ την καλοσύνη που μου έδωσες. Με έκανες να νιώσω αγάπη, εκτίμηση και φροντίδα. Σε αγαπώ τόσο πολύ και χρειάζομαι τα γράμματά σου.

 Λατρεύω την ποίηση που μοιράζεσαι μαζί μου. Κάθε λέξη, κάνε την καρδιά μου να χορεύει από ελπίδα και ευτυχία. Σε παρακαλώ μην ανησυχείς για μένα. Ο πόλεμος είναι μακριά μου. Κρατώ τα γράμματά σου στην μπροστινή μου τσέπη και τις φωτογραφίες σου. Κουβαλάω την αγαπημένη μου φωτογραφία σου, που κάθεσαι κοντά στη θάλασσα και διαβάζεις το βιβλίο σου. 

Ο μακρόσυρτος αέρας σου που χαϊδεύεται από τον άνεμο και φαίνεσαι τόσο ικανοποιημένος και τόσο όμορφος. Οι γυμνοί σου ώμοι σου γεμίζονται από τον ήλιο του Τέξας. Θυμήθηκα πώς τα μάτια σου έλαμπαν τόσο άγρια ​​και επικίνδυνα. Ήταν η αγαπημένη μου καταιγίδα, ήθελα να είμαι μέσα. Ελπίζω να τα πάτε καλά, οι σπουδές σας να πάνε καλά. 

Θα σε πάρω τηλέφωνο την επόμενη εβδομάδα και μου λείπει η φωνή σου. Πρέπει να ακούσω τα ερωτικά σου λόγια. Θα φύγω σύντομα από το Στρατό και ελπίζω να με δεχτείτε ξανά. Ξέρω ότι μου έγραψες. Έχεις διαμέρισμα στο κέντρο του Όστιν και μου το είπες. Θα ζήσουμε μαζί. κάνουμε έρωτα μέχρι το μεσημέρι κάθε μέρα και γράφαμε ποίηση και τραγούδι στα μεσάνυχτα. Αυτό το θέλω αγαπημένη μου. Θα επιστρέψω σπίτι τον Ιούλιο και θα επιστρέψω στο κολέγιο. 

Ήσουν η ευλογία μου, η χαρά μου και το θαύμα μου εδώ και πέντε χρόνια. Θέλεις έναν φθινοπωρινό γάμο και θέλω να σε κάνω να χαμογελάσεις. 

Έχω σώσει ένα καράβι με χρήματα και θέλω να πάμε στο Μοντερέι. Βρείτε έναν δικαστή να μας παντρέψει. 

Θα νοικιάσουμε ένα ξενοδοχείο κοντά στον Ειρηνικό και θέλω να χορέψουμε γυμνό με το παράθυρο ανοιχτό. Αφήστε το φεγγάρι που ανατέλλει να μάθει. Εισαι η αγαπη της ζωης μου. Δεν θα παραπονεθώ ποτέ ξανά με εσένα στην αγκαλιά μου. Είχες δίκιο αγαπητή Τζούλι. Η ζωή του στρατιώτη είναι μια μοναχική ζωή. 

Ευχαριστώ, όμορφη κυρία μου, για τόσα γράμματα και φωτογραφίες. Παρακαλώ μείνετε ασφαλείς και διασκεδάστε για μένα. Αγάπη σε σένα και ένα εκατομμύριο φιλιά σε σένα. Θα είμαι σπίτι σε 45 μέρες και λαχταράω να χορέψουμε στα σκοτεινά κλαμπ του Όστιν. Πιείτε το παγωμένο τσάι Long Island και χορέψτε για το καλοκαιρινό φεγγάρι κοντά στο ποτάμι. Σε ονειρεύομαι και σύντομα. Θα σε βρω και θα βρούμε ένα ασφαλές μέρος για να μεγαλώσει η αγάπη. 

Σε αγαπώ αγαπητή Τζούλι. Τα λέμε σύντομα.

Johnnie/Coyote

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι αν ζήσεις το παραμύθι… παρακάτω τι;

  Κι αν ζήσεις το παραμύθι… παρακάτω τι; – Θώμη Μπαλτσαβιά – 23 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Το δικό μου παραμύθι το είχα φτιάξει πολύ νωρίς μ...