Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Φυλακισμένο το μυαλό μου στην σκέψη σου…

 Φυλακισμένο το μυαλό μου στην σκέψη σου…

Σε σκέφτομαι.
Σε σκέφτομαι ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Κάποιες φορές πιο συχνά κι άλλες λιγότερο.
Όμηρος στην δική σου φυλακή.
Μια φυλακή που έχω συνηθίσει πια και… αναρωτιέμαι γιατί ακόμα δεν ανοίγω με το κλειδί την πόρτα.
Τι θέλεις επιτέλους από εμένα;
Γιατί δεν με αφήνεις ήσυχη;

Τώρα θυμήθηκες ότι υπάρχω;
Τώρα αποφάσισες ότι με θες στη ζωή σου;
Τώρα;
Λίγο αργά δεν το σκέφτηκες;
Λίγο αργά δεν συνειδητοποίησες τα συναισθήματά σου για μένα;
Όποια κι αν είναι αυτά.
Γιατί δεν φεύγεις απ’ την σκέψη μου;
Γιατί;


https://thewomen.gr/
Χρυσάνθη Σ.

Συντάκτης

  • Χρυσάνθη Σ.

    Η επιτυχία έρχεται με αργά και σταθερά βήματα, αρκεί να βάζεις στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συμμορία γυναικών «μπουκάρει» σε σπίτια και τους κάνει νοικοκυραίους…

  Συμμορία γυναικών «μπουκάρει» σε σπίτια και τους κάνει νοικοκυραίους… Οι γυναίκες άρπαξαν κοσμήματα από διαμέρισμα πολυκατοικίας 4 Οκτωβρί...