Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Λύσεις υπάρχουν μόνο όταν το θέλεις

 Λύσεις υπάρχουν μόνο όταν το θέλεις

Πολύ ωραία τα καταφέραμε ακόμα μια φορά… Αλήθεια, το μίσος που έχουμε ο ένας για τον άλλον, αν ήταν αγάπη αυτό το συναίσθημα, τίποτα δεν θα μας είχε χωρίσει.
Τόσο πάθος και τόση ένταση που υπάρχει ανάμεσά μας, δεν μπορεί παρά να ερμηνευθεί ως κάτι διεγερτικό για το μυαλό μας.
Και χρόνος υπήρχε. Και χώρος υπήρχε. Δεν υπήρχε όμως η θέληση.
Ας μην γελιόμαστε. Όταν θέλεις βρίσκεις και τον χρόνο και την διάθεση και τα τακτοποιείς όλα.
Όταν δεν θέλεις, λες απλώς τις πιστευτές σου δικαιολογίες για να αποφύγεις.

Πάντα με απέφευγες. Τελικά ποτέ δεν με αγάπησες πραγματικά.
Κρίμα. Κρίμα που έχασα τόσο χρόνο. Κρίμα που μπορούσα να είμαι ευτυχισμένη στην αγκαλιά κάποιου άλλου ανθρώπου αντί για εσένα. Κρίμα πραγματικά που ό,τι κι αν έκανα, δεν σήμαινε τίποτα για σένα.
Ξέρεις κάτι;  Δεν σε μισώ, όχι. Σε λυπάμαι. Αλήθεια.
Δεν νιώθω τίποτα πλέον παρά μόνο λύπηση.
Δεν θα σπαταλήσω άλλο χρόνο από την ζωή μου. Το όνομά σου έχει σβήσει από μέσα μου.
Κάποτε το είχα γράψει με ανεξίτηλο μαρκαδόρο για να μην σβήσει ποτέ, όμως η ζωή μου δίδαξε πως κάποτε και τα σημάδια επουλώνονται.

Τι κι αν σε διέγραψα… Τι κι αν δεν σε αγαπώ πια… Η φυγή μου είναι οριστική.
Μην με ξαναψάξεις. Στην νέα μου κατοικία, μόνο ένας από τους δύο χωράει.
Βλέπεις ο χρόνος έκανε το ταξίδι του. Η παρουσία μου στην ζωή σου, έλαβε τέλος.
Θυμήσου τι σου είπα…
Όταν πεθάνω δεν θέλω ούτε ένα τριαντάφυλλο να μου φέρεις.
Τα αγκάθια του να σε τρυπάνε όπως κάποτε τα κάρφωσες σε μένα δυνατά, μη μπορώντας να τα αντιμετωπίσω.
Αντίο.


https://thewomen.gr/
Χρυσάνθη Σ.

Συντάκτης

  • Χρυσάνθη Σ.

    Η επιτυχία έρχεται με αργά και σταθερά βήματα, αρκεί να βάζεις στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλά τά ὅπλα, ἀλλά χρειάζονται καί οἱ ἄνθρωποι

Καλά τά ὅπλα, ἀλλά χρειάζονται καί οἱ ἄνθρωποι 30 Σεπτεμβρίου, 2024 prodromikos Δημήτρης Καπράνος «Μηδέν ἐγγραφές μαθητῶν σέ 24 δημοτικά σχο...