Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Έχεις ταλέντο στο ξενέρωμα… στο δίνω!

 Έχεις ταλέντο στο ξενέρωμα… στο δίνω!

Θα παρομοίαζα τον εαυτό μου με ένα αυτοκίνητο που έχοντας ισχυρά κυβικά, τραβάει δίχως ζόρι ή φρένο μονίμως τεράστιες ανηφόρες.
Ναι… για σένα κι εμένα μιλώ και πώς κάνω εικόνα ό,τι κι αν έχουμε.
Κίνητρό μου αυτό που είμαι, αλλά κι όσα ένιωσα για σένα. Και τι συνέβη; Έκανες τα πάντα για να μην αξίζεις τα γκάζια μου. Για να μου δείξεις πως άδικα αδειάζω εμένα για να γεμίσω εσένα. Άσκοπα δίνω όσα έχω και δεν έχω.

Αρχικά τυραννίστηκα, γιατί δεν μου ήταν εύκολο να δω κατάματα την πραγματικότητα. Αντιστάθηκα με νύχια και με δόντια σε μια αλήθεια που πονάει φριχτά και που με μαθηματική ακρίβεια θα με οδηγούσε να τα βάλω με τον εαυτό μου. Κι αυτό κόστισε όμως γιατί ποτέ δεν υπήρξα μια στρουθοκάμηλος που χώνει το κεφάλι της στην άμμο να κρυφτεί.
Στη συνέχεια, απογοητεύτηκα και παρόλα αυτά πείσμωνα και συνέχιζα αγνοώντας την κούρασή μου, μα και τις όποιες προειδοποιήσεις ψυχανεμιζόμουν.
Κι έφτασε το αναπόφευκτο όσο κι αν το καθυστερούσα: άρχισε η αντίστροφη μέτρηση και το ξενέρωμα ήταν μονόδρομος.

Τελικά έχεις ταλέντο σε αυτό… στο δίνω ρε φίλε! Αν είχες το ίδιο ταλέντο στα υπόλοιπα, θα ήσουν αυτό που ονειρευόμουν πως είσαι σε ένα παράλληλο σύμπαν.
Προσπαθώ απεγνωσμένα να μην έχω τα ίδια γκάζια στην κατηφόρα, μα δε βοηθάς. Δεν το κάνεις καθόλου εύκολο κι η ειρωνεία είναι πως χρεώνεις εμένα, ενώ γίνομαι απλά το καθρεφτάκι σου.
Ξενερώνω όλο και πιο πολύ βρε αγάπη μου και δεν κάνεις τίποτα γι’ αυτό. Και αυτό θα ήταν ok αν δεν ένιωθες ή αν όντως δεν έδινες δεκάρα τσακιστή. Ξέρω όμως πως δεν είναι έτσι, άρα ποιον τιμωρείς; Σε ποιον φαντάζεσαι πως θα κοστίσει περισσότερο όλο αυτό;
Εγώ πάλι θα κρατήσω τα ταλέντα που έχω με ή χωρίς εσένα! Και τούτο… το δίνω σε μένα αν δε σε πειράζει.


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...