Τρίτη 11 Ιουνίου 2024

Δεν κάνω πια εκπτώσεις στα θέλω μου

 Δεν κάνω πια εκπτώσεις στα θέλω μου

Ήταν κάποτε ένα κορίτσι αθώο και χαμηλών τόνων, που ήθελε να αρέσει σε όλους και να είναι όλοι ευτυχισμένοι. Προσπαθούσε να είναι τέλεια σε όλα, χωρίς να σκέφτεται πόσο κακό κάνει στον εαυτό της. Ευτυχώς για μένα το κορίτσι αυτό δεν υπάρχει πια!
Πλέον αδιαφορώ για την γνώμη των άλλων, δεν με νοιάζει η ευτυχία τους, αν αυτή εξαρτάται από τη δική μου δυστυχία. Δεν κάνω πια εκπτώσεις στα θέλω μου για να ικανοποιήσω τα θέλω και τις προσδοκίες των άλλων.

Είναι πολύ μικρή η ζωή και το πέρασμά μας πάνω στη γη, ένα και μοναδικό. Θα κάνω αυτό το ταξίδι όπως το θέλω εγώ πια! Αρκετές εκπτώσεις έκανα σε αυτά που ήθελα. Έχασα πολλά από την ζωή που θα ήθελα να έχω και δεν είμαι διατεθειμένη να χάσω άλλα. Δεν έχω πια χρόνο να περιμένω τι θα αποφασίσεις, δεν σπαταλώ τις ώρες μου να σκεφτώ αν σου αρέσω. Ζω για μένα! Αν θες περπάτα μαζί μου!


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...