Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

«Σκοτεινοί» άνθρωποι πίσω από φωτεινά εγώ

 «Σκοτεινοί» άνθρωποι πίσω από φωτεινά εγώ

Πόσες φορές σου έχει τύχει να νιώσεις ότι εξαπατήθηκες από άνθρωπο που έδειξες τυφλή εμπιστοσύνη; Πόσες φορές επιβεβαίωσες την αίσθηση της εξαπάτησης;
Ευελπιστώ να μην το έχεις νιώσει ποτέ, είναι απίστευτη απογοήτευση. Ξαφνικά όλα καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος. Στέκεις πάνω στα γκρεμίσματα κι διερωτάσαι το “γιατί”. Γιατί σε εμένα.
Σταμάτα να αναλώνεσαι σε ανούσια “γιατί”. Απλά σου έτυχε, γιατί πολλές φορές η ζωή είναι βγαλμένη από παραμύθι. Οι «κακοί» των παραμυθιών ξεπηδούν από τις σελίδες και τριγυρνούν ανάμεσά μας.

Αυτά τα ανθρωποειδή λοιπόν προσπαθούν να κρύψουν τα «σκοτάδια» τους πίσω από το φωτεινό εγώ που προωθούν ως εικόνα στην κοινωνία. Έχουν τρομερό εθισμό στα ψέματα και φοβερό λέγειν, με απίστευτη πειθώ. Στο βωμό του χρήματος-συμφέροντος, θυσιάζεται κάθε ηθικός φραγμός τους. Δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.
Αν κάνεις το λάθος να τους εμπιστευτείς, αργά ή γρήγορα στην καταστροφή μπορεί να οδηγηθείς! Δε θα πρέπει όμως στιγμή να πτοηθείς! Δείξε τη δύναμη που πρέπει για να πορευτείς σε μια ζωή όπως εσύ την επιθυμείς. Δες την κακή εμπειρία ως έναν εφιάλτη που έπαψε μόλις ξύπνησες…
Να θυμάσαι ότι το ΦΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!!!


https://thewomen.gr/
Renata

Συντάκτης

  • Renata

    Αν δεν ήμουν η Ρενάτα σίγουρα θα ήμουν γάτα. Την αλήθεια αγαπώ κι ανεξάρτητη χρόνια τώρα ζω. Σε στίχους και βιβλία θα με βρεις και παρέα μου θα θες να πορευτείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μετά τη Σαχάρα η κλιματική αλλαγή «πρασινίζει» και την Ανταρκτική

  Μετά τη Σαχάρα η κλιματική αλλαγή «πρασινίζει» και την Ανταρκτική πηγή φωτό. (Dan Charman) Εντυπωσιακή εικόνα από αυτό που συμβαίνει στην ...