Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Και πια δεν επιτρέπω σε κανέναν να ξεπεράσει τις κόκκινες γραμμές μου

 Και πια δεν επιτρέπω σε κανέναν να ξεπεράσει τις κόκκινες γραμμές μου

Κάπου εδώ, στα μισά του δρόμου μου, αποφάσισα εγώ η ίδια να βάλω τα όριά μου και όχι να τα χαράξουν οι άλλοι για μένα. Άφησα πολλές φορές ανθρώπους να κυριαρχήσουν με τη θέλησή τους πάνω μου. Τώρα όμως δεν θα αφήσω τίποτα και κανέναν να ξεπεράσει τα σύνορα που χάραξα γύρω μου.
Μεγάλωσα μέσα από εμπειρίες, καλές και κακές και πια δεν επιτρέπω σε κανέναν να ξεπεράσει τις κόκκινες γραμμές μου…
Όποιος ακροβατεί πάνω στο σύνορο που χωρίζει τις αντοχές από τις ανοχές μου, δεν έχει θέση πουθενά στη ζωή μου.

Ήρθε η ώρα να πετάξω μ’ ένα ακαριαίο χτύπημα έξω από την ζωή μου όποιον με δόλο προσπαθεί να αρπάξει ό,τι μπορεί και ύστερα να φύγει αφήνοντας πίσω του ερείπια.
Φίλε μου, αναγκάστηκα να τραβήξω κόκκινες γραμμές που είναι τόσο δυνατές, σαν ηλεκτροφόροι φράχτες, γιατί πριν από σένα συνάντησα πολλούς που έκαναν θρύψαλα τα κρύσταλλα της ψυχής μου.


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράξενες και ενδιαφέρουσες αλήθειες για τον καφέ

  Παράξενες και ενδιαφέρουσες αλήθειες για τον καφέ Διεθνής μέρα του καφέ σήμερα Διεθνής μέρα του καφέ σήμερα και είναι γεγονός ότι αυτός απ...