Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024

Όταν εσύ συστήθηκες ξανά με τη ζωή… εγώ της έκλεινα το μάτι!

 Όταν εσύ συστήθηκες ξανά με τη ζωή… εγώ της έκλεινα το μάτι!

Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβω πως εσύ κι η ζωή τα είχατε σπάσει προ πολλού. Κάποιους λόγους μου εξομολογήθηκες, κάποιους τους μάντεψα κι άλλους δε θα τους μάθω ποτέ, μήτε που έχει νόημα. Νόημα έχει το ότι έβαλα ένα στοίχημα ριψοκίνδυνο εγώ μαζί της: να σας γνωρίσω ξανά, να σε καταφέρω να την αγαπήσεις κι η ίδια η ζωή να σε αποζημιώσει ενδεχομένως.
Τώρα μεταξύ μας, ούτε εγώ σε ‘κείνη τη φάση πίστευα απόλυτα σε ‘κείνη, μα για κάποιο λόγο πίστεψα σε μένα και πείσμωσα να τα καταφέρω.

Μέρα με τη μέρα το πήγα… δίχως πανικό μα με προσήλωση. Κάθε μικρή μου επιτυχία μου έδινε τα φτερά που χρειαζόμουν για να συνεχίζω κι ουδέποτε σκέφτηκα να μετανιώσω για τούτη την απόφαση. Πραγματοποιούνταν ένα θαύμα στα μάτια μου μπροστά… εσύ να συστήνεσαι ξανά με τη ζωή κι εγώ απλά της έκλεινα το μάτι νιώθοντάς την τον απόλυτο σύμμαχο στην πιο ιερή μου αποστολή ever! Είχα κι εγώ τις εκκρεμότητές μου, ωστόσο θα υπήρχε καιρός να τις διευθετήσω όταν πια εσύ δε θα ήσουν μόνο ζωντανός, αλλά θα αισθανόσουνα κι έτσι και μάλιστα απολαμβάνοντάς το!
Όμορφο ταξίδι σαφώς, μα κυρίως ανεκτίμητο. Όποιο αποτέλεσμα δε θα μείωνε το μεγαλείο που ένιωσα αλλά ασυζητητί η νίκη δεν συγκρίνεται… δε διαπραγματεύεται…

Πρέπει να αποσαφηνίσω κάτι εξίσου σημαντικό: Τίποτα δεν έκανα για να σε υποχρεώσω, να σε δεσμεύσω, να σε εντυπωσιάσω και κυρίως να προσδοκώ αντάλλαγμα. Ανεξάρτητα λοιπόν από το όποιο μέλλον μας, θέλω να ξέρω ότι δεν θα παραιτηθείς πάλι, ότι δε θα γυρίσεις την πλάτη στη ζωή και θα διεκδικείς πάντοτε μια θέση στο όνειρο που αυτή απλόχερα προσφέρει. Θα είμαι ευτυχής αν εσύ συνεχίσεις να απολαμβάνεις την αίσθηση του να ζεις και να παλεύεις κάθε καινούρια μέρα να ζεις με αξιοπρέπεια, χαρά, αγάπη και στιγμούλες μαγικές.

Μόνο έτσι κανείς αντέχει. Μόνο έτσι κάποτε θα βρει γαλήνη. Μόνο αυτός είναι ο τρόπος να μπορείς να μοιράζεσαι αλλά και να δώσεις σε έναν άλλον άνθρωπο. Κατάλαβες γιατί της έκλεινα της ζωής το μάτι λοιπόν μόλις εσύ της άπλωσες το χέρι; Ζήσε λοιπόν!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο Μαριάννα Σπανού   Τα   αυγά   αποτελούσαν βασι...